Autorius Tema: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?  (Skaityta 11873 kartus)

Neprisijungęs TAXI

  • Moderatorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1154
  • Vehicle: 1987 Alfa-Romeo 33
  • Karma: +27/-0
  • Alfa Alfa Alfa
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #20 Įrašytas: 2010-02-03 11:39 »
nu cia idomus issireiskimas: "ko pasekoje mažesnis sprogimas?"  ;D taip nebuna, misinys arba uzsidega arba ne, kaip ir kopuose, arba nulis arba vienetas, nebuna 0,5  ;D
Alfaholic

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #21 Įrašytas: 2010-02-03 11:54 »
nu cia idomus issireiskimas: "ko pasekoje mažesnis sprogimas?"  ;D taip nebuna, misinys arba uzsidega arba ne, kaip ir kopuose, arba nulis arba vienetas, nebuna 0,5  ;D

oje, bet tai egzistuoja pasakymas `silpna kibirkštis` ir pan. nors tada gal visai neuždega mišinio.
nu kompe tai jo, bet tada per du taktus 0+1 gaunam vidurkį 0,5, tai ir žvakė viena kart uždega, kita ne :D
nu pajuokavom :)
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs TAXI

  • Moderatorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1154
  • Vehicle: 1987 Alfa-Romeo 33
  • Karma: +27/-0
  • Alfa Alfa Alfa
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #22 Įrašytas: 2010-02-03 13:22 »
tai visiskai teisingai, yra silpna kibirkstis, kuri ir itakoja uzdegima, viena karta uzsidega, kita ne, kaip pasitaiko :smilie:
Alfaholic

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #23 Įrašytas: 2010-02-26 07:14 »
pirmas varijantas pasiziurekit katalizatorius ar yra ir jai yra ar ner nuo tepalu uzkistas ,o siaip boxer vieni is patvariausiu varikliu alfu,bet gaila ,kad ju negamina,antra jiems turi buti pakelta darbine temperatura nes kai saltam duodat forsa ir tada pradeda atsirast varikli genys ,kitas varijantas ,jai suketejus voztuvu gumeles tai pradeda valgyt variklis tepalus,tuo pasekoja apmeta zvakes ir uzkisa katalizatorius,dar vienas degimas kaip nustatytas ,o siaip smagus varikliai ypac 16voztuvu

jeigu visgi vožtuvų gumeles reik keist, tai faktiškai variklio ardymas, ar ten nedaug darbo? (atliekant pas mūsiškius meistrus).
į kokią sumą orientuotis? ar tiesiog duot kokso ir gumelės vėl minkštos?  ;D
p.s. oj neįsiskaičiau, tepalų kaip ir neėda, galbūt ne gumelėse esmė.
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #24 Įrašytas: 2010-03-01 13:50 »
kagi, pasidalinsiu pirmais pavasariniais įspūdžiais.
vakar prisiruošiau po žiemos nuodugniau pasikuisti po kapotu, nutariau peržiūrėti žvaklaidžius, visus atjungiau, nuvaliau, kaip ir gražūs, lygūs, bet dėl amžinų bėdų esant drėgnam orui sumąsčiau apsukt izoliacija... na galvoju gal blogiau nepadariau... belendant prie paskutinio žvaklaidžio žiū kad jis lengvai tarsi nusiėmė nuo žvakės, neužspaustas žaltys taip išeina buvo... kitas galas kur į paskirstytoja kišas irgi baltai apsinešęs, žodžiu nuvaliau, gerai viska užspaudžiau, na ir ką, užsikūrė be priekaištų, tikiuosi kad tik tame bėdos ir buvo, blogame kontakte...

dabar atrodo ir traukia riebiau, kaip ir nereik sukt iki redline stipriai, kad prasikosėtu... na ateinančios drėgnos dienos parodys, ar bėda tik blogame kontakte buvo :)

žvakės sudėtos Denso W20EP-U (analogas NGK BP6E), tuo tarpu rekomenduojamos Denso W22EP-U (NGK BP7E), kiek suprantu įdėtos karštesnio tipo, ta prasme greičiau įkaista, vyksta savaiminis apsivalymas greičiau, kaip ir nedetonuodavo, galbūt netgi geresnis pasirinkimas jei aušinimas apskritai geras...

kas netyngit pakomentuokit :D

na moralas kaip ir du zuikiai vienu metu, rytais tikiuosi nebereikės sukt 10 sekundžių kad užsikurti, o ir trauka geresnė... ir viskas dėl neapsižiūrėjimo, kad laidas čiut ant žvakės laikos...
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-01 13:54 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

denon

  • Svečias
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #25 Įrašytas: 2010-03-01 18:00 »
tikrai gali buti beda kontaktke,tik negaudavo normal kibirksties iskart manau kompas reaguodavo ir taip pasijausdavo ar ne?:)

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
Ats: kodėl užspaudus iki redline tik tada boxeris atgyja?
« Atsakymas #26 Įrašytas: 2010-03-02 07:34 »
tikrai gali buti beda kontaktke,tik negaudavo normal kibirksties iskart manau kompas reaguodavo ir taip pasijausdavo ar ne?:)

nu žinai daba tikrai jaučias, ka vienas arklys atgimė po kapotu, taip riebiau ima nuo mažų apsukų  :smilie: tai va ir atsidės gal laidų/žvakių keitimas kuriam laikui  :) o ir sąnaudos kažkokios didokos buvo, jau ir 11-11,5 nors ir trasoj nemažai važinėta. na žėsim kaip bus, gal čia laikina  :-X
« Paskutinį kartą keitė: 2010-03-02 08:22 sukūrė niaugi »
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper