Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Senu temu archyvas => Temą pradėjo: Artiz 2006-10-05 23:33
-
Na va, po pasiplaukiojimo pelkemis ir uzsipylimo, pagaliau masina vel uzvedziau.Uzvedus apsukos stovi vietoje, bet va variklis labai vibruoja.O paspaudus gaza issisuka tik iki 3000 RPM :( O pvz bevaziuojant (bet oj kaip sunku is vietos pajudet kad neuzgestum..) tai pasaudo tas variklis... Tas saudymas girdisi ir jei stovi vietoj ir pagazuoji/atleidi/pagazuoji.
Kas cia do velniava?
Gal zvaklaidzius ant begunoko vietomis sumaisiau? Bet tada manau nebutu uzsivedusi isvis? O gal po tu pelkiu iveikimo kuris nors voztuvas susilankste ar dar kasnors?
-
Nu cia jau distanciniu budu nenustatysi, reik ziuret, ar kuris cilindras nedirba, ar dar koks velnias. Butum tu Kaune, tai butu galima paziuret.
-
Gerai, man kyla tik dvi priezastys kurios gali but.Ir reiketu kad kas pasakytu ar tai imanoma ir ar tiketina:
1-zvakes.Ar gali but kad joms kas nors nutiko ir kad jos nebedirba kaip turi but?Gal visgi jas pakeist?
2-tie prakeikti zvaklaidziai.Gal kas gali pasakyt ju pajungimo schema?Kur kuris jungiasi?Gal koks vienas ne taip pajungtas arba vietom sumaisytas ir del to gaunasi tie sproginejimai :)
-
Zvakem tikrai negalejo nieko nutikti del vandens, jei pries tai vaziavo.
O laidai pas boxeri jungiasi taip: 1-3-2-4. Ant variklio bloko surasyti numeriai. O i paskirstytoja, 1-ties holo davikliu, pagal laikrodzio rodykle toliau: 3-2-4.
-
Artiz rašė:
Gerai, man kyla tik dvi priezastys kurios gali but.Ir reiketu kad kas pasakytu ar tai imanoma ir ar tiketina:
1-zvakes.Ar gali but kad joms kas nors nutiko ir kad jos nebedirba kaip turi but?Gal visgi jas pakeist?
2-tie prakeikti zvaklaidziai.Gal kas gali pasakyt ju pajungimo schema?Kur kuris jungiasi?Gal koks vienas ne taip pajungtas arba vietom sumaisytas ir del to gaunasi tie sproginejimai :)
Laisvai gali but sproginejimai sumaisius laidus, netoligiai ziezirba duoda ir sprogineja :D
-
Alfaman rašė:
Zvakem tikrai negalejo nieko nutikti del vandens, jei pries tai vaziavo.
O laidai pas boxeri jungiasi taip: 1-3-2-4. Ant variklio bloko surasyti numeriai. O i paskirstytoja, 1-ties holo davikliu, pagal laikrodzio rodykle toliau: 3-2-4.
Tas variklis ant tiek murzinas kad ten nieko nepamatysi kur kuris cilindras.Tu man geriau paaiskink sedint pvz vairuotoje kedeje kuris cilindras bus pirmas :) Kaip toliau skaiciuot kuris yra kuris zinau :)
-
Artiz rašė:
Na va, po pasiplaukiojimo pelkemis ir uzsipylimo, pagaliau masina vel uzvedziau.Uzvedus apsukos stovi vietoje, bet va variklis labai vibruoja.O paspaudus gaza issisuka tik iki 3000 RPM :( O pvz bevaziuojant (bet oj kaip sunku is vietos pajudet kad neuzgestum..) tai pasaudo tas variklis... Tas saudymas girdisi ir jei stovi vietoj ir pagazuoji/atleidi/pagazuoji.
Kas cia do velniava?
Gal zvaklaidzius ant begunoko vietomis sumaisiau? Bet tada manau nebutu uzsivedusi isvis? O gal po tu pelkiu iveikimo kuris nors voztuvas susilankste ar dar kasnors?
ei man panasiai buvo su nissanu! irgi saudydavo,spajaudydavo, uzgesdavo kartais. paskui priejo iki to, kad apsukos kildavo tik iki 1500 rpm, o paskui kaip su kokiu ribotuvu numusdavo.. galvojau kondensato yra kuro sistemoj. galu gale isaiskejo, kad kompas (buvo itaisytas po keleivio sedyne) buvo sudrekes per rudeni ir ziema, nes dugnas jau ne pirmos jaunystes (auto 1987m), tai suslapdavo. ir vienas kompo mikroschemos kampas su laidukais buvo praktiskai supuves :pinch: tada issivalem ta kampa, is naujo prilitavo supuvusi laiduka ir vel viskas ciki buvo. nezinau kaip tavo atveju, bet sakau del to, kad tai ivyko butent del vandens nereikalingose vietose .
tikiuosi greitai issispresi beda ir vel busi kely ! B)
-
Artiz rašė:
Alfaman rašė:
Zvakem tikrai negalejo nieko nutikti del vandens, jei pries tai vaziavo.
O laidai pas boxeri jungiasi taip: 1-3-2-4. Ant variklio bloko surasyti numeriai. O i paskirstytoja, 1-ties holo davikliu, pagal laikrodzio rodykle toliau: 3-2-4.
Tas variklis ant tiek murzinas kad ten nieko nepamatysi kur kuris cilindras.Tu man geriau paaiskink sedint pvz vairuotoje kedeje kuris cilindras bus pirmas :) Kaip toliau skaiciuot kuris yra kuris zinau :)
Pirmas desinej prieky, desinej gale -3, kairej prieky-2, kairej gale-4.
-
Tik pasitikslinu-\"desnej prieky\", tai link zibinto ane? O \"gale\" tai link akumo? :)
-
Viskas ok, atpainiojau tuos zvaklaidzius ir masiniukas vel uzgyveno be jokiu pasekmiu :)
O jus cia \"hidrosmugiai, hidrosmugiai\" :D
Vat geriau pasakykit kas Klaipedoj gerai musu alfoms diagnostika daro ir dar parekomenduokit gera elektrika spidometro tvarkymi ;)
-
Artiz rašė:
Viskas ok, atpainiojau tuos zvaklaidzius ir masiniukas vel uzgyveno be jokiu pasekmiu :)
O jus cia \"hidrosmugiai, hidrosmugiai\" :D
Vat geriau pasakykit kas Klaipedoj gerai musu alfoms diagnostika daro ir dar parekomenduokit gera elektrika spidometro tvarkymi ;)
nera klaipedoje tokiu. kai nuvarai i serviza , kol nesakai kokia masina ir kol nemato , tai ima ja tvarkyt , bet jei pamato, sako kad neapsiims , slabakai :lol: :woohoo: (http://www.alfaklubas.lt/components/com_joomlaboard/uploaded/images/mw533mh0w0h0podbor99991_32.jpg) (http://www.alfaklubas.lt/components/com_joomlaboard/uploaded/images/mw533mh0w0h0podbor99991_32.jpg)
-
O tai ka mums daryt? Nei internete jokiu padoriu schemu nera nei manualuose apraso ta procedura...
Vat butu jie ismaste bent jau svaimines diagnostikos moduli idet i tas alfas kaip pvz bulkos turi.Vat tada butu kurkas lengviau :)
O tai ka isvis nera jokiu meistru kas galetu paziuret? Zinau kad boschas apsiima, bet jie durniai ir nieko gero isskyrus pinigu nulupima nemoka... :(
-
Leisk atspesiu, spidometras arba nedirba, arba sokineja, zodziu pieno riebuma rodo?:laugh:
-
Is pradziu nedirbo ir nieko nerode.Isardziau ir pamaciau kad toks geltonas laidas buvo atjungtas.Pajungiau ji, tai dabar sokineja ir po 120-160 km/h rodo kai vaziuoju 20 :D
-
Turiu tokia pacia problema...:S
Gal kas pagelbesit? O tai bus ralis, reikes spidometro parodymu..
Vaziuojant lygiu keliu, rodo normaliai, bet tik kokia duobute pervaziuoji, iskart arba neberodo, arba sokineja.
-
TAXI rašė:
Turiu tokia pacia problema...:S
Gal kas pagelbesit? O tai bus ralis, reikes spidometro parodymu..
Vaziuojant lygiu keliu, rodo normaliai, bet tik kokia duobute pervaziuoji, iskart arba neberodo, arba sokineja.
Tai apvaziuok duobute.B)
-
O jei rimtai, gal kas zino kur gaut schemas spidometrui?
-
Artiz rašė:
O jei rimtai, gal kas zino kur gaut schemas spidometrui?
Sunkoka, o jis elektroninis ar trosinis, gal kas nekontacina, reiktu isrinkt ir paziuret :D
-
Man rodos aliktroninis, nes kai buvau ji isemes tai jokiu trosu neaptikau :( . Tik man atrodo kad ten kazkas kazkur trumpina ir tiek. Nes beardydamas, dar pastebejau kad ant kelmo kur eina valytuvu ir posukiu kontaktai, vienas laidas (speju valytuvu valdymo) visiskai susviles ir susilydes su kitu laidu.Pastarasis liko be izoliacijos (plikas), o pirmasis tiesiog issilyde ir is jo liko tik izoliacija :) Nu zodziu vaizdas nekoks.Lauksiu menesio pabaigos kai atsiimsiu raktus nuo savo senojo garazo, kur yra visos alfos dalys, iskaitant ir visas pravodkes ;)
-
quadrifoglio rašė:
TAXI rašė:
Turiu tokia pacia problema...:S
Gal kas pagelbesit? O tai bus ralis, reikes spidometro parodymu..
Vaziuojant lygiu keliu, rodo normaliai, bet tik kokia duobute pervaziuoji, iskart arba neberodo, arba sokineja.
Tai apvaziuok duobute.B)
Zinai gi, kad tarro ant musu uzsirustines ir mum keliu neremontuoja:laugh:
Tai vat ir nesigauna apvaziuot duobiu, kai duobe ant duobes per visa kelia:laugh:
-
Spidometras yra pilnai elektroninis, ir nuo pat daviklio iki jo nusivedziau visiskai naujus laidus, bet tai nepadejo. Arba daviklis, arba kazkur spidometro komponentai gryba pjauna..
-
Artiz rašė:
O tai ka mums daryt? Nei internete jokiu padoriu schemu nera nei manualuose apraso ta procedura...
Vat butu jie ismaste bent jau svaimines diagnostikos moduli idet i tas alfas kaip pvz bulkos turi.Vat tada butu kurkas lengviau :)
O tai ka isvis nera jokiu meistru kas galetu paziuret? Zinau kad boschas apsiima, bet jie durniai ir nieko gero isskyrus pinigu nulupima nemoka... :(
artiz tik i boscha ta suda nesugalvok vaziuoti.veziau ten degima atreguliuoti tokiu nesamoniu pridirbo man ten,ijungus degima benzo dacikas stowejo ant nulio,kol as ji sutvarkiau ten,tipo ju nuomone ten degimas buwo viskas twarkoj.tai susinerwojau ir iswaziawau jiems ten nieko nesumokejes
-
Artiz rašė:
Man rodos aliktroninis, nes kai buvau ji isemes tai jokiu trosu neaptikau :( . Tik man atrodo kad ten kazkas kazkur trumpina ir tiek. Nes beardydamas, dar pastebejau kad ant kelmo kur eina valytuvu ir posukiu kontaktai, vienas laidas (speju valytuvu valdymo) visiskai susviles ir susilydes su kitu laidu.Pastarasis liko be izoliacijos (plikas), o pirmasis tiesiog issilyde ir is jo liko tik izoliacija :) Nu zodziu vaizdas nekoks.Lauksiu menesio pabaigos kai atsiimsiu raktus nuo savo senojo garazo, kur yra visos alfos dalys, iskaitant ir visas pravodkes ;)
dabar del spydiko problemos,ten as speceliai atjungiau ta geltona laida,kad kilometrazas ant akiu neaugtu,ten yra toks baltas pavaru dezej sudukas tu ji turi istraukti ir ten palei ideje turi buti reduktorius tai va jam yra turbut kai kas blogai
-
O kaip iki jo dasikast? Is salono ar is duodbes? Nes audinej tai beveik is salono galima buvo dasikast, o cia kaip?
P.S. del kilometrazo tai taip is supratau ;)
-
Artiz rašė:
O kaip iki jo dasikast? Is salono ar is duodbes? Nes audinej tai beveik is salono galima buvo dasikast, o cia kaip?
P.S. del kilometrazo tai taip is supratau ;)
pirma bandziau pro dugna prie jo prieiti bet maise ismetimo vanbzdziai,nebent juos nuemus butu lengwiau prieiti is dugno ziurint jis yra desinej pusej variklio.dar bandziau is virsaus filtra isukus lauk ten turi geriau matytis,bet patarciau is apacios ji imti lauk is ten geresnis priejimas
-
ir kas toliau?
-
Tai kaip supratau tas filtras yra matomas is po kapoto? O vairuotojo pusej ar keleivio? Keistai ir idomiai pas jas tas filtras stovi... Dazniausiai jis buna pas masinas kur nors prie bako, prie kuro siurblio.O po kapotu jei yra tai buna dazniai antras-papildomas...
-
ce juk alfa ko tu stebiesi?is vairuotojo puses:)
-
Jo, kuo toliau tuo labiau nebesistebiu niekuo :)
Su zema sedesena susitaikiau, su ypac kieta sportine pakaba irgi susitaikiau (bet uztat ant kelio ji stovi gal net geriau negu quattro...), nu bet kai kaskart nuvarau i degaline ir ta pistoleta reikia grust i baka ir jis netelpa, tada tai rimtai norisi su kokiu kaltuvu ten padidint ta skyle :D
-
Na va, pasikeiciau ta filtra. Kazkiek nezymiai pagerejo trauka, bet iki idealo toli grazu. Na specai- ka manot? Ka patarsit? Gal degima sureguliuot reiktu?
-
Kodel mano visos mintys kuo toliau tuo vis daugiau sukasi aplink liambda zonda? :huh:
Nedidelis pastebejimas-kai ryte uzvedu masina prastovejusia visa nakti lauke ir pradedu vaziuot-ji trukcioja.Ir visa tai trunka iki kol apsyla.Kai apsyla ji veikia puikiai.Prie tam tikrso darbines temp ji netgi igauna siek tiek traukos ir kartkartemis visai neblogai traukia (salyginai), bet vat kai jau isila iki kokiu 80-90 laipsniu-vel dingsta trauka.Bet su ta temp kas kart vis skirtingai buna, bet esme buna variklio isilime.
Kai pagalvoju, juk liambda irgi kazkaip isila ir prie skirtingu temp duoda skirtingus parodymus. O jei ji pvz yra numirus, tai gal ji ir uzliesino misisni ir del to masina netraukia?
Pvz pas mane audinej kai ji buvo numirus, tai trauka is 170AG patapo lygi kokioms 130Ag ir panasiai nupjauta galios kreive ties aukstesnem apsukom.Na ir aisq visa tai lydejo (pagal kompa) ~ 30L degalu sanaudos po miesta ;)
Ir dar klausimas-kai keiciau filtra ir buvau palindes po masina, pastebejau kad liambdos laidas labai jau negrzaiai ir pavojingai laisvas ir tabaluojantis.Ir niekur nera uz ko ji pritvirtint.Cia taip turi but?
-
pasuk man , paziuresim , pakalbesim . gal ka padesiu
-
Ok, ryt lauk zvanoko ;)
Uz ta pati gal zn kiek tas zondas kainuoja? Ir nuo kokiu dar masinu jis tinka?
Nes pvz i audi dejau DELPHI firmos uz 164Lt (pritaikiau nuo kazkokios renault).Tai teko laidus karpyt.Bet uztat jau virs 2 metu ir kolkas puikiai veikia :)