Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: GytisMa 2015-07-09 14:57
-
Sveiki, 1.9JTDm 110kW smagračiui jau po biški amen, kokie optimaliausi variantai? Keist ar restauruoti? Ką geriau rinktis, kokios preliminarios darbų ir smagračio kainos? Ar jis keičiasi atskirai nuo sankabos? ;) :D Iš anksto dėkui
-
Geriau keisti visą komplektą ir neužsimt nesąmonėmis.
-
Geriau keisti visą komplektą ir neužsimt nesąmonėmis.
O aplamai jis keičiasi atskirai nuo sankabos?
-
keiciasi
-
Dekoju chebryte
-
Bet kaina sio daigto nera maza:)
-
Radau naują SACHS firmos už 300eur :/ ;)
-
Radau naują SACHS firmos už 300eur :/ ;)
Smagratį, ar sankabos komplektą? ;)
-
Siaip tai juos restoruoja, o ar verta, tai viskas i kaina remiasi. Restoruotas apie 3 kart pigiau gaunasi :) Kai domejausi restoracija, radau Alytuj viena firma (Smagresta), bent jau pagal konkretu veiklos pobudi (smagraciai), jie ten rimtai jais uzsiima. Tiesa, kazkokiu analogu pernai ir nepavyko rasti, nei Kaune, nei Vilniuj.
-
Daugelis restauravo kažkur savo passatui b6 tai liko toks nedidelis stuksenimas,bet vibracijų ar dar kažko nėra kolkas,tiesa pravažiuota tik apie 15000km.
-
su restauravimais tai čia kaip pasiseka, bet kiek iš aplinkinių rato darėsi būtent sau, o ne pardavimui - patenkintų nebuvo.
jei ruošiesi važinėti su mašina pats, statai visą naują sankabos komplektą (sankabos diskas, diskatorius, išminimo guolis) ir smagratį. sankabos komplektai taip 250-350EUR, smagratis 450-500EUR. susidedi viską naują ir pamiršti šitą galvos skausmą kokiem 200kkm.
-
Smagratį, ar sankabos komplektą? ;)
Pirmas variantas
-
Buna ivairiai,girdejau kad buna blogai.As pazistu du zmones kuriems restauravo smagrati ir diskatoriu vienas vazineja antri metai kitas dar ilgiau,abu patenkinti,restauravo kur kas daugiau zmoniu bet ju masinos jau kazkur todel nezinau ju likimo.Siuo metu komplekto restauravimo kaina 170-185 eurai.Vien tik smagracio restauravimas 35 eurai ,bet nenori imti vieno,sako jiems neapsimoka finansiskai.
-
,,Robetas,, parduoda VALEO Sankabos komplekta is 3-ju detaliu 249 eurai be nuolaidos.
-
35 eurai tai turbut nelabai kokia restoracija, gal tik suvirina ir restoracija baigta :D Man 147 smagrasti minetoji Smagresta pasiule restoruoti uz 700lt rudeni (naujas 1600lt intercars). Zazas kazka irgi apie panasia suma minejo, o kur jie restoruoja nesidomejau.
-
As parasiau ka zinau ,komplekto restauravimas 580-640 litu,tik diskatoriu restauruoja uz 480-520 .Tik smagracio daryt nenorejo.
-
Nėra labai brangu, tiesiog klausimas ar apsimoka, ar laikys ir t.t. Tačiau linkstu link restauravimo. ;)
-
ka cia zeniau sneki???
smagracio restoravimas 160e. NESVARBU KOKS AUTO IR KOKS GAMINTOJAS.
Diskatoriaus niekas nerestoruoja, jy tik prislifuoja, nuo 10 iki 30e
o sankabos diskui galima perkniedyti andeklus. nuo 15 iki 20e.
Smagresta tik smagracius restoruoja ir diskatorius prislifuoja. disku nekniedina!
-
Apie sankabos diskus as nieko nerasiau,bet as nekniedinciau gal tik taip papuldavo bet kelis kartus nesusidirbo,teko ardyt ir deti naujus.(komplekta)Nesinorejo dar karta isiminet dezes.
-
Apie sankabos diskus as nieko nerasiau,bet as nekniedinciau gal tik taip papuldavo bet kelis kartus nesusidirbo,teko ardyt ir deti naujus.(komplekta)Nesinorejo dar karta isiminet dezes.
tikrai buna kad po kniedinimo tenka vel imti deze ir det nauja komplekta.
-
O kokie pozymiai sito gedimo ? 1.9 ir 2.4 skiriasi ? 2.4 smagratis atskirai keiciamas nuo sankabos ?
-
Idomus dalykas kai sau ieskojau smagracio, kaina buvo nuo 350e ir aukstyn, paskambinau I vietini dilerini servisa tai jie daro su grazinimu atnesi sena ir naujas su metu garantija 280e taip jau atsitiko kad per metus as ji uzmusiau ir pagal garantija dave kita ::) tai idomu autobrava nedaro pigiau su seno grazinimu?
-
Vakaruose įprasta, kad kai grąžini tokias dalis perkant, duoda nuolaidą. Autobravoje nebandžiau, bet ten visvien bus brangiau nei pirkti ne iš autorizuoto naują net su ta senos dalies nuolaida.
-
Idomus dalykas kai sau ieskojau smagracio, kaina buvo nuo 350e ir aukstyn, paskambinau I vietini dilerini servisa tai jie daro su grazinimu atnesi sena ir naujas su metu garantija 280e taip jau atsitiko kad per metus as ji uzmusiau ir pagal garantija dave kita ::) tai idomu autobrava nedaro pigiau su seno grazinimu?
Jie jums parduoda restauruota detale us tokia kaina, is uzsienio gauna atrestauruota a sena issiuncia, del to ir pigiau gaunas, tas pas varijantas yra su starteriais generatoriais pusaciais (tik servisai kaskaip pamirsta apie tai pasakyt, delto ta detale ir metu nepralaike a buna kad ir po 2menesiu jau barska )
-
Tai smagresta (Alytuj) daro lygiai ta pati, paima sena smagrati ir duoda restoruota pigiau. Lygiai taip pat tiesiog perka visus senus smagracius, arba restoruoja tavo atveztus, arba parduoda jau restoruotus "naujus". Kaip beziuresi, gaunasi lygiai tas pats, tik, kad tu gal kazkiek laiko sutaupai, atvezi sena, pasiimi restoruota, jei turi vietoj toki, kokio reikia ir vaziuoji montuotis. Autobrava turetu senaji paimti, taros uzstato principu nebent, nes daugeli detaliu importuojant turetu buti tarsos mokestis joms (kai kuriose salyse jis yra, bet negarantuoju, kad taip yra lietuvoj, nezinau). Tai nebent, taip gali sakyti, kad pirkau visiskai nauja su nuolaida, kuria pritaike uz senojo pridavima. Panasiai, kaip su katalizatoriais ir t.t. Tik naujos detales is fabriko kaina bus bent 2x tiek, kiek restoruotas is kokio alytaus ar panevezio.
-
Pastebejau,kad eoltas ta pati daro su stabdziu suportais,kaina nurodyta jai atiduodi sena.
-
Tai smagresta (Alytuj) daro lygiai ta pati, paima sena smagrati ir duoda restoruota pigiau. Lygiai taip pat tiesiog perka visus senus smagracius, arba restoruoja tavo atveztus, arba parduoda jau restoruotus "naujus". Kaip beziuresi, gaunasi lygiai tas pats, tik, kad tu gal kazkiek laiko sutaupai, atvezi sena, pasiimi restoruota, jei turi vietoj toki, kokio reikia ir vaziuoji montuotis. Autobrava turetu senaji paimti, taros uzstato principu nebent, nes daugeli detaliu importuojant turetu buti tarsos mokestis joms (kai kuriose salyse jis yra, bet negarantuoju, kad taip yra lietuvoj, nezinau). Tai nebent, taip gali sakyti, kad pirkau visiskai nauja su nuolaida, kuria pritaike uz senojo pridavima. Panasiai, kaip su katalizatoriais ir t.t. Tik naujos detales is fabriko kaina bus bent 2x tiek, kiek restoruotas is kokio alytaus ar panevezio.
na manau Valeo/LUK/Sachs pas save turi biški rimtesnę įranga negu kokia nors smagresta :D
o šiaip taip vadinamo refurb'o yra labai daug - nuo valytuvų iki tų pačių smagračių. kokybė tik priklauso nuo to kas atliko darbus.
netgi tų pačių Lauber gaminių teko dėti tai pakolkas laiko.
-
Iranga rimtesne, kaina irgi rimtesne nei kokio alytaus :D Mes ir egr, ir ivairiausius dacikus atgal i "tara" priduodam. Tiketina, kad ir nauja detale is of. dilerio pirkdami, visais atvejais, gaunat ta pati "gamykliskai" restoruota produkta, kuris realiai jau ne pirma savo gyvenima gyvena, ypac kalbant apie senesnius auto, kuriems tos "taros" is dileriu pririnkta tiek, kad naujo gaminti neapsimoka :)
-
Sveik kolegos, turiu klausima, susijusi su sankaba/smagraciu.
Pries gera savaite, ismynus sankaba pajauciau per pavaru svirty kazkoki virpeseli. Bet tik pajudant is vietos, daug maz vidury pedalo. Tada pries 4-5 dienas, tas virpesiukas pasigirdo visu cirskejimu, lyg du diskai vienas su kitu droztusi. Garsas tik ismynus sankaba. Jis vis dideja. Ketvirtadieni bandysiu i servisa lekt, bet iki tol, gal minciu kas? Ismynimo guolis? Bet jis zystu laisvas. Smagratis? Barsketu pastoviai. Sankabos tie lapeliai atsokinejo?
-
Smagratis.
-
na panašu, kad tenka dėžę imt lauk ir tada tik ieškot, nes čia man prispėliojo viską (ir guolis, ir sankaba, ir smagratis) bet nieko aiškiau. Nesu išėminėjęs dėžės, galit pasakyt ar tai sunkus reikalas ant 159'tos? kiek Europinių pinigų vertas darbas?
-
nuėmimas ir uždėjimas ~100€ Vilniuj.
-
Kokie pagrindiniai simptomai, kad smagračiui ateina galas? ???
-
Papildomi garsai, kurie išmynus sankabą dingsta. Vėliau, didelės vibracijos ant laisvų, pajudant iš vietos.
http://www.youtube.com/watch?v=CQ2xJBSTYQY
-
Papildomi garsai, kurie išmynus sankabą dingsta. Vėliau, didelės vibracijos ant laisvų, pajudant iš vietos.
http://www.youtube.com/watch?v=CQ2xJBSTYQY
O jungiant is pirmos i antra pavara? Nes pas mane lyg ir kazkoks girdisi skardos garsas. Ijungiu antra pavara, biski spusteliu gaza ir girdisi toks skardos atsilaisvinancios garsas. Tik atleidziu gazo pedalo - nebesigirdi.
-
Daug kas bildeti gali, gali ir smagrantis, gali ratas neprisuktas, gali pagalve, gali ir dar bala zino kas. Jeigu is vietos judant masinos nepakenciamai nepurto, tai viskas dar ok su smagraciu.
-
Cia greiciau kai nera prie ko prikibti, pradedi isivaizduoti, kad kazkas jau blogai.
-
Vaziuoji kol kazkas sugenda - tada keiti ir vaziuoji toliau :D Bet pagal simptomus tai man i nieka daugiau nepanasu, kaip tik i sankaba/smagrati. Mano 156ai pamenu buvo visiskai uzstrige ten jau viskas, bet sekmingai, nes buvau per 1km nuo savo serviso, tai meistriskai 2 begiu nuvaziavau :star:
Jeigu masina priziureta, daromi servisai ir etc. - tai tegu bilda ten kam reikia, kol nubildes. Tada bus aisku ka pakeist :D Jei jau pradejo bildet, tai jau vistiek amen kazkuriam komponentui :du: Na, kai kurie gali visa komponentu grupe paskui nusitempt. Bet, as tai is pradziu irgi labai ieskojau visokiu gedimu. Dabar tik vaziuoju ir kai kazkas sugena - keiciu.
Dar nedaug kas buvo sugede [tfu tfu tfu].
O sankabos ir smagracio malonumus turejau su 156a alfa. Pamenu, is lenkijos buvo 900 lietuvisku pinigu. Su pakeitimu isejo kokie 20proc masinos kainos. Tai neslepsiu, kad buvau piktas ir sakiau "XXXXXXX ta alfa, daugiau nepirksiu, tegu jie xxxxxx ir yyyyyy"...bet po to kai suzinojau, kad ir visiem opeliam tas pats uzeina ir t.t., tai nusiraminau ir teko Alfos atsiprasyti. ??? :D