Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: egonomija 2007-10-12 13:45
-
aciu uz naudinga skilti:] tikiuosi ji bus kiek stipriau priziurima moderatoriu. jei neturite tam laiko - galiu prisiimti sia pareiga, priziureti, trinti neprasmingus ir nenaudngus post'us, nes tarp ju su laiku darosi sunku rasti naudinga info.
SO:
pirma man rupinti diskusija, kuri galbut jau buvo apzvelgta.
minkstosios pakabos dalys a.k.a salenblokai.
pirmas klausimas,- ar kas estae susidure su powerflex produkcija?
cia schema ir siulomos kainos pristatant i lietuva:
(http://i21.photobucket.com/albums/b266/egonomija/pakaba.jpg)
1 pozicija - 285Lt/kompl.;
2 pozicija - 285Lt/kompl.;
5 pozicija - 300Lt/kompl.;
6 pozicija - 390Lt/kompl.;
7 pozicija - 390Lt/kompl.;
8 pozicija - 195Lt/kompl.;
daug... uz visa sportiniu (salyginai) komplekta moketi 1875Lt - verta?
klausimas numeris 2:
analogai? cia mastom su vienu veikeju gamintis visus salenblokus is poliretano cia
Lietuvoje, Kaune (as vln). - kainos paaiskes tik tada, kai bus aisku keliem 156 modeliam
bus gaminama vienu metu. yra norinciu prisijungti.??
ir galu gale: kodel man iskilo sis klausimas. - salenbloku issidevejimas labai juntamas zeminant/kietinant automobilio pakaba. - pakomentuokite, kaip tai atsiliepia butent alfa-romeo
automobiliuose? (pvz vw uztenka teisinga tvarka viska padaryti).
salenbloku iverzimas - kiek yra tiesos tame, kad pakeistu pakabos elemntus (amortikai,spyruokles),
juos reik atlaisvinti ir ispausti tik masinai visais keturiais ratais remiantis i pagrinda, T.Y. - ant tokio
keltuvo, kaip pvz daro suvedima, o ne iprastinio, kuomet ratai lieka kaboti. - pasak vieno zmogaus
nuo sio momento ir priklauso kiek laikys gumines dalys.
so klausimas/diskusija labai plati. - noreciau kad pasidalintumete savo ziniom, nuomone, praktika.
-
Praktika ir patiris didele tame, bet manau kad kurti kazka naujo bus nepelninga. Restauruoti salenblokai, t.y. ideti nauji (naujos gumos) kainuoja daug pigiau, o ka ten rasei apie tvarkyma nelabai supratau, alfa remontuojasi kaip ir visos kitos masinos, tiek bmw, tike audi, vienodai ardosi vienodai susirenka, visi suvedimai daromi kaip ir visoms auto, remontuoti gali nors ir garaze ant dankratu ;D visa 166 gala ant dankratu pakeles perrinkau nuo amortiku iki visu sakiu, stabilizatoriu
-
As i gala susidejas jau situs, virs metu jau laiko ::) pas mane ju 14 gale :), man i prieki neapsimoka detis, nes parejus sarnyrui reiktu vel naujus, kai sakes po 200~ lt :D
Siaip patenkintas siais sportiniais powerflex sailentblokais, kaina kur daves truputi perdeta... Is gazzella.cc mazdaug iseitu 1600lt, bet jie ir taip jau brangininkai skaitos, arba is ebay http://cgi.ebay.co.uk/POWERFLEX-SUSPENSION-BUSHES-ALFA-ROMEO-147-156-GT_W0QQitemZ300112380558QQihZ020QQcategoryZ40192QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem
-
na del kainos pirkimo - gali buti. ji svyruoja powerflexu.
o kaip mintis dej ju gaminimosi is poliretano? - kaina bus keliskart mazesne turbut, nei perkant firminius gaminius, o tarnaus nelyginant ilgiau uz originalus..
butu norinciu?
-
tai jeigu pigesni ir tarnauja ilgiau tai zinoma,kad valio.bet okaip ju kietumas?nesu susidures.
-
kai Kaune isisavino poliuretaniniu gamyba, powerflekso "price to performance" lygis tapo nelogiskai prabangus.
Man i audi kauno gamybos kastavo po 40 lt mazdaug. i E30 priekines shakes tokis didesnis biski virs simto LT
-
kai Kaune isisavino poliuretaniniu gamyba, powerflekso "price to performance" lygis tapo nelogiskai prabangus.
Man i audi kauno gamybos kastavo po 40 lt mazdaug. i E30 priekines shakes tokis didesnis biski virs simto LT
patenkintas rezultatu?
Jiem uztenka pavyzdzio - originalios detales, ar reik kazko papildomai?
-
na mintis zinoma sveikintina. bet tai issprestu tik viena problema - salenblokus.
o kaip su sarnyrais? is mano >1,5 metu patirties su 156 alfa, tai sarnyrai daug labiau 'nepatvarus' nei salenblokai.
tarkim susidedam naujus poliuretaninius salenblokus, ir kazkada po to subyra sarnyras. ar imanoma butu naudoti tuos pacius salenblokus su nauja sake? vistiek juk perkant nauja sake, tam kad turet nauja sarnyra, kartu su sake gauni ir paprastus salenblokus.
kokiu minciu apie sarnyrus apskritai yra?
-
Na originalo pirkti neapsimoka, geriau ant originalios sakes restauruot sarnyra.
-
Na originalo pirkti neapsimoka, geriau ant originalios sakes restauruot sarnyra.
na as ne apie tai ar originalia ar neoriginalia pirkt..
kad nekiltu klausimu, iskart pasakau, kad kalbu apie apatines sakes.
apie restauravima labai jau geros nuomones nesusidariau. viena karta restauravau - laike na gal 6-9 menesius. be to, dabar restauravimo kainos nera jau tiek zemesnes (lyginant su neoriginialia sake) kad realiai apsimoketu. juk perkant nauja sake kartu gauni ir naujus salenblokus. tai paskaiciavus kiek kainuoja sarnyro ir dvieju salenbloku restauravimas, lyginant su neoriginalia sake (~300 lt), neypatingas pliusas gaunasi..
su salyga kad antra karta is principo jau neberestauruoja, o ir neypatingai mane suzavejo restauravimas, tai vasaros pradzioj emiau ir nusipirkau naujas visas 4 sakes ir pasikeiciau. idomu kiek laikys..
-
retorinis klausimas: Kai susidedi tokius ale pakietintus-pastiprintus salenblokus ir jie tipo negenda - ilgai laiko... kam pereina visa ju apkrova? ... sarnyrams ? guoliui? amortizatoriui? ... ???
-
retorinis klausimas: Kai susidedi tokius ale pakietintus-pastiprintus salenblokus ir jie tipo negenda - ilgai laiko... kam pereina visa ju apkrova? ... sarnyrams ? guoliui? amortizatoriui? ... ???
Kebului pereina ;) Bet koks pakabos kietinimas perduoda apkrovas kebului. Jei klystu- sakykit.
Nevisai i tema, bet turejau tokia pamokele: mano Sprintui issimale galinis pavaru dezes pakabinamas sailentblokas. Taigi paziurejau, pamasciau ir priemiau (kaip veliau suzinojau) pati kvailiausia sprendima- padariau "U" formos metaline apkaba ir prisabacinau prie kebulo. Po to is karto sedau ir myniau 100 km i Vilniu. Is pradziu visai patiko: uzmynus gaza, variklio skleidziami virpesiai persiduodavo i visa kebula, maloniai suvirpindami sirdi. Bet... Po valandos vaziavimo tie virpesiai eme nervinti. Vaziuodamas bandziau trumpam atkelti viena koja nuo grindu, po to kita, nebesinorejo liesti pavaru perjungimo svirties, pagaliau net odinis vairas pasidare nemielas. Be viso to bandziau net subine atkelti nuo sedynes... Aciu dievui pasiekiau keliones tiksla ir kancios baigesi :)
p.s. Aisku, pakabos kietinimas taip stipriai nepasijaus, taciau tie virpesiai niekur nedings ;)
-
Mano nuomone po tokiu sailentu sudejimo, masina turetu juntamai kieciau vaziuoti per duobes. Bet vat idomu gal kas galit is patirties pasakyti kaip realiai jauciasi vaziavimas su jais ir kokie ju +/- susidejus?
Nes teorijos internete daug, o praktiskai visi atsiliepia tik kad geriau ant kelio masina stovi, bet apie kietuma ir duobiu jutima visi kazko nutyli...
-
Mano nuomone po tokiu sailentu sudejimo, masina turetu juntamai kieciau vaziuoti per duobes. Bet vat idomu gal kas galit is patirties pasakyti kaip realiai jauciasi vaziavimas su jais ir kokie ju +/- susidejus?
Nes teorijos internete daug, o praktiskai visi atsiliepia tik kad geriau ant kelio masina stovi, bet apie kietuma ir duobiu jutima visi kazko nutyli...
Na ash susidejau sau i gala, pas mane 14 sailentbloku i gala dedasi, jau pusantru metu dziaugiuosi :D, pakaba sustandeja, nes galas pas mane ryskiai pliaukioja, o duobes kaip jautesi taip ir jauciasi toliau, kazkokio ipatingo skirtumo nepajutau, tik baigesi nemalonus garsai is galines pakabos :D Na, o devisi sudejus tokius sailentblokus, sarnyrai ir amortika, tik tiek :)
-
As tikrai buciau uz poliretaninius priekiniu virsutiniu sakiu, nes jau kazkada minejau, kad juos keiciu dazniau nei tepalus...gal net ir visa prieki surizikuociau, jei kas bandysit darytis-prisideciau. Ir beje kur Kaune juos "kepa"?