Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: ExasS 2007-04-20 22:11
-
Sveiki, nusipirkau alfa su 1,8TS, pradzioje pasivazinejus pajutau kad valgo tepala, bet paskaicius jog tai normalu, nusiraminau. Tada reikdavo 1L kas 4000km, bet dapylus vazinejaus normaliai tai ok, bet teko syvakar palenktyniauti truputi, tai akyse kaskur 300ml surijo. Jei nedaugiau. Tiksliau butu taip. Tepalo buvo apie puse normos, paspaudziau ant apsuku kokius 2 kilometrus is vietos startuojant, tai grizus, po pusvalandzio pastovejimo rode tik minimuma. Kas per liga gali buti ir kokios remonto sanaudos? I ausinimo skysti nevaro ir nevarva niekur. Ar tik voztuvu gumeles ar ir kas nors rimciau?
Aciu uz konsultacija is anksto.
-
Viskas gerai i 10 tukst supilu apie 2 litr tepalo ir nesiparinu. Gali bandyti daryti kapitalini variklio, bet ciuju mazai pades.
-
Sveiki, nusipirkau alfa su 1,8TS, pradzioje pasivazinejus pajutau kad valgo tepala, bet paskaicius jog tai normalu, nusiraminau. Tada reikdavo 1L kas 4000km, bet dapylus vazinejaus normaliai tai ok, bet teko syvakar palenktyniauti truputi, tai akyse kaskur 300ml surijo. Jei nedaugiau. Tiksliau butu taip. Tepalo buvo apie puse normos, paspaudziau ant apsuku kokius 2 kilometrus is vietos startuojant, tai grizus, po pusvalandzio pastovejimo rode tik minimuma. Kas per liga gali buti ir kokios remonto sanaudos? I ausinimo skysti nevaro ir nevarva niekur. Ar tik voztuvu gumeles ar ir kas nors rimciau?
Aciu uz konsultacija is anksto.
Tu ne po 30min matuok, o po keliu geru valandu, pamatysi pakils dar daugiau :D
-
nu chebra as nesuprantu problemos tos.turejau 155 94m. 1.8 sirdute.vazinejau ir paminkydawau gerai ja bet tepalu nuo keitymo iki keitymo uztekdawo.gal truputi daugiau kaip puse normos suwalgydawo.bet dapilineti net minties neturejau.naudojau HELIX pusiau sintetinius tepalus.o cia tik pylate ir pylate.nesamone kazkokia 8)
-
Na siryt paziurejus tepalu padaugejo, yra virs minimumo, bet vakar vakare pasalinis garsas atsirado, kalimas. Tai zodziu persistengiau matyt, arba variklis jau buvo iki manes nudrostas, nes as tik 7000 tenuvaziavau, o jau kala ???
-
Kala idekliukai jau arba voztuvai, ziurek greiciau motora kol svaistyklio nepalikai ant plento, oi tie Twin Spark'ai, jau geriau V6 ar JTD manau
-
Sveiki , kolegos ,
turiu ir as bedu su savaja AR 156 , 1998m. 2,0 TS . Pastaruoju metu apturiu labai daug ilgu kelioniu , tai pries keleta menesiu pastebejau , jog manoji alfuke labai intensyviai tepala valgo , apie 400ml - 1000km . Pasitares su meistrais pakeiciau voztuvu gumeles , galvodamas jog tai isspres esama situacija , bet ... ne menkiausios naudos. Pasiryzau - paaukojau pinigeliu kad pakeist ziedus (beje , voztuvu ivores geros ) , nuemus galvute , isemus stumoklius matosi neitiketinas honingavimo buvimas , kaip masinyte prabegusi ( skaiciuku parodymais 220000 km ) tai visai nustebino . Bet ir vel bet , supyliau toki tepala kaip visada Elf 5w-30 ir ka jus manote , tepalas visvien reguliariai dingsta , salnikai geri , niekur nevarva , indeklai geri , tik vat , pastebejau , jog alsuoklyje nemazas sluoksnis tepaliuko , bet gal tai normalu. Gal turite kokiu patarimu i ka dar atkreipti demesi ? visos skyles per kur tepalas galetu patekti i degimo kamera rodos uzkamsytos , puolu i nevilti ... :begam:
-
Susipilk normalu tepala pirmoje vietoje, pili tepala kurie skirti naujoms masinoms ir apskritai kurie nebuvo skirti alfoms tokioms, mano TS su 5W30 1000km valge 1l, su 5W40 Castrol 0,5l. Taviskis aukstoje temperaturoje labai suskysteja, nes yra W30, kas nurodo skystuma darbineje temp. Naudok 5W40 ir tik geru gamintoju.
P.S. 400ml - 1000km tai tikrai nedaug, gamintojo buvo kazkur rasyta siame forume leidziama iki 1l/1000km, tai kad susipilk normalius tepalus ir jei dar pamaze bent kiek, gyvent ir nebeieskok bedu. Alfos tepalus megsta padeginti visos - isskyrus dyzelines, o ypatingai degina TS.
-
Susipilk normalu tepala pirmoje vietoje, pili tepala kurie skirti naujoms masinoms ir apskritai kurie nebuvo skirti alfoms tokioms, mano TS su 5W30 1000km valge 1l, su 5W40 Castrol 0,5l. Taviskis aukstoje temperaturoje labai suskysteja, nes yra W30, kas nurodo skystuma darbineje temp. Naudok 5W40 ir tik geru gamintoju.
P.S. 400ml - 1000km tai tikrai nedaug, gamintojo buvo kazkur rasyta siame forume leidziama iki 1l/1000km, tai kad susipilk normalius tepalus ir jei dar pamaze bent kiek, gyvent ir nebeieskok bedu. Alfos tepalus megsta padeginti visos - isskyrus dyzelines, o ypatingai degina TS.
Tau normalu, kad 1000 km sudegintu litra tepalo?? nezinau kuris is taviskiu turetu TS varikliu tiek valgydavo, bet man asmeniskai cia yra totali nesamone. Mano TS'as visiskai (pagal matuokle) tepalo nevalgo. Nuo keitimo iki keitimo. Ir jei gamintojas viesai deklaruotu, kad ju gaminami varikliai naudoja ~litra tepalo 1000 km ir dar sypsotusi priesais klienta, manau tas klientas pasiustu jy toli toli ir dar i fizionomija pasiulytu. Sunkvezimis senas per 3500 km sunaudoja ~4 litrus, tai kur cia lengvuske su tokiom apkrovom?
-
Pilk 10w40 gera pusiau sintetika, turetu maziau valgyt.
-
maniske 2.0 T.S. tai tikrai tiek nevalgo... bun dingsta, bet vos vos... nes biski per tarpine varva... bet nuo keitimo iki keitimo buna kad nu kokius 200ml dapilu. o keiciu tarp 15k-20k selenia tepalus
-
1l/1000km jau riba, jei tiek valgo, tvarkyk varikli. Jei apsuku stendiesi nekeli virs ~4000rpm, neturetu zenkliai deginti. Jei apsukas daznai laikai apie 4 ir daugiau, visai normalu, kad nemazai suvalgo. O sunkvezimis visada maziau valgys, del variklio letasukio, kaip ir dyzelis lengvajame. Tepalas musiskis elf tikrai prastas, o 5w30 pilti nesamone. Pilkis pusiau sintetika 10w40, vazinek ramiai (iki 4krpm) ir tada ziurek, kiek sudegins. Man ts apie litra 5000km sudegindavo, renkanciais apsukas pakeliant, bet pagrinde apie 3000rpm laikant, pildavau tik 10w40.
-
dekui uz protingus patarimus , bandysiu ir as susipilt pusiau sintetini , arba , kiek maciau jau yra 10w-40 ir sintetiniu tepalu , nors tokio dalyko nesupratau bet patikejau kad 10w sintetinis . Dar vienas klausimas , kokios firmos tepala pilate ? :du:
-
Mobil, Castrol, Shell, Selenia ir t.t. 8)
-
... Tepalas musiskis elf tikrai prastas...
būkit žmogus, papasakokit apie ELF`o kokybę jei kažką žinote, nesinori mokytis iš paties klaidų ;)
-
Susipiliau Meguin 5w40 su 505.01 zymejimu, sis zymejimas labai svarbu T.S. varikliams ir audi PD varikliams, nes turi papildomu tepima gerinanciu priedu, tai zyzelio klaksejimas zymiai sumazejo :)
Tad betkuri sintetika su 505.01 zymejimu jau yra geri tepalai ;)
-
Susipilk normalu tepala pirmoje vietoje, pili tepala kurie skirti naujoms masinoms ir apskritai kurie nebuvo skirti alfoms tokioms, mano TS su 5W30 1000km valge 1l, su 5W40 Castrol 0,5l. Taviskis aukstoje temperaturoje labai suskysteja, nes yra W30, kas nurodo skystuma darbineje temp. Naudok 5W40 ir tik geru gamintoju.
P.S. 400ml - 1000km tai tikrai nedaug, gamintojo buvo kazkur rasyta siame forume leidziama iki 1l/1000km, tai kad susipilk normalius tepalus ir jei dar pamaze bent kiek, gyvent ir nebeieskok bedu. Alfos tepalus megsta padeginti visos - isskyrus dyzelines, o ypatingai degina TS.
Tau normalu, kad 1000 km sudegintu litra tepalo?? nezinau kuris is taviskiu turetu TS varikliu tiek valgydavo, bet man asmeniskai cia yra totali nesamone. Mano TS'as visiskai (pagal matuokle) tepalo nevalgo. Nuo keitimo iki keitimo. Ir jei gamintojas viesai deklaruotu, kad ju gaminami varikliai naudoja ~litra tepalo 1000 km ir dar sypsotusi priesais klienta, manau tas klientas pasiustu jy toli toli ir dar i fizionomija pasiulytu. Sunkvezimis senas per 3500 km sunaudoja ~4 litrus, tai kur cia lengvuske su tokiom apkrovom?
Pasidomėk RX serijos rotoriniais Mazdų varikliais ir pamatysi, kad gamintojas šypsosi ir deklaruoja, kad naujas jų variklis 1000km suvalgo 1l tepalo ;D ;)
Ir dar lyg Porshe 958 modelis toks yra ant kurio bako dangtelio vidinės pusės net parašyta Check Oil ;D
-
Susipilk normalu tepala pirmoje vietoje, pili tepala kurie skirti naujoms masinoms ir apskritai kurie nebuvo skirti alfoms tokioms, mano TS su 5W30 1000km valge 1l, su 5W40 Castrol 0,5l. Taviskis aukstoje temperaturoje labai suskysteja, nes yra W30, kas nurodo skystuma darbineje temp. Naudok 5W40 ir tik geru gamintoju.
P.S. 400ml - 1000km tai tikrai nedaug, gamintojo buvo kazkur rasyta siame forume leidziama iki 1l/1000km, tai kad susipilk normalius tepalus ir jei dar pamaze bent kiek, gyvent ir nebeieskok bedu. Alfos tepalus megsta padeginti visos - isskyrus dyzelines, o ypatingai degina TS.
Tau normalu, kad 1000 km sudegintu litra tepalo?? nezinau kuris is taviskiu turetu TS varikliu tiek valgydavo, bet man asmeniskai cia yra totali nesamone. Mano TS'as visiskai (pagal matuokle) tepalo nevalgo. Nuo keitimo iki keitimo. Ir jei gamintojas viesai deklaruotu, kad ju gaminami varikliai naudoja ~litra tepalo 1000 km ir dar sypsotusi priesais klienta, manau tas klientas pasiustu jy toli toli ir dar i fizionomija pasiulytu. Sunkvezimis senas per 3500 km sunaudoja ~4 litrus, tai kur cia lengvuske su tokiom apkrovom?
Siame forume kazkas labai placiai pasakojo apie gamintojo leidziamas sanaudas tepalo, man paciam keista kad gamintojas leidzia tepalo sanaudas tokias, suprasciau kad leidzia nuo max iki min per 10k km.
dekui uz protingus patarimus , bandysiu ir as susipilt pusiau sintetini , arba , kiek maciau jau yra 10w-40 ir sintetiniu tepalu , nors tokio dalyko nesupratau bet patikejau kad 10w sintetinis . Dar vienas klausimas , kokios firmos tepala pilate ? :du:
Pilk Castrol arba Mobil ir nepirk is pilstomu backu, pirk tik bakeliais kur yra ir pilk geriau 5W40.
-
Kai turejau 156 2,0 twisparka tepalus keidavau kas 10k dapildavau per ta laikotarpi apie 2-2,5ltr.galvoju kad norma,na aisku kaip kas vazineja,mano vazinejimo stiliui tikrai viskas ok.Dadar 166 2,4 JTD nieko nereikia dapilti,nors vazinejimo stilius nepasikeite. ;D
-
Kai turejau 156 2,0 twisparka tepalus keidavau kas 10k dapildavau per ta laikotarpi apie 2-2,5ltr.galvoju kad norma,na aisku kaip kas vazineja,mano vazinejimo stiliui tikrai viskas ok.Dadar 166 2,4 JTD nieko nereikia dapilti,nors vazinejimo stilius nepasikeite. ;D
Nu ka as zinau, paskaicius kaip ten pas jus tie TS-ai valgo tepala, tai pas mane kazkoks keistas tas variklis tada. As l labai daznai apie (3800-3900) ir daznokai virs 4k RPM palaikau apsukas. Tikrai nevazineju ramiai, gan agresyvokas vairavimo stilius, pilu 5w40 pilna sintetika, keiciu kas 11-13k km ir nekart dar neteko dapilinet tepalo tarp keitimu. ^-^
-
Pasidomėk RX serijos rotoriniais Mazdų varikliais ir pamatysi, kad gamintojas šypsosi ir deklaruoja, kad naujas jų variklis 1000km suvalgo 1l tepalo ;D ;)
Ir dar lyg Porshe 958 modelis toks yra ant kurio bako dangtelio vidinės pusės net parašyta Check Oil ;D
Na pripazink, tai yra vienetai... Arba nuvaryti varikliai...
-
faktas tas kad ts tepalus valgo. ta valgyma isnaikint galima tik darant normalu stumoklines remonta.
tk, tau pasiseke, turi gerai priziureta masina. kurios matyt nelabai droze, naudojo gerus tepalus ir reguliariai juos keite (gal net dazniau nei priklauso).
-
faktas tas kad ts tepalus valgo. ta valgyma isnaikint galima tik darant normalu stumoklines remonta.
tk, tau pasiseke, turi gerai priziureta masina. kurios matyt nelabai droze, naudojo gerus tepalus ir reguliariai juos keite (gal net dazniau nei priklauso).
Aisku yra toks dalykas, kaip pries daugiau nei 100k km atliktas variklio kapitalinis, bet tas motoras jau virs 300k km prabeges, tai manau, kad net toks dalykas, kaip kapitalke jau itakos nedaug turetu tureti. Be to as kartais tikrai padroziu ta varikliuka iki 6k rpm. Zodziu po kapitalkes tikrai mates visko tas variklis, bet vistiek nevalgo. Matyt tikrai pasiseke siuo atveju. Jei viskas laimingai, bandysim 500k km riba pasiekti to variklio, o tada jau i poilsi turbut eis jis. :D
Iki manes, nemanau, kad ja labai rupinosi, nes buvo nupirkta su kiauru radiatorium ir artejanciu kap. remontu. Tada tikrai valge tepalus, bet 1000 km po pirkimo uzluzo ir tada Zazas atliko savo darba. Po to laiko tepalu nebevalgo. Pilami pastoviai buvo tik Castrol, Mobil arba dabar Valvoline 5w40 pilnos sintetikos tepalai. 8)
-
Pasidomėk RX serijos rotoriniais Mazdų varikliais ir pamatysi, kad gamintojas šypsosi ir deklaruoja, kad naujas jų variklis 1000km suvalgo 1l tepalo ;D ;)
Ir dar lyg Porshe 958 modelis toks yra ant kurio bako dangtelio vidinės pusės net parašyta Check Oil ;D
Na pripazink, tai yra vienetai... Arba nuvaryti varikliai...
Pripažįstu ir mano nuomone toks variklis kaip TS neturėtų valgyt tepalo. Pas mane po kai kurių remontų irgi nevalgė nei trupučio, o po kiek laiko vėl pramušė, bet aš matau, kad tas tepalas per duslintuvą išeina be jokių misticizmų ;D
-
na kiek zinau visi dochai padrozus pavalgo tepela ,o jai dar gamintojas raso userm manuale ,kad jo siek tiek valgo tai neisivaizduoju,zinoma tepalu kokybe turi didele itaka tam
-
Sutinku, kad tiek km prabeges variklis (+ laisvos apsukos stovint) tikrai pavalgo tepalu ir tai yra normalu, bet mano nuomone jei variklis 1000 km valgo beveik litra tepalo - tai jau yra nebenormalu. Juk tai yra ne Mazdos rotorius, kad tepala valgytu belekaip ir tai butu normalu.
-
tk,
nu jei jau kapitalke daryta tai tepaliukus ir turetu saikingai vartot. ;) ir ner cia ko tada girtis ir kitu erzint :D
-
Sveiki alfistai , turiu 156 alfa 2.0TS. Pastebejau kad pro duslintuva eina lengvai melsvai baltas dumas. Zvakes pakeistos i naujas, lieka ardyti varikli? Kiek atsieitu ziedu keitimas +- ; siaip trauka normali, bet ar pakeitus ziedus pageretu ar traukai tepalu deginimas itakos neturi? Pilu pusiau sintetika 10W40 1000km reikia mazdaug 300ml dapilti, tai manau jau daugoka. Ka patartumet? Ir dar uzkurus dirba kaip dyzelis, kas cia gali but?
taigi, jei jau reiktu ardyti varikli, kiek turet LT mazdaug su ziedais ir darbu, na gal dar kokia galva paslifuoti reiktu? jei zinot pakomentuotik placiau sia mano situacija :smilie:
-
Sveiki alfistai , turiu 156 alfa 2.0TS. Pastebejau kad pro duslintuva eina lengvai melsvai baltas dumas. Zvakes pakeistos i naujas, lieka ardyti varikli? Kiek atsieitu ziedu keitimas +- ; siaip trauka normali, bet ar pakeitus ziedus pageretu ar traukai tepalu deginimas itakos neturi? Pilu pusiau sintetika 10W40 1000km reikia mazdaug 300ml dapilti, tai manau jau daugoka. Ka patartumet? Ir dar uzkurus dirba kaip dyzelis, kas cia gali but?
taigi, jei jau reiktu ardyti varikli, kiek turet LT mazdaug su ziedais ir darbu, na gal dar kokia galva paslifuoti reiktu? jei zinot pakomentuotik placiau sia mano situacija :smilie:
kada valgys bent 1l ir daugiau 1000km, tada jau galvok apie variklio tvarkyma. 300ml tai cia asaros ts varikliui. Del dyzelio garso variatorius kaltas.
-
kada valgys bent 1l ir daugiau 1000km, tada jau galvok apie variklio tvarkyma. 300ml tai cia asaros ts varikliui. Del dyzelio garso variatorius kaltas.
hmm... 1000 km, vos ne puse litro tepalo... Nemanau, kad cia normalu... Isivaizduok, kad per diena nuvaziuoji Vilnius - Klaipeda - Vilnius ir pili tepala... As buciau pries tokias eksploatacines savybes...
-
kada valgys bent 1l ir daugiau 1000km, tada jau galvok apie variklio tvarkyma. 300ml tai cia asaros ts varikliui. Del dyzelio garso variatorius kaltas.
hmm... 1000 km, vos ne puse litro tepalo... Nemanau, kad cia normalu... Isivaizduok, kad per diena nuvaziuoji Vilnius - Klaipeda - Vilnius ir pili tepala... As buciau pries tokias eksploatacines savybes...
Nuo MAX iki MIN yra apie 1l, jei ant 1000km - 300g, tai gali drasiai nuvaziuoti 4000km ir dasipilti.
-
kada valgys bent 1l ir daugiau 1000km, tada jau galvok apie variklio tvarkyma. 300ml tai cia asaros ts varikliui. Del dyzelio garso variatorius kaltas.
hmm... 1000 km, vos ne puse litro tepalo... Nemanau, kad cia normalu... Isivaizduok, kad per diena nuvaziuoji Vilnius - Klaipeda - Vilnius ir pili tepala... As buciau pries tokias eksploatacines savybes...
300ml tai siek tiek daugiau nei pusiaukele iki to puses litro.
-
1000km-300g alyvos, tai pravaziuoji 10k-3L supili naujo tepalo mazdaug...tai galima nekeisti tepalu :D 4.4 telpa i TS :)
-
1000km-300g alyvos, tai pravaziuoji 10k-3L supili naujo tepalo mazdaug...tai galima nekeisti tepalu :D 4.4 telpa i TS :)
Bent i 155 2.0 8v ts ir GTV 2.0 16v ts supildavau lygiai 5l :smilie:
Beje pazistu kelis taxistus kurie daro taip kaip tu sakei - pas juos degina tepalo ant 1000km apie 0,5l, tai sake kas 10k km tik tepalo filtra pasikeicia ir oro kas 20k km ir viskas, su dujomis vaziuoja, tepalas netamseja :) jau taip taksuoja vienas 5 metai, sake jau variklis nebeispudingas, bet vaziuoja, beje paminejo, kad kitas geras motoras 400lt, tai realiai kokie 4-5 tepalu keitimai :)
-
Pas mane karts nuo karto uzsidega ..engine oil level... bet tepalo kaip ir norma.. auto AR
156 1.9 jtd 2002
Siaandiena. Tvarkiausi oro filtro deze tai pastebejau , kad yra tepaliuko vamzdyne , bei vamzdyne einanciame. I turbina.........ar tai normalu....prie oro filtro dezes yra kazkokia plastikine pusle, kokia jos paskirtis?
Is jos koki 50 gr. Seno padegusio tepalo isvarvinau
Taip pat pastebejau kad. Apatine interkulerio slanga yra minksta kazkokia.. ar ji pas visus minkstos gumos
-
Sveiki.. Na ka turiu beda del tepalu... 200 km - 0.5 litro tepalu.. Apziurejau visa varikli - sausas... Uzkurus salta ir gerai pagazavus meta lyg melsva duma... Speju ziedam paskutinioji? Jei taip kiek gali kainoti remontas? (AR 147 1.6 TS 77 Kw)
-
Sveiki.. Na ka turiu beda del tepalu... 200 km - 0.5 litro tepalu.. Apziurejau visa varikli - sausas... Uzkurus salta ir gerai pagazavus meta lyg melsva duma... Speju ziedam paskutinioji? Jei taip kiek gali kainoti remontas? (AR 147 1.6 TS 77 Kw)
Sveikas, na nelabai džiugos naujienos su naujai įsigyta mašinėle..Bet gal viskas bus gerai.
Pirmas variantas (dažniausiai nepasiteisina, bent jau ant Alfų): vožtuvų gumelės susidėvejusios. Remontas iki 200Lt.
Antas variantas (dažniausiai) tepaliniai žiedai. Nauji žiedai + darbas. Remontas nepigus, nes reikia nukelinėt galvą.
Pasiskambink kokiam Zazui ir viską susižinosi ir įmesk paskui info į čia kame bėda pas tave.
Koks pas tave tepalas supiltas? Jei koks 5w30, tai nieko nuostabaus, kad pas tave jis mažėja akyse, per skystas šiem motoram jis, nes kaip žinia kone kiekvienas TS'as mėgsta pavalgyt tepaliuko ir čia normalu.
-
čia jau ne melsvas dūmas turi eit, o dūmų uždanga.Ant 15 litrų benzo pilt 0,5 litro tepalo tai čia kaip dvitakčiam varikliui :P
-
Blem, su 15 litrų tarkim 200 km nuvažiuojama +/-. Pusė litro tepalo ant tokio atstumo jau daug. Gal pro kažkur leidžia tepalą, kai spaudimas sukyla, jei tiek dapilinėt reikia? Nes jei mėlyno dūmo nedaug, vadinasi kažkur leidžia tepalą. Arba tas "nedaug" labai jau švelniai traktuojamas.
-
Sveiki.. Na ka turiu beda del tepalu... 200 km - 0.5 litro tepalu.. Apziurejau visa varikli - sausas... Uzkurus salta ir gerai pagazavus meta lyg melsva duma... Speju ziedam paskutinioji? Jei taip kiek gali kainoti remontas? (AR 147 1.6 TS 77 Kw)
Sveikas, na nelabai džiugos naujienos su naujai įsigyta mašinėle..Bet gal viskas bus gerai.
Pirmas variantas (dažniausiai nepasiteisina, bent jau ant Alfų): vožtuvų gumelės susidėvejusios. Remontas iki 200Lt.
Antas variantas (dažniausiai) tepaliniai žiedai. Nauji žiedai + darbas. Remontas nepigus, nes reikia nukelinėt galvą.
Pasiskambink kokiam Zazui ir viską susižinosi ir įmesk paskui info į čia kame bėda pas tave.
Koks pas tave tepalas supiltas? Jei koks 5w30, tai nieko nuostabaus, kad pas tave jis mažėja akyse, per skystas šiem motoram jis, nes kaip žinia kone kiekvienas TS'as mėgsta pavalgyt tepaliuko ir čia normalu.
Zazo diagnoze (jis net neziurejo masinos) - tepaliniai ziedai.... bet vistiek kazkaip man keista... 200 km pravaziuoti autostrada - 130-150 km/h tai 0,5 litro tepalo dasipyliau..grizau atgal namo tos pacius 200 km... greitis 100 km ... tai galima sakyt kad nieko nesuvalge... mieste vazinejant pries ta kelione aplamai nei gramo nesuvartoja... melsvas dumas buna ne visada... ir jo buna tikrai nedaug.. tepalai pro niekur nebega...variklis svarus... apziurejau viska... zodziu mistika... :DDD
-
Pilk pora bankiu "medaus" kiekviena karta keisdamas tepalus ir vazinek nesukdamas galvos pora metu....
-
Pirma tavo zinute, valgo 0,5l 100km. Musu reakcija - oho, ispudingai, ziedams kaput. Sulaukiam siandienos, paskutinioji, valgo tik lakstant 130-150km/h, dumo beveik nebemeta, vaziuojant iki 100km/h tepalo nebevalgo. Tai arba masina pati susitvarke, arba, bandai kazka slepti su tuo "tepalo nevartojimu", arba nieko jai ir nebuvo blogo. Ziurek rytoj ir dumas visiskai pranyks :D
Prie 140km/h tepala, kad vartoja toks tepalo megejas, kaip TS ir dar 1.6 tai kazko labai mistisko nematau, vien apsukos turetu virsyti 4k (niekad nelakstes tokiais greiciais su ts), kas reiskia, kad tepalas nebegali buti visiskai svariai nuvalytas nuo cilindru ir lieka "sudegimui". Gal kiekiai ir didoki, bet pavazinek ilgiau nevirsydamas 100km/h, jei tepalas bus vietoje, tai nebesuk galvos del jo, arba remontuok, jei pinigu per daug atlieka. Arba bandyk ta medu (Xado) :)
-
Su tepalo deginimu nera cia jokios mistikos,viskas ten gerai.Pas mane buvo A8 4.2 quattro,kol vazinejau Lietuvoje tepalo nedapilinedavau kai tik i Rusija greiciai 140-180 trasa pastoviai,tepala pyliau kas 1000 km beveik litra,tepalo daugiau nekeisdavau tik dapilimas.
-
Jeigu variklis tvarkingas, tai alyvos nevalgo. Aisku, tvarkingai vazinejant. Maniske 2.4jtd per 11000 km nesudegino nieko. Alyva Repsol sintetika 5W 40, masinos rida virs 300000. Isvada: nepirkit su uzmustais varikliais arba nelakstykit kaip beprociai :-)
-
TS ir JTD lyginti tepalu deginima... stipriai nelygu.