Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Kitos konsultacijos => Temą pradėjo: ARman 2006-06-10 21:50
-
Kas vazineja su TS varikliais, kokios jusu nuomones apie juos?
Siaip kaip as skaiciau tai jie megsta labai didelius sukius, jiem netgi geriau dirbti ant aukstu siukiu, negu ant mazu. Vazineti kaip taksistas taupant kura, siems varikliams yra labai nesveikia, nes jie turi labai gera kuro misinio sudegima ant aukstu sukiu, o ant mazu neefektivu!
Taigi manau sis variklis yra skirtas megstantiems palenktiniauti, o ant Alfa Romeo vazineja kaip tik tokie zmones :) (http://www.alfaklubas.lt/components/com_joomlaboard/uploaded/images/FotR4x.jpg)
-
Beje pirmas Twin Sparkas (dvi zvakes ant vieno cilindro, jeigu kas nezino :) ) buvo pagamintas 1914 vadinasi GRAND PRIX, skirtas lenktynems. O pirmas Twin Spark skirtas kasdieniniam naudojimui ant AR 75 1987 metais. AR 75 su situ varikliu turejo 148AG ir 0-100km/h 8,2s! Manau puikus Alfa Romeo variklis. Savo laikais ant pvz 2.0l kubaturos buvo galingiausias (neskaitant varikliu su turbina)
-
Gal kas turi Twin Sparka ant duju? Kaip jis su dujom vazineja? Kiek ryja?
-
Greit desiu dujas, tai ir man lb aktualus sitas klausimas :)
-
Ilga laika vazinejau su 75 2.0 t.s., ji man puikiai vaziuodavo ir penktu begiu, 50 km/h, bent jau nesipurtydavo, o sukimo momento tokiu rezimu, savaime suprantama, kad neturi, bet ramiai vazineti tikrai galima. O nuo mazdaug kokiu 4000 rpm pasijunta geras sukimo momentas, ir variklio balsas prie 6000 rpm sako \"dar ne viskas\" :evil:
O apie dujas: manau, kad toki modeli perkant geriau apie tai negalvoti ;)
-
Alfaman rašė:
Ilga laika vazinejau su 75 2.0 t.s., ji man puikiai vaziuodavo ir penktu begiu, 50 km/h, bent jau nesipurtydavo, o sukimo momento tokiu rezimu, savaime suprantama, kad neturi, bet ramiai vazineti tikrai galima. O nuo mazdaug kokiu 4000 rpm pasijunta geras sukimo momentas, ir variklio balsas prie 6000 rpm sako \"dar ne viskas\" :evil:
O apie dujas: manau, kad toki modeli perkant geriau apie tai negalvoti ;)
Tai as nesakau twin spark ant maziu sukiu nevaziuoja, aisku vaziuoja, cia butu nesamone jeigu nevaziuotu. Tik skaitosi kad varikliui sveikiau vazineti ant didesniu sukiu, o ten 4000-6000 tai jam kaip tik geriausiai rezimas :D
-
O kodel jus man paaiskinkit naujasniems TS motorams (1,6; 1,8; 2,0) svaistiklis islenda vos,nu nutrunka kodel? Sako kad svaistikliai kaip susisuka tai tie varzta atsipalaiduoja ir buna sakes kai jie atsisuka. o kodel taip? Ar galima isgirsti kai jie atsipalaiduoja ir speti dar kazka padaryti iki kol atsitiks kaip sakiau?
-
O kodel jus man paaiskinkit naujasniems TS motorams (1,6; 1,8; 2,0) svaistiklis islenda vos,nu nutrunka kodel? Sako kad svaistikliai kaip susisuka tai tie varzta atsipalaiduoja ir buna sakes kai jie atsisuka. o kodel taip? Ar galima isgirsti kai jie atsipalaiduoja ir speti dar kazka padaryti iki kol atsitiks kaip sakiau?
Ir man idomu pasidare del tu svaistikliu. Pastaruoju metu ir girdziu, vienam truko, kitam truko. Kame reikalas? Siaip jei varztai atsisuktu, tai kompresija visu pirma dingtu, o dabar, zmogus sako, vazinejau, jokiu problemu, tik karta eme ir sove. Ar tai kokybe prasta, ar tiesiog kai kam pasiseka gauti rinktus variklius, su nekokybiskais svaistikliais.
-
Kiek vazineju,tai bedu nepasitaike(ir dabar 2 ts explotojam).Prtariu Alfamano nuomonei!!!
-
Ilga laika vazinejau su 75 2.0 t.s., ji man puikiai vaziuodavo ir penktu begiu, 50 km/h, bent jau nesipurtydavo, o sukimo momento tokiu rezimu, savaime suprantama, kad neturi, bet ramiai vazineti tikrai galima. O nuo mazdaug kokiu 4000 rpm pasijunta geras sukimo momentas, ir variklio balsas prie 6000 rpm sako \"dar ne viskas\" :evil:
O apie dujas: manau, kad toki modeli perkant geriau apie tai negalvoti ;)
pilnai sutinku, vaziuot ramiai 5 pavara galima
o del duju tai kai pirkau savo dujos jau buvo tai ryja bent pas mane beveik tiek pat kiek benzo
10l benzo, 11l duju mieste nevaziuojant ramiai
-
na del svaistikliu nezinau, tik esme tame,kad naujasniu ts 16v varikliu variatoriai nelaiko ir reikaliauja daugiau eksplotacijos sanudu, nors savo alfai ir taip stengiuos keist tepalus kas 7000km, beet manoma,kad beda tame, o del svaistikli tai manau, jai bachuriukas prisiskaites tokios nuiomones,kad su TS sveikiau vazinet prie 6000rpm ir diena dienon bruzina gatvem 2.3 begiu tai cia nelabai ir v6 3.0 varikliai nelaikys. Ts variklio ipatybe kintama voztuvu geometrijos sitema, dvi zvakes padeda cilindrui padeda maksimaliai sudegint kura prie dideliu sukiu,vadinas per glusaka niekas neisbega,o kad prie mazu,kad blogiau blefas, pats daznai vazineju mieste 5 begiu 60 kaip minejo linas ir tikrai jis parodo savo ekonomija
-
nu kad alfai sveika vazineti 4000-6000 apsuku diapazone..sorry bet nenusikalbekit, tai toks vaizdas kad mieste antra saiba vazinet visad? :D tai faktas kad nuo ilgo vazinejimo iseina variklis, kurie taip galvoja kad jai sveika.... bet as ne apie tai.. norejau paklausti alfistu kas zino del kuro sanaudu... pagrinde del 2.0 t.s. ar vazinejat 50-60km/h su kokia pavara? as jungiu 5 daznai kaip noriu tik riedeti lengvai o ne lenktyniauti.... tai klausimas butu toks, ar sveikiau vazineti su 4 begiu kur apsukos butu kazkas apie 1900 aps/min ar su 5 begiu kur apsukos tesiekia kazkur apie 1600 aps/min? ar varikliui nera per sunku dirbti ant mazu apsuku 5 begiuku? manau jam sveika butu 4 begiu vazinet? ir su kiek apsuku optimaliausiai galima maltis mieste? ::)
p.s. visas pasisakymas del ekonomiskumo geresnio, ka manot?
-
ekonomiskumas - taip, protingai vaziuodamas 5 begiu 50 kmh gal ir turesi didesni ekonomiskuma.
bet prie tokiu mazu apsuku (<2k rpm), imho, nera sugeneruojamas pakankamas tepalo spaudimas - ko pasekoje, tepimas variklyje nera pakankamas.
kitas dalykas - ypac mieste, nori nenori, gazo pedalo nelaikai vienoj pozicijoj, o jis vis yra maigomas. prie mazu apsuku variklis turi mazai galios, o apsukos sunkiai kyla - t.y. nuspaudus gaza kuro misinys yra smarkiai riebinamas. va cia ekonomiskumas ir dingsta.
per trumpa laika 5 begiu nuo 60 kmh pasiekti 70 kmh manau yra sunaudojama daugiau kuro negu 4 begiu.
as 5 begi jungiu tik nuo 80 kmh. na nebent isskirtinais atvejais jungiu nuo 70 kmh - kai yra tiesiog ilga laika palaikomas vienodas greitis arba nuo mazos nuokalnes vaziuojama.
na as tiesiog nesuprantu tokio taupymo budo. ar logiska yra kovoti del kokiu tai 0.5-0.7 litro/100km, jeigu pasekmes yra tokios, kad pastoviai neturiu galios ir dar ir tepimas yra nevisai pilnavertis..
-
Tas varaitorius,tai man mazai rupi. Man pasidare keista, kodel zmonems svaistikliai saudo. O, kad alfai sveika pire 4-6k vazineti, tai pirma kart girdziu. As, vistik, kokius 3-3,5k jau suprantu, kaip tas "didesnes apsukas", o ne 6k. Pats variklis sako, kad jis nenori visa laika 6k/min suktis, kaip isprotejes.
-
ekonomiskumas - taip, protingai vaziuodamas 5 begiu 50 kmh gal ir turesi didesni ekonomiskuma.
bet prie tokiu mazu apsuku (<2k rpm), imho, nera sugeneruojamas pakankamas tepalo spaudimas - ko pasekoje, tepimas variklyje nera pakankamas.
kitas dalykas - ypac mieste, nori nenori, gazo pedalo nelaikai vienoj pozicijoj, o jis vis yra maigomas. prie mazu apsuku variklis turi mazai galios, o apsukos sunkiai kyla - t.y. nuspaudus gaza kuro misinys yra smarkiai riebinamas. va cia ekonomiskumas ir dingsta.
per trumpa laika 5 begiu nuo 60 kmh pasiekti 70 kmh manau yra sunaudojama daugiau kuro negu 4 begiu.
Va cia daug tiesos dar del to ekonomiskumo. Kad pasiekti optimalias sanaudas, varikliui reikia ne tik nekelti hyper apsuku, bet ir leisti isibegeti iki tam tikro apsuku kiekio, pries perjungiant aukstesne pavara. Jungiant 5 pavara prie 50km/h, nelabai koks ekonomiskumas matosi. Gal kokiam dyzeliui ir ekonomiskiau, bet benzinui tikrai ne.
-
ekonomiskumas - taip, protingai vaziuodamas 5 begiu 50 kmh gal ir turesi didesni ekonomiskuma.
bet prie tokiu mazu apsuku (<2k rpm), imho, nera sugeneruojamas pakankamas tepalo spaudimas - ko pasekoje, tepimas variklyje nera pakankamas.
kitas dalykas - ypac mieste, nori nenori, gazo pedalo nelaikai vienoj pozicijoj, o jis vis yra maigomas. prie mazu apsuku variklis turi mazai galios, o apsukos sunkiai kyla - t.y. nuspaudus gaza kuro misinys yra smarkiai riebinamas. va cia ekonomiskumas ir dingsta.
per trumpa laika 5 begiu nuo 60 kmh pasiekti 70 kmh manau yra sunaudojama daugiau kuro negu 4 begiu.
Va cia daug tiesos dar del to ekonomiskumo. Kad pasiekti optimalias sanaudas, varikliui reikia ne tik nekelti hyper apsuku, bet ir leisti isibegeti iki tam tikro apsuku kiekio, pries perjungiant aukstesne pavara. Jungiant 5 pavara prie 50km/h, nelabai koks ekonomiskumas matosi. Gal kokiam dyzeliui ir ekonomiskiau, bet benzinui tikrai ne.
va as irgi sutinku, jo manau geriausia mieste vazinet su 4 pavara;) ne kiek tas ekonomiskumas svarbus, svarbu tepimas geresnis motoro bus.. o gerai cia sake kad 0.5 l 0.7 l tai ne taupumas :)
-
nu idomiai cia... 5 begiu nuo 60km/h... girtas budamas nemesciau be 80 km/h...
na bet kiekvienam savaip atrodo... del to ir nemegsta zmones pirkt masinu ekspoltuotu LT .... kai kas antras 5 begi nuo 60 meto... :begam:
-
nu idomiai cia... 5 begiu nuo 60km/h... girtas budamas nemesciau be 80 km/h...
na bet kiekvienam savaip atrodo... del to ir nemegsta zmones pirkt masinu ekspoltuotu LT .... kai kas antras 5 begi nuo 60 meto... :begam:
:DDD nu geriau negu pastoviai vazinet antra saiba :DDD cia kazkas sake, jog tai sveika butent twin sparkam :)
-
normaliai ten viskas tepas tam varikli, neveltui prietaisu skyde tau tepalo slegio parodymai, tai jai blogas tepimas esant zemoms apsukoms taip iseina ,kad sankryzoi sustojus turim uzgesint varikli,kadangi tepimas prastas, nesvaikit,esant dideliems sukiams yra apkraunamas variklis, todel jam reikalingas ir efektyvesnis tepimas, bet yra dar tox dalykas,kad esant dideliems sukiams tas tepalas yra jau deginamas, sutinku,kad 5 begiu vaziuot 60 kaip ir nesamone, bet jai ilga tiesioji, jokiu kliuciu kodelgi ne? kitu atveju variklis yra jau apkraunamas ir jo kuro sanaudos vel dideja.esme tame,kad reikia vertint situacija ir pagal ja rinktis, bet paskui nerasinet tokiu temu,kad daug ryja ir t.t kaip vazinesim taip ir kura pylsim.Nusipirkes savo 164 2.0ts pirma kart lekdamas i Pnv ir atgal sugebejau sudegint pilna baka kuro, ir kas is to? paskutini kart kai vaziavau sudeginau puse, vay jums ir vairaqvimo stilius, ir tikrai manau,kad normaliam vairuotojui kuris zino ka daro svaistikliai neluzineja ir stumoklis per kapota neislenda
-
blemba kaip sugebejai sudeginti pilna baka ? :) papasakok idomu :D achujiet mozna :DDDD
-
kai nupirkau ta 164 pats buves savininkas mate kaip vazinejau,jai esi is Vln tai pasiklausk pas Tarakona , bet po 3 pilnu baku atsoko fantazija ir siuo metu max greitis buna 130 iur tai retai ir trumpom atkarpom, pastovus laikomas iki 110 kad baudu nereigtu moket :)
-
blemba kaip sugebejai sudeginti pilna baka ? :) papasakok idomu :D achujiet mozna :DDDD
o kam keiktis?
-
blemba kaip sugebejai sudeginti pilna baka ? :) papasakok idomu :D achujiet mozna :DDDD
o kam keiktis?
anoks cia keiksmazodis... zianu kur riba yra, jos neperzengiau tikrai...
-
ekonomiskumas - taip, protingai vaziuodamas 5 begiu 50 kmh gal ir turesi didesni ekonomiskuma.
bet prie tokiu mazu apsuku (<2k rpm), imho, nera sugeneruojamas pakankamas tepalo spaudimas - ko pasekoje, tepimas variklyje nera pakankamas.
kitas dalykas - ypac mieste, nori nenori, gazo pedalo nelaikai vienoj pozicijoj, o jis vis yra maigomas. prie mazu apsuku variklis turi mazai galios, o apsukos sunkiai kyla - t.y. nuspaudus gaza kuro misinys yra smarkiai riebinamas. va cia ekonomiskumas ir dingsta.
per trumpa laika 5 begiu nuo 60 kmh pasiekti 70 kmh manau yra sunaudojama daugiau kuro negu 4 begiu.
Va cia daug tiesos dar del to ekonomiskumo. Kad pasiekti optimalias sanaudas, varikliui reikia ne tik nekelti hyper apsuku, bet ir leisti isibegeti iki tam tikro apsuku kiekio, pries perjungiant aukstesne pavara. Jungiant 5 pavara prie 50km/h, nelabai koks ekonomiskumas matosi. Gal kokiam dyzeliui ir ekonomiskiau, bet benzinui tikrai ne.
as tai snekejau apie vaziavima aukstesnem pavarom pvz: 5 vaziuot 70km/h, o siaip stengiuosi kad bent 2k butu nes nuo 2-2.5k geriau traukia ;D
-
tai trauka,kad prie aukstu sukiu ir zemu pavaru zemesne,tai faktas,bet Lietuviai isradinga tauta tai visko primasto 8)
-
Alfaman rašė:
Ilga laika vazinejau su 75 2.0 t.s., ji man puikiai vaziuodavo ir penktu begiu, 50 km/h, bent jau nesipurtydavo, o sukimo momento tokiu rezimu, savaime suprantama, kad neturi, bet ramiai vazineti tikrai galima. O nuo mazdaug kokiu 4000 rpm pasijunta geras sukimo momentas, ir variklio balsas prie 6000 rpm sako \"dar ne viskas\" :evil:
O apie dujas: manau, kad toki modeli perkant geriau apie tai negalvoti ;)
Tai as nesakau twin spark ant maziu sukiu nevaziuoja, aisku vaziuoja, cia butu nesamone jeigu nevaziuotu. Tik skaitosi kad varikliui sveikiau vazineti ant didesniu sukiu, o ten 4000-6000 tai jam kaip tik geriausiai rezimas :D
ARman nzn is kur tu tai istraukei, bet nusikalbi totaliai :D masina kaip masina ta alfa, tik ji traukia prie aukstu apsuku geriau, o kad jai sveika aukstos apsukos... nemanau :) cia tau ne formule ir ne britva, kad butu variklis toks istvermingas ilga laika ant dideliu apsuku :) kiek zmoniu tiek nuomoniu... neklaidinkit zmoniu jeigu sapnavot...
-
visa esme ta,kad nuo pacio savininko priklauso,kaip tarnaus jam variklis ::)
-
Su T.S. varikliais reik atsargiai, jiems reik gero tepimo, todel tepaliukas turi buti ties max zymos ;)
-
ziema geriau ties viduriuku ;)
-
ir keist geriqau dazniau,saviskiai keiciu kas 7000km ir kol kas rieda smagiai
-
Is mano ziniu apie TS variklius, ypac 16v, tai ju is viso nepatartina sukti daugiau 6k, jei po to variklio keisti nenori, jau nekalbant kad tai artima optimaliam ju eksploatacijos rezimui :) Del tepalo tai irgi visada turi buti maximumas, nes kai pas mane buvo vos vos zemiau minimumo man pasake: "sitie varikliai su minimumu gali bet kuria minute stipriau uzspaudus svaistiklius ismetyt, visada tepalo turi buti virsus..." ir tepalo buvo pripiltas virs max :) tai vat tokios zinios is mano trumpo pazindinimosi kelio su 2.0 16v TS varikliuku :) isvadas darykit patys PS: nors man jis ir iki 8k graziai sukasi :DDDD bet geriau nereikia ir pats to daugiau nedarysiu :)
-
Su T.S. varikliais reik atsargiai, jiems reik gero tepimo, todel tepaliukas turi buti ties max zymos ;)
is kur cia zinai, kad iki max? na reieks dasipilti ir man iki max ribos:) vieni cia mane gasdino jeigu iki max laikai ipiles, gali salniksu pramusti ir visa kita...
-
jeigu iki max zymos nepramus salniku bet jei daugiau tai yra rizika
-
prie max nelkabai ir palaikysi pastoviai, zinant kad ts isukant daugiau kaip 3000rpm megsta tepaliuko daugiau pavalgit,o kad pastoviai max tai nesamone, svarbu,kad nemaziau, gera tepalo kokybe ir laiku keitimas
-
prie max nelkabai ir palaikysi pastoviai, zinant kad ts isukant daugiau kaip 3000rpm megsta tepaliuko daugiau pavalgit,o kad pastoviai max tai nesamone, svarbu,kad nemaziau, gera tepalo kokybe ir laiku keitimas
nu nzn gal pas paty ir valgo tuos tepalus, neretai uzsukdavau iki redlaino varikliuka... ir per 10 000 dapyliau tik stikline,manyciau cia nevalgo visiskai :)
-
Darcikas, gal skiedi kazka neisivaizduoju, bent jau mano ts varikliu user manualuose buna parasyta, kad per 10000 km suvalgo apie litra :)
-
Darcikas, gal skiedi kazka neisivaizduoju, bent jau mano ts varikliu user manualuose buna parasyta, kad per 10000 km suvalgo apie litra :)
matyt kad skiedziu... litro tai tikrai nesupyliau, bet nesigincysiu, mano draugeliui kiap buvo jau motorui sakes ir ziedu nebebuvo visiskai i dvi savaites po litra suvalgydavo :) ir menesi netirkino tepalu...tai paskui pamatavo nerode ne minmumo, ir nzn vazinejo savaite tai tikrai :) kaip neuzkale nesuprantu :D
-
bent jau ar zinai tixliai kiek ten jo telpa?
-
tai reik pasiziuret i zinyna, jeigu neklystu kazkas apie 3.5 3.7 litro cia as tik is oro speju, o taip pili ir matai juk mierka yra :) ir ka keicia zinojimas ir pasiziurejimas kiek pilasi tepalu i varikli? man servise keicia tai tam tikra prasme net neprivalau zinot...
-
sutapimas ar ne bet per 10000km ir aš tik apie 300g dapyliau. O tepalo į 2.0 tspark jei neklįstu 4,3l berods
-
sutapimas ar ne bet per 10000km ir aš tik apie 300g dapyliau. O tepalo į 2.0 tspark jei neklįstu 4,3l berods
Pauliau, kaip Danciux pasakytu, mes sapnuojam :DDD na ir as tiek dapyliau, dabar daugiau dapilu nes per varzta leidzia :) bet ne pro duslintuva :)
-
jums gerai tuomet, maniskei ts tepalo beveik 6l. del 156 info daug neturiu tai nieko nesiginciju, del 155 jai mataras 16v irgi jau kazkas kito, paprastas 8v lieka paprastu 8v, bet jis patikimas, maniskes user manuale rasoma kad per 10000km gali nudegint iki1l tepalo , jaigu pastoviai suksi varikli daugiau kaip 3000 gali tie skaiciai ir skirtis.
-
pas mane pati 2.0 16v 155 alfute.. bet varikliai juk kaip ir tokie pat eina ir 156 tik keliom arklio galiom daugiau turi... na 1l 10 000 km irgi nera daug ir visai norma...kad ir mano tiek rytu nepergyvenciau tikrai :)
-
Pas mane 1,8 TS ir per 10000 km dapyliau irgi tik kokius 200-300 ml... 8)
Pauliau,nezinau kaip pas tave,bet pas mane,tai 4,5 l lenda ir tai yra tik trupuciuka virs viduriuko pagal matuokle... Skias kazkur apie 5 l turetu lyst jei sklidinai pilt... :D
-
As po pirmuju 10 000 km ispyliau ta pati kieki, kuri ir supyliau - nei dapyliau nei ka, nei jo sumazejo (gal keliais mm ant metkes del tikrinimu) ;)
bet siaip tepaliukus dabar keiciu kas 5 000 km, nes:
1. tas nera brangu.
2. dauguma kelioniu yra mieste piko rezimu, variklis sukasi, o kilometrai ne, tai tas 10 000 km neberodiklis tapo :)
-
kazkur teko skaityt,kad tepalas keiciamas kas 10 000km arba kas pusmeti, dabar susipyliau agipa pusiau sintetika papigiam ir gerai, prasuksiu kokias 7000 stukas ir pasikeisiu
-
sutapimas ar ne bet per 10000km ir aš tik apie 300g dapyliau. O tepalo į 2.0 tspark jei neklįstu 4,3l berods
Į 1,6 TS pilasi 4,4.
-
na is mano ziniu tai i 2.0TS pilasi 5.5l tepalu ir tai yra 2litrais daugiau nei pvz i 2.0 16v Golfo varikli, butent del to alfos karteris yra taip zemai, o atsizvelgiai i tai, kad jis dar ir aliuminis, tai tampa jau visai nemaza variklio beda, iskaitant tai, kad Lietuvos keliai ir ypac kiemai tikrai neidealus :) o del to, kad turi buti max man sake Girius...as kazkaip linkes juo tiketi, nzn kaip jus :)
-
as keiciau tepalus savo 2.0 ts ir supyliau 4.5l, ir ant mierkos rode per viduriuka, manau 5l butu pilnas karteris, ir man idomu kaip gali sulysti 5.5l?
-
Geriausiai paciam keistis i 2.0 T.S 8v telpa 5l, i 2.0 T.S. 16v tie patys 5l ir i kitus 16v T.S. motorus tas pats. Normalu yra 5000km - 1 nudegimo. Keiciu kaip ir priklauso kas 10000km arba jei sintetika kas 15000km.
Rekorda tai maciau i Fiat Marea 1.9 TD supilta buvo 12l tepalo ;D net interkuleris buvo pilnas iki virsaus ir netgi dar vaziavo jisai, labai trumpai, iki tol kol nupirko, pavazinejo pora dienu ir atvare remontuoti i krekenava :smilie:
-
146 manuale raso, iki 1l-1000km. 16v varikliai ir vienas dyzelis ten aprasytas. Dar ziurint koki tepala supilsi, skysta sintetika lengviau deginama arba prasisunkia kazkur, nei koks pusiau 10w40.
-
Galiu patvirtinti,kad i 156 1,8 T-Spark varikli pilama 5 litriukai alyvos kaip minimum... Siandien kaip tik keiciau alyva,tai supyle 5 litrus ir matuokle parode tik vos vos virs viduriuko,vadinasi drasiai dar kokie 0,2-0,3 litro tilptu... ;)
P.S. Pyliau Castrol 5w40 pilna sintetika,bet nemanau,kad kiekiui,tai turi reiksmes... :D
-
geguzes men keiciausi tepaliuka ir supyliau mazdaug 4.4-4.5 ir matuokle rodo truputi maziau MAX :)
i 166 2.0TS pylem ir panasu kieky ir ten rode nepilnai MAX :)
-
geguzes men keiciausi tepaliuka ir supyliau mazdaug 4.4-4.5 ir matuokle rodo truputi maziau MAX :)
i 166 2.0TS pylem ir panasu kieky ir ten rode nepilnai MAX :)
Na tai tik parodo,kad nera konkreciai visiems modeliams nurodyta kiek alyvos lenda... Matomai,kad net vienodos kubaturos varikliai turi skirtingo talpumo karterius... :) Galbut taip nera,bat faktai kalba uz save... :D
-
JO sukarteriais tai idomiai gaunas :D
Atsiminiau viena istorija i servisa atvaziavo du vienodi Busikai Estu (nepamenu ar VW,ar MB) buvo identiskai vienodi pagal kubatura,metus ir t.t..I pirmaji Busika supylem ~8litro tepaliuko i kita pylem pylem jau vors 12 buvo ir dar maza buvo..supylem 16 litro..Klientas sako nemokesiu negali but ir t.t ant duobes uzvarem veina busa ir kita,tai antram buse dvigubai ilgesnis karteris ejo ;D
-
i 156-os 1.6-2.0TS variklius telpa 4,4l tepalo,i V6 - 6,4l 1.9jtd - 4,2l ir i 2.4jtd - 5l. Nezinau kur jus pilat po 5,5l,nebent i V6 ;)
-
i 156-os 1.6-2.0TS variklius telpa 4,4l tepalo,i V6 - 6,4l 1.9jtd - 4,2l ir i 2.4jtd - 5l. Nezinau kur jus pilat po 5,5l,nebent i V6 ;)
Telpa tegul kiek tik nori,bet siandien pats savo akimis idemiai stebejau,kaip supyle 4,5 litro i mano 1,8 T-Spark,patikrino pats maciau,kad net puses nesiekia... Dapyle dar 0,5 litro ir buvo vos vos virs puses,iki max. dar kaip minimum 0,5 litro eitu... :) Tai vat ir klaustukas didziulis... :-\ ???
-
Galiu patvirtinti,kad i 156 1,8 T-Spark varikli pilama 5 litriukai alyvos kaip minimum... Siandien kaip tik keiciau alyva,tai supyle 5 litrus ir matuokle parode tik vos vos virs viduriuko,vadinasi drasiai dar kokie 0,2-0,3 litro tilptu... ;)
P.S. Pyliau Castrol 5w40 pilna sintetika,bet nemanau,kad kiekiui,tai turi reiksmes... :D
na siaip sintetika gerai naujiems varikliams ir dar nepasenusiams, na pas tave dar nera 10 meteliu varikliui tai gal ir nieko, bet siaip senesniems rekomenduojama yra jau pilti pusiau sintetika:)
-
Galiu patvirtinti,kad i 156 1,8 T-Spark varikli pilama 5 litriukai alyvos kaip minimum... Siandien kaip tik keiciau alyva,tai supyle 5 litrus ir matuokle parode tik vos vos virs viduriuko,vadinasi drasiai dar kokie 0,2-0,3 litro tilptu... ;)
P.S. Pyliau Castrol 5w40 pilna sintetika,bet nemanau,kad kiekiui,tai turi reiksmes... :D
na siaip sintetika gerai naujiems varikliams ir dar nepasenusiams, na pas tave dar nera 10 meteliu varikliui tai gal ir nieko, bet siaip senesniems rekomenduojama yra jau pilti pusiau sintetika:)
Jei ka,tai pas mane praktiskai naujas variklis,nes buvo perrinktas... ;) Jam praktiskai galima sakyt,net metu ner... ;D
-
Galiu patvirtinti,kad i 156 1,8 T-Spark varikli pilama 5 litriukai alyvos kaip minimum... Siandien kaip tik keiciau alyva,tai supyle 5 litrus ir matuokle parode tik vos vos virs viduriuko,vadinasi drasiai dar kokie 0,2-0,3 litro tilptu... ;)
P.S. Pyliau Castrol 5w40 pilna sintetika,bet nemanau,kad kiekiui,tai turi reiksmes... :D
na siaip sintetika gerai naujiems varikliams ir dar nepasenusiams, na pas tave dar nera 10 meteliu varikliui tai gal ir nieko, bet siaip senesniems rekomenduojama yra jau pilti pusiau sintetika:)
Jei ka,tai pas mane praktiskai naujas variklis,nes buvo perrinktas... ;) Jam praktiskai galima sakyt,net metu ner... ;D
na gal bet vistiek dauguma detaliu susidevejusiu yra (ta prasme nebe nauju) na zinau kad ten keite tau pora stumokliu ir t.t. bet juk viso variklio naujom detalem neuzkiso :) na nieko nieko kiekvienas pasirenka ka pilti i karteri :) as tik savo nuomone pasakiau :)
-
Jei variklis <100000km, tai jis skaitosi kaip naujas. Tepalu gamintojai, pagal tai duoda tepalus pasirinkti. Aisku,jei variklis 1980 gamybos,jam nera reikalo jam pilti sl, bet jei uzpilsi,nekenks.
-
i 156-os 1.6-2.0TS variklius telpa 4,4l tepalo,i V6 - 6,4l 1.9jtd - 4,2l ir i 2.4jtd - 5l. Nezinau kur jus pilat po 5,5l,nebent i V6 ;)
2,4jtd savo rankom supyliau 5,5ltr, ir dar iki max kokiu 2mm truko tepalo.
-
i 156-os 1.6-2.0TS variklius telpa 4,4l tepalo,i V6 - 6,4l 1.9jtd - 4,2l ir i 2.4jtd - 5l. Nezinau kur jus pilat po 5,5l,nebent i V6 ;)
Telpa tegul kiek tik nori,bet siandien pats savo akimis idemiai stebejau,kaip supyle 4,5 litro i mano 1,8 T-Spark,patikrino pats maciau,kad net puses nesiekia... Dapyle dar 0,5 litro ir buvo vos vos virs puses,iki max. dar kaip minimum 0,5 litro eitu... :) Tai vat ir klaustukas didziulis... :-\ ???
Na nezinau,jau antra kart keiciau tepalus ir supiliau ciut virs 4l iki max :) siulau dar sian patikrint kad per daug nebutu ;) :alaus:
-
Na nezinau,jau antra kart keiciau tepalus ir supiliau ciut virs 4l iki max :) siulau dar sian patikrint kad per daug nebutu ;) :alaus:
As jau trecia karta keiciu ir antra karta viskas daroma prie manes buvo... Pirma karta buvo supilta mazdaug 4.7 ar 4.8 litro (lygiai puse),o dabar 5 l ir vos vos virs puses... ;) Tikrinom kokius 4 ar 5 kartus... Nesupratom bajerio,nei as,nei meistras kur ten tiek lenda... ??? ;D ;D Klaustukas nemazas tikrai iskilo... 8)
-
Nuo gruodzio men jau 4 kartus savo 164 keiciau tepalus is ju 3 kartus savo rankom,3 kartus supyliau po beveik 6l tepalo tik viena kart tilpo 5,5 panasiai,bet buvo ir pats filtras mazesnis
-
Nuo gruodzio men jau 4 kartus savo 164 keiciau tepalus is ju 3 kartus savo rankom,3 kartus supyliau po beveik 6l tepalo tik viena kart tilpo 5,5 panasiai,bet buvo ir pats filtras mazesnis
Tai gal kai pili pro virsu, pro apacia ar pro sonus jau isbega? ;D kaip i 2.0l 4 cilindru varikli gali tilpti 6 litrai alyvos? :D man i 2.5 pila 6l, tai vat minetu 0.4l is truksta iki max ;)
o del tu apsuku... na, mano ne TS, bet as 6 begi jungiu kaip man ant seiles uzeina.. jei judu dideliais lygiais prospektais sraute ~70kmh tai ir vaziuoju 6 begiu.. sukiu ~1700, kazkada ir prie 200kmh 6 begi ijungiau.. (nekaltinkit perdaug del durnumo ;) ) kratytis letai vaziuodama masina net negalvoja, tepimu ka zn, nesiskundzia :D
-
Nuo gruodzio men jau 4 kartus savo 164 keiciau tepalus is ju 3 kartus savo rankom,3 kartus supyliau po beveik 6l tepalo tik viena kart tilpo 5,5 panasiai,bet buvo ir pats filtras mazesnis
Tai gal kai pili pro virsu, pro apacia ar pro sonus jau isbega? ;D kaip i 2.0l 4 cilindru varikli gali tilpti 6 litrai alyvos? :D man i 2.5 pila 6l, tai vat minetu 0.4l is truksta iki max ;)
o tu matei kada nors 164 ts karteri ? :)
-
Nuo gruodzio men jau 4 kartus savo 164 keiciau tepalus is ju 3 kartus savo rankom,3 kartus supyliau po beveik 6l tepalo tik viena kart tilpo 5,5 panasiai,bet buvo ir pats filtras mazesnis
Tai gal kai pili pro virsu, pro apacia ar pro sonus jau isbega? ;D kaip i 2.0l 4 cilindru varikli gali tilpti 6 litrai alyvos? :D man i 2.5 pila 6l, tai vat minetu 0.4l is truksta iki max ;)
o tu matei kada nors 164 ts karteri ? :)
tikrai ne ir neikertu kam reikalingi tokio dydzio karteriai :)
-
gal del efektyvesnio tepalo ausinimo :)
-
gal del efektyvesnio tepalo ausinimo :)
Manau labiau, del tepimo toks kiekis ;) Sie seni varikliai maziau indeklus prasuka :)
-
na maniskei stopvi jau antros kartos ts, tiesa pasakiu bedu neturiu trauka kaip tokiai barzai tikrai gera ir varikliukas laiko pasakiskai, bet gal daugumoi lemia ir tinkama explotacija.
-
Sveiki. Pusiau į temą, pusiau ne: alfa 147 1,6ts varikliui ruošiuosi keisti tepalus. savo laiku, kai prabangiai servise keičiau, mačiau, kad naudojo vidinį šešiakampį ar tai žvaigždutės formos raktą karterio varžtui atsukt. Gal kas žinot tiksliai, kokio numerio ir tipo ten rakto reikia?
-
sesiakampi nr. 12 (nu cia pas 156, tai turetu but tas pat)
-
Tik turėk omeny, kad to raktelio, iš senukuose pirkto raktelio komplekto, ilgio dažniausiai neužtenka. Tenka susirasti kokį nors prailginimą. Ta prasme neužtenka jėgos atsukt.
-
Dar nepamirskit kad rakteliai uz 5 ar 10lt tik sugadinti gali varzto atsukimo skyle prasisukdami (buvo man taip) ir tada juodas darbas kol iskrapstai is ten ta varzta. Pirkite tik profesionalius raktus, kuriu vieno kaina prasideda nuo 25 ir daugiau lt.
-
Dėkui visiems už atsakymus, bandysiu ieškot kokybiško 12 nr rakto.
-
Bent jau man koklas nekilo problemu ir su pigiausiu atsukinejant. aisku, jei suki pirma karta, gali buti labai uzverstas kokio nepatyrusio sukejo, tada gal jo. Tepalo filtra kartais sunku atsukti be rakto.
-
Pakeičiau tepalus. Šiaip varžtą teko atsukinėt su 8 numerio raktu, bet pas mane ir sriegis pagadintas ir truputį tepalas sunkiasi, tai ten gal ne tas varžtas, kuris turi būti originaliai.
-
Pakeičiau tepalus. Šiaip varžtą teko atsukinėt su 8 numerio raktu, bet pas mane ir sriegis pagadintas ir truputį tepalas sunkiasi, tai ten gal ne tas varžtas, kuris turi būti originaliai.
gal ir ne tas... o jei leidzia tepala per jy, tai pradziai pamegink tarpine po tuo varztu padeti. ir geriausia kad isuktum nauja, tvarkinga varzta, kad ateityve nebutu bedu ;) jei turi vario pastos - sutepk tarpine - kita karta lengviau atsuksi.
-
Supranti kame bėda: varžto sriegis gražus, tarpinė irgi apynaujė atrodo, problema tame, kad karterio sriegis išmaltas. Tai aš nelabai žinau būdų tam varžtui sandarint.
-
varzta ant metalo kliju tupdai, o tepalus issiurbimo budu servise keiti ....
-
Supranti kame bėda: varžto sriegis gražus, tarpinė irgi apynaujė atrodo, problema tame, kad karterio sriegis išmaltas. Tai aš nelabai žinau būdų tam varžtui sandarint.
Dek varine saiba(o jei ji jau yra, tai apversk ja), dar gali sregi patept hermetiku, atspariu karsciui ir tepalams.
-
Na supratau. Bandysiu improvizuot.
-
as aisku galiu pasakyt TOTALIA nesamone, bet prisiminiau kaip vaikysteje dviracio stabdziu troso laikiklio sriegis irgi ismaltas buvo, neprilaikydavo troso... kazkaip radau truputi storesni varzta ir toje aliuminio detaleje per jega isukau ji, taip atsirado naujas sriegis, stabdziai po siai dienai veikia ;D
-
Ne, gal storesnio varzto ir naujo sriegio cia nereikia. Dviracio stabdzius veikia tik tempimo jega, o cia yra daug kitu veiksniu - butinas ypatingas sandarumas, kartery alyva cirkuliuoja su tam tikru slegiu, taip pat aktualus temperaturu skirtumas.
-
dedi nauja varine saiba, o srieki aptepi su LAKTAIL klijais,sriegui skirti :D
-
Sveiki. Pusiau į temą, pusiau ne: alfa 147 1,6ts varikliui ruošiuosi keisti tepalus. savo laiku, kai prabangiai servise keičiau, mačiau, kad naudojo vidinį šešiakampį ar tai žvaigždutės formos raktą karterio varžtui atsukt. Gal kas žinot tiksliai, kokio numerio ir tipo ten rakto reikia?
Ir kokia cia prabanga keisti tepala servise? Vilniuje, prie "Autoprizmos" is kitos puses yra "Megamesta", ten nemokamai keicia tepalus, jei perki pas juos. As antradieni keiciau tik ten tepala ir visus filtrus (tepalo ir oro), tepalas ("Liqu Moil" ar panasiai vadinasi,zodziu pas viena forumieti yra avataras tos firmos) pusiau sintetika ir oro filtras is "Autoprizmos" (nes vietoj nebeturejo ) ir uz viska sumokejau as 170 lt, su darbais ir tepalais ir detalemis.
-
Ir kokia cia prabanga keisti tepala servise? Vilniuje, prie "Autoprizmos" is kitos puses yra "Megamesta", ten nemokamai keicia tepalus, jei perki pas juos. As antradieni keiciau tik ten tepala ir visus filtrus (tepalo ir oro), tepalas ("Liqu Moil" ar panasiai vadinasi,zodziu pas viena forumieti yra avataras tos firmos) pusiau sintetika ir oro filtras is "Autoprizmos" (nes vietoj nebeturejo ) ir uz viska sumokejau as 170 lt, su darbais ir tepalais ir detalemis.
kokius tepalus pasiule? :)
-
Ir kokia cia prabanga keisti tepala servise? Vilniuje, prie "Autoprizmos" is kitos puses yra "Megamesta", ten nemokamai keicia tepalus, jei perki pas juos. As antradieni keiciau tik ten tepala ir visus filtrus (tepalo ir oro), tepalas ("Liqu Moil" ar panasiai vadinasi,zodziu pas viena forumieti yra avataras tos firmos) pusiau sintetika ir oro filtras is "Autoprizmos" (nes vietoj nebeturejo ) ir uz viska sumokejau as 170 lt, su darbais ir tepalais ir detalemis.
kokius tepalus pasiule? :)
taigi sako "Likai Moliu"" neisizeisk tik, ce juoko forma pas man toke rytais :D
-
Sveiki. Pusiau į temą, pusiau ne: alfa 147 1,6ts varikliui ruošiuosi keisti tepalus. savo laiku, kai prabangiai servise keičiau, mačiau, kad naudojo vidinį šešiakampį ar tai žvaigždutės formos raktą karterio varžtui atsukt. Gal kas žinot tiksliai, kokio numerio ir tipo ten rakto reikia?
Ir kokia cia prabanga keisti tepala servise? Vilniuje, prie "Autoprizmos" is kitos puses yra "Megamesta", ten nemokamai keicia tepalus, jei perki pas juos. As antradieni keiciau tik ten tepala ir visus filtrus (tepalo ir oro), tepalas ("Liqu Moil" ar panasiai vadinasi,zodziu pas viena forumieti yra avataras tos firmos) pusiau sintetika ir oro filtras is "Autoprizmos" (nes vietoj nebeturejo ) ir uz viska sumokejau as 170 lt, su darbais ir tepalais ir detalemis.
Normali kaina... Pas mane servise biski pigiau :smilie: Tik tepalai ne Liqu Moil ;D
-
taigi sako "Likai Moliu"" neisizeisk tik, ce juoko forma pas man toke rytais :D
:alaus: Viskas ok ;) turejau omeny kokia marke, t.y. 5W..., 10W... kiek zinau, tai pas juos pilstomu sintetiniu nera, nes vesdavau tik pusiau sintetika backom.
Normali kaina... Pas mane servise biski pigiau :smilie: Tik tepalai ne Liqu Moil ;D
o kodel napasiemi Liqu Moil ? ;D ;D ;D ;D
-
Baikit blevyzgaut ne i tema!!! :mzp: Tema apie tepalus yra zemiau. Atrodo reikes revizija atlikti sioje temoje, nes nuo TS varikliu iki tepalu nusiblevyzgavot. ???
-
T_K visks ce gerai ts varikliai tepalai galim subendrint tema aptarem kas geriau tam ts varikliui, nes tepalu temoi ten apie tai nelabai rasom o dauguma forumieciu vairuoja auto su jtd
-
Tai as vistiek sios skilties negaliu tvarkyti, tai viskas ir liks po senovei, nors ten keleta komentaru tai reiketu pasalinti, kurie i sona nukrype (apie viduri temos)... ;) Bet viskas ok. :)
-
Jei grįžtant prie TS variklių temos, britų alfistų forume radau tokį pastebėjimą žmogaus, valgančio duoną iš alfų variklių remonto:
"Also, we weighed in about ten 1747cc blocks a while back - we had far too many of them and we rarely do 1.8 rebuilds, because the 1.8 TS never goes wrong. By comparison, we're doing 2-3 engines a week and they are always 1.6 or 2.0
The 1.8 is by far the most reliable of all the iron-block TS engines."
Neskaitantiems angliškai, mintis tokia - iš dabartinių TS variklių patikimiausi yra 1.8, o problemos paprastai būna tik su 1.6 ir 2.0. Tik įdomu būtų sužinoti, kodėl taip yra.
-
Jei grįžtant prie TS variklių temos, britų alfistų forume radau tokį pastebėjimą žmogaus, valgančio duoną iš alfų variklių remonto:
"Also, we weighed in about ten 1747cc blocks a while back - we had far too many of them and we rarely do 1.8 rebuilds, because the 1.8 TS never goes wrong. By comparison, we're doing 2-3 engines a week and they are always 1.6 or 2.0
The 1.8 is by far the most reliable of all the iron-block TS engines."
Neskaitantiems angliškai, mintis tokia - iš dabartinių TS variklių patikimiausi yra 1.8, o problemos paprastai būna tik su 1.6 ir 2.0. Tik įdomu būtų sužinoti, kodėl taip yra.
o tu jį pažįsti,žinai kokią jis duoną valgo?mačiau aš tų specų užsienio...kai metro neveikia nežino kur namai,ir dvi paras negrįžta(čia be bajerio)
-
Jei grįžtant prie TS variklių temos, britų alfistų forume radau tokį pastebėjimą žmogaus, valgančio duoną iš alfų variklių remonto:
"Also, we weighed in about ten 1747cc blocks a while back - we had far too many of them and we rarely do 1.8 rebuilds, because the 1.8 TS never goes wrong. By comparison, we're doing 2-3 engines a week and they are always 1.6 or 2.0
The 1.8 is by far the most reliable of all the iron-block TS engines."
Neskaitantiems angliškai, mintis tokia - iš dabartinių TS variklių patikimiausi yra 1.8, o problemos paprastai būna tik su 1.6 ir 2.0. Tik įdomu būtų sužinoti, kodėl taip yra.
o tu jį pažįsti,žinai kokią jis duoną valgo?mačiau aš tų specų užsienio...kai metro neveikia nežino kur namai,ir dvi paras negrįžta(čia be bajerio)
o man siuo klausimu dar butu idomi statistika, kiek vnt. 1.6, 1.8 ir 2.0 ts modeliu buvo isleista. Jei 1.8 buvo maziausia (kas tiketina), tai jau butu stiprius argumentas i tavo klausima "kodel?". Jei kas rasit, pateikit.
-
Jei grįžtant prie TS variklių temos, britų alfistų forume radau tokį pastebėjimą žmogaus, valgančio duoną iš alfų variklių remonto:
"Also, we weighed in about ten 1747cc blocks a while back - we had far too many of them and we rarely do 1.8 rebuilds, because the 1.8 TS never goes wrong. By comparison, we're doing 2-3 engines a week and they are always 1.6 or 2.0
The 1.8 is by far the most reliable of all the iron-block TS engines."
Neskaitantiems angliškai, mintis tokia - iš dabartinių TS variklių patikimiausi yra 1.8, o problemos paprastai būna tik su 1.6 ir 2.0. Tik įdomu būtų sužinoti, kodėl taip yra.
o tu jį pažįsti,žinai kokią jis duoną valgo?mačiau aš tų specų užsienio...kai metro neveikia nežino kur namai,ir dvi paras negrįžta(čia be bajerio)
o man siuo klausimu dar butu idomi statistika, kiek vnt. 1.6, 1.8 ir 2.0 ts modeliu buvo isleista. Jei 1.8 buvo maziausia (kas tiketina), tai jau butu stiprius argumentas i tavo klausima "kodel?". Jei kas rasit, pateikit.
Sakyciau gal ne kiek isleido o kiek pas britus vazineja... Siaip turiu toki pastebejima britai nelabai megsta galingesniu variklius, nes gan kosminis draudimas ypac jei vairuotojo amzius <25 metu. Tai butu idomu surasti tokia statistika
-
gal tiesiog 16 per silpnas masinaio kas vazineja su 2,0 tas grezia? ;)
-
Turejau proga apziureti savo siek tiek sugedusi varikli is arciau, tai nusprendziau, kad reikia ir su jumis pasidalinti vaizdais :)
-
.
-
Beje tai 2.0TS...buvo
-
Ir atsiprasau uz kokybe nuotrauku, bet manau esme turetu buti aiski :)
-
tai dabar daliu turesi :D
-
blem, ar cia pas tave variklio blokas stiklinis, ar cia tokia "skylute" ? ;D ;D grazus alkuninis ;D ;D tai jau pasakok, kaip ir kas? ;)
-
Na viskas ivyko dar vasara, bet tik dabar remontus pradejau, tai apziurejau viska is arciau. Siaip nezinau, stiklinis gal ir neturetu buti, nebent metalas nebuvo spejes sukieteti per 70k km ridos :D Beje per sia skylute pasipyle tepalai nudegine benzo slangutes uzdege masina (greitis apie 140km/h buvo), tai dar ir galas,apacia apdege, visa salona putom uzpyle...va radau foto
-
:)
-
.
-
gaila... o jauciu taip smagiai lekiai autostrada su vejeliu plaukuose... ;(
-
Spiderio gaila.. nemalonus jausmas degti..ex uzuojauta.. bet susitvarkysi ir toliau dziaugsies spideriu manau :)
-
Nieko nereikia stebetis cia gi Alfa Romeo ;D o jei dar TS tai isvis tai yra netgi normalu ;D as rimtai cia :)
-
Tai as ir nesistebiu...ne pirmas ir jau net ne antras kartas...ir ne tik su TS :)) tik duodu ir kitiems pasigrozet
-
Idumu butu suzinot kiek buvo prabeges tavo Spider kai nutiko tas nemalonumas su varikliu. Ir dar klausimas, kiek rodo tachometras kai greitis 140 km/h?
-
Mano ziniomis, sis spideris jau praita savaite isvaziavo namo i Vilniu, sava eiga :) Ir beje sekmes su siuo varikliu! Mane jis puikiai veze beveik 3 metus ;)
-
o kartais ji ne pas zaza stovejo?
-
Ir atsiprasau uz kokybe nuotrauku, bet manau esme turetu buti aiski :)
tokiu 2.0 varikliu su skylute bloke ir pro ja islindusiu svaistikliu sandeliuoju mazdaug puse tonos, bet vat negaliu suprasti vieno dalyko: kaip iki tokio lygio galima vaziuoti?...stai ka atlikus ju skrodimus ir stebint dar veikiancius man paaiskejo: pradzioje sudilus svaistikliniam indeklam atsiranda laisvumas, del kurio variklis pradeda garsiau dirbti...kai indeklai smarkiau sudyla, variklis jau kala taip, kad negirdeti tiesiog neimanoma...bet to dar buna negana, vaziuojama toliau, kol is indeklu poros nieko nelieka, stumoklis pradeda dauzytis i galva...po kurio laiko jis aisku neatlaiko ir padeda skilineti, trupeti, smarkiai zaloja gilze, galva ir voztuvus...garsai turi buti ispudingi, jau veikia tik 3 cilindrai, bet vistiek vaziuojama toliau...linkta svaistiklis, nuluzta apatinis jo dangtelis ir pagaliau issivadaves alkuninio kaklelis vozia i savistiklio sona, ko pasekoje luzta blokas, karteris...variklis buna visiskai sunaikintas...
-
Nu kiek man pasakojo kam buvo islinde tai buvo taip: vaziavo normaliai, vienu metu pradejo kalti kazkas stipriai ir po keliu sekundziu isleke svaistiklis :) o vienam pazistamam masinu pardavejui buvo taip: turguje rusai ziurejo 2.0 TS 156, dirbo graziai, jokiu begu, uzspaude gaza iki dugno ant vietos ir stugi, tepalu klanas, svaistiklis po masina ;D
-
Zmogus, kuris is manes kazkada varikli nupirko, pasakojo, vaziavo graziai, dirbo be jokiu pasaliniu gasu (arba jis ju negirdejo, nors vargu ar taip galima). Ir viena ryta uzvedinejant, 'bamt' ir svaistiklis lauke. Cia su tuo ts 16v panasiai, kiaip su maisu petardu peciu kurti.
-
buvo geri 8v motorai, nesuvokiu niekaip, kodel gamintojas ju atsisake, galios labai daugiau naujas neturi, kuro sanaudos nelabai skiriasi nuo senojo, manau nieko verti tie keli kilowatai pries tokius rimtus gedimus, galejo tobulinti ipurskimo sistema, bet nelisti prie motoro konstrukcijos, tai nebutu TS toks popierinis kaip dabar, nors kas mate JTS konstrukcija - jinai taipgi galima sakyti popirine, ziedai dar plonesni nei 16v TS ir t.t. :-\
-
Jo, smagumelis cia, na pas mane tai ne taip ziauriai atrode, tik pirmo cilindro stumoklis ishsibarste po varikli ishsibarste, dar truputuka palankste stumokli ir ispirdolino voztuvus, tad Buvo Twin spark, dabar no spark, no twin, no engine at all :) A gerriausias bajeris, kad variklis uzlinko, o check engine neuzsidege... :) Taigi, dabar alfaservise Girius Cherpe idejo naujo motora, paliko kruva kliurku, jo autoshaltkalvis Ramunas (meistru vadint nesivercia liezuvis) o as palikau beveik 4000Lt :( placiau temoje "Atsiliepimai apie nekokybishkai atliktus darbus"
-
buvo geri 8v motorai, nesuvokiu niekaip, kodel gamintojas ju atsisake, galios labai daugiau naujas neturi, kuro sanaudos nelabai skiriasi nuo senojo, manau nieko verti tie keli kilowatai pries tokius rimtus gedimus, galejo tobulinti ipurskimo sistema, bet nelisti prie motoro konstrukcijos, tai nebutu TS toks popierinis kaip dabar, nors kas mate JTS konstrukcija - jinai taipgi galima sakyti popirine, ziedai dar plonesni nei 16v TS ir t.t. :-\
Priežastis labai aiški - neatitinka ekologijos reikalavimų (EuroX), dėl to ir seno gero V6 atsisakė.
-
buvo geri 8v motorai, nesuvokiu niekaip, kodel gamintojas ju atsisake, galios labai daugiau naujas neturi, kuro sanaudos nelabai skiriasi nuo senojo, manau nieko verti tie keli kilowatai pries tokius rimtus gedimus, galejo tobulinti ipurskimo sistema, bet nelisti prie motoro konstrukcijos, tai nebutu TS toks popierinis kaip dabar, nors kas mate JTS konstrukcija - jinai taipgi galima sakyti popirine, ziedai dar plonesni nei 16v TS ir t.t. :-\
Priežastis labai aiški - neatitinka ekologijos reikalavimų (EuroX), dėl to ir seno gero V6 atsisakė.
Nematau problemu del to, kad senesnes kartos varikli pakeite naujesniu, progresas butinas. Idomu, ar mums patiems patiktu, jei 159 tebeturetu ta pati 8v ts, 150kw. Yra vienas koncernas, Autovaz, kuris toliau sekmingai seka siuo pavyzdziu jau kokius 20-30 metu, o alfa privalo tureti kazkoki proverzi, judejima i prieki. Tiesiog nereikejo pasiduoti sio laikmecio madai, taupymo madai, taip stipriai negadinti detaliu kokybes, o gal tiesiog inzinieriai nedadare visko iki galo. Turim ka turim. Variklis geras, nelieciant kokybes klausimo, man jis tikrai patinka, bet, va, del tos kokybes stipriai apmaudu.
-
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75 ;D
-
patiko ZX pasisakymas :smilie: Niekaip negaliu patiket kad nepajutus jokiu variklio dirbimo pozimiu ima ir islenda svaistiklis per variklio bloka. Vaziuokime ir jauskime masina sutelkdami demesi ne i muzikos klausimasi ar pan...
-
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75 ;D
O ko tu uzsiciklinai su tais 8 voztuvais, manau galima patvaru ir 16 voztuvu varikli padaryti ;)
-
Man butu tikrai nieko blogo jei butu 159 turetu 8v, o pakeitus ipurskimo, uzdegimo, oro paemimo sistemas tu kW butu ne 104, o gerokai daugiau, tikrai galetu tureti tuos pacius kur 1,9 JTS turi ;) aisku ploni ziedai duoda geriau pasiekimas apsukas ir pan, bet sudilimo tikimybe kokia. Na cia musu lietuviu logika, butu daug kritikos kaip alfa romeo ta pati motora naudoja nuo 1987m kai buvo dedama i 75 ;D
O ko tu uzsiciklinai su tais 8 voztuvais, manau galima patvaru ir 16 voztuvu varikli padaryti ;)
Galima bet ka padaryti kokybika, tik Alfa to nepadare ;)
-
gal but beda tame kad Alfa stengesi padaryti smagu varikli, is mazo darbinio turio ispausti kuo daugiau nenaudojant turbinos ar kompresoriaus, variklio patikimumas nebuvo pirmoja vietoje. Bet vis del to manau protingai vaziuojant galima su juo nuvaziuoti daugiau nei 300 000 km. Aisku i zodi protingai butu galima sudeti labai daug niuansu...
-
gal but beda tame kad Alfa stengesi padaryti smagu varikli, is mazo darbinio turio ispausti kuo daugiau nenaudojant turbinos ar kompresoriaus, variklio patikimumas nebuvo pirmoja vietoje. Bet vis del to manau protingai vaziuojant galima su juo nuvaziuoti daugiau nei 300 000 km. Aisku i zodi protingai butu galima sudeti labai daug niuansu...
nezinau ka reiksia protingai vazineti, kai apsukos nesunkiai iki 7k renkasi, ir kuo auksciau tuo smagiau, kaip su tokiu protingai vazineti as nezinau. Paskui sudega voztuvai. Saudo svaistikliai. Reikia visisku pensininku buti arba kokiu nors baisiai, neapsakomai taupiu, kad pedala visada spausti kiek imanoma leciau ir maziau. Tada turetum vaziuoti ilgai.
Gal tereikejo kiek daugiau paskaiciuoti ir kokybiskesnes medziagas naudoti.
Vanagiux, tikrai ne lietuviai pirmieji ispeiktu 159 ar pan amziaus alfa su 10-20 metu amziaus variklio technologijom, mes niekuo neipatingi siuo klausimu, progreso visiems reikia, ypac norint konkuruoti kur nors vakaru europoj, kur zmonems pajamu-islaidu santykis nera toks ziaurus, kaip rytieciams ;)
-
Progresas turi būti ir nauji 159/Brera skiriasi nuo 156/147/GT labai stipriai. Tiek tvirtesniu kėbulu, tiek varikliais (išskyrus 1.9 JTDm), tiek dvigubai didesnėm gumom pakaboje, tiek surinkimo kokybe. Manau su jais gerokai mažiau bus bėdu, kai sulauks 8-10 metų amžiaus. Diržų keitimas atkrinta benzinui, variatorius, kas dabar nemažai kainuoja TS savininkams. Jau praėjo 4-5 metai nuo 159/Brera eksploatacijos pradžios ir didelių bėdų nepastebėta, išskyrus greitą padangų dėvėjimąsi su 18 ir 19 colių ratais. Tą išsprendžia "teisingo" suvedimo padarymas.
-
Jei paskutines kartos varikliai bus patvaresni, tai tu populiariuju ts nepatvaruma bus galima nurasyti, tiesiog i nelabai sekminga bandyma. Zinau, kazkada ir "patvarieji" vokieciai bmw (apie 93-95) turejo labai panasias bedas su lauk lendanciais svaistikliais, taip pat voztuvu kalenima, bet laikui begant, lyg ir susitvarke. Karta suklysti galima, svarbu tos pacios klaidos desimt puse amziaus nekartoti :smilie:
-
Esu turejes tik viena TS'a 16v. Ir man jis labai patiko. Pirkau su 218k km rida (kiek tiesos-nezinau), per ne pilnus 3 metus prasukau 50k km. Turbut nebuvo dienos, kad nepasukciau jo iki redline'o. Pildavau agip'o sintetika. Tepalus keiciau kas 15-20k km. Matyt man pasiseke :) Kiek zinau, dabar tas variklis idetas i degusi spider'i, kur cia buvo ideta foto nesenai. :smilie:
-
dar idomu,pagal koki manuala jus keiciat tepalaus kas 20 tukst? tuomet nera ko verkt kad nelaiko varikliai,gi ne naujos masinos kad pilt ta vandeniuka ant 20-30 tukst.privilu bent jau kas 10 tukst,pasikeist,o jei pagreziant ir dar dazniau,apie turbinines isvis kalbos nera jei nori kad laikytu keitmas kas 8, cia kai ieskojau sau auto buvo ,atvaziuoji ,klausimas kada keistas tepalas ,ai nesenai pries 8 tukst,dar iki 15 galima vaziuot,(turbodyzelis) cia pagal ka? servise sake.as -viso gero. kas cia per servisai tokie?
-
Pagal joki manuala. Keiciau kada norejau ir turejau laiko. Tai mano asmeninis reikalas: noriu keiciu-noriu ne. Ir kur tu cia perskaitei, kad verkiu? Kaip tik pasidziaugiau, kad TS'as man laike puikiai.
-
dar idomu,pagal koki manuala jus keiciat tepalaus kas 20 tukst? tuomet nera ko verkt kad nelaiko varikliai,gi ne naujos masinos kad pilt ta vandeniuka ant 20-30 tukst.privilu bent jau kas 10 tukst,pasikeist,o jei pagreziant ir dar dazniau,apie turbinines isvis kalbos nera jei nori kad laikytu keitmas kas 8, cia kai ieskojau sau auto buvo ,atvaziuoji ,klausimas kada keistas tepalas ,ai nesenai pries 8 tukst,dar iki 15 galima vaziuot,(turbodyzelis) cia pagal ka? servise sake.as -viso gero. kas cia per servisai tokie?
gamyklinis tepalas- selenia 20K formula alfa romeo, a le su kazkokiais spec priedais...tie 20K ir reiskia 20000km keitimo intervalas...kadangi sintetiniu pagrindu, tai ne toks ir brangus, autoprizmei pries pora menesiu pritaikius 10%nuolaidzike pirkau uz 95lt -5ltr...smarkiau lakstantiems manualas rekomenduoja selenia racing 10W60 pilnai sintetini, bet tie kas svaisto svaistiklius pro bloka sio patarimo greiciausiai nepaiso :) ...
-
Nzn as taip jau matyt isaukletas,ikalta i galva ,kad variklio bukle tiesiogiai priklauso nuo tepalo bukles,jau geriau yra pirkt pigesny tepala ji dazniau keiciant ,nei geresni ir keist kas 20000 km ,isivaizduoju kie nagaro po tiek km buna prisikaupe galvoj.tuo labiau jei turbo variklis ,visos bedos su turba ir prasideda nuo butent tepalo bukles.
-
Tai kad tie Selenia tepalai nebent varztams sutepti ;D jau kiek ka girdziu apie juos tai nieko gero, nebent is tu kurie vadovaujasi prieziuros zininu arba pardaveju nuomone arba autobrava :) pvz. as i savo 2,4 JTD pilu 5W40 mobil kuri keiciu kas 10000km :) per ta laika nudega max 1mm, cia greiciau per kazkur nulasa :smilie: castrol irgi myliu ir naudoju. Kas liecia T.S. turejau Twin spark pora, abu su 2.0 buvo, supyles buvau Kroon Oil ir pan, dinginedavo kaip priklauso (apie 1l ant 1000km), supyliau Castrol beliko 1l ant 3000km :) tepala pilti kuo geresni
-
Nzn as taip jau matyt isaukletas,ikalta i galva ,kad variklio bukle tiesiogiai priklauso nuo tepalo bukles,jau geriau yra pirkt pigesny tepala ji dazniau keiciant ,nei geresni ir keist kas 20000 km ,isivaizduoju kie nagaro po tiek km buna prisikaupe galvoj.tuo labiau jei turbo variklis ,visos bedos su turba ir prasideda nuo butent tepalo bukles.
na kazkokie nagarai kauptis neturetu jei viskas tvarkoj...kita tiesa kad net ir mano turetas apynaujis 2-3metu(nezianu ridos) 2.0t.s per prasuktus 5k km suvartojo mazdaug litra tepalu,(puse to atstumo vaziavo 120-150km/h greiciu, nieko nenormalaus tame nematau)...taipkad dapilt sviezio tepalo per 20k tikrai teks...
-
Neseniai skaiciau kad patys naujausi varikliai gali reikalauti alyvos dapildymo iki 1,5l/1000km, cia ne apie Alfas, apskritai buvo rasyta viename leidinyje :) kur ritasi sis pasaulis :D buvo laikai kai masina prabegus 350000km, o tepalo per 10000km nenudega nei vienas lasas :)
-
Nzn as taip jau matyt isaukletas,ikalta i galva ,kad variklio bukle tiesiogiai priklauso nuo tepalo bukles,jau geriau yra pirkt pigesny tepala ji dazniau keiciant ,nei geresni ir keist kas 20000 km ,isivaizduoju kie nagaro po tiek km buna prisikaupe galvoj.tuo labiau jei turbo variklis ,visos bedos su turba ir prasideda nuo butent tepalo bukles.
na kazkokie nagarai kauptis neturetu jei viskas tvarkoj...kita tiesa kad net ir mano turetas apynaujis 2-3metu(nezianu ridos) 2.0t.s per prasuktus 5k km suvartojo mazdaug litra tepalu,(puse to atstumo vaziavo 120-150km/h greiciu, nieko nenormalaus tame nematau)...taipkad dapilt sviezio tepalo per 20k tikrai teks...
nieko blogo as ir nematau,as su ta mintim kad variklio bukle priklauso nuo tepalu senumo,o dapilus litra i sena tepala ,geresnis jis nepasidarys.
-
dapilti 1l naujo tepalo i 4 litrus pavazineto tarkim 6 tukstancius yra geriau negu jo nedapilti, aisku dar geriau ji pakeisti, nieks nesigincyja...savaime suprantama, kad keisti galima ir kas 5k, juolab, kad visuose user manualuose yra ta pati salyga, kad arba tie 10-20k arba puse metu-metai, kas anksciau ateina...jei vazinejama trumpais atstumais ar ekstremaliom salygom tai tepalu tarnavimo laika rekomenduoja dar patrumpint...sprendziat Jus ;D ...
-
Tuoj ateis piktas dede ir jusu papostringavimus apie tepalus perkels i atitinkama tema ;) o kas del tepalo, tai naudokit kuo geresni ir kokybiskesni, ir keiskit prie ~9k - 12k km. Ir nesunkit variklio, kol jis saltas! Joks tepalas nebepades tada.
-
dapilti 1l naujo tepalo i 4 litrus pavazineto tarkim 6 tukstancius yra geriau negu jo nedapilti, aisku dar geriau ji pakeisti, nieks nesigincyja...savaime suprantama, kad keisti galima ir kas 5k, juolab, kad visuose user manualuose yra ta pati salyga, kad arba tie 10-20k arba puse metu-metai, kas anksciau ateina...jei vazinejama trumpais atstumais ar ekstremaliom salygom tai tepalu tarnavimo laika rekomenduoja dar patrumpint...sprendziat Jus ;D ...
Manau daugelis zinote kad BMW turi toki indikatoriu del tepalu, uzsidega lemputes kiek dar like tepalui laiko, prasideda nuo zalios, toliau oranzine ir raudonos, visu po 3 berods. O BMW 525 TDS rasoma kad kas 10000km arba kas metai, bet skaiciai yra orentaciniai, nes reikia vadovautis tuo indikatoriumi, tai pazistamas pravaziuoja 12000-15000 kol uzsidega visos iki galo, jei daugiau mieste tai sake apie 12000km, jei uzmiestyje pavazineja tai ir iki 15000, pila kaip ir rekomenduojama 10W40. Kaip suprasti tada ta indikatoriu ir jo tiksluma?
-
Nepamirskit tokios smulkmenos, kaip tepalo filtras, cia turejau labai gera pavizdi: nepamennu markiu, bet esme paprasta, yra toks daigta, kaip atbulini voztuvas, duotuoju atveju tai gumine membrana, vienam paprato juodo gumos, kitam plono silikono, taigi skirtumas toks, kad kai patraiki ora, ta kur juodos gumos, uzsidaro tik gerai truktelejus ir tai sunkiai, o silikonine, vos patraukus ora izkart uzsidaro, tad kai filtras pastatytas savo fietoje, uzgesinus varikli ir dingus slegiui sistemoje, tepalas nesubega atgal i karteri, pallikdamas sausas dalis, o lieka sistemoje, ko pasekoje variklis kuriasi be jokiu geniuku ant salto, nes tepalas jau sistemoje...
Toks butu mano pastebejimas apie variklio tausojima... Smulkmena, bet svarbi :) Veliau parasysiu butenk kokios firmos eina silikonine membrana... Nes ant savosios pasistaciau, tai tikrai graziai kuriasi salta...be dideliu kalenimu... O seip jei kam reikia tepalu, filtru geru, tai Vilniuje Geologu g. 12A berods yra tokia uab "Ansaras" ir Geras dede SAULIUS, visada pades :) Bene keturis metus is ten mano tepalai tokie kaip repsol, fina, total ir net veritionkes yra :) Nekart nepavede...
As ten ir savo SAAB'ams turbinukams pildavau...
-
Esu turejes tik viena TS'a 16v. Ir man jis labai patiko. Pirkau su 218k km rida (kiek tiesos-nezinau), per ne pilnus 3 metus prasukau 50k km. Turbut nebuvo dienos, kad nepasukciau jo iki redline'o. Pildavau agip'o sintetika. Tepalus keiciau kas 15-20k km. Matyt man pasiseke :) Kiek zinau, dabar tas variklis idetas i degusi spider'i, kur cia buvo ideta foto nesenai. :smilie:
Su varikliu nenuvaziavus 1000km jis pradejo kalti. Tiesa si karta niekas neissitaske ir visa tai buvo pastebeta ankstyvoje stadijoje...kita savaite bus isrinktas, tikintis geriausio :)