O kas liepia belekokias garantinio aptarnavimo sutartis pasirasineti?! Sutartis yra derybu objektas, kaip ir ko tu nori is pardavejo. As kai su darbiniu busu nauju vazinejau, tepalus pylem savo ir viskas. Sutarty taip ir buvo parasyta, kad pirkejas tepalus ir kitus skyscius pristato pats. Niekas nei puse zodzio. Garantija masinos galiojo lygiai taip pat kaip ir bet kurios kitos, pasirasytos "aklai", kaip daugelis daro.
Reziume garantijai: jei galvoj vakuumas, teises gavai "per draugus" ir tik zinai kaip mint gaza iki dugno, tai nei teismai, nei baznycia nepades... Galva reikia mastyt, o ne po teismus tasytis del kiekvieno ne taip prisukto varstelio.
Negi gyvenime nera svarbesniu dalyku, tik kaip p#%@st aplinkiniam smegenis? Cia retorinis klausimas...
Idomiai cia Jus diskutuojate :
Nusiperki bet kokia masina, ir gamintojas nereglamentuoja kiek gazo spausti , kiek nespausti
spaudi kiek patc gali ismoketi baudas,
tipo padarai varikli padarai apkatke, ir pasikeites tepalus negali spausti gazo (nejuokinkit)
Siaip del tepalu keitimo cia patys lietuviai issigalvoja kad galetu kosminem kainom keisti.
As dirbu su naujom ir garantinem masinom, (gamin. Vokietija)
Vokieciai niekada gyvenime nedave tepalo ir neduos, nes jiems utilizacija ir t.t. 5 kart. brangiau nei lietuviam, jie dave reglamentuotus tepalus pagal simbolius, ir tu keisk kokio nori gamintojo, vienam Neste, mobilas, Fuchs , ar dar koks briedas patinka, keiti ir nesuku sau galvos,