Autorius Tema: raudonas purkštukas pas boxerį (niuansai) `niuansai pakrypo į sąnaudas :D `  (Skaityta 6915 kartus)

Neprisijungęs PiPPas

  • Administratorius
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 7978
  • Vehicle: 2000 Alfa-Romeo 156
  • Karma: +59/-25
  • A l f a R o m e o F a m i l y
    • Žiūrėti profilį
    • PiPPas
O temos autoriaus Alfoj kartais lambdos ner? Gal ten ji glusina visa sistema ir uzdega ta "check engine", bei padidina kuro sanaudas. ;)

 (kazkaip niekas apie tai lyg ir neuzsimine, tai man tokia mintis kilo, bet cia tuo atveju, jei boxer variantai turejo lambda zondus) :)
Yra:
'13 AR Giulietta 1.4 TBi TCT MultiAir Sportiva

Buvo:
'00 AR 156 1.8 TS;
'07 AR 159 SW 2.4 JTDm Q-Tronic

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
O temos autoriaus Alfoj kartais lambdos ner? Gal ten ji glusina visa sistema ir uzdega ta "check engine", bei padidina kuro sanaudas. ;)

 (kazkaip niekas apie tai lyg ir neuzsimine, tai man tokia mintis kilo, bet cia tuo atveju, jei boxer variantai turejo lambda zondus) :)

na matai sąnaudos kaip ir normos ribose, tai prie liamdos kolei kas nagų nekišiu :)
tiesa bandau ryškintis kur visgi ta fiškė iš liamdos yra, pagal manuala du laidai keliauja tiesiai į ECU, vienas į `Main Relay`, kitas ground. pati fiškė (S35) matau yra dugne... reiškias vienintelis būdas atjungt - reik lyst po mašina?
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper

MiX

  • Svečias
po masina lysti nereikia, fiske tvirtinasi prie pavaru dezes po stabdziu skyscio isipletimo bakeliu. Tas laidas kuris eina i rele yra "+" jis reikalingas lamdai pasidyti, mase taip pat reikalinga lamdai pasildyti, o kiti du laidai yra signaliniai, pagal juos kompas regulioja kuro misini. Jei atjunksi lamda kompas persijunks i avarini rezima, purkstukas turi nedekti bet kuro ris daugiau.
       4 laidu lamda patikrinti gali ir pats. du balti laidai yra pasildymo elemento tarp ju varza turi buti iki 5 omu;
                                                          varikliui pasiekus darbine temperatura prie kitu 2 laidu prijunk testeri nustates ant voltu (neatjunk fiskes) ir dirbant laisomis apsukomis parodymai turi svyruoti nuo 0,2V iki 0,8V.
       jei misinys yra per liesas 0,2V - 0,45V
       jei misinys yra per riebus 0,55V - 0,8V
dar esu girdejas kad tikrina su OSCILOGRAFU, bet cia jau nieko tau nepapasakosiu, tikiuosi pades kam  :du:
« Paskutinį kartą keitė: 2009-11-12 01:25 sukūrė MiX »

Neprisijungęs niaugi

  • Patyręs
  • ****
  • Įrašai: 708
  • Karma: +7/-0
    • Žiūrėti profilį
po masina lysti nereikia, fiske tvirtinasi prie pavaru dezes po stabdziu skyscio isipletimo bakeliu. Tas laidas kuris eina i rele yra "+" jis reikalingas lamdai pasidyti, mase taip pat reikalinga lamdai pasildyti, o kiti du laidai yra signaliniai, pagal juos kompas regulioja kuro misini. Jei atjunksi lamda kompas persijunks i avarini rezima, purkstukas turi nedekti bet kuro ris daugiau.
       4 laidu lamda patikrinti gali ir pats. du balti laidai yra pasildymo elemento tarp ju varza turi buti iki 5 omu;
                                                          varikliui pasiekus darbine temperatura prie kitu 2 laidu prijunk testeri nustates ant voltu (neatjunk fiskes) ir dirbant laisomis apsukomis parodymai turi svyruoti nuo 0,2V iki 0,8V.
       jei misinys yra per liesas 0,2V - 0,45V
       jei misinys yra per riebus 0,55V - 0,8V
dar esu girdejas kad tikrina su OSCILOGRAFU, bet cia jau nieko tau nepapasakosiu, tikiuosi pades kam  :du:

MiX, tau medalį reikia duot, viskas konkrečiai ir aiškiai, tik tai, ko žmogus klausė, be asmeniškumų ir bereikalingų komentarų. Skaitai ir atrodo, kad šviežias vėjo gūsis padavė  :lol:
Pagarba
  :alaus:
LT '95 AR 146 1.7 16v boxer
LT '96 AR 146 1.6 8v boxer
LT '98 AR 156 2.5 v6 curva rosso
UK '09 MINI Cooper