Alfaklubo Forumas
Meetai, renginiai, įvairenybės => Alfa Romeo įvairenybės => Temą pradėjo: T-Spark 2004-06-02 11:37
-
2300 Pick Up 1980 m.
(http://www.alfaromeobr.com.br/gallery/albums/userpics/10008/Alfa%2080%20Pick%20up%20GPV.jpg)
(http://www.alfaromeobr.com.br/gallery/albums/userpics/10008/19430094_8717.jpg)
-
Nu jo cia tipo kad komanda tik su AR vazinetu pvvz detales ar sliku komplekta papildoma :)
-
savu laiku ir mikroautobusiuku buvo.
-
savu laiku ir mikroautobusiuku buvo.
jo, kaip pvz. New York Taxi:
(http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/armuseo_taxi2.jpg)
-
Na autobusiukas, naa.. ai patys suprantat.
Vat Pick up tai fain atrodo, sia \"daigtas\" 8)
-
Na jau sorry - as ziuriu i tai kaip i menininku vadinama \"instaliacija\", kai ziurovas ziuri ir nesupranta:
1. Kas tai?
2. Kam visa tai?
3. Ir kodel butent taip?
Nors perfrazuojnt rusiska posaki - ten kur ner zuvies ir vezys tiks...
-
tai vat man ir idomu, kam buvo daryta (papildomas $ saltinis pragyvenimui?), nes su alfos sportiskumu ir visokiom kitokiom savybem pikapai ir autobusiukai nelabai dera...
-
na jei jau prie idomybiu perejom, tai dar buvo ir toks variantas:
(http://home.wanadoo.nl/reyes/images/aviation/ca309_1.jpg)
Model: Caproni Bergamaschi Ca 309 (Ghibli)
Year: 1935
Engine: Alfa Romeo 115-II 6-cylinder
Capacity / Power: 2 x 200 hp, 250 kmh @ 670 km
Information:
The Caproni Bergamaschi Ca 309 (Ghibli) was an Italian general-purpose/light reconnaissance bomber aircraft of the Second World War. The ca 309 was powered by two 200 hp Alfa Romeo 115-II 6-cylinder inverted inline piston engines providing a top speed of 250 kmh and a range of 670 km. Armaments consisted of two 7.7 mm machine guns in the wing leading edges and one 7.7 mm machine gun on a flexible mount in the nose, plus 335 kg of bombs.
-
kieme toki laikyt! :lol:
-
na kiek zinau ten kur bus meetas yra ir pakilimo takas, tai gal kas ir su tokiu atsitarabanys :lol:
-
taip as atsitarabanisiu. :D
-
taip as atsitarabanisiu. :D
Na nebent nuo Tauro kalno startuosi :D
-
As vat planuoju sia vasara pradeti skraidyti su parasparniu - na toks parsiutas su varikliu kabinamas prie nugaros. Alfos 6 cilindru labai tiktu. Arba pradziai gal koki boxer\'i uzsimesti? Gal kas turit laisva?
-
na nieko laisvo neturiu, bet apie parasparni jau kokius 3 metus kliedziu, tik vis prisiruosti nepavyksta
-
Žinau pas ką boxeris voliojasi ,tiesa pilno kapitalinio prašosi nors verk, :( ir pakankamai daug nori už jį
-
Na taip pagalvojau, kad ir kapotas 164 praverstu vietoj parsiuto. Bokseris ant nugaros, kapotas ant sniuro - gautusi rimtas skrydis....
-
As vat planuoju sia vasara pradeti skraidyti su parasparniu - na toks parsiutas su varikliu kabinamas prie nugaros. Alfos 6 cilindru labai tiktu. Arba pradziai gal koki boxer\'i uzsimesti? Gal kas turit laisva?
:lol: Isivaizduoju kaip Dozis ant
kupros 6 cilindru Twinspark\'a uzsidejes pilotuoja parasparni
-
galima su situo truputi truktelti Dozi, kad greiciau pakiltu:
(http://www.andreassonmotorsports.com/gallery/2003_main_launch_is_450.jpg)
Officially the Worlds fastest Alfa Romeo.
-
su tokiu truktelejus,klausimas ar kada nors ir benusileis.
-
Man tai kita mintis kyla: toks kai ridentusi skersas,
tas jo kebulas, kuris matyt is anglies pluostuo dideliais gabalais
fain skraidytu :lol:
-
idomu kokios charakteristikos?
-
idomu kokios charakteristikos?
396.92 km/h ketvirtyje mylios per 5.826 sekundes.
http://www.andreassonmotorsports.com/articles/504_the_fastest_alfa_romeo.htm
-
ispudinga! idomu,vidaus organai nesusimaiso vietomis starto metu?
-
Kazkada skaiciau texninius duomenis tokiu auto- ispudinga. Dabar jau nebepamenu tixliu skaiciu, bet vienas istrigo- kuro suvartojimas (metanolio) 15l per sekunde :shock: :shock: :shock:
Kai arkliu po kapotu tukstanciai ganosi, tai reikia juos ir pagirdyti- niekada nebuna galios ish niekur :wink:
-
siaip kas ydomu tai snukelis to \"aparato\" toks charakteringas Alfutes,
ir bene vienintelis kas charakterinago :?
-
cia kosmetiskai tik pagerinta alfa 147. Platesni ratai biski uzmesti, body kitas toks neishsiskiriantis per daug ir vsio! Vietoj benzino metanoli pila. Siaip jei patys susimastytumet pabandyt tai nepamirshkit kad reikia modifikuot stabdzius, ysidet koki parashiuta arba bent jau koky skety turet po ranka kad per liuka prireikus ishkisht galetumet. :lol:
-
Zurnalistu ralis, Kaunas. Foto ©/erikas.hakeris.lt
(http://erikas.hakeris.lt//albums/wpw-15/normal_172_7285.jpg)
(http://erikas.hakeris.lt//albums/wpw-9d/normal_173_7343.jpg)
(http://erikas.hakeris.lt//albums/wpw-94/normal_173_7344.jpg)
Kauno diena raso: Įtakingų Rusijos žurnalų “Autoreview” ir “Autosport” žurnalistai į Lietuvą atvairuos du “Mitsubishi Lancer Evo VIII” bolidus, o nuolatinis ralio svečias iš Lenkijos Jacekas Jureckis - itališką bombą “Alfa Romeo 156 GTA”. Didžioji dalis greičiausių Lietuvos žurnalistų šiemet dėl pergalės kovos su specialiai lenktynėms parengtais automobiliais “Peugeot 206 RC”, “Ford Focus ST170”, “Mini Cooper S”, “Mazda 323 GT-R”, keliais “Volkswagen Golf IV”.
-
Naujasis GTV/Spider atrodys mazdaug taip:
(http://alfa156.puslapiai.lt/foto/spider_1024_small.jpg)
kazkas nerealaus.
-
Naujasis GTV/Spider atrodys mazdaug taip:kazkas nerealaus.
Niam niam Pamesk nuoroda idomu kaip is priekio, ir vidus atrodo
(ciuju kaip kosminio aparato 8) )
-
noriu,noriu,noriu! dar sirdele kokia 3.0l.ar ten planuoja dar rimtesni. kada reikia laukt serijineje gamyboje?
-
hehe, planuojamas ir 4.2l V8 apie 400 AG ;) serijine gamyba kazkur 2006 vasara... taip pat planuojama 3.2 V6 bei 2.2 JTS.
-
tai dar liko laiko taupyt kapeikeles! nuo siandien pradedu( uzrisu mergas, gerimus ir kitas pramogas) ir uzsidarau tarp keturiu sienu.
-
tai dar liko laiko taupyt kapeikeles! nuo siandien pradedu( uzrisu mergas, gerimus ir kitas pramogas) ir uzsidarau tarp keturiu sienu.
Nu as tiek neisgeriu... :lol: :lol: :lol:
-
Paaiskinkite zmoniskai kaip ideti nuotrauka . Blyn.
-
ideti tiesiogiai i foruma nera galimybes... galima tik ideti nuoroda i nuotrauka kazkuriame puslapyje ar serveryje. as dedu i savo asmenini puslapi ir duodu nuoroda i ten.
-
Zodziu as jau apsiraminau....
-
Senuk spakajinkis, tokios paskolos joks bankas neduos, o gaila :(
-
tai dar liko laiko taupyt kapeikeles! nuo siandien pradedu( uzrisu mergas, gerimus ir kitas pramogas) ir uzsidarau tarp keturiu sienu.[/quote
gaila kad prarasime klubieti. :D
-
Jo, geras \"buvo\" žmogus :)
-
Na neliudekite, kiekvienam savo pashaukimas
-
tai dar liko laiko taupyt kapeikeles! nuo siandien pradedu( uzrisu mergas, gerimus ir kitas pramogas) ir uzsidarau tarp keturiu sienu.[/quote
gaila kad prarasime klubieti. :D
bet kokia masina klube bus! net latviam nosi nusluostisim.
-
jo jo, gal ir verta biskuti tarp keturiu sienu be pramogu pasedet;)
-
bet kaip sunkiai tas gaunasi!
-
itariu, kad ne pyragai turetu but:)
-
bet kaip sunkiai tas gaunasi!
Senuk, kiek issedejai :?: :D , Gal rytoi i \"stiklo bara\" :?:
-
Tarakonai, nevesk zmogaus is doros kelio, dar susigundys;)
-
Alfa Romeo 164 ProCar.
General specifications
Country of origin: Italy
Produced in: 1988
Numbers built: 1
Body design: N/A
Weight: 750 kg / 1653.5 lbs
Drivetrain
Engine: Alfa Corse 72º V10
Engine location: Mid, longitudinally mounted
Displacement: 3.500 liter / 213.6 cu in
Valvetrain: 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed: Bosch Fuel injection
Aspiration :Naturally Aspirated
Gearbox: Hewland 6 Speed Manual
Drive: Rear wheel drive
Performance figures
Power: 600 bhp / 447.6 kW @ 12000 rpm
BHP/Liter 171.4
Torque: N/A
Power to weight ratio: 0.80 bhp/kg
Top Speed 211.3 mph / 340.0 km/h
0-60 mph Acceleration: N/A
(http://www.ultimatecarpage.com/large/1205-1.jpg)
(http://www.ultimatecarpage.com/large/1205-3.jpg)
(http://www.ultimatecarpage.com/large/1205-5.jpg)
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1205
-
o kas cia vidurineje foto jai pasidare? :shock:
-
Kažkas variklio ieškojo :) , iš pradžių priekyje, o kai ten nerado- nupiovė nafik visą galą :? :)
-
kas tai per variklis- Engine: Alfa Corse 72º V10 ?
kokia jo istorija? formules ar kokis?
Alfa Romeo 164 ProCar.
General specifications
Country of origin: Italy
Produced in: 1988
Numbers built: 1
Body design: N/A
Weight: 750 kg / 1653.5 lbs
Drivetrain
Engine: Alfa Corse 72º V10
Engine location: Mid, longitudinally mounted
Displacement: 3.500 liter / 213.6 cu in
Valvetrain: 4 valves/cylinder, DOHC
Fuel feed: Bosch Fuel injection
Aspiration :Naturally Aspirated
Gearbox: Hewland 6 Speed Manual
Drive: Rear wheel drive
Performance figures
Power: 600 bhp / 447.6 kW @ 12000 rpm
BHP/Liter 171.4
Torque: N/A
Power to weight ratio: 0.80 bhp/kg
Top Speed 211.3 mph / 340.0 km/h
0-60 mph Acceleration: N/A
http://www.ultimatecarpage.com/frame.mv?file=car.mv&num=1205
-
Auto kurtas Alfa Corse kartu su Brabham F1 team. Variklis, kaip supratau, kurtas butent sitam modeliui ir yra vienintelis egzistaves Alfa Romeo V10 variklis! Alfa F1 is pradziu turejo 8 in-line, paskui V8, V12 variklius. Ivertinant svori ir maksimalu greiti, rimtesnis aparatas nei F1 bolidas tu metu :)
-
na nereikia nereikia...
niekada kebulinis automobilis nebus greitesnis uz formule- aerodinamika, pasipriesinimo plotai vien kokie :)
idomus variantas siaip
Auto kurtas Alfa Corse kartu su Brabham F1 team. Variklis, kaip supratau, kurtas butent sitam modeliui ir yra vienintelis egzistaves Alfa Romeo V10 variklis! Alfa F1 is pradziu turejo 8 in-line, paskui V8, V12 variklius. Ivertinant svori ir maksimalu greiti, rimtesnis aparatas nei F1 bolidas tu metu :)
-
Formule yra Formule... bet tikrai puikios ProCar\'o technines charakteristikos. Dar radau siek tiek info, kad variklis vistik buvo kurtas F1, bet taip ir nebuvo panaudotas...
Dar info:
http://www.carsfromitaly.com/alfaromeo/popups/164procar.html
http://www.digest.net/alfa/FAQ/164/procar.htm
-
Visai linxmas wallpaper\'iu puslapis, gal kam nors patix, prisitaikys :)
http://www.alfa-fan.de/html/body_wallpaper.html
-
bet nei vieno neradau su 155, gaila, o gal praleidau.
-
Deja bet... gal ka nors prisitaikysi ish tos temos, kur apie 5-dieni, ir melyna 155 su blondine :P
-
E blyn Senukas bobos nebepatinka, kas cze dabar?! :wink:
-
viskas ten su tom mergaitem ok, tik noris atplesus akis nuo ju isvisti ir 155 alfute!
-
Senuk ne viskas iš karto, žiūrėk į mergaites, o norėsi pamatyti 155- išeik į kiemą ir žiūrėk kiek širdis geidžia :D
-
ok.viena kart metu zvilgsni i mergaites, kita akimirka i vaire esanti zenkliuka.
-
London Science Museum, Alfa Romeo expozicija:/www.alfaromeoexhibition.co.uk
-
Va cia sirdis krauju apsipila. Kokios fantastiskos versijos kazkur rudija:
http://www.home.zonnet.nl/joostperriens/alfaromeo.html
-
Blemba nesuprantu :cry: :cry: :cry:
Kaip tox daiktas, gai buti tokios bukles kazhkokioj pakampej...jei neklystu chia AR Montreal\'is....
(http://www.home.zonnet.nl/joostperriens/montreal1.jpg)
Hm...kazhko paveixliuko nerodo...
-
Na ten ne tik Montrealis, ten tokiu veideliu metosi, kad kvapa uzgniauzia.
Isisvaizduoji, jei visa tai butu viename srote. Noreciau buti to sroto sargu.
-
bedieviai
-
manau 164-tu savininkam turetu buti grazhus saitas :)
Na ir man grazhus...
http://www.pininfarinaregister.nl/
-
kas nesigrozejot nauja 147 is arti, tai prasom. Naturale evoluzione :)
(http://www.allsportauto.com/photoautre/alfaromeo/147_s2/2004_alfa_romeo_147_v2_02_sb.jpg)
(http://www.allsportauto.com/photoautre/alfaromeo/147_s2/2004_alfa_romeo_147_v2_01_sb.jpg)
(http://www.allsportauto.com/photoautre/alfaromeo/147_s2/2004_alfa_romeo_147_v2_03_sb.jpg)
-
cia galit Alfos stendo video paziuret Paris 2004 parodoj:/mondial.autojournal.fr/mondial2004/pl_frame?OpenPage&id=EMWD-64VDW6&num=1
-
No real! Noooooreal!
O Crosswagonas kur? :?
-
No real! Noooooreal!
O Crosswagonas kur? :?
Prasau:
http://www.alfaklubas.lt/galerija/2004-Alfa-Romeo-Crosswagon-Q4
-
Ogi Autodelta atidare nauja savo puslapi:/www.autodelta.co.uk Yra smagiu dalyku. Beje, ketvirtadieni Londone bus pristatytas ju perdarytas GT modelis, yra preliminarios foto, atrodo ispudingai, kaip ir jau pristatyti anksciau Autodelta 156 GTA AM ir 147 GTA AM.
-
nu labai indomu :shock:
o kaip TopGear testa parsitempt???????????
-
http://www.alfaklubas.lt/temp/Alfa Romeo 147 Top Gear test.avi bus uz kokiu 10 min...
-
kazka radau E-Mulej: uncesored version :)
ed2k://|file|True.Alfa.Romeo.147.Top.Gear.test,.not.the.censored.version.avi|32916374|FBF167C7E07D5544A090B4A7A6A93A0A|/
-
aha, sita ir gausi :)
-
nu tai as pas save cancelinu, nes bus po poros menesiu :lol:
-
tai jau yr (32Mb):/www.alfaklubas.lt/temp/Alfa_Romeo_147_Top_Gear_test.avi
cia \"paprastos\" GTA testas, pabandysiu iskast GTA AM...
plius dar vienas is Autodelta garazo Londone, chebra nuvaziavo ir pratestavo kaip eina... (50 Mb):/www.alfa156.net/film/autodelta147gta-andycam.avi
-
nu ir desertui kaip Alfa Romeo 75 isibegeja 0-200 Kmh:/www.alfaklubas.lt/temp/Alfa_Romeo_75_0-200_Kmh.wmv
Geras vaizdelis ir garsas, dedikuojama Musoliniui ;)
-
Jo tegul pasiklauso, bo Musolinis nespeja isibegeti iki 200 km/h. Del ivairiu priezasciu, zinoma....
-
Žinau pas ką boxeris voliojasi ,tiesa pilno kapitalinio prašosi nors verk, :( ir pakankamai daug nori už jį
koks gal 16v
-
Oi, net asaros beee-egaa!!!! Maciau ta top-gear laida visa per tv. Ten, kur ciuvai vaziuoja pacioj pradzioj, tai ispyzdavojo citroen pluriel, tipo labai faina masina vairuotojui, o keleivis turi stogo konstrukcijas laikyti, nes nera kur deti c :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Man patinka tas bicas Jeremy, ypac, kai rode Ford GT40, ir ciuvukas negalejo i masina ilipti, o jis ja uz biesenus pinigus pirko !!!
Ir dar cia toks geras linkas i ta skandalingaja tema \"vienu maziau\" - matet, kaip visi aiskina, kad pirktu ta alfa, nors ji ir letesne, ir labai krenta verte, ir valdymas sunkus, ir kokybe, ir - kas svarbiausia - dileris tiesiog baisus (cia visam pasauly su Alfom taip...) BET VISI PASAKE : PIRKCIAU ALFA !!!!
-
Žinau pas ką boxeris voliojasi ,tiesa pilno kapitalinio prašosi nors verk, :( ir pakankamai daug nori už jį
koks gal 16v
Erikai, tu į posto datą pažiūrėk, apie tą variklį pardavėjas jau pamiršo seniai :D
-
Ogi Autodelta atidare nauja savo puslapi:/www.autodelta.co.uk Yra smagiu dalyku. Beje, ketvirtadieni Londone bus pristatytas ju perdarytas GT modelis, yra preliminarios foto, atrodo ispudingai, kaip ir jau pristatyti anksciau Autodelta 156 GTA AM ir 147 GTA AM.
Grazu:
(http://www.alfaklubas.lt/galerija/albums/Autodelta-Alfa-Romeo-GT-Super/download_3.jpg)
http://www.alfaklubas.lt/galerija/Autodelta-Alfa-Romeo-GT-Super
-
Jo, vot chia tai tikrai grazhu :!:
-
RATAI! :)
(http://www.emzeuro.com/modify/photo/alfaromeo/155/satake1558v1.JPG)
-
JOMAJO :shock:
-
JOMAJO :shock:
JO bet ne TVAJO, turi gerus ratus ir džiaukis :)
-
o tu ka turi gerus ir liudi? :lol:
-
cool the best ever
-
dar prie informacijos - si savaite paskutine, kai dar priimami uzsakymai isigyti 156, nuo kitos jau viskas, ech geras modelis buvo... :)
-
tai ka jau baigiam isleist visas 156\'as? :)
-
Reik jau pradet kolekcionuoti..... Reikia Sportwagono.
-
tai ka jau baigiam isleist visas 156\'as? :)
matyt gamyklas jau prades pertvarkyt naujam modeliui...
-
O dabar visi varvinkit seiles!!!
PASAULINE PREMJERA - ALFA ROMEO BRERA!
GTV/Spider pakeitimas, bus pristatoma Zenevos parodoj, pardavime - apie metu pabaiga.
Tokio grozio senai nemaciau...
Daugiau info:/www.alfaklubas.lt
Kas skaito angliskai:
The new Alfa Romeo Brera is to make its debut at the 2005 Geneva Motor Show, the venue chosen for the first public appearance in 2002 of the original Giorgetto-Giugiaro designed concept car, which has gone on to gain international acclaim.
Due to go on sale by year\'s end, the new Alfa Romeo Brera incapsulates those characteristics most synonymous with the brand - sportiness and elegance - in a unique and exclusive style. The harmony of Brera\'s shape and size, allied to the outstanding engineering and driveability of an Alfa Romeo, makes for a car which is beautiful, strong and sturdy, a car which sets the standards for all coupés.
Brera is a 2+2 of generous dimensions: 1830mm wide, 4414mm in length and 1372mm high, although the deeply tapered front and rear styling creates the impression of a very compact car. The interior has an ambience that is both cosy and sophisticated. This comes from the use of high quality materials and the introduction of some novel ideas such as the wide glass fixed roof that creates more natural interior light for passengers adding to the sensation of spaciousness inside while also giving the car a streamlined appearance from the outside.
Available in three levels of trim, Brera also offers customers a choice of a 2.4 JTD 200 bhp turbo-diesel power-unit and two petrol engines (the 185 bhp 2.2 JTS or the 260 bhp 3.2) coupled to either an automatic transmission or a 6-speed manual gearbox depending on the version. Together with all the delights one expects in an Alfa Romeo, this new car delivers outstanding dynamic performance thanks to the use of quadrilateral front suspension and Multilink rear suspension. Along with the excellent driving experience, comfort is further enhanced by the integral \'Alfa Q4\' traction control system fitted to some versions. Brera offers the most sophisticated electronic systems to monitor and control key dynamic parameters of braking and roadholding to deliver greater driving safety.
This then is the essence of the new Brera, a car that will create enormous interest, a coupé that promises both a great driving experience and outstanding levels of comfort.
Turin, 1st February 2005
(http://www.alfaklubas.lt/temp/brera1.jpg)
(http://www.alfaklubas.lt/temp/brera2.jpg)
(http://www.alfaklubas.lt/temp/brera3.jpg)
(http://www.alfaklubas.lt/temp/brera4.jpg)
-
geras aparatas atrodo dar geriau :shock: :lol:
-
...varvinu (seiles)... :P
-
Man kazkaip darosi aisku, kad paprastu ir pigiu, \"tautai\" skirtu Alfa automobiliu era jau baigesi. Tyliai liudziu, kad naujas tikras Alfas lietuvoje matysime labai retai, nes aiskiai truks pinigeliu ir logikos, o tyliai dziaugiuosi, kad Alfa vel gryzta i Ferari ir Maserati lyga. Na bent malonu pasiguosti, kad po kokiu 25 metu, jei busim gyvi, galesim isigyti Brera (kaip oltaimeri) ....
-
o kaip del \"alfa turi but sena\"???
kas su senesniom linijom, dizainu? klasika nesensta!!!
uz 25 metu siolaikines breros tiesiog nebus pirkt - subires visos
nuo 94-96 metu VISI gamintojai, kaip automobiliu, taip ir buitines technikos, taip ir toliau pakeite gamibynius poziurius: \"kam gamint 20ciai metu? mums neapsimoka!padarom taip kad zmogus uz 5-9 metu butu tiesiog priverstas pirkt nauja masina, nes sita suberejo nepataisomai!tada mums bus navaras!\"
as vis tiek mieliau vaziuosiu su masina isleista iki95metu gal ne tokia patogi ir ne tokia nauja bet bent man jos patikimesnes!!!
ir kada pradeda sneket apie tai kad nusipirkus nauja ala, salone su ja kazkas negero atsitinka - pilnai tikiu... vot tik nereika ant alfu vaziuot!! visos masinos dabar yra tokios, VISOS... isimti gali sudaryt \"extra class\", nes i kaina ten ir tai iskaiciuota :))
aciu uz demesi...
-
Tai va, negana to, kad 156 era pasibaige, kitais metais nutraukiama ir 166 gamyba. Kitas, daug didesnis modelis, pasirodys geriausiu atveju tik 2008 metais. Taigi paskutine galimybe isigyti nauja Alfa su \"klasikiniu\" 3.2 V6 ;) GTV/Spider gamyba nutraukta siemet. Beje, Alfa 156 jau dabar vadinama dizaino klasika, malonu.
-
A jooo 33 irgi klasika vadinama. Saugokit 33 dar kokius 5 metus garaže paskui vešim prūsam pardavinėt. Dabar ką iš prūso prieš 10 metų pirkom dar 10 metų prūsai viską atgal supirks. :laugh:
-
kai ateina ruduo ir pamatau kruvas spalvotu medziu lapu, visada prisimenu sitas nuotraukas...
(http://www.alfaklubas.lt/galerija/albums/1967-Alfa-Romeo-33-2-Stradale/3_4_Drive.jpg)
(http://www.alfaklubas.lt/galerija/albums/1967-Alfa-Romeo-33-2-Stradale/33t3.jpg)
(http://www.alfaklubas.lt/galerija/albums/1967-Alfa-Romeo-33-2-Stradale/66133_Stradale_Side1.jpg)
Daugiau:/www.alfaklubas.lt/index.php?set_albumName=1967-Alfa-Romeo-33-2-Stradale&option=com_gallery&Itemid=4&include=view_album.php&page=1
-
dizainas buvo ir turbut liks stipriausia AR puse, fantastiskos linijos, atiduociau betka uz toki automobiliuka :woohoo:
-
bet ko atiduoti nereikia, pataupyk tik kokius 700.000 USD ;)
-
gal turi suskolint? gal kada nors atiduosiu :laugh: :laugh: