Autorius Tema: Klausimai ir diskusijos apie padangas  (Skaityta 218006 kartus)

Neprisijungęs Masas

Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #170 Įrašytas: 2011-04-08 03:18 »
WANLI berods naudoja senas geru gamintoju technologija ir dar nemazai gamintoju, bet tikrai ne visi.

kalbant apie wanli, čia yra atliktas testas (gal yra ir kiek subjektyvus, bet čia jau kiekvienam asmenškai spręsti):
http://www.tyrereviews.co.uk/Article/Autocar-Tyre-Test-Budget-Tyre-Performance.htm

Beje čia kalbama apie vasarines padangas, bet manau, kad žieminėms padangoms skirtumas būtų tik didesnis.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-08 16:40 sukūrė T_K »
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs Masas

Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #171 Įrašytas: 2011-04-08 03:29 »
Man idomu kaip tos vasarines 10 metu senumo vaziuotu autostrada 140km/h po stipraus lietaus, kai provezose pilna vandens arba lietui lijant? Kaip tos senos padangos stabiliai iveiktu posiukius? Vaziuojant ramiai to nepajusi, bet ekstremaliose salygose tai jauciasi iskarto, o mieste tu ekstremaliu salygu manau daznai ir daug pasitaiko, o vaziuoti su 10 metu senumo padanga ir pamacius autostradoje didesne bala isitempti ir galvoti sumetys ar ne vandens pleistas, cia irgi neiseitis, arba mieste su baime vazineti, kad koks priekyje su naujausiomis padangomis kals ant stabdziu, o tu is paskos jam ibuciuosi.

Jeigu tu kalbi apie akvaplaninga, tai mano asmenine nuomone jį lemia ne gumos minkštumas, o "vandens pašalinamumas" iš po padangos, kuris labiau susijęs su padangos protektoriaus raštu ir jo gyliu. Jeigu apie besiliečiančio ploto sukibima, tai svarbu yra labai daug dalykų, tokių kaip, paties protektoriaus plotas, jo raštas, jo deformacijos, gumos mišinys (tiek amžius, tiek mišinys), bei dar daugybė kitų faktorių. Ką noriu pasakyti, tai mano nuomone, palyginus geras lietaus padangas, kad ir 7 metų senumo ir kažkokias tebunie wanli, nankang, kad ir ant kokiu prabangių (10-ies metų senumo) padangų technologijos kurtų. Manau, kad rezultatas būtų vienareikšmiškas - pigiosios padangos sustotu GEROKAI toliau. Visgi čia mano asmeninė nuomonė, patirta testuojant vos kelias skirtingas padangas ir perskaičius vos keliasdešimt skirtingų straipsnių, atsiliepimų ir komentarų.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-08 16:40 sukūrė T_K »
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12

Neprisijungęs Danas

Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #172 Įrašytas: 2011-04-08 07:07 »
Ir dar - šviežia asmeninė patirtis :)  Vakar buvau pas Gariūnų 'padangistus' - ieškojau poros apynaujų geresnės firmos padangų.  Vienas pardavėjas parodė dvi Continental Sportcontact2.  Apžiūrėjau vieną - metai berods 2009, mėsos daug, guma minkšta, žodžiu viskas ok.  Paimu į rankas antrą - gerokai kietesnė! Žiūriu kada pagaminta - pasirodo 4 ar tai 5 metais senesnė. Vizualiai - abi vienodos, protektoriaus - tiek pat. Bet skirtumas jaučiasi vien pamaigius gumą - nereikia net žiūrėti į datą. Manau, kad ir  jų važiavimo charakteristikos turėtų pakankamai skirtis.



apie ka ir kalbu  :alaus: kas liecia devetas, ju metai dazniausiai skiriasi, nes jas is uzsienio veza furose ir buna surinktos pagal rasta, taciau reikia ziureti kad bent jau i metus skirtumas tilptu :)
Buvo:
AR 155 1.7TS
AR 156 2.0TS
AR 156SW 1,9JTD
Yra:
AR 155 2.0TS

Neprisijungęs Infas

Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #173 Įrašytas: 2011-04-08 10:09 »
Imones patirtis: Citroen berlingo pernai buvo apmautas visiskai nevazinetomis (dar melynos juosteles buvo) vasarinemis Michelin padangomis 175/55/R14 (gal 65). Padangos buvo pirktos naudotu skyriuje, mat ju pagaminimo data !2001! metai. Kai ciupinejau maciau, kad kietos, bet labai jau pigios. Automobilis be abs, stabdziai silpni, padangos siaurutes, guma sena, malasi mieste daugiausiai, kad nuvaziuot iki miesto, tenka uzmiesciu pavojinga kelia vaziuot, vairuotojas zioplas, amzinai patenka i avarines situacijas, yra padares net keleta avariju. Zodziu, visi pavoju salygojantys faktoriai. Taigi ta sezona 50 000 km ir ne vienos avarijos. Pries tai buvusios padangos naujos sviezios padangos nuo avariju neapsaugojo. Kaip tai paaiskint? Atsitiktinumas, sekme? As manau, kad tai igyta patirtis, pasirinktas saugus greitis ir atstumai.
Nereikia kaltinti blogos gumos, jei autostrada vaziuojant 140km/h meto, juk pirma - autostradoje tiek vaziuot NEGALIMA, kad ir kokios padangos butu. Pasiziurek mokomojoj video medziagoj kiek metrus stabdymo yra papildomi 10kmh!!! Jei buta stipraus lietaus, negi neverta atsizvelgt i oro salygas ir pasirinkt tinkamesni greiti?
As cia kai nutrenkiau neseniai stirna - padangu gumos, gamintojo ar rasto nekaltinau. Vienareiksmiskai kaltas vairuotojas, siuo atveju as. Ten buvo zenklas, kad laksto zverys, o as nepaisant to, kad greicio nevirsyjau, galejau isijungt tolimasias sviesas ir geriau matyt kelkrasti.
Mano isvada, kad aisku naujomis padangomis galima KAZKIEK daugiau pasitiketi, taciau nereikia saugumu rupintis palikti tik joms. vairuotojas turi mastyt ka jis vairuoja, kiek saugi jo transporto priemone ir atitinkamai elgtis, o tada ir 5 metu senumo padanga bus saugi.
'81 Alfa Romeo Alfetta
'82 Alfa Romeo Alfetta
'92 Land Rover Range Rover Vogue LSE
'01 Alfa Romeo 166
'04 Alfa Romeo GT
'04 Fiat Multipla
'09 Porsche Cayenne
'13 Alfa Romeo Giulietta

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #174 Įrašytas: 2011-04-08 15:19 »
ta proga, kad jau issivyste tokia diskusija ir vyrauja griezta nuomone del metu, tai ta proga paemiau sezona vaziuotas bridgestone turanza er300 padangeles. 2009m. 27 ir 49 savaiciu gamybos. gal bus gerai  :smilie:
ryt bandysiu susimontuoti. ziuresim kaip ir kiek tarnaus
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs Danas

Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #175 Įrašytas: 2011-04-08 15:53 »
Mano isvada, kad aisku naujomis padangomis galima KAZKIEK daugiau pasitiketi, taciau nereikia saugumu rupintis palikti tik joms. vairuotojas turi mastyt ka jis vairuoja, kiek saugi jo transporto priemone ir atitinkamai elgtis, o tada ir 5 metu senumo padanga bus saugi.

na is esmes apie padangas, ju reiksme cia kalbama kaip apie atskira faktoriu ir nepamirstama, kad sauguma sudaro visuma sudedamuju  :smilie:
vis delto tai padangos kontaktuoja su pavirsiumi (apart lektuvu, tanku, laivu ir t.t. ;D ) ir nei padangos uz vairuotoja rupinsis saugumu, nei vairuotojas bus saugus be padangu. Turint 5zvaigzdutes auto saugume ir profa uz vairo, nemanyciau kad su senomis padangomis jis yra saugus (pasitaiko optimistu)  ;D ;D
beje padangos nera kuriamos isskirtinai Lietuvai, kurioje greicio autostradoje ribojimas yra 130 ;)
padangos greicio indeksas yra žymimas raidėmis šalia padangos išmatavimų ir yra gerokai didesnis (dazniausiai pasitaikantis nuo 170-230 km/h, max - 300km/h).
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-08 16:22 sukūrė Danas »
Buvo:
AR 155 1.7TS
AR 156 2.0TS
AR 156SW 1,9JTD
Yra:
AR 155 2.0TS

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #176 Įrašytas: 2011-04-08 16:30 »
Jeigu tu kalbi apie akvaplaninga, tai mano asmenine nuomone jį lemia ne gumos minkštumas, o "vandens pašalinamumas" iš po padangos, kuris labiau susijęs su padangos protektoriaus raštu ir jo gyliu. Jeigu apie besiliečiančio ploto sukibima, tai svarbu yra labai daug dalykų, tokių kaip, paties protektoriaus plotas, jo raštas, jo deformacijos, gumos mišinys (tiek amžius, tiek mišinys), bei dar daugybė kitų faktorių. Ką noriu pasakyti, tai mano nuomone, palyginus geras lietaus padangas, kad ir 7 metų senumo ir kažkokias tebunie wanli, nankang, kad ir ant kokiu prabangių (10-ies metų senumo) padangų technologijos kurtų. Manau, kad rezultatas būtų vienareikšmiškas - pigiosios padangos sustotu GEROKAI toliau. Visgi čia mano asmeninė nuomonė, patirta testuojant vos kelias skirtingas padangas ir perskaičius vos keliasdešimt skirtingų straipsnių, atsiliepimų ir komentarų.

As jau atsivazinejau su senomis padangomis, faktiskai kas sezona budavo po komplekta kitu, isbandziau jau net neatsiminsiu kiek ir kokiu gamintoju ir kiek ismieru, bet devetas visas pirkdavau tik geru gamintoju, pernai ant 164 buvau uzsidejes naujas WANLI ir pagamininmas buvo 2010 metu, ju efektas pasijaute pasiekus ant sauso aksfalto 140-150km/h, o ant slapio jau tikrai buvo stabiliau tiek persirikiuojant ir pan jau nuo 120km/h, gerokai stabiliau nei su pries metus naudotomis Dunlop devetomis (berods 4-5 metu senumo), jokio plaukiojimo ir nieko, gal tik kiek tos WANLI triuksmingesnes, bet i triuksminguma ir ekonomija maziausiai ziuriu as, svabiuaisia stabilumas, tvirtumas. Praeitas ziema vazinejau su Dunlop naujomis ant x-trail - pasaka, aisku jis 4WD, bet paimkime bmw 730 - galas varomas, ziema autostadoje per sniega ant 130-140km/h teko pasivazineti, apaustas naujomis Nokian (naujos tik metu senumo buvo) - tikrai labai stabiliai vaziavo (buvo kelis kartu pamete, bet el. sistemos atstato i savo vieta greit viska), tikrai su galu varomu ir naujomis geromis padangomis jauciausi stabiliau nei dar metai atgal su 166 kur buvo ant priekio taiwanio naujos, ant galo - devetos Nokian su sipais, kadangi vazineju uzmiesciu tikrai daug, tenka atlikti daug lenkimu, isvaziuoti i priespriesi lenkiant furas kurios vaziuoja ant 80-90km/h (automatiskai pats turi vaziuoti 100-110km/h), nezinau kaip butu su devetomis kokiu 4-5 metu senumo. Del vasariniu - vasara daznai buna kad tenka autostadoje ir iki 200km/h pasivazineti, tai manau su "lievomis" nebutu linksma lekti.

Galiu papasakoti apie geru vasariniu padangu efekta sia ziema - parsivarinejau masina is taurages i panevezi pries kaledas, per visa ta kose kai keliai nebuvo valomi, masina - bmw 730, visos visiskai naujos 2009-50 Pirelli (9mm), ant sniego puse velnio, ir lenkimu atlikau pora suprakaitavusia kakta, bet uzvaziavau i autostada kur vienas ledas - vaziuojant 80km/h paspaudi gazo - ratai pradeda buksuoti, pilni grioviai masina, pakelese kas turi grandines montuojasi, o nuo kedainiu iki panevezio vaziavau ant 40km/h ir mane aplenke per visa ta atstuma 3 masinos - visos furos :D isimintini atvejai - leidiesi nuo viaduko automatas perjungia i zemesni begi, net nepajauti to, tik apsukos pakinta ir uzpakalis pradeda begti, nors greitis 30km/h  :) tai va - su vasarinemis geriau nejuokaukite kokios bebutu, mano tevas turi patirties tame, senais laikai vazinejo su vasarinemis - sekmingai ;)

p.s. daug ka, ka parasiau tikrai nelabai aktualu tiems kas vazineja ziema iki 90km/h, vasara iki 130km/h arba isvis is miesto neislenda  ;)
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-08 16:35 sukūrė T_K »

Neprisijungęs vanagiux

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5282
  • Karma: +23/-54
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #177 Įrašytas: 2011-04-08 16:39 »
na is esmes apie padangas, ju reiksme cia kalbama kaip apie atskira faktoriu ir nepamirstama, kad sauguma sudaro visuma sudedamuju  :smilie:
vis delto tai padangos kontaktuoja su pavirsiumi (apart lektuvu, tanku, laivu ir t.t. ;D ) ir nei padangos uz vairuotoja rupinsis saugumu, nei vairuotojas bus saugus be padangu. Turint 5zvaigzdutes auto saugume ir profa uz vairo, nemanyciau kad su senomis padangomis jis yra saugus (pasitaiko optimistu)  ;D ;D
beje padangos nera kuriamos isskirtinai Lietuvai, kurioje greicio autostradoje ribojimas yra 130 ;)
padangos greicio indeksas yra žymimas raidėmis šalia padangos išmatavimų ir yra gerokai didesnis (dazniausiai pasitaikantis nuo 170-230 km/h, max - 300km/h).


Zinai kaip egsis tikras profesionalas vaziuodamas su leisgyvemis padangomis ant sniego ar ledo? Vos vilksis. Daug kas man aiskina kad jiems nereikalingas nei praslydimas, nei ABS ziema, galima ramiai duoti gazo, arba svelniai stabdyti, bet ar tai imanoma kai ivyksta stresine situacija, kai reikia greitai isstartuoti is kazkur ar pradeda slysti masina? Daug kas man kuria pasakas kad su senomis kelis mm turinciomis padangomis pravaziuos dar mininmum du sezonos, bet kai paklausi kur tu ir kiek vaziuoji? Atsakymas buna "ai cia po vieta, per diena po 10-15 km". Tuom ir kalba baigiasi.
« Paskutinį kartą keitė: 2011-04-08 16:41 sukūrė T_K »

Neprisijungęs stasius

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1889
  • Karma: +17/-0
  • Vilnius
    • Žiūrėti profilį
Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #178 Įrašytas: 2011-04-09 23:34 »
siandien isbandziau savo nauja pirkini - bridgestone turanza. jauciamas realus ir akivaizdus skirtumas, lyginant su buvusiom padangom. nors pries tai buvo toks pats modelis, bet jis jau buvo praktiskai i pabaiga (apie 3 mm. 2007m.). sumontuotos padangeles 2009 m. pabaigos. vaziuotos viena vasara. dabar ant kelio netampo. vaziuoja tyliai, ramiai. ant posukiu nera kazkokiu minciu, kad nesukimba. labai gerai elgiasi. kelione i ignalina buvo vienas malonumas ;)
buvo:
ar 156 2.4 jtd'99, ar 145 1.9 jtd'99, ar 147 1.6 ts'01, lancia lybra 2.4 jtd'01, ar 147 1.9'03, ar 147 1.9'04, ar 156 sw 1.9'01, ar 156 sw 2.4'03, fiat punto 1.3 mjet'05, fiat grande punto 1.2'06, AR 156 SW 1.8 TS '03, fiat bravo 1.4 tjet'08.
yra:
CRV 2.2'09

Neprisijungęs ViR2

  • Jaunuolis
  • **
  • Įrašai: 159
  • Karma: +2/-0
    • Žiūrėti profilį
    • TUKa
Ats: Klausimai ir diskusijos apie padangas
« Atsakymas #179 Įrašytas: 2011-04-12 17:54 »
Man vakar taip gerai pakeite UAB "Krasta Auto Kaunas" ratus, kad kartu dabar reikes keist visus keturis ratlankius  :angry:
Kadangi ratlankiai yra isgaubti, o ten dirba meistrai su rankom ish shiknos auganchiom, tai sugebejo visus ratlankius numest ant zemes ir dar prasukt ant isorines puses... Blem blem, vezhi i oficialu tam, kad padarytu kokybiskai, o pridaro belekaip ir finale kainuos daugiau nei nauju Pirelli padangu komplektas. Gerai, kad bent ne as tvarkysiu :)