Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Senu temu archyvas => Temą pradėjo: AlfIndraja 2005-09-12 07:01
-
Tai va, sudarem pirmine legendos versija.
Startas - Vilnius, finishas paslaptinga \"VIETA X\".
Trasa - asfaltas, ir mazhdaug 3% zhvyro, specialiai ishtroshkusiem nuotykiu :)
Visiem zhinoma, kad startas - spalio 1 d. Vilniuje, paros laikas dar bus patixlintas.
Startinis mokestis - 20 lt., i mokesti neiskaichiuota nei maistas, nei nakvynes mokestis, kuris bus patixlintas (vyxta derybos).
Laukite, bus daugiau praneshimu ir reportazhu ;)
Trasa tikrai idomesne nei pernai, todel bus daugiau \"chek pointu\" ir galimybiu igyti papildomu tashku.
PRADEDAMA REGISTRACIJA e-mail: valdyba@alfaklubas.lt
mums reikia zhinoti: jusu automobilio marke ir modeli, valst. numeri, spalva, telefono nr., vairuotojo ir shturmano vardus ir pavarde.
Jums reikia tureti:
bloknota, skaichiuotuva, chronometra ir rashikli... na Lietuvos zhemelapi, jei pasiklystumet... na dar maisto ir gerimu ;)
-
Beje, jei kas nedalyvavo ar shiaip neisivaizduoja su kuo tai valgoma, prashom pazhiureti pernykshchio ralio foto... [url/www.alfaklubas.lt/index.php?set_albumName=Alfu-ralis-su-citrinom-2004&option=com_gallery&Itemid=4&include=view_album.php]chia[/url]
Beje, pirmu 10 uzhsiregistravusiu - laukia malonios staigmenos, o registracija baigiasi rugsejo 24 d. 24 val.
-
koks yra numatytas visos trasos ilgis? ar bus pateikti trasos zemelapiai? ir ar tinka telefone esantys skaiciuotuvai ir chronometrai? dekui.
-
antanas rašė:
koks yra numatytas visos trasos ilgis? ar bus pateikti trasos zemelapiai? ir ar tinka telefone esantys skaiciuotuvai ir chronometrai? dekui.
1.Trasos ilgis numatomas - iki 150 km
2. Zhemelapiu nebus, bus tik \"kelio legenda\", kaip pernai, tachiau visiem dalyviam rekomenduoju nepasikliauti savo intuicija, o vairuotojam - shturmanais ir del viso pikto su savimi gerai butu tureti Lietuvos zhemelapi.
3.Jei sugebesite vienu metu naudotis ir telefone esanchiu skaichiuotuvu ir chronometru, ir dar juo kalbeti, jei kas nors paskambins - tinka. Kol kas neteko matyti telefono, kuriame chronometras neishsijungtu, jei kas nors skambina, taip pat ir su skaichiuotuvu... Labai rekomenduoju isigyti chronometra, kad ir pati pigiausia, bet nepriklausoma nuo telefono.
Pabrezhiu: rali laimes ne greichiausiai iveikes trasa, bet tiksliausiai pagal legenda!!! Ty.y. paravazhiaves pro visus \"chek pointus\", atsakes i papildomus klausimus ir apskritai, surinkes kuo daugiau papildomu \"bonusu\".
Lenktynes vyks pagal keliu eismo taisykles bendro naudojimo keliais, ir uzh jusu sumoketas baudas ar patirtus nuostolius AR klubas - neatsako.
-
O gal jau aisku, kuriuo paros metu prasides visas renginys?
Labai jau noretusi sudalyvauti, bet kad iki pietu teks paskaitose sedeti
:ermm:
-
Na zhiurint, kada pas tave pietus... Shiaip startas planuojamas apie 11-12 val...
Va ryt legenda sutixlinsim... jei butum tikras, kad tarkim 12:30 arba 13 val. busi laisvas ir galesi startuot, gali registruotis ir mes tave leistume viena paskutiniuju startuot...chia gi laimi ne tas, kuris pirmas atvazhiuoja i finisha B)
-
13 val. manau tikrai busiu laisvas. Gal net ir 12.30
Reikia tik baigti derybas su sturmane ir registuotis :)
Beje o kurioje vietoje bus startas?
-
Na tixi starto vieta, kol kas \"paslaptis\", tachiau orientuotis reikia link \"Moletu plento\", jei teisingai ishsireishkiau... :blush: Na tikrai nedarysim starto Vilniaus centre... ;)
-
Oi kaip gera, pravazhiavus ralio marshruta antra karta B)
Gerai kad neprivalgiau daug ish anxto :laugh: :laugh: :laugh:
apzhiurejom stovyklaviete, kurioje finishuosim :) Nakvyne papildomai kainuos 10 lt., senos sporto bazes nameliuose, po 3, 4 ir 5 miegamas vietas.
Jei kas nores pirties - papaildomai - 30 lt. valanda.
Vakare kai atsipeikesiu, susdesiu shiek tiek fotkiu ish trasos ;)
-
oi gerai. :laugh:
-
Nu va ir [url/www.alfaklubas.lt/index.php?set_albumName=album49&option=com_gallery&Itemid=4&include=view_album.php]fotoreportazhas[/url]
-
Beje, zhiuriu, chia tie visi kur nori veixmo, tai tesugeba papletkint intike, o kai kox renginys, tai tie \"puikiai drasuoliai\" ir nedalyvauja ir nesirodo :P
-
Tai dar laiko yrrr, dar spesim prisiregistruoti.. :)
-
Tai kad shi savaite paskutine :) Reik paskubet, bo mum reik zhinot, kiek dalyviu korteliu, kiek numeruku daryt, kiek legendu spausdint ;)
-
O tai ka nezinot vieno ish tautiniu bruozu, ypac paplitusio tarp studentu - viska daryti paskutine minute :)
-
Bet jei visi registruosis paskutine minute, mum gali but per trumpa paskutine minute, kurios metu reix atlikt visus org reikalus :blush:
-
Niu tai ka, turim 10 svaishkiu uzhsiregistravusiu i raly, 10 svechiu...
Jei shiandien kokie neapsisprendeliai dar patvirtins savo dalyvavima, tai butu visai cool :)
-
Naujienos tokios:
Ralyje startuos apie 30 automobiliu...
Taigi ;) Bus arshi kova, nes tik 3 vietos prizines...
-
Kad tik neisibarstytu tie apie 30... Kita vertus kuo maziau dalyviu - tuo didesne tikimybe buti nugaletoju :D.
-
manau, kad ant tu visu posukiuku ir kalniuku ralistu gretos praretes :D
xminde, tavo logo superinis :woohoo:
-
shatras rašė:
xminde, tavo logo superinis :woohoo:
Aciu - ka tik pasimaketavau :D
-
Nu ash busiu kukli ir savo subines i saita nedesiu :) :) :)
Taigi, tixlinama informacija apie raly:
Rudens orientacinis ralis „obuolių kibirui laimėti“
2005 spalio 1-mą dieną.
Starto mokestis - 20 lt., \"nuo automobilio\".
12:00
Ralio dalyviai renkasi Vilniuje, šalia „Ledo Rūmų“ esančioje parkavimo aikštelėje, Ąžuolyno gatvė 9. Vyksta dalyvių registracija, ekipažų numerių „traukimas“ burtų keliu, išdalinamos kelio legendos.
12:30
Instruktažas.
12:45
Pirmieji ekipažai išvyksta iš aikštelės į tikrąją starto vietą. (Viskas bus patikslinta. Chia prasideda linxmybes :) )
13:00
Pirmuoju numeriu pažymeto ekipažo realus startas iš realios starto vietos.
13:05, 13:10, 13:15 ir t.t.
startuoja visi ekipažai iš eiles. Startai tesiasi maždaug iki 15:30 val.
15:20
Pirmuju ekipažų finišai.
18:00
Visų ekipažų finišai.
18:00 -19:00
Rezultatu skaičiavimas.
19:30
Apdovanojimų teikimas.
Po to - laisva programa, muzika shokiai, pirtis ir t.t.
Taigi, iki pasimatysim starte ;)
-
AlfIndraja rašė:
Nu ash busiu kukli ir savo subines i saita nedesiu :) :) :)
)
reiskia, as dar taip ziauriai nesugadintas, man tai pasirode, jog tame logo suglausti keliai : ))))
-
Justas-P rašė:
O tai ka nezinot vieno ish tautiniu bruozu, ypac paplitusio tarp studentu - viska daryti paskutine minute :)
ar nereiktu toki bruoza issvilint ugnimi :D kad neliktu ne pedsako
-
Prisiregistravusiems paskutine savaite startinis mokestis turetu buti tris kartus didesnis.
O jeigu vaziuos 30 masinu, tai manau kad cia jau masinis renginys gaunasi. .....
-
Liabai teisinga Muko mintis ;)
Visi kas dar nera informave organizatoriu, bet noretu startuoti raly - mokes 40 lt. startini mokesti!!!
Va tai va B)
-
na filmukas daugiau apie trasa galrtu but nei apie tai kaip ruosiamasi vaziuot...
O kiek latviu vaziuos?
-
Svechiai, tai citroenai, o ne latviai...
Latviam per menkas musu ralis ;)
O ir pakviest nespejom, kai nezhinojoma ar susrinx dalyviu, ar ish vis vyx kas nors... :blush:
-
Beje, nesupykit, del Shatro filmuko,bet zhinot posaki - daug zhinosi - greit pasensi...
Tisiog, nebebus jokio fun, jei ish anxto zhinosit, kur veda legenda ;)
-
na nors zvyrkeli pamatyt tikejaus...
-
Tigi zhvyrkelis yra fotoreportazhe :) Linkas idetas :)
-
O numerį 02 rezervavot ? :whistle: Šiaip gana laimingas..... ;)
-
Nugi rezervavom, pernykshchiam chempionam :)
Zhiuresim, kaip shymet eisis ;)
-
AlfIndraja rašė:
Nugi rezervavom, pernykshchiam chempionam :)
Zhiuresim, kaip shymet eisis ;)
o deganciu kelmu randejams >? bus 6 nr :) ?
-
Nugi palaukit lenktyniu dienos B)
O pernykshchiam chempionam ta pati numeri pazhadejau jau pakankamai senai...
Vis kita - lems burtai...beje pernai 06 nr. niex neishsitrauke... :P
-
Nu reikia su organizatoriais patikslinti..... O ir taip malionu gauti patvirtinimą iš pirmų lūpų ;)
-
AlfIndraja rašė:
Tigi zhvyrkelis yra fotoreportazhe :) Linkas idetas :)
mhm, keliukas neblogas tox, kur zoles per viduri auga :lol: :lol:
-
06man palik man su juo sekasi. ;)
-
musolinis rašė:
06man palik man su juo sekasi. ;)
man geriau palik :)
-
Nugi matysim viska vietoj ;) B)
Svarbu laiku atvykt i vieta, kur bus numeriai dalinami!!! B)
-
Galima ypatingai norintiems numerius parduoti - pvz po 10 lt renkiesi koki nori. O uz 50 galima suteikti net vardini na pvz. Musolinis 006. Na bet ne, uz toki ilga galima ir 100 paprasyti....
-
N tikiuosi dalyviu neatbaidysiu, bet savo irkitu patogumui imetu chia ralio taiykles...
Shiaip didzhioji dalis ju - sukurta Muko pernykshchiam raliui. Kadangi shymet bus patobulinimu - tai ir taisykles \"pagerintos\" B)
________________________________________________________
RALIO TAISYKLES
Bendri reikalavimai:
Kadangi lenktynės vyks bendro naudojimo keliais, kurie lenktynių metu nebus uždaryti, automobiliams galioja visi KET reikalavimai.
1. Visi ralyje dalyvaujantys automobiliai turi būti techniškai tvarkingi, praėję techninę apžiūrą, apdrausti ir pilnai sukomplektuoti pagal KET reikalavimus.
2. Vairuotojas negali vartoti alkoholinių gėrimų ar kitų svaigalų/kvaišalų visų lenktynių metu.
3. Ralio trasos maršrutas ir greitis parinkti ir sudaryti taip, kad neprieštarautų ir nenusižengtų KET.
4. Ralio organizatoriai neatsako už visus dalyvių padarytus KET ir viešosios tvarkos pažeidimus, nekompensuoja ralio metu ekipažų patirtų nuostolių. Todėl visi lenktynių dalyviai privalo pasirinkti tinkamą greitį ir rūpintis savo ir kitų eismo dalyvių saugumu.
Taisyklės:
1. Ekipažą sudaro vairuotojas ir šturmanas. Lenktynių metu ekipažo nariai gali keistis tarpusavyje.
2. Ekipažui nedraudžiama turėti tiek bendrakeleivių / konsultantų / borto mechanikų ir pan., kiek automobilyje yra laisvų sėdimų vietų.
3. Ekipažas privalo turėti šias papildomas priemones:
a) chronometrą
b) skaičiuotuvą
c) rašymo priemonę
d) mobilųjį telefoną
e) Lietuvos žemelapį
4. Startuoti leidžiama, tik teisėjui davus leidimą.
5. Visų lenktynių metu šturmanas vadovaujasi tik kelio legenda.
6. Slapti laiko kontrolės punktai yra parinkti teisėjų ir neskelbiami dalyviams iki lenktynių pabaigos.
7. Atvirame laiko/kontrolės punkte dalyviai privalo surasti teisėją, kuris dėvės skiriamuosius ženklus – „Alfa Romeo“ atributiką. Tik užsiregistravus pas teisėją lenktynes galima tęsti toliau.
8. Organizatoriai pasilieka teisę diskvalifikuoti ekipažą, jei jis akivaizdžiai nepasiruošęs lenktynėms, nors ir savo rizika norėtų jose dalyvauti. Taip pat leidžiama diskvalifikuoti ekipažą už akivaizdų KET nesilaikymą, keliamą grėsę lenktynių ir kitiems eismo dalyviams.
9. Teisėjai neatsako už klaidingus ekipažo automobilio spidometro ar kitų matavimo prietaisų parodymus, kuriais vadovaujantis, ekipažas padarė klaidą.
10. Teisėjai turi teisę lenktynių metu neatsakinėti į ekipažų užduodamus klausimus, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu jie bus užduodami, gyvai ar telefonu. Jei ekipažas visiškai pasiklydo ir telefonu bando susisiekti su teisėjais – ekipažas gavęs informaciją kaip grįžti į trasą, yra diskvalifikuojamas, t.y. iškrinta iš įskaitos ir nebesivaržo dėl pagrindinio prizo.
11. Visa būtina informacija turi būti perduota likus 15 min iki pirmo ekipažo išvažiavimo į trasą.
Varžybų užduotis ir rezultatų skaičiavimas:
1. Kiek galima tiksliau įveikti lenktynių maršrutą, vadovaujantis legendoje nurodytu maršrutu ir atkarpų įveikimo laikais.
2. Legendoje nurodytas bendras trasos atstumas, atkarpų iki orientyrų atstumas ir atkarpų įveikimo laikas.
3. Rezultatas skaičiuojamas matuojant ekipažo kelionės laiką slaptame laiko kontrolės punkte. Išmatuotas laikas lyginamas su idealiu laiku, nurodytu legendoje.
a) Už kiekvieną pavėluotą sekundę – skiriamas 1 baudos taškas.
b) Už kiekvieną sekundę atvykus per anksti – skiriami 2 baudos taškai.
Tokiu skaičiavimo principu stengiamasi ralio dalyvius priversti kuo tiksliau laikytis kelio legendos ir KET.
4. Finiše sumuojami visi baudos taškai (2slaptų laiko kontrolės punktų, vieno atviro ir finišo).
5. Reitingo lentelė sudaroma baudų mažėjimo tvarka.
6. Visi ekipažai turės galimybe šiek tiek sumažinti savo baudos taškų sumą. Kokiu budu tai padaryti - visi suzhinos lenktyniu diena.
-
AlfIndraja rašė:
N tikiuosi dalyviu neatbaidysiu, bet savo irkitu patogumui imetu chia ralio taiykles...
Shiaip didzhioji dalis ju - sukurta Muko pernykshchiam raliui. Kadangi shymet bus patobulinimu - tai ir taisykles \"pagerintos\" B)
________________________________________________________
RALIO TAISYKLES
Bendri reikalavimai:
Kadangi lenktynės vyks bendro naudojimo keliais, kurie lenktynių metu nebus uždaryti, automobiliams galioja visi KET reikalavimai.
1. Visi ralyje dalyvaujantys automobiliai turi būti techniškai tvarkingi, praėję techninę apžiūrą, apdrausti ir pilnai sukomplektuoti pagal KET reikalavimus.
2. Vairuotojas negali vartoti alkoholinių gėrimų ar kitų svaigalų/kvaišalų visų lenktynių metu.
3. Ralio trasos maršrutas ir greitis parinkti ir sudaryti taip, kad neprieštarautų ir nenusižengtų KET.
4. Ralio organizatoriai neatsako už visus dalyvių padarytus KET ir viešosios tvarkos pažeidimus, nekompensuoja ralio metu ekipažų patirtų nuostolių. Todėl visi lenktynių dalyviai privalo pasirinkti tinkamą greitį ir rūpintis savo ir kitų eismo dalyvių saugumu.
Taisyklės:
1. Ekipažą sudaro vairuotojas ir šturmanas. Lenktynių metu ekipažo nariai gali keistis tarpusavyje.
2. Ekipažui nedraudžiama turėti tiek bendrakeleivių / konsultantų / borto mechanikų ir pan., kiek automobilyje yra laisvų sėdimų vietų.
3. Ekipažas privalo turėti šias papildomas priemones:
a) chronometrą
b) skaičiuotuvą
c) rašymo priemonę
d) mobilųjį telefoną
e) Lietuvos žemelapį
4. Startuoti leidžiama, tik teisėjui davus leidimą.
5. Visų lenktynių metu šturmanas vadovaujasi tik kelio legenda.
6. Slapti laiko kontrolės punktai yra parinkti teisėjų ir neskelbiami dalyviams iki lenktynių pabaigos.
7. Atvirame laiko/kontrolės punkte dalyviai privalo surasti teisėją, kuris dėvės skiriamuosius ženklus – „Alfa Romeo“ atributiką. Tik užsiregistravus pas teisėją lenktynes galima tęsti toliau.
8. Organizatoriai pasilieka teisę diskvalifikuoti ekipažą, jei jis akivaizdžiai nepasiruošęs lenktynėms, nors ir savo rizika norėtų jose dalyvauti. Taip pat leidžiama diskvalifikuoti ekipažą už akivaizdų KET nesilaikymą, keliamą grėsę lenktynių ir kitiems eismo dalyviams.
9. Teisėjai neatsako už klaidingus ekipažo automobilio spidometro ar kitų matavimo prietaisų parodymus, kuriais vadovaujantis, ekipažas padarė klaidą.
10. Teisėjai turi teisę lenktynių metu neatsakinėti į ekipažų užduodamus klausimus, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu jie bus užduodami, gyvai ar telefonu. Jei ekipažas visiškai pasiklydo ir telefonu bando susisiekti su teisėjais – ekipažas gavęs informaciją kaip grįžti į trasą, yra diskvalifikuojamas, t.y. iškrinta iš įskaitos ir nebesivaržo dėl pagrindinio prizo.
11. Visa būtina informacija turi būti perduota likus 15 min iki pirmo ekipažo išvažiavimo į trasą.
Varžybų užduotis ir rezultatų skaičiavimas:
1. Kiek galima tiksliau įveikti lenktynių maršrutą, vadovaujantis legendoje nurodytu maršrutu ir atkarpų įveikimo laikais.
2. Legendoje nurodytas bendras trasos atstumas, atkarpų iki orientyrų atstumas ir atkarpų įveikimo laikas.
3. Rezultatas skaičiuojamas matuojant ekipažo kelionės laiką slaptame laiko kontrolės punkte. Išmatuotas laikas lyginamas su idealiu laiku, nurodytu legendoje.
a) Už kiekvieną pavėluotą sekundę – skiriamas 1 baudos taškas.
b) Už kiekvieną sekundę atvykus per anksti – skiriami 2 baudos taškai.
Tokiu skaičiavimo principu stengiamasi ralio dalyvius priversti kuo tiksliau laikytis kelio legendos ir KET.
4. Finiše sumuojami visi baudos taškai (2slaptų laiko kontrolės punktų, vieno atviro ir finišo).
5. Reitingo lentelė sudaroma baudų mažėjimo tvarka.
6. Visi ekipažai turės galimybe šiek tiek sumažinti savo baudos taškų sumą. Kokiu budu tai padaryti - visi suzhinos lenktyniu diena.
saunu :)
-
Jauciu,kad bus faina.Gaila,kad negalesiu dalyvauti :( :( :( ,na gal kita karta.