Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Esnyper

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 331
31
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2018-03-17 08:38 »
Iš kart pult žmogų... Gal jis specialias rastafkes mažinančias camberį susidėjo...

32
Automobiliai / Ats: AR 156 GTA SW
« Įrašytas: 2018-03-16 13:23 »
Be dujų tokia mašina tik garage queen gali būti :-/ Kai norisi, kad Busso tave žadintų vietoj žadintuvo, tenka pasiaukoti.
Na, o jei weekend'ui taip padarė, tai čia biški kosmosas :D

33
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2018-03-13 17:05 »
Sankaba su smagračiu netoli 1k eur gausis. Jeigu tik tiek - pasisekė, jei ne - kainuos brangiau. Bet atrodo neblogas variantas, bet iš foto per daug nesigilinus.

34
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 TI: slenksčių montavimas:
« Įrašytas: 2018-03-09 14:39 »
159'toj kišasi šponkės, panašiai kaip 156'tos pimpukai tie ant kurių tvirtinasi slenksčiai. Tik pas 159 tiesiog skylės tose vietose. O pats viršus originaliai su dvipuse klijuotas.

Aš šiaip nenoriu gręžioti slenksčių, tai apsieisiu su lipnia ir iš apačios su labai dideliu nenoru - savisriegiais...

36
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 TI: slenksčių montavimas:
« Įrašytas: 2018-03-09 14:02 »
156'tos laikėsi, o ten praktiškai ploto nebuvo. Čia daugiau ploto, turėtų laikyti.

Tik naudok raudoną moment dvipusę, ji brangi, bet verta. Jei vis gi nelaikys, stiklo klijai tikrai padės.

37
Alfa Romeo 159 / Ats: AR 159 TI: slenksčių montavimas:
« Įrašytas: 2018-03-09 13:48 »
Šį savaitgalį spręsiu šį galvos skausmą. Paprastas kėbulas neturi skylių šponkėm, bei tvirtinimų iš apačios. Šonus galima bandyti su dvipuse lipdyti, o apačioje reiks galvoti kažką, nes kaip matai priglaudus pilnai lieka tarpas gan didelis.

38
Na jie labiau showoff'ui skirti, kada reik pigiai ir žemai. Šią funkciją jie atlieka puikiai :D

39
o dabar taip nuoširdžiai ranką prie širdies pridėjus, na kas kiek dažnai tuos coil'us reguliuojat? o dar kur mūsų žiemos su druskom/purvu, tai iš to reguliavimo tik raktus/sriegius sugadini ir įsidedi normalius amortikus prasikeikęs

Kadangi naudoju visus metus, tai reguliuoju 2-3 kartus per metus. Bet esminis dalykas - susisetup'ini taip, kaip reik. Nes spyruoklės dažniausiai eina tos pačios vos ne visiem varikliam ir komplektacijom, ko pasekoje priekyje vienoks tarpas, gale kitoks. Su coil'ais šito išvengsi, jau nekalbu apie skirtingų ratų uždėjimą. Su coil'ais pasidarysi taip, kaip tau patogu ir gražu.

Fotosesijai buvau nusileidęs šiek tiek daugiau, nei kasdienai naudojau. Kas sukėlė gan didelį diskomfortą naudojant mašiną pagal paskirtį, tačiau atrodė gerai. Po fotosesijos dėjau žieminius ratus ir pasikėliau iki Ti aukščio +/-. Patogu, dugno niekur nelieti, o ir su žieminiais ratais ten vaizdo vienaip ar kitaip nebus.

Kas dėl coil'ų naudojimo žiemą, tai vienintelis trūkumas turbūt, kada būna -20 ir daugiau, bent jau maniškiai patampa labai kieti. Coil'ai aliuminiai, o žiedai plastmasiniai, tai po žiemos pavalai su šepetėliu smėlį ir be didelės jėgos sukinėji į kurią nori pusę. Šiai žiemai nusipirkau ir maišus coil'ams, bet galui taip ir neuždėjau, nepriėjo rankos :D

Tačiau, jei coil'ai pigūs, tai žiemą geriau jų nenaudoti. Teko žaisti dvi žiemas su TA Technix, dabar jau nebereguliuojami :D

Po 2 sezonų (buvęs savininkas irgi visą sezoną Belgijoje naudojo) coil'ai atrodo taip:

40
Pakankamai daug, kad jau dugną daug kur kabintum. Su koilais pliusas tas, kad gali reguliuotis, bet man nepatinka, kad su daugumą jų toks “jojimas” per nelygumus prasideda, tad reikia jų gerų, o tai kainuoja.
Čia labai pigių coil'ų „feature“. Tačiau >20mm žeminančios spyruoklės ant stock gyvenimą mačiusių amortikų bus dar žiauresnis variantas.

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 331