Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Wojszwillo 2007-08-20 18:08
-
Nerealiai patiko AR 147, su kuria važinėjasi dabar mano draugė, tai pradėjau žiūrinėtis į AR 159. Vienas dalykas stebina - gal galėsit atsakyt: AR 3.2 JTS V6 260 AG variklis "srebia" mieste 16,9, tuo tarpu kai BMW 550i 367 AG variklis - 16,6; užmiestyje atitinkamai 8,4 ir 7,6; kombinuotas 11,5 ir 10,9. Tai yra: AR kubatūra mažesnė gerokai (3,2 prieš 5,0), arklių taip pat gerokai mažiau (260 prieš 367), o "apetitas" didesnis. Kodėl taip?
-
Nerealiai patiko AR 147, su kuria važinėjasi dabar mano draugė, tai pradėjau žiūrinėtis į AR 159. Vienas dalykas stebina - gal galėsit atsakyt: AR 3.2 JTS V6 260 AG variklis "srebia" mieste 16,9, tuo tarpu kai BMW 550i 367 AG variklis - 16,6; užmiestyje atitinkamai 8,4 ir 7,6; kombinuotas 11,5 ir 10,9. Tai yra: AR kubatūra mažesnė gerokai (3,2 prieš 5,0), arklių taip pat gerokai mažiau (260 prieš 367), o "apetitas" didesnis. Kodėl taip?
Todel, kad pas bmw katilai atsijungineja vaziuojant pensininko rezimu, vat ir visas prikolas, na draugui su 4,4 varikliu bmw neiseina net i 20 tilpt, nors irgi atsijungineja, bet, kad jis ir vaziuoja atitinkamai :)
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
"Stradalinu" ne dėl kuro sąnaudų aplamai, o dėl iš pirmo žvilgsnio nesuprantamų 3,2 litro Alfos ir 5,0 litrų BMW kuro sąnaudų vienodumo, kai BMW variklis ir ženkliai didesnis, ir ženkliai galingesnis.
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
"Stradalinu" ne dėl kuro sąnaudų aplamai, o dėl iš pirmo žvilgsnio nesuprantamų 3,2 litro Alfos ir 5,0 litrų BMW kuro sąnaudų vienodumo, kai BMW variklis ir ženkliai didesnis, ir ženkliai galingesnis.
Na ash paaiskinau kodel, o realybeje visai kiti skaiciai tiek alfos tiek bmw :)
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
"Stradalinu" ne dėl kuro sąnaudų aplamai, o dėl iš pirmo žvilgsnio nesuprantamų 3,2 litro Alfos ir 5,0 litrų BMW kuro sąnaudų vienodumo, kai BMW variklis ir ženkliai didesnis, ir ženkliai galingesnis.
Na ash paaiskinau kodel, o realybeje visai kiti skaiciai tiek alfos tiek bmw :)
Tai, paaiškinai kodėl - ačiū - o aš bandžiau paaiškint, kodėl man tas klausimas kilo, kolegai, kuris to mano klausimo prasmės nelabai ir tesuprato ;D
-
perdauk nesigilinant i konsturukcija ir charakteristikas bmw 550 uz 159 turbut 2gubai brangesnis ;)
tai ir jo charakteristikos nenuostbu kad geresnes kaip bebutu gaila ::)
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
"Stradalinu" ne dėl kuro sąnaudų aplamai, o dėl iš pirmo žvilgsnio nesuprantamų 3,2 litro Alfos ir 5,0 litrų BMW kuro sąnaudų vienodumo, kai BMW variklis ir ženkliai didesnis, ir ženkliai galingesnis.
Na ash paaiskinau kodel, o realybeje visai kiti skaiciai tiek alfos tiek bmw :)
Tai, paaiškinai kodėl - ačiū - o aš bandžiau paaiškint, kodėl man tas klausimas kilo, kolegai, kuris to mano klausimo prasmės nelabai ir tesuprato ;D
Wojszwillo , przepraszam bardzo ! :)
-
renkates masinas -bolidus ir "stradalinat' del kuro sanaudu ! du nesuderinami dalykai ! >:(
"Stradalinu" ne dėl kuro sąnaudų aplamai, o dėl iš pirmo žvilgsnio nesuprantamų 3,2 litro Alfos ir 5,0 litrų BMW kuro sąnaudų vienodumo, kai BMW variklis ir ženkliai didesnis, ir ženkliai galingesnis.
Na ash paaiskinau kodel, o realybeje visai kiti skaiciai tiek alfos tiek bmw :)
Tai, paaiškinai kodėl - ačiū - o aš bandžiau paaiškint, kodėl man tas klausimas kilo, kolegai, kuris to mano klausimo prasmės nelabai ir tesuprato ;D
Wojszwillo , przepraszam bardzo ! :)
It doesn't matter... You are welcom.
-
BMW yra BMW, alfoms del kokybes dar nera ko lygiuotis i BMW, kad BMW yra siurbliai tai tikrai, bet alfa tuo labiau nesiskundzia apetitu, kaip pvz 2.4 JTD ir 3.0d, kaip 2.4 tai alfa tikrai siurbia per daug, turi judi kaip vezlys kad tilptum i 7.5l mieste, pagal kataloga alfa 166 2.4 JTD 136AG mieste 9.3l, o BMW 530d 3.0 184AG 9.5l, tai va alfom dar kur tobuleti yra daug
-
BMW yra BMW, alfoms del kokybes dar nera ko lygiuotis i BMW, kad BMW yra siurbliai tai tikrai, bet alfa tuo labiau nesiskundzia apetitu, kaip pvz 2.4 JTD ir 3.0d, kaip 2.4 tai alfa tikrai siurbia per daug, turi judi kaip vezlys kad tilptum i 7.5l mieste, pagal kataloga alfa 166 2.4 JTD 136AG mieste 9.3l, o BMW 530d 3.0 184AG 9.5l, tai va alfom dar kur tobuleti yra daug
Tai, kad klysti bmw 530D nuo 1998 iki 2000m. rija 9.8 (11.7) , skliaustialiuose automatas :)
-
BMW 530 d E39 - http://www.automobiles.lt/car/6576/
Del 0.5l gauni 50AG daugiau, manau vistiek labiau verta BMW del kuro ir kokybes.
P.S. Alfa 166 2.4JTD jeigu butu toks variantas kaip automatas manau be 11-12 tikrai nevaziuotu.
-
BMW 530 d E39 - http://www.automobiles.lt/car/6576/
Del 0.5l gauni 50AG daugiau, manau vistiek labiau verta BMW del kuro ir kokybes.
P.S. Alfa 166 2.4JTD jeigu butu toks variantas kaip automatas manau be 11-12 tikrai nevaziuotu.
Tai, kad ir tavo nuorodoje parasyta tie patys 9.8 :D
-
juokingi jusu gincai ::)
-
gincai juokingi ! :) teisybe yra viena !!!! DUJOS isgelbes pasauli , masina normalia tureciau butu ant DUUUUUJU , zmonai nupirkciau normalia irgi ant DUJUU , maistas namie ruosiamas ant ko ? ant DUJUUUUUUU , jei nama pasistatysiu sildymas TIK DU DUUUUUUJOM , rusijos ekonomika ???? a??? taigi DUUUUJOOOS ....... IR T.T ;D ;D ;D ;D kol neatsiras variklio varomo su tarkuotom malkom
-
ale buvo masinos kurenamos su malkom ;D
-
BMW 530 d E39 - http://www.automobiles.lt/car/6576/
Del 0.5l gauni 50AG daugiau, manau vistiek labiau verta BMW del kuro ir kokybes.
P.S. Alfa 166 2.4JTD jeigu butu toks variantas kaip automatas manau be 11-12 tikrai nevaziuotu.
Tai, kad ir tavo nuorodoje parasyta tie patys 9.8 :D
tai po to pasitaisiau, bet vistiek alfa neekonomiska, paimk sena 2.5 TDS ir 2.5 TD alfa, ju kuro sanaudos dar dar kazkiek panasios, alfa valgo kiek maziau netgi
-
tokias tik raso sanaudas. nereiskia kad taip yra. nepamirskim kad italijoj visada vasara ir visada kondicionierius ijungtas. be to miestai ne tokie. pvz pas mane parasyta 16l / 100km, bet valgo ~12 mieste. nu max 14 bet labai draskantis
-
prie to paties norejau jusu paklausti, ar esate kas nors isidejes dujas i ar 159/brera 3.2 ? labai uzsimaniau sito modelio, nes kolkas grazesnes masinos neradau :D bet kai pamaciau, kad kuro srebia tiek pat , kiek mb cl500 - zagtelejau :D skaiciau, kad idejus dujas i JTS varikli , jis pradeda kaisti. ar cia tiesa ? ar cia jau pasenus informacija ? be to, jei i brera dedant, kur grudasi duju balionas, ir kokios talpos tilptu ? nes , kiek zinau, pas brera 'tablete' :/
-
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda ? dekui
-
temos autorius lygina 3.2 jts su bmw 550 4.8 varikliu :) nelabai sulyginama. bmw simta susirenka per 5.5s , beje, taipogi daznai pasitaiko su mechanine deze. o bmw, susirinkes ta 100, niekur nesustoja, labai sekmingai renkasi iki 200+ . nereiktu lygint 4.4 v8 su naujos kartos 4.8 v8 :P tas 4.8 lepesnis variklis, bet gerokai galingesnis, bei ekonomiskesnis !
-
Alfos Q4 pirmiausiai eina i gala tik po to i prieki,to pasekoje gerai valdosi,panasiai kaip BMW.
-
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)
-
Geriau 3.2 dujos, nei 1.9 dyzelis tas 8 vožtuvų... Ten tragedija vos ne dviejų tonų automobiliui...
-
juk kalba eina apie 3.2 JTS tiesiogini ipurškima, dujine iranga atseis berods 7k litu jei neklystu ;)
-
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)
Nemaisyk senojo 3.2 V6 ir naujojo 3.2 kur su grandine motoras.
-
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)
Pas jį 3.2 v6, o kalbama apie 3.2 v6 JTS su tiesioginiu benzo įpurškimu, nežinau ant Lietuvos kas tokias dujas montuoja, o jei stato, tai kaina bus 2x, didesnė.
-
ir dar norejau paklausti , kaip tas q4 mechanizmas veikia pas alfas ? ar visi ratai visalaik varomi, ar priekis varo+ padeda galas , ar atvirksciai, ar dar kaip kitaip ? ir ar negenda ? dekui
Q4 patvarus mechanizmas, pastoviai varo visi keturi,
3.2 variklis draugauja su dujom tik kokybiska iranga reikia isideti, Algirdukas vazineja gal 3 metus 3.2+dujos :)
Pas jį 3.2 v6, o kalbama apie 3.2 v6 JTS su tiesioginiu benzo įpurškimu, nežinau ant Lietuvos kas tokias dujas montuoja, o jei stato, tai kaina bus 2x, didesnė.
Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...
Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.
-
Na nežinau... Reiktų smulkiai gilintis kaip yra dėl jų. Vis tik pas abu tiesioginis įpurškimas. Alfaowner'y rašo žmogus, kad tas dujas kaip ir įmontuot galima, bet dėl perkaitimo nutraukta gamyba: only one giving me a problems was the 2.2JTS engine (sometimes problem with overheating). find out that afterwards BRC stopped offering the equipment for JTS engines. Similar with the Landi Renzo, Viale, Prince.
It seams that JTS engines have few minor problems with gas:
since having WCOC (water cooled oil cooler) if mostly running on LPG, oil does not contribute enough in cooling engine and overheat happens
LPG has bigger energy value than petrol, therefore by burning is developing more heat
JTS engines run on so called "lean burn" principle, which means higher temps (even with the petrol) then the normal TSs and other engines
am not sure if the fuel is used in engine head for cooling valve seats (like on, for example, Ford Z engines), any clue?
All this indicates that something special with the extra cooling has to be done, if we want to make JTS running on LPG."
Taip pat: "My dealership in Berlin told me that they still offer BRC system with pre-warning that there are some troubles to expect (over-heating) and that they do not recommend it."
Tik nelabai įsisiskaičiau,ar apie minimas BRC kalbama kaip standartines dujų įrangas su dujų kompu ar grynai tas, kurios tinka tiesioginiam įpurškimui. "Company Viale (Netherlands) is having the solution to similar lean burn direct petrol injection engines from VW group (TSFI), but they still do not have dedicated solution for the JTS (unfortunately, JTS itself is not produced any more and ARs are definitly not manufactured as bloody VWs, so not great business case). But it seams that they have sorted out the problems."
Štai čia visas straipsnis mechaniko apie tai: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/530873-project-getting-autogas-lpg-working-properly-on-jts-engines.html
O štai čia distributoriai tos firmos užsiimančios autodujų įranga, atstovybę turi ir Vilniuje, gal jie kažką plačiau galėtų paaiškint dėl to motoro 3.2 jts ir ką gali pasiūlyt.
http://www.liquidsi.com/index.php/en/page-distributor
P.S. Kas rimtai domėsitės apšvieskit liaudį kaip yra dėl to tiesioginio įpurškimo ir suderinimo su LPG, nes kol kas čia tikras tabu mūsų krašte.
-
Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...
Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.
manyti galima daug ką.
atrodo net toks nepatikimas šaltinis kaip wiki vis dar dirba tai prieš rašant galima ir tenai akį užmesti.
vienintelis paprastas benzas kol kas yra 1.8, visi 1.9, 2.2 ir 3.2 - tiesioginis įpurškimas. ant 3.2 iš GM likes tik blokas ir tai dar klausimas ar Alfa ano nemodifikavo pagal savo poreikius. visą kitą Alfa padarė pagal save - galvos su išmetimu/įsiurbimo fazių variatoriais (čia turbūt vienas tokiu įdomesniu dalyku ant to motoro ir jo valinimas), tiuninimas pagal savo galios poreikius, ekonomiškumą ir net išmetimo garsą.
dabar kad į tokius motorus įdėti dujas visų pirmą! reik turėti vietos kur sudėlioti purkštukus - pvz. keli VAG'o FSI/TFSI motorai neturi vietos ir dujų nesudėsi. antras dalykas - tokios dujos tai ne mums priimtinos visiems - jomis motoras dirba tiek su dujom tiek su benzu vienu metu ir mieste ekonomijos ten nėra jau labai daug. trečia - įrangos kaina.
-
Kiek suprantu 3.2 JTS alfose yra Holden LY7 3.6 L modifikuotas variklis, tai jis dirba kitokiu principu nei 2.2 JTS, tai manau turetu tikti paprastos taskines dujos siam varikliui...
Holdenas net is gamyklos su dujomis sio variklio variacijas leido.
manyti galima daug ką.
atrodo net toks nepatikimas šaltinis kaip wiki vis dar dirba tai prieš rašant galima ir tenai akį užmesti.
vienintelis paprastas benzas kol kas yra 1.8, visi 1.9, 2.2 ir 3.2 - tiesioginis įpurškimas. ant 3.2 iš GM likes tik blokas ir tai dar klausimas ar Alfa ano nemodifikavo pagal savo poreikius. visą kitą Alfa padarė pagal save - galvos su išmetimu/įsiurbimo fazių variatoriais (čia turbūt vienas tokiu įdomesniu dalyku ant to motoro ir jo valinimas), tiuninimas pagal savo galios poreikius, ekonomiškumą ir net išmetimo garsą.
dabar kad į tokius motorus įdėti dujas visų pirmą! reik turėti vietos kur sudėlioti purkštukus - pvz. keli VAG'o FSI/TFSI motorai neturi vietos ir dujų nesudėsi. antras dalykas - tokios dujos tai ne mums priimtinos visiems - jomis motoras dirba tiek su dujom tiek su benzu vienu metu ir mieste ekonomijos ten nėra jau labai daug. trečia - įrangos kaina.
Tai tiesioginis ipurskimas ir pas senesnes alfas, bet tai nieko nekeicia sis pasakymas...
Faziu variatorius irgi dujoms netures itakos...
Tai duodi suprasti, kad benzino purkstukas stovi cilindre kaip FSI varikliuose ir ji reik ausinti? Tada sutinku.
-
Tai duodi suprasti, kad benzino purkstukas stovi cilindre kaip FSI varikliuose ir ji reik ausinti? Tada sutinku.
tai ne plia, benzo bake :lol:
wiki: direct injection
-
Mjo, direct inject po karburiatoriu ejo, tai ir i 20 metu senumo alfa pagal tave dujas neidesi? :D
Cia tau akirati praplesti (http://bioage.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/dcx_sgdi.jpg)
Matai skirtumus?
-
Mjo, direct inject po karburiatoriu ejo, tai ir i 20 metu senumo alfa pagal tave dujas neidesi? :D
Cia tau akirati praplesti (http://bioage.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/dcx_sgdi.jpg)
Matai skirtumus?
blin, Brumai.. nuo kada TS'e tiesioginis ipurskimas?
-
Mjo, direct inject po karburiatoriu ejo, tai ir i 20 metu senumo alfa pagal tave dujas neidesi? :D
Cia tau akirati praplesti (http://bioage.typepad.com/.shared/image.html?/photos/uncategorized/dcx_sgdi.jpg)
Matai skirtumus?
blin, Brumai.. nuo kada TS'e tiesioginis ipurskimas?
Na dabar supratau apie ka snekama "GDI" tipo ipurskima, tai 3.2 JTS tokio tipo? Purkstukai is sono prie voztuvu?
-
kiek zinau GDI buvo mitsubishi 1999-2001 metais kazkur :smilie:
-
kiek zinau GDI buvo mitsubishi 1999-2001 metais kazkur :smilie:
Siaip pati technologija GDI (gasoline direct injection) vadinasi, vag grupe ja pavadino FSI, dar koks gamintojas savo terminologija turi.
-
Taip - lygiai kaip dyzelyje
-
Na tada ir aš galiu nustoti apie 159 3.2 svajoti :D
-
Na tada ir aš galiu nustoti apie 159 3.2 svajoti :D
tai kad pasirases svajonese 75 ar gtv6?
-
Na tada ir aš galiu nustoti apie 159 3.2 svajoti :D
tai kad pasirases svajonese 75 ar gtv6?
Klausyk, jei pas tave svajon—s ribotos, nereiškia, kad taip yra ir pas kitus, mano wish list gan platus ;)
Aš ir 4C noriu, 8C, montreal ir t.t.
-
Nuo kažko pradėti juk reikia ;)
-
Svajoti yra gerai,bet tas parasymas BUS yra kaip zodzio davimas.....o jei nesilaikai zodzio tai kas tada? Trio.....a :) negaliu rasyt tiesiogiai etiketo sumetimais;)
-
Ko cia kabinates, brumas gal neranda tinkamo varianto .
-
Svajoti yra gerai,bet tas parasymas BUS yra kaip zodzio davimas.....o jei nesilaikai zodzio tai kas tada? Trio.....a :) negaliu rasyt tiesiogiai etiketo sumetimais;)
O kas sako, kad nebus ;)
-
Va,cia jau kitas reikalas:)
-
temos autorius lygina 3.2 jts su bmw 550 4.8 varikliu :) nelabai sulyginama. bmw simta susirenka per 5.5s , beje, taipogi daznai pasitaiko su mechanine deze. o bmw, susirinkes ta 100, niekur nesustoja, labai sekmingai renkasi iki 200+ . nereiktu lygint 4.4 v8 su naujos kartos 4.8 v8 :P tas 4.8 lepesnis variklis, bet gerokai galingesnis, bei ekonomiskesnis !
Siulyciau dar karta atidziai, neskubant perskaityti ka lygina temos autorius.
Truputi pasufleruosiu - temos autorius lygino AR 3,2 varikli su BMW varikliu, kuris turejo panasias kuro sanaudas. Tai yra BMW siule rinkai zenkliai galingesni varikli su labai panasiu deklaruojamu kuro sunaudojimu, kaip AR. Sie abu varikliai sulyginami pagal kuro sanaudas, taciau visiskai nesulyginami pagal galia.
Zodziu, neskubek komentuoti, kol ne iki galo aisku, apie ka snekama.
-
Butent, reiketu pabrezti: "panasiu deklaruojamu kuro sunaudojimu". Aisku, ir 159 sanaudos visiskai neatitiks deklaruojamu, bet, kad vokieciai jas megsta gerokai, gerooookai labiau pagrazinti :)
-
Aš irgi visada labai skeptiškai žiūrėjau į "deklaruotas" gamintojo sąnaudas, bet dabar jau antras "vokietis", kurio sąnaudos važinėjant pensininko režimu gaunasi mažesnės, nei gamintojas nurodo. Normaliai važiuojant apytikriai atitinka, o X5 man vidutiniškai "valgo" 8,3l 100km. Aišku, mašinos dyzelinės, ir matuoju pagal užpylimą. Tuo tarpu neseniai turėjom pakaitinę benzininę mašiną BMW 116i, kol remontavo mūsiškę, tai 9l ryja gyvatė drąsiai. ;D
Butent, reiketu pabrezti: "panasiu deklaruojamu kuro sunaudojimu". Aisku, ir 159 sanaudos visiskai neatitiks deklaruojamu, bet, kad vokieciai jas megsta gerokai, gerooookai labiau pagrazinti :)