Autorius Tema: Pamastymai  (Skaityta 7246 kartus)

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Dėl:Pamastymai
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2005-10-25 17:44 »
prisiminaiu draugeli, \'perleidusi\' man savo 155.... Nors ir vairuoja dabar Lancia Kappa su oda ir t.t. bet visvien su nostalgija zvelgia i dabar jau maniske :evil:  :laugh:
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Mukas

  • Svečias
Dėl:Pamastymai
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2005-10-25 18:04 »
Spaiki, bet pvz. Jaguar, MG, Austin, Rols Royce , Ferari, Maserati ir daug kitu nera eilines masinos.  Nuo ju  atimk visas \"smulkmenas\" - vis tiek sirdis plaks stipriai tokia pamcius ar pavaziavus. As ta norejau pasakyti.

Neprisijungęs T-Spark

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1207
  • Karma: +26/-0
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Dėl:Pamastymai
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2005-10-25 19:27 »
na man sirdis smarkiau plaka pamacius daugeli Alfos modeliu. mano poziuriu, geras automobilis turi \"kviesti\" savo isvaizda ir aura su juo prasinest.

del nauju modeliu. aisku galima ir kartais reikia lyginti juos su senais. bet tai ne visada teisinga. naujas modelis visada bus didesnis, sunkesnis, tylesnis uz sena, \"dvasinga\", triuksminga ir griebianti uz sirdies klasikini. visu pirma nauju modeliu dizaina ir charakteristikas diktuoja rinka ir grieztejantys ekologijos ir saugumo reikalavimai. taigi cia jau prasideda zaidimas tarp gamintoju kas ta geriausiai igyvendins, kieno masina bus saugiausia, patogiausia ir kaip tai padaryti zymiai nepadidinus masinos svorio. tas pats ir su dizainu, kas buvo galima anksciau, nebegalima dabar, nes del pesciuju saugumo, kapotas turi buti tam tikro aukscio, formos ir pan, skydelis turi buti toks, kad avarijos metu nesukeltu traumu... rinka reikalauja nauju technologiju, nauju varikliu, stabdziu sistemu, elektronikos, kas tikram senam alfistui atrodo kaip nereikalingi dalykai...

taigi vertinkime naujus modelius kaip neisvengiama tesini firmos ideologijos, atkartojima ir priminima senu modeliu liniju ir kaip tai pavyko pasiekti. ir pagalvokit i kokius remus yra isprausti dizaineriai ir konstruktoriai.... ivertinus tai, reikia nulenkti galva pries nauju Alfu kurejus, nes ju nauji modeliai tikrai vyke ir ne is tolo nepanasus i konkurentu.

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Dėl:Pamastymai
« Atsakymas #13 Įrašytas: 2005-10-25 19:38 »
Mukas rašė:
Citata
Spaiki, bet pvz. Jaguar, MG, Austin, Rols Royce , Ferari, Maserati ir daug kitu nera eilines masinos.  Nuo ju  atimk visas \"smulkmenas\" - vis tiek sirdis plaks stipriai tokia pamcius ar pavaziavus. As ta norejau pasakyti.


bet visos sios markes turi savo istorija ...
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis

Neprisijungęs SPAIKIS

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1185
  • Karma: +26/-16
  • dovete essere maniac pilotare questo automobile...
    • Žiūrėti profilį
Dėl:Pamastymai
« Atsakymas #14 Įrašytas: 2005-10-25 19:41 »
Anksciau buvo du masinu kurimo budai :
1. Dizaineris nubrezia linijas, konstruktorius sukisa agregatus
2. Padaroma agregatu komponuote ir apibreziamos automobilio linijos .
Alfa sugeba abu punktus apjungti B)
tiesa yra ir nauja koncepcija : \'kaip GALIMA pigiau!\'
buvo: AR155 1.7TS, AR145QV, AR146 1.6TS
esama: pilkas dyzelis