Autorius Tema: MultiAir sistema  (Skaityta 16393 kartus)

Neprisijungęs stafas

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 231
  • Karma: +1/-5
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #30 Įrašytas: 2009-08-14 20:04 »
uztenka cia nesamoniu prisisneketi....davai palaukime galutinio rezultato.tada suda ir pamalsime...

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #31 Įrašytas: 2009-08-16 09:18 »
Užmečiau akį į nuorodą, akurat, kalba apie du cilindrus, visas atsiprašau, apsikalbėjau, vistiek įdomu - o kaip naturoje jie atrodys?

keistas klausimas tamstos ;) as tikrai zinau, kad Tu tikrai zinai kaip atrodo senu Sovietiniu motociklu varikliai (dvieju cilindru) :lol: tai va... sitie bus tik modernesni, galingesni ir visaip kitaip sustresni, bet as isivaizduoju dvieju cilindru garsa... jau geriau tada tegu ji valgo dviem ar trim litrais daugiau, bet 4 cilindrai vistiek maloniau "groja" ;) kad ir tas pats 1.4 Turbo, kuris montuojamas i MiTo. kuom jis blogas? aisku, kol negirdejom - nereikia nurasinet, bet ... ;)

jei turi omeni Ural,Dniepr,MK tai i juos buvo dedami opoziciniai arba kitaip boxer tipo varikliai delto ir garsas malonus,o pvz Iz ar Java tai plerbdavo ir tiek,nieko ispudingo
Ural, Dniepr, MK gražų garsą suteikia ne tai, kad jie yra boxer tipo, o tai kad jie yra keturtakčiai varikliai, o Iz ar Java - dvitakčiai.

Neprisijungęs Disco_V

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 4374
  • Karma: +10/-7
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #32 Įrašytas: 2009-08-18 15:17 »
Ural, Dniepr, MK gražų garsą suteikia ne tai, kad jie yra boxer tipo, o tai kad jie yra keturtakčiai varikliai, o Iz ar Java - dvitakčiai.

as juos ir turejau omeny, dvitakcius sovietinius motociklu variklius ;) arba kad ir dabartinius ;D
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.0 T.S. 1998 m. Rosso...
Buvo: Alfa Romeo 156, 2.4 JTD. 2003 m. Blu Meteo...
Yra: SAAB 9-3 SW, 1.9 TiD. 2005 m. Black...
Bus:   Alfa Romeo 159

"La meccanica delle emozioni"

Neprisijungęs Malūnsparnis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1083
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #33 Įrašytas: 2009-08-18 16:18 »
AR 159SW 2,4 JTDm Rosso red
Alfa è una macchina per la gente forte di spirito e debole di testa

Neprisijungęs Kerosin

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 663
  • Karma: +13/-42
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #34 Įrašytas: 2009-08-18 20:07 »
perskaitęs straipsnį sėdžiu ir kasausi pakaušį.pavadinime -2 litrai,skaitydamas randu,kad yra du 100 kub.cm cilindrai.nieko nesuprantu,kiek tas litras turi kubinių cm ?velniai rautų!... žurnaliūgos kaip nusirašo į lankas šiais laikais  :)
variklis tai tikrai labai įdomus,kažin koks jo apetitas,ir ar bus įmanoma tokius pamatyt automobiliuose...
Buvo:AR 33 1.7 biturbo,AR 33 1.4,AR 164 2.5td,AR 166 2.0v6 turbo,AR 164 2.5td,AR 164 V6 24v

Neprisijungęs Infas

Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #35 Įrašytas: 2009-08-19 00:24 »
perskaitęs straipsnį sėdžiu ir kasausi pakaušį.pavadinime -2 litrai,skaitydamas randu,kad yra du 100 kub.cm cilindrai.nieko nesuprantu,kiek tas litras turi kubinių cm ?velniai rautų!... žurnaliūgos kaip nusirašo į lankas šiais laikais  :)
variklis tai tikrai labai įdomus,kažin koks jo apetitas,ir ar bus įmanoma tokius pamatyt automobiliuose...

analogiskai galvojau... litras yra 1000cm3 o ne 100... dvitakciu motoru beda - didele oro tarsa, idomu kaip su tuo susitvarke tokiais laikais...
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #36 Įrašytas: 2009-08-19 10:28 »
Niekada nepatikėsiu, kad iš 200cm3 galima 325Ag išpaust. 2000cm3 gal ir realiau, bet vistiek fantasmagorija čia kažkokia...

Neprisijungęs Steponas

Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #37 Įrašytas: 2009-08-19 22:55 »
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
without heart we would be mere machines

Neprisijungęs Malūnsparnis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1083
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #38 Įrašytas: 2009-08-20 08:42 »
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
Nu jo, tokie stūmokliai galingi, truputį vaizdelis būtų...Bet dabar tik eksperimentų stadijoje, tai dar šakėm per vandeny rašyta :D
AR 159SW 2,4 JTDm Rosso red
Alfa è una macchina per la gente forte di spirito e debole di testa

Neprisijungęs Daineckaz

  • Lankytojas
  • ***
  • Įrašai: 229
  • Karma: +0/-0
  • DOO943 Argento bellezza
    • Žiūrėti profilį
Ats: MultiAir sistema
« Atsakymas #39 Įrašytas: 2009-08-20 09:08 »
gal labiau cia jai 200ccm tai tada 32,5 Ag, o jei 2000ccm tai tada gal ir 325Ag :) siaip realiai atrodytu vienas stumokliukas litrinis :)
Jei šio variklio vieno cilindro darbinis tūtis yra 1 litras, jame slankioja 2 stūmokliai, tai to stūmoklio dydis turėtų būti analogiškas vieno cilindro 500cc variklio stūmoklio dydžiui. Kitaip tariant tipinis 2.0TS variklio stūmoklis  ;)