Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: baroone 2008-02-23 15:10

Antraštė: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-23 15:10
Taiva. Zazas vietoj 2.5 V6 idejo man 3.0 V6, buvau zeuriai patenkintas, nes trauka akivaizdziai skyresi, ka pravesdavau, sakydavo: ta masina skrenda, o ne vaziuoja  :star:...siaip dar ka patobulinom, tai: istatytas sportinis K&N filtras i standartine vieta, ispajutas katalizatorius, buvo luptos galvos, pritrinti voztuvai, nu zodziu padaryta viskas kaip ir gerai, nes dare geriausias alfu meistras :du:. Bet siandien zeuriai teko nusivilti, kai Vimotoj prasuko ant galios stenduko, teparode tik 201AG ir 252Nm. Kai gamintojai deklaruoja 224 AG ir 295Nm. Aisku galima sakyt, cia nenaujas mataras ir t.t....Bet noriu paklaust gal yra ismananciu apie tai? Gal stendas kazkaip kitaip viska matuoja( tipo cia realus galingumas, trintis ir kt), o gamykoj, tai jie tipo skaiciuoja teoriskai, pagal formules, ar as cia grybauju? Ar gali but tox variantas, kad kuro siurblys nesukelia tinkamu atmosferu, nes jis tai liko nuo 2.5L, gal reikalingas galingesnis? Ar reikia ieskot kazkokiu kitu galu? Nu zodziu, jei kas nors turi ka nors protingo pasakyt sia tema-lauksiu ziniu. Ir laukiu 1ienio-leksiu su specu (ZAZA) pasitart.
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-23 15:19
va
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-23 17:39
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: Malūnsparnis 2008-02-23 17:46
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D
Tai ir man buvo noras pasitikrinti tas ag, bet dabar manau neverta, kam čia įdomu atsidurti prieš sumažėjusių aklių skaičių. Realybė yra tokia ir tiek. Kiek yra, pakaks ir esamų.
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: PiPPas 2008-02-23 18:09
Siaip siandien ziurejau sena "5-os pavaros" serija... Ten bande tris automobilius (Reno Clio, VW Golf5 GTI ir Subaro Impreza WRX STI) ir tris rusis benzino (besvinio (tipo E95) paskui dar kazkokio ir 98)... Apie Reno nieko nekalbesiu,nes pokyciu jokiu nebuvo... Bet va VW ir Subaru pokyciu buvo,kai uzpyle po 95 98 benzo... VW galia (AG) padidejo 5 AG,o Subaru net 18... Taigi gali but,kad kuro oktaninis skaicius,tam tikriems varikliams duoda ar atima tam tikra dali galios... Tarp kitko reiketu paminet,kad jie naudojo labai idomius irenginius... Tikrino ne atn DYNO stendo,o nueme ratus pritvirtino tokias kaip ir dezutes,kuriu pagalba + kompiuterio jie galejo reguliuot ir oro salygas... Labai idomus eksperimentas buvo... 8)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-23 19:26
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: stasius 2008-02-23 21:19
manau gali jaustis ramus :)
na kiek teko girdet is kitu, kur daresi dyno skirtingose vietose su ta pacia masina, visur parodymai skiriasi. maziausiai is visu stendu rodo butent vimota stendas. ten gal jis senokai kalibruotas ar derintas, tai gan didele paklaida rodo. realiausias variantas pamatyti kazkokius realius skaicius, tai daryti "pries ir po". tada matai realius pokycius, o tiesiog atvaziuot paziuret kiek like, nera laba tikslinga. nebent kas nors 100 % garantuotu, kad daroma lygiai taip pat kaip gimitojas daro, tada gal..

ps del vimota stendo sakau tiek, kiek is kitu girdejau, tad uz ju zodzius 100 % neatsakau ;) ka pats esu mataves pas vimota i standarta pataikiau, bet pas mane ecu programintas buvo ir plius oro slangas prakiures reikalus sugadino..  :D

 
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: ZX 2008-02-24 11:01
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
tai jei jauciamas traukos padidejimas, tai belieka pavasari nuvaziuot ir pasimatuot sekundes...nes esme turbut ne momentas ir galia, o kaip pavyks juos isnaudoti ir suvaldyti...
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: mAzas 2008-02-24 13:49
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D

O kur cia VGTU galima prasukt?? ::)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 14:52
...tai gal man jau jaustis ramiam  ::)
tai jei jauciamas traukos padidejimas, tai belieka pavasari nuvaziuot ir pasimatuot sekundes...nes esme turbut ne momentas ir galia, o kaip pavyks juos isnaudoti ir suvaldyti...
faktas!!!
kai buvau jaunas ir turejau 2.5 V6-nedrisdavau...dabar turedamas 3.0 V6 jauciuosi subrendes siam reikalui :star:
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 16:01
Na draugelis suko savo mazda rx8 groundzero, arkliu minusas 36ag ir 58nm, nuvare i VGTU prasukti, 24ag praradimas 32nm, VGTU zmones paaiskino, kad cia i ratus, o gamintojai skaiciuoja tipo i smagrati kokia galia ateina... kiek pazystamu ant stendo suko, niekad nerode daugiau nei deklaruojama, o visalaika praradima arkliu ir sukimo momenta... tuo labiau arkliai vaziuojant ir sukant ant stendo neatitiks, nes oro salygos keiciasi, t.y. oro paemimas, ausinimas ir t.t. inercines jegos bla bla :D

O kur cia VGTU galima prasukt?? ::)

VGTU labaratorijoje :)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: lusis 2008-02-24 16:59
Taiva. Zazas vietoj 2.5 V6 idejo man 3.0 V6, buvau zeuriai patenkintas, nes trauka akivaizdziai skyresi, ka pravesdavau, sakydavo: ta masina skrenda, o ne vaziuoja  :star:...siaip dar ka patobulinom, tai: istatytas sportinis K&N filtras i standartine vieta, ispajutas katalizatorius, buvo luptos galvos, pritrinti voztuvai, nu zodziu padaryta viskas kaip ir gerai, nes dare geriausias alfu meistras :du:. Bet siandien zeuriai teko nusivilti, kai Vimotoj prasuko ant galios stenduko, teparode tik 201AG ir 252Nm. Kai gamintojai deklaruoja 224 AG ir 295Nm. Aisku galima sakyt, cia nenaujas mataras ir t.t....Bet noriu paklaust gal yra ismananciu apie tai? Gal stendas kazkaip kitaip viska matuoja( tipo cia realus galingumas, trintis ir kt), o gamykoj, tai jie tipo skaiciuoja teoriskai, pagal formules, ar as cia grybauju? Ar gali but tox variantas, kad kuro siurblys nesukelia tinkamu atmosferu, nes jis tai liko nuo 2.5L, gal reikalingas galingesnis? Ar reikia ieskot kazkokiu kitu galu? Nu zodziu, jei kas nors turi ka nors protingo pasakyt sia tema-lauksiu ziniu. Ir laukiu 1ienio-leksiu su specu (ZAZA) pasitart.

taigi pats sakai,kad trauka labai skiriasi ir esi(buvai kol nedarei dyno)patenkintas,ir masina skrenda.tai ko tada nervintis?
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 18:07
ogi nervintis del to, kad piz..kai kurie turi auto ir deklaruoja parametrus virs 220 ag ir geresnius sukimo momentus neknistu proto...Ir kai pats, investuodamas ne 1 ir ne 2 tukstancius litu i si reikala, tikiesi bent jau gamykliniu parametru, o pamatai gerokai mazesnius.... Buna zmones sako: nusipirkau detale uz 134 lt, meistram sumokejau 50lt uz pakeitima ir visvien liga nedingo, ir keikiasi, kad alfos shudas ir t.t ...Tai manau as turiu teise nervintis, mm?
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 18:11
 ...o be to: gal tereikia tik kur nors kokia " jushke" atidaryt ir ims dar geriau traukt...
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: lusis 2008-02-24 18:41
joo,galios niekada nebus per daug... :D
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 19:33
ogi nervintis del to, kad piz..kai kurie turi auto ir deklaruoja parametrus virs 220 ag ir geresnius sukimo momentus neknistu proto...Ir kai pats, investuodamas ne 1 ir ne 2 tukstancius litu i si reikala, tikiesi bent jau gamykliniu parametru, o pamatai gerokai mazesnius.... Buna zmones sako: nusipirkau detale uz 134 lt, meistram sumokejau 50lt uz pakeitima ir visvien liga nedingo, ir keikiasi, kad alfos shudas ir t.t ...Tai manau as turiu teise nervintis, mm?

Neturi teises nervintis ir keikti uz atliktus darbus, nes matuota galia su paklaidom, jei jau priinvestaves tiek, vaziuok i italija ir matuokis gamykloje uz dar keliasdesimt tukstanteliu... jei jau savo savimeile nori patenkinti, nepyk, bet man tavo zodziai visiskai neracionalus, kai pamatuota galia tik ant vieno stendo, pasitikrink ant visu stendu tada cia kazkokias pretenzijas kelk, paklausk vimotos ar jie turi sertifikata metereologijos tarnybos, kad ju aparatas sukalibruotas ir be paklaidu...

Imetu identisko variklio dyno, tik, kad automobilis GTV

Pirmas testas be chipo
(http://i81.photobucket.com/albums/j225/brett240/Dynopre-chip.jpg)
Antras testas su chipu
(http://i81.photobucket.com/albums/j225/brett240/kw-afoverlay.jpg)
Kaip matome chipas net pablogino situacija ir abu matavimai neatitiko gamintojo deklaruojamu ag ir dar karta pakartosiu, kiek pazistamu suko savo mitsus evo arba subaru sti, nei vienas gamintojo ag neprisuko ant lietuvisku stendu... taspats matosi ir su uzsienietiskais :)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: Q4 2008-02-24 19:47
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 20:00
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:

Na matai jis nesuko ant vimotos stendo 2.5, ten jauciu butu lkoki 170ag parode, tai dabar butu ramus :D

Na jei as daryciaus tokia nesamone, kad ag islauzt su minimum islaidom, tai imciau sena gera 2.0 V6 Turbo varikli, tada jau ten burti gali iki nukritimo, tik kas is to kai blokiruotes ner :D vienas ratas velsis ant asfalto :D
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: ^Schumis^ 2008-02-24 20:14
skaitau cia ir idomu pasidare kaipcia yra su tais arkliukais kur jie dinksta. gerai o ei ant stendo pastacius nauja masinite katik is salono nu pravazevuse tik koki 1000km ka tada paroditu tas stendas, manau kad trukumas arkliu bet ne tiek kiek variklis nubeges 100 000km

o gamintojas ei neklistu testoja ne auto o pati varikli be auto nu nezinau kaip ten yra su gamintojais bet jie padaro cool kai masinite nuliova tai ir 1.7tdi geriau traukia negu bmw 325 1990m
 
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 20:17
skaitau cia ir idomu pasidare kaipcia yra su tais arkliukais kur jie dinksta. gerai o ei ant stendo pastacius nauja masinite katik is salono nu pravazevuse tik koki 1000km ka tada paroditu tas stendas, manau kad trukumas arkliu bet ne tiek kiek variklis nubeges 100 000km

o gamintojas ei neklistu testoja ne auto o pati varikli be auto nu nezinau kaip ten yra su gamintojais bet jie padaro cool kai masinite nuliova tai ir 1.7tdi geriau traukia negu bmw 325 1990m
 

Jau gi rasiau, kad draugas nauja rx8 isbande ir praode -30~ ag :D
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: VALIUX 2008-02-24 22:03
kad idejus 3l standarta vietoj 2,5 standarto stebuklu neturejo buti tai ir taip turetu buti aishku, nes ju ir deklaruojamu ag nera l didelis skirtumas.. + ar visi mazgai kurie eina su 3l pakeisti ar tik sukeistas vietom? Ar tikrai neikas nesiskiria, pvz, kompiuteris, greiciu deze, sankaba, generatorius, kuro siurblys, ragiatoriai ir matuokles ir tt.. gal butent del to prarandami tie ag?  + 3l motoras speju ir sunkesnis dar?.
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 22:09
ogi nervintis del to, kad piz..kai kurie turi auto ir deklaruoja parametrus virs 220 ag ir geresnius sukimo momentus neknistu proto...Ir kai pats, investuodamas ne 1 ir ne 2 tukstancius litu i si reikala, tikiesi bent jau gamykliniu parametru, o pamatai gerokai mazesnius.... Buna zmones sako: nusipirkau detale uz 134 lt, meistram sumokejau 50lt uz pakeitima ir visvien liga nedingo, ir keikiasi, kad alfos shudas ir t.t ...Tai manau as turiu teise nervintis, mm?

Neturi teises nervintis ir keikti uz atliktus darbus, nes matuota galia su paklaidom, jei jau priinvestaves tiek, vaziuok i italija ir matuokis gamykloje uz dar keliasdesimt tukstanteliu... jei jau savo savimeile nori patenkinti, nepyk, bet man tavo zodziai visiskai neracionalus, kai pamatuota galia tik ant vieno stendo, pasitikrink ant visu stendu tada cia kazkokias pretenzijas kelk, paklausk vimotos ar jie turi sertifikata metereologijos tarnybos, kad ju aparatas sukalibruotas ir be paklaidu...

Imetu identisko variklio dyno, tik, kad automobilis GTV

Pirmas testas be chipo
(http://i81.photobucket.com/albums/j225/brett240/Dynopre-chip.jpg)
Antras testas su chipu
(http://i81.photobucket.com/albums/j225/brett240/kw-afoverlay.jpg)
Kaip matome chipas net pablogino situacija ir abu matavimai neatitiko gamintojo deklaruojamu ag ir dar karta pakartosiu, kiek pazistamu suko savo mitsus evo arba subaru sti, nei vienas gamintojo ag neprisuko ant lietuvisku stendu... taspats matosi ir su uzsienietiskais :)

mane cia vis ne taip supranta.
As tikrai neturiu ne menkiausios pretenzijos uz atliktus darbus, dedant varikli. Atvirksciai-jauciu tik padeka uz konsultacijas, darbus ir t.t.
As nusivyliau parodymais. Su dyno stendu susipazinau tik 1ma kart, uztai ir klausiu CIA jusu nuomones. Paskaityk 1ma klausima! Cia ir yra klausiama del kokiu priezasciu galejo but tokie parodymai? (del pacio stendo paklaidu, del pacio mataro amziaus ar dar kt.).
Kaip matau, eilini kart-neverta klaust "alfaklube", nes kiekwienas prakosia per savo prizme ir randa mano nore vaziuot greiciau: savimeile, permaza investuota pinigu kieki , meistru keikima, netinkama varikli( turbo vs. atmosferke), permazai dyno stendu, neracionaluma, GAL KAS DAR KOKIU MANO BUDO YPATYBIU IS SIO KLAUSIMO PASTEBEJOTE(siuskite el. pastu)? Aciu uz neisdildomus ispudzius, skaitant alfieciu nuomone. Aciu uz issakytas nuomones.
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 22:14
Ner uz ka, laukiame vilniuje ant gz stendo :D
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 22:17
kad idejus 3l standarta vietoj 2,5 standarto stebuklu neturejo buti tai ir taip turetu buti aishku, nes ju ir deklaruojamu ag nera l didelis skirtumas.. + ar visi mazgai kurie eina su 3l pakeisti ar tik sukeistas vietom? Ar tikrai neikas nesiskiria, pvz, kompiuteris, greiciu deze, sankaba, generatorius, kuro siurblys, ragiatoriai ir matuokles ir tt.. gal butent del to prarandami tie ag?  + 3l motoras speju ir sunkesnis dar?.
Jau minejau-gal stebuklo ir nebuvo, bet jautesi tai aiskiai, kad kur kas dinamiskiau vaziuoja auto. Pakeista su varikliu ir kompas, purkstukai, greiciu deze tokia pati, radiatoriai be abejo kitokie, nes modeliai skiriasi( 156 ir 166), del svorio tai tikrai ant stendo neatsispindi. Va del ko abejoju, tai del kuro siurblio, bijau kad gal neuztenka spaudimo. O deklaruojamas galios skirtumas : 140 kw ir 165kw (manau ner labai mazas).
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: baroone 2008-02-24 22:22
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:

Na matai jis nesuko ant vimotos stendo 2.5, ten jauciu butu lkoki 170ag parode, tai dabar butu ramus :D

Na jei as daryciaus tokia nesamone, kad ag islauzt su minimum islaidom, tai imciau sena gera 2.0 V6 Turbo varikli, tada jau ten burti gali iki nukritimo, tik kas is to kai blokiruotes ner :D vienas ratas velsis ant asfalto :D
is tokio pasisakymo manau pas pati BRERA...nu bent jau 159-a... Tai koks ten pas pati modelis sakei???
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: brumbrum 2008-02-24 23:32
zmogui pikta kad sudejo kokius 4klt i variklio keitima, o padidejo tik 10ag  ;D nes buvo 2,5v6 191ag
tai geriau reikejo tuos pinigus investuoti i orginalu 2,5 arba deti turbina :alaus:

Na matai jis nesuko ant vimotos stendo 2.5, ten jauciu butu lkoki 170ag parode, tai dabar butu ramus :D

Na jei as daryciaus tokia nesamone, kad ag islauzt su minimum islaidom, tai imciau sena gera 2.0 V6 Turbo varikli, tada jau ten burti gali iki nukritimo, tik kas is to kai blokiruotes ner :D vienas ratas velsis ant asfalto :D
is tokio pasisakymo manau pas pati BRERA...nu bent jau 159-a... Tai koks ten pas pati modelis sakei???

Ner finansu tokiom gerybem, tai tik GTV :)
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: cuore sportivo 2008-03-17 23:42
Normaliai cia viskas yra.
Stendas rodo galia ratuose t.y. su nuostoliais, kurie atsiranda transmisijoje ir t.t.
O gamintojas raso grynus parametrus t.y. "ant smagracio" ...
Antraštė: Ats: AR 156 3.0 V6
Parašė: egonomija 2008-03-23 14:04
tai kad negalima to vadinti paklaida!. paklaida bus kokie 3-4 hp. visa kita, kaip kolega ir minejo,- prarasta galia, bekeliaujanti i ratus:)
chill. viskas ok cia.
as tik nevisai supratau pirmame poste issireiskimo "portinti voztuvai" ... nu kanalai gal, ka?  :)