Autorius Tema: Alfa Romeo Giulia 2015  (Skaityta 139522 kartus)

Neprisijungęs Dancius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4409
  • Karma: +6/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #330 Įrašytas: 2018-06-20 20:09 »
Šitas like :D
AR159 2.0 jtdm Ti

Neprisijungęs lv10

  • Naujokas
  • *
  • Įrašai: 15
  • Karma: +0/-0
  • giulia veloce q4
    • Žiūrėti profilį
JUL 997 is Ukrainos

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #332 Įrašytas: 2018-12-28 00:18 »
Na kagi, pravaziavau siek tiek daugiau nei 2000km per mazdaug 8 dienas su Alfa Romeo Giulia Veloce. Ziemos keliais apsalusiais, apipustytais, sausais ir slapiais... netgi apledejusiais serpentinais (jeigu taip galima pavadinti Svedijos kalnu keliukus).

Galiu pasakyti, jog automobilis yra stipriai kompetentingas tokiems isbandymams. Kazkaip anksciau galvojau, jog Audi quattro arba Subaru (marketingo auka) yra patys geriausi automobiliai tokioms kelionems. Bet Veloce greiciausiai netgi pasiuncia bent jau Audi A6 Quattro i seseli. :) Subaru nezinau, nesu turejes arba isbandes tokiomis salygomis.

Giulia Veloce yra labai gerai subalansuota, lengvute (moderniu auto atzvilgiu), zemas svorio centras ir turi puiku varikli o dar gersene pavaru deze. Tiesiog fantastiska ZF deze (bet apie tai veliau). Su dygliuotom haka8 padangom 255 gale ir 225 priekyje man taip ir neteko prarasti kontrole bent jau trumpam su siuo automobiliu. Netgi provokuojant ant posukiu lediniu keliu, gaza nuspaudus ji siek tiek susvyruoja ir lipa i virsu be jokiu intrigu. Audi A6 3.0 Q prisimenu reikdavo koreguoti gerokai atleidus acceleratoriu su haka R2 padangom toje pacioje vietoje (taip kitos padangos, bet dar svarbiau kita svorio kategorija - kas yra ne i nauda ypac slidziais keliais). Alfa tiesiog kaip prikalta lenkimo metu pereinant is vienos juostos i kita per sniego sanasas 130-140km/h greiciu ir jokios dramos. Visi SUV'ai (o ju tikrai netruksta skandinavijoj) neturi jokiu sansu su savo dyzeliniais varikliais, aukstu svorio centru, virssvoriu ir aukstu oro pasipreisinimu. Be konkurencijos. :)

Dabar aisku, tokie RS3 ar RS4 greiciausiai butu geresnis palyginimas, bet cia jau ir kaina kita ir vel tas svoris aukstas pas tuos vokiecius. Mano geras pazystamas dave palyginima - prikrauk pilna pirkiniu vezimeli prekiu ir bandyk greit pasukti ji vezant... jis taip sulygino Audi automobilius, kurie beviltiskai understeer'ina. Cia yra tiesos.

Dabar apie ta pavaru deze.  :lol: Dar ir dabar sypsena neatslegsta , kai prisimenu perjungimo nebuvima automatiniam rezime ir paskui zaibiskai greita manual rezima ant padalu (su performance pack, padalos ant vairo ir mechaninis diffas gale). Zodziu eini kokia 4000-4500 "giri" ir imeti zemesne pavara... wow, veza ir lengva isvystyti priklausomybe  :lol: :lol: Butu ragazzon nuo kokio downpipe (arba su downpipe), tai dieve padek...  :lol: Laukiu jau dabar vasaros ir ziedo...  8)

Aisku yra ir siokiu tokiu minusu... nors jie mazai mane jaudina. Pirma, vos 200 km pravaziavus visu keturiu ratu oro slegio duomenys buvo pamesti... dingo. Ir uzsidege lempute su zemu oro slegiu. Sustojau, patikrinau degalineje, visi ratai kaip vienas rode 2.5*100 kPa. Zodziu jokiu problemu, bet lempute dega ir slegio duomenys dingo. Zmona jau pradejo savo - nu va ir vel Alfa isigijom, prasideda... :) Nezinau ar cia padangistai (masina parsiveziau nauja su vasarinem padangom ir montavau naujas ziemines pas kitus rimtus padangistus) ar cia Alfa grybauja su tuo TPMS... Na vaziuosiu pas dyleri po nauju parodysiu.
Kitas bajeris maziau idomus, tai kuro lygio matuoklis arba dar blogiau atstumas likes nuvaziuoti. Zodziu rode puse bako, o gal po 150km uzsidege raudona, nors rode apie 90km like iki kito pylimo... pavaziavus vos 25km dingo isviso likusiu km rodymas  :o ... Na taip italiskai :) pas vokiecius tokiu bajeriu nebuvau pastebejes...
Veidrodeliai neapsildomi, kas reiskia, jog su kombinacija jog ratai pas Giulia Veloce yra gana arti krasto, tai labai greitai apeina veidrodeliai visokio sh ir matomumas realiai visai dingsta (ypac jeigu galinis langas uzbarikoduotas kokias maisiukais... kas pas mus bus kasdienybe kiekvienoje ilgesneje kelioneje). Bet realiai su Veloce galiniu veidrodeliu kaip ir nereikia - lenkianciu taip ir neatsirado :))).
CarPlay yra irgi toks labai neisvystytas ir bent jau pas mane nera touch screen, kas pasunkina visa valdyma. Bet cia smulkmenos pries visa kita, ka sis auto gali :)

Turbut geriausias mano automobilis kuri esu turejes ir vairaves ziema. (Lamborghini Huracan ziede teko vaikyti pora ratu, bet itariu, jog sis butu buves labai jau nenuspejamas lediniais keliais)  ::)


Neprisijungęs kleoba

Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #333 Įrašytas: 2018-12-29 02:06 »
Aisku yra ir siokiu tokiu minusu... nors jie mazai mane jaudina. Pirma, vos 200 km pravaziavus visu keturiu ratu oro slegio duomenys buvo pamesti... dingo. Ir uzsidege lempute su zemu oro slegiu. Sustojau, patikrinau degalineje, visi ratai kaip vienas rode 2.5*100 kPa. Zodziu jokiu problemu, bet lempute dega ir slegio duomenys dingo. Zmona jau pradejo savo - nu va ir vel Alfa isigijom, prasideda... :) Nezinau ar cia padangistai (masina parsiveziau nauja su vasarinem padangom ir montavau naujas ziemines pas kitus rimtus padangistus) ar cia Alfa grybauja su tuo TPMS... Na vaziuosiu pas dyleri po nauju parodysiu.

Šv. teisybė - Giulios TPMS biški užknisa. Tik pas mane dėl mažiausio slėgio susvyravimo užsidega ratas po rato, kol visi keturi dega, o kad juos nugesint, reikia šokius su kardais ir kompresorium aplink šokt... Paskui tiesiog nebekreipi dėmesio, bet taip vieno tikro vinies vos nepražiopsojau. Lyg ir smulkmena, bet įkyri. Na ir start & stop be atminties - turbūt durniausias kuro taupymo ir išmetimų mažinimo išradimas.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #334 Įrašytas: 2018-12-29 13:17 »
Šv. teisybė - Giulios TPMS biški užknisa. Tik pas mane dėl mažiausio slėgio susvyravimo užsidega ratas po rato, kol visi keturi dega, o kad juos nugesint, reikia šokius su kardais ir kompresorium aplink šokt... Paskui tiesiog nebekreipi dėmesio, bet taip vieno tikro vinies vos nepražiopsojau. Lyg ir smulkmena, bet įkyri. Na ir start & stop be atminties - turbūt durniausias kuro taupymo ir išmetimų mažinimo išradimas.

Sveikas, matau identiska automobili turi. Kiek ilgai ja eksponuoji ir kokius bendrus atsiliepimus turi?

Start/stop as isjungiu. As jau turiu tokia procedura su ankstesne ar nuomotom masinom, uzvedus iskart isjungti start/stop funkcija.

Dar prie tokiu rimtesniu minusiuku bent jau man butu sedynes nustatymai. As esu virs 180cm ugio ir sportiniu sedyniu atramos slaunim neduoda geros atramos, netgi tarpas yra tarp koju slaunies ir supporto. Tai toks jausmas jog del vaizdo ten tas isvaziuojantis supportas. Bet tai labai pasijaucia vaziuojant tarkim kokias 4 valandas be sustojimo. Ilgiau jau buciau neistveres nesustojes. Kazkur skaiciau, jog zmones pakisa saibas po sedeniu priekiniais varztais ir taip pakeicia sedejimo kampa, pakelia sedynes priekine dali.
Siaip pacios sedynes yra labai geros ir ypac geri soniniai supportai nugarai. Taip tvirtai apkabina ir jokio slankiojimo i sonus.

Na ir kitas minusas butu, tai apsuku auksciausias lygis yra apie 5500 rpm, kas yra visiskai nebudinga Alfai arba apskritai italiskom masinom. :) Turbina greiciausiai "uzsuka" gana prie mazu apsuku ir cia butu prie teigiamu dalyku, jog aukstas sukimo momentas pasiekiamas prie relatyviai zemu apsuku ir turbo "lag'o" kaip ir nesijaucia. Bet cia tokia labiau emocine problemele :)

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #335 Įrašytas: 2018-12-29 16:14 »
Na ir kitas minusas butu, tai apsuku auksciausias lygis yra apie 5500 rpm, kas yra visiskai nebudinga Alfai arba apskritai italiskom masinom. :) Turbina greiciausiai "uzsuka" gana prie mazu apsuku ir cia butu prie teigiamu dalyku, jog aukstas sukimo momentas pasiekiamas prie relatyviai zemu apsuku ir turbo "lag'o" kaip ir nesijaucia. Bet cia tokia labiau emocine problemele :)

Pritariu, bet tokie jau tie turbininiai varikliai ir nauja era. Žaidžiama su išmetimu dėl garso. Pažiūrėk į Portofino Ferrari. 7.5k rpm redline, realiai tiek pat kiek TS kurį tvarkingą gali dasukti iki 7.3k any day of the week. 
« Paskutinį kartą keitė: 2018-12-29 16:16 sukūrė Dominykas.info »
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs kleoba

Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #336 Įrašytas: 2018-12-30 02:22 »
Sveikas, matau identiska automobili turi. Kiek ilgai ja eksponuoji ir kokius bendrus atsiliepimus turi?

Start/stop as isjungiu. As jau turiu tokia procedura su ankstesne ar nuomotom masinom, uzvedus iskart isjungti start/stop funkcija.

Dar prie tokiu rimtesniu minusiuku bent jau man butu sedynes nustatymai.

Taip, automobiliai beveik identiški, na iš išorės bent jau suportų spalva skiriasi :) Eksploatuoju jau 11 mėnesių. Be kelių jau minėtų smulkmenų, atsiliepimai patys geriausiu - kaifuoju kiekvieną kartą važiuodamas. Anksčiau buvau automatinių dėžių skeptikas, bet čia nerandu prie ko prikibt, bent jau važinėjant "proto ribose". Net paddle shifter'ių praktiškai nenaudoju, nes automatas puikiai susitvarko.

Kas link sėdynių, tai gal ir ne viskas idealu, bet mano ūgis virš 190, tai retoj mašinoj nerasčiau prie ko prikibt dėl patogumo už vairo :) Na bet kol kas pertraukos važiuojant daryt neteko vien dėl to. O šoninis palaikymas sėdynių tai tikrai geras. Tiesa, kai sėdynę atsistumiu atgal iki galo, mašina patampa praktiškai trivietė - gale vietos ne stebuklai.
AR Giulia Veloce 2.0T Alfa Rosso 2018
AR 156 2.0 TS Nero fuoco 2002
AR 147 1.9 JTD 16V Nero fuoco 2003
AR 33 1.6 Boxer 1994
AR Sprint 1.5 QV 1985

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #337 Įrašytas: 2018-12-31 15:31 »
Pažiūrėk į Portofino Ferrari. 7.5k rpm redline, realiai tiek pat kiek TS kurį tvarkingą gali dasukti iki 7.3k any day of the week.

Gaila, kad niekada taip ir neteko man isbandyti TwinSpark variklio. O is bendru atsiliepimu esu susidares ivaizdi, jog jis tikrai yra "uzkreciantis" pozityviaja prasme. JTS buvo irgi gana zvalus ant apsuku, bet kiek suprantu ne taip, kaip TS.

Giuliai Veloce butinai reikia atlaisvinti ismetima. Tuomet man atrodo sis variklis "prabils" :)
« Paskutinį kartą keitė: 2018-12-31 15:49 sukūrė Stradale »

Neprisijungęs Dominykas.info

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 367
  • Karma: +0/-0
  • R e d l i n e ­­_­ ­A d d i c t
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #338 Įrašytas: 2018-12-31 22:23 »
Gaila, kad niekada taip ir neteko man isbandyti TwinSpark variklio. O is bendru atsiliepimu esu susidares ivaizdi, jog jis tikrai yra "uzkreciantis" pozityviaja prasme. JTS buvo irgi gana zvalus ant apsuku, bet kiek suprantu ne taip, kaip TS.
Experienced both. Naujam 2.0T 200kw trūksta tų apsukų,garso iki pilnos laimės kad būtų panašus jausmas bet visą tai atperka trauka, valdomumas ir visi kiti visiems žinomi pliusai.  :)
Main:
Alfa Romeo GTV 916 2.0TS  -  632 Nero [KOU:916]

Dom's GTV

http://Facebook.com/groups/GTV916

Neprisijungęs Stradale

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 158
  • Karma: +1/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Atsakymas #339 Įrašytas: 2019-01-08 21:26 »
Ieskau stogo bagazines ir nezinau kokius laikiklius prie casinos isigyti. Atrodo, Kad pasirinkimas nera jau toks platus...

Gal kas turit stogo bagazine instaliuota ant Giulios ir turit patarimu?