Autorius Tema: Stabdžai-Brembo-Ar labai kaista?  (Skaityta 8600 kartus)

Neprisijungęs brumbrum

  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 5730
  • Karma: +33/-3
    • Žiūrėti profilį
    • Alfaklubas
Ats: Stabdžai-Brembo-Ar labai kaista?
« Atsakymas #10 Įrašytas: 2009-08-31 18:45 »
:) :)
Pasiaiškinu dėl nevykusios šios temos pavadinimo (su stabdžiais čia yra viskas tvarkoj): išmetimo sistemoje dyzelinėse 159-tose alfose yra kietųjų dalelių filtras, kurį kompas savaime karts nuo karto išvalo degindamas papildomą kurą -tokia alfoj konstrukcija. Šio proceso požymiai: padidėja momentinės kuro sąnaudos, dirba variklio ventiliatorius, kyla smarvė iš po galinių ratų  ^-^ - kas mane ir suklaidino.  ::)

Ne tik alfose, dauguma naujos kartos dyzeliu ta filtra turi, bet jie valosi kitaip, tiesiog uzsidegus indikatoriui reik pravaziuoti 10km~ 2500rpm~, kitaip sakant puciant turbinai :)
Tai gi, o čia vyksta paslapčia, be įspėjimo. Ant didesnių rpm geriau išsivalo, bet kur čia mieste tuos 10km pralėksi, vien šviesoforai. Tai neišjungiu variklio, palaukiu kol procesas užsibaigs....  ;D

Alfoje sprendimas geresnis, nes jei mieste taip nutinka, cia pvz vw multivan musu, tai turbo atjungia ir auto netraukia, kol tos proceduros nepadarysi... todel tas ilgos trasos ieskojimas uzknisa ir t.t.
Buvo: AR GTV 3.0 V6 24v Lusso
Yra: Audi S6
Bus: 75/GTV6?

Neprisijungęs Malūnsparnis

  • Klubo narys
  • Veteranas
  • *****
  • Įrašai: 1083
  • Karma: +17/-1
    • Žiūrėti profilį
Ats: Stabdžai-Brembo-Ar labai kaista?
« Atsakymas #11 Įrašytas: 2009-08-31 18:56 »
Sutinku, kad taip geriau, nes važiavimo kokybės tuo metu neblogina. Va tarkim, jei kompas negali užkurti valymo proceso dėl tam tikrų sunkių važiavimo sąlygų, tai turėtų iššokti pranešimas "filtro užsikimšimas" ir tuomet reiktų elgtis kaip parašyta instrukcijoje,-paskaitysiu dėl įdomumo... :D
AR 159SW 2,4 JTDm Rosso red
Alfa è una macchina per la gente forte di spirito e debole di testa

Neprisijungęs Masas

Ats: Stabdžai-Brembo-Ar labai kaista?
« Atsakymas #12 Įrašytas: 2009-09-01 21:32 »
:) :)
Pasiaiškinu dėl nevykusios šios temos pavadinimo (su stabdžiais čia yra viskas tvarkoj): išmetimo sistemoje dyzelinėse 159-tose alfose yra kietųjų dalelių filtras, kurį kompas savaime karts nuo karto išvalo degindamas papildomą kurą -tokia alfoj konstrukcija. Šio proceso požymiai: padidėja momentinės kuro sąnaudos, dirba variklio ventiliatorius, kyla smarvė iš po galinių ratų  ^-^ - kas mane ir suklaidino.  ::)

Ne tik alfose, dauguma naujos kartos dyzeliu ta filtra turi, bet jie valosi kitaip, tiesiog uzsidegus indikatoriui reik pravaziuoti 10km~ 2500rpm~, kitaip sakant puciant turbinai :)
Tai gi, o čia vyksta paslapčia, be įspėjimo. Ant didesnių rpm geriau išsivalo, bet kur čia mieste tuos 10km pralėksi, vien šviesoforai. Tai neišjungiu variklio, palaukiu kol procesas užsibaigs....  ;D

Alfoje sprendimas geresnis, nes jei mieste taip nutinka, cia pvz vw multivan musu, tai turbo atjungia ir auto netraukia, kol tos proceduros nepadarysi... todel tas ilgos trasos ieskojimas uzknisa ir t.t.

gal gali daugiau papasakoti? Nes su draugo multivanu irgi taip pora kart buvo, kad važiuojant autostrada, kokiu 140-150 atsijunge turbo. Tada išjungi/įjungi variklį ir vėl viskas normaliai. Pirmą kart tik išsigandau, galvojau mašiną sugadinau :)
AR CCC 147 1.9 103kW Nr.12