Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - moonshine

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 159
21
Kacergoj,su pora "makuskiu" uztenka ir stocko....
Nebent esi kažkoks ten profas ir moki kaip nors ten optimaliai naudotis stabdžiais arba šiaip, pasivažinėt tik važiuoji. Kai aš nemoku, tai man po kelių ratų būtų labanakt.

22
Sportinis stabdžių skystis yra tiesiog atsparesnis karščiui - užverda prie didesnės temperatūros. Daugiau skirtumų nėra.
Žinau  :D Tai čia prie to paties žarnelių efekto  :lol: Anei mandros žarnelės, anei skystis, anei abu kartu nepagerins "stabdymo jausmo", jei senieji dar buvo OK - jei reziumuojant nekurių komponentų įtaką.
O kad jau kalbam - aukštesnės virimo temperatūros skystis Baltic Fast Alfoj netgi mėgėjams yra privalu - jei nori palakstyt kaip žmogus, o ne kas du ratai stovinėt aušinti stabdžių  :lol:

23
Mano visas gyvenimas buvo melas :'(

O jei rimtai, kadangi buvo sumaišyti antgaliai ant armuotų šlangų, laukiu kol pakeis. Stabdžiai jau bus praėję apkatkę, bus proga pamatyti kiek tai įtakos padarys stabdžiams ir jausmui stabdant.

grease, jeigu pasiūlysi kaip išmatuoti empiriškais parametrais - pasiimčiau nemokamą alaus ;)
Alminai - o jei kas neįrodys - dėk tiek pat baudos, nes nėr čia ko :D
Aš asmeniškai nieko nepajutau. Keičiau dar kartu stabdžių skystį į "sportinį". Labai įdomu buvo ar kas pasijus - ale nepasijuto tuo metu niekaip, bent jau aš nesupratau  :lol:

24
papildysiu dar kas liecia armavima ir atsparuma pletimuisi: visos tos gumines zarneles turincios reikalu su slegiu buna armuotos, klausimas tik keliais ir kokios medziagos sluoksniais. pvz mano ekskavatoriuje "zarneles"  armuotos dviem metalo sluoksniais, buna ir trim, priklausomai kokius slegius turi atlaikyti sistema. bet ju pavirsius vistiek guminis, "nearmuotas"  :) , bet papildomai apsaugai galima uzdeti dar toki tarsi sriegiu supjaustyta plastikini vamzdi...
Įvairiems traktoriams, kad ir keliagubi ten viduj šlangos šarvai bebūtų, vistiek viršutinį sluoksnį tikslingiausia liet iš gumos, nepalikt metalo išorėj - kad į šarvo pynimą neitų purvas, vanduo ir pan - ilgiau gyvens. Ta pati logika turėtų ir auto galiot, tik išorinį sluoksnį toms šustrai armuotoms tada paprastai permatomą lieja - kad matytųsi už ką dvigubi pinigai mokėti

25
Įskaitinis - 1:42,5. Čia jau pasisaugant, kad stabdžiai netyčia nedingtų.

26
Ačiū mooshine už nuomonę. Man vistik smagu ką nors pamodint lengvai, dėl to ir ieškau pas jus informacijos, jei jos nėra, bandau sukurti pats. Jei neišeis padaryti taip kaip aš noriu, būtinai kreipsiuos į tave dėl pagalbos pasirenkant gerus-patikrintus komponentus.
Gali tada čia pasiskaitinėt. Bičas, draugaujantis su bulgarų liaudies įrankiu, čia žaidė ant savosios, ant savo rizikos ir kailio gal ką nors ir tu prisitaikysi. Nu bent pasiskaitinėsi. Diskus jis ten irgi didinosi, kažkur per vidurį temos.  ;)
http://www.alfaowner.com/Forum/motoring-images/137704-my-gran-turismo-veloce-6c.html

27
Manau, čia pirmiausia reik sau sąžiningai atsakyt - kur tu esi, kas tau nepatinka, ko tu sieki ir kiek gali tam sukrapštyti.

Brumbrum - mano stabdžiai irgi kaipo standartiniai, bet įspūdžiai, atrodo, kiek kitokie. Paskutinėj Fast Alfa buvo 2 papildomos stabdymo zonos - anksčiau jų lygtais nestatydavo - tai bene dvigubai daugiau stabdymo nei iki tol  :D. Mano sesijos buvo po keletą ratų, ne po 2-3, po kokius 5 gal, nzn, bet stabdžiai nebuvo dingę. Sankabos pusėj užvirė skystis, užsidegė stabdžių signalizacija, dėl ko paskutinius ratus teko važiuot atsargiau, kad neįsiamžint be stabdžių kokiam nors atitvare bei Alfaklubo istorijoje. Bet vat realiai patys stabdžiai nedingo anei kaip nors labai smarkiai nesusilpnėjo. Paskui paaiškėjo, kad lemputė užsidegė dėl nudegusio laidelio - būčiau žinojęs - galėjau spaust dar labai nesisaugodamas :lol: Iš suminių GTV ownerių patirčių man tai peršas išvada, kad ir standartiniai brembo norm, tik reik juos protingai susirinkt, komponentus pataikyt norm nusipirkt prieš imantis kažokių "racionalizacijų".

Normaliam "gatviniam" bei "gatviniam+" važiavimui GTV brembo rezervo, manau, pakanka. Persirinkt visą sistemą su norm detalėm - ir bus laimė. Jei norisi daryt bileką, kad tik matytųsi "modai", big brakes ir kad fotkės būtų įspūdingos - čia mes ne patarėjai. Jei į sportą - nu tai irgi nekažką patarsim labiau nei pvz officina gali.

28
Internete yra atvejų, kur naudoja adapterius patraukt suportam ir sudėt didesniem diskam tose pačiose GTV, pasakoja kaip ten viskas OK. Aš čia pabūsiu be nuomonės.

29
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2018-03-19 08:09 »
Kaip buvau supratęs, pas tave kažkokio neaiškaus ET ratai. Jei tie spaceriai priartins ET prie normalaus - vienareikšmiškai - dėti.

30
Baik juokus. Gėda man net nuotraukas rodyt tokios būklės.  :D
Eis naujos Eibach.  8)

Tik kiek keista kad Autofficina nieko nesakė apie spyruoklių būklę kai neseniai visą galą perrinkinėjo. Nežinau, gal netikėtai čia sulūžo, bet ir be lūžimo matosi kad mažai kas beliko iš jų. O kai jau jos ir taip trumpesnės nei OEM, kiekvienas papildomas cm arčiau žemės yra kaip kirvis.
Jei badyt į kiekvieną parūdijusią pakabos detalę - savininkas nuliūs beigi ims įtarinėt kad servisas specialiai prie kiekvieno š kabinėjasi dėl papildomos chalturkės - "o mašina gi ne nauja!" :D Šiaip nesu iš tų kur mėgsta pats po mašinos apačia gulėt ar labai ten ką išmano, bet kai mašina ant keltuvo stengiuos ir pats pasižiūrėt ar kas ten visai nenupuvę  :D

Puslapiai: 1 2 [3] 4 5 6 7 8 ... 159