Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - niaugi

Puslapiai: 1 2 [3] 4
21
ši tema vystoma anglų forume, bet gal ir čia atsiras kas galės patarti.
http://forum.alfa145.com/index.php?showtopic=23295

žodžiu noriu susitvarkyti su trečio bėgio sinchronizacija, nes tai visų boxer dėžių liga..







vienas veikėjas, kuris jau ne kartą jas tvarkęs rašo, kad užtenka sinhro žiedelį tiesiog labiau išskėsti/sulenkti..
nežinau, koks tikslas jį skėsti, jei jį ir taip įdedant reik suglausti.

didesnę bėdą matau čia:
tai 3/4 bėgio selektorius, kuris užlipa ant sinhro žiedelio.





bet čia jau atsiranda didelė problemą šitą daiktą gauti..
gal visgi esat kas tuos sinhro žiedelius tvarkę? :)

22
Alfa Romeo 145/146 / kaip nuimti boxerio karterį?
« Įrašytas: 2013-08-07 14:31 »
kagi, nors manuale parašyta, atsukite varžtus ir nuimkit, deja realybėj viskas kitaip. viskam trukdo išmetimo vamzdynas. gal kas turit patarimą ką pirmiau atkabint/palenkt, kad per daug neeksperimentuot.
(karterį nuimti trukdo viduje esanti tepalo pompa, nes jin neleidžia didesniu kampu palenkti jo, kad pamanevruot.. kairė galva jau nuimta, atsukčiau ir dešinės išmetimą jei taip reikėtu, bet ar užteks tik per jėgą palenkt kolektorių, ar ir jį reik žemyn leist?)
1.7 16v boxer

23
Sveiki,
štai kolonėlė, kiauros apsauginės gumos, atsukti tie varžteliai (kaip ir..), bet deja jie neišsitraukia, ar aš per mažai jėgos naudoju, ar gumos pakeitimas vyksta kažkokiu kitu būdu?
(jie tarsi ne iki galo atsisukę, nors ten suk valandą jie daugiau neišsisuka, na tarsi dar čiut trūktu..)
juk tam kad gumas naujas uždėt reikes per dešinį galą maut, taip?
ar tokių gumų rasti nebus problemų?

24
Alfa Romeo 145/146 / Priekinės panelės swapas (TS -> boxer)
« Įrašytas: 2013-07-11 19:03 »
gal kas bandė TS`inę panelę permesti ant boxerio? ta prasme visą plastmasę kur eina priekį ortakiai, po vairu, centrinė konsolė, bardačiokas.. taip ar taip ardysiuos tai galvoju tuo pačiu..
teoriškai ten gi visi jungikliai tose pačiose vietose, skiriasi tik paviršius, ar ne? :)
nors matau vargas gal su centrine konsole, pas boxerį ten atskiros sekcijos, o TSe kaip vientisa plastmasė..
tikslas dėl grožio, tiesiog tie ortakių burbulai centre visai nieko žiūrisi :smilie:

25
Alfa Romeo 145/146 / 1.7 16v boxer engine fix
« Įrašytas: 2013-06-17 18:48 »
sveiki kolegos,

146`tos 1.7 16v jėgainė.
noriu pasitart dėl variklio.
prieš pakliūnant į mano rankas, keista viena galva, nes buvo trūkęs diržas.

šiuo metu nurinktas variklio viršus, nes keičiu kolektoriaus tarpines ir t.t., štai foto kaip atrodo vienas iš vožtuvų, kiti daugmaž švarūs.
ar toks 'nagaras' jau reiškia, kad privalu lupt galvą ir keist vožtuvų gumeles ir t.t.?
ar keičiant galvą būtina bus iškelti variklį? tikiuosi, kad ne, bet vietos stoka iš šonų verčia suabejoti ar pavyktu išsukti varžtus, jei jie ten gan ilgi.

kadangi viena galva tvarkyta, o kita ne, tai gal todėl ir yra vibracija ant laisvų?

kompresija 1ir3 cilindrų: 12,5 & 13
kompresija 2ir4 cilindrų: 12 & 12
nes jei viską surinksiu, sureguliuosiu gazo sklendes ties kiekvienu cilindru, ir vistiek išliks vibracija nu tai.. teks iš naujo.. bet vat norėčiau išvengti lindimo gilyn šiuo metu.

jei visgi galvos nenuiminėsiu, ar verta bent kažkiek apvalyti 'nagarą' nuo vožtuvo?

aš suprantu, kad geriausia išsiardyt, susitvarkyt ir ramiai sau gyvent, bet norisi kažkur ir sutaupyti, nes investicijos į ją nemažos.
nors kai pagalvoji tai ir pirkta buvo vien dėl variklio.. ech, žodžiu neapsisprendžiu ar rezultatas atsvers sąnaudas..

EDIT: o kad būčiau žinojęs kas laukia..  ;D ;D ;D vistiek būčiau lindęs..  :masina:

26
Alfa garažas / Alfa Romeo 146 1.6&1.7 boxer family :)
« Įrašytas: 2013-06-08 01:02 »
Sveiki alfistai :)

Na kagi, po gan ilgos eksploatacijos 1.6 boxerio ir smalsaus domėjimosi varikliais nutariau įsigyti tai, ką alfa turi galingiausio iš boxerių, t.y. 1.7 16v.
Pirkta neseniai kaune, gan pavargus, trauka tik prie žemų apsukų, purtos, buvęs savininkas sudėjęs tiesiogines dujas už „2000“ kas perkant atrodė tarsi bonusas tarsi minusas.. :D nu ok, nuderėjau iki mažos sumos ir pirkau savo svajonę.. :) esmė buvo įsigyti variklį.

Nežinau kaip su ja grįžau iš kauno į vilnių, bet kitą dieną jin man pradėjo nebelaikyti apsukų, užgęsinėti.
Iškart pakeisti laidai ir žvakės. Pakeista lambda, kuri dusino variklį ir tik su atjungtu MAFu galėjau važiuot.
na bet po šitų investicijų jau galėjau rinkti apsukas gan padoriai. nors kažko dar trūksta viduriniam diapazone, ypač prie darbinės temp, kai šalta tai lyg ir ok. nu išsiaiškinsim dar.

Dabar "kovoju" su netolygiu darbu ant laisvų, laukia Throttle Body "kalibracija", kas galbūt irgi prisideda prie netolygių apsukų. Pradžiai bandysiu iš klausos, nors aišku reik normalios įrangos vakuumui matuot..
tą progą startavau su variklio paviršutiniu paardymu, ištraukiau benzino purkštukus kartu su kuro magistrale, kaip sugebėjau taip pravaliau :) dar po kolektoriaus gazo sklendėm matosi neitin gražus kažkieno darbas, išlidnę hermetiko ar ko ten raudonas toks, matyt reikėtu lupti juos lauk, bet vėlgi, bėda su tarpinėm kur jų gaut.. na bet manau atrasim.

Biški fotkių..
1&2 Esamas autoparkas :)
3 Remonto darbai..

Buvau itin sužavėtas žvakių pakeitimu :D teko nuimt ratą, praskleist apsaugą ir pro ten dirbti.. :) nors daug kartų bematuojant kompresiją ir t.t. jau tiek teko jas išsukinėt, kad dabar tik rankas užkišu ir žiūrėdamas į lubas ramiai sau pakeičiu ;D

Na o kėbulas gan neblogas, po 1.6 nustebino gan lengvas varžtų atsisukimas, kas su 1.6 bene didžiausia bėda buvo.. kėbulas rūdžių lyg ir neturi, bet vat „padažyta“ tai su balionėliu iš širdies.. nežinau ką reikės daryti, ar padės koks poliravimas, ar čia reikės per nauja dažyt..

Ai nu ir tradicinis 3 bėgis, sinchronizatorius visiškai miręs, nors pastebiu kad per nauja sutepant bėgių trosus ir išjudinant visą bėgių svirčių mechanizmą esantį ties greičių dėžę galima beveik apie jį pamiršti.. na bet jei dar bus ūpo, pažvelgsim kas ir greičių dėžėje..

Baigus su varikliu jei viskas ok supirksiu diskus ir kaladėles, sutvarkyti pakabą ir manau bus galima išriedėti į dienos šviesą :)
šiaip šitu tanku esu labai patenkytas ir tikiuosi greit jin man dirbs idealiai.. :smilie:

p.s. tiesa dar liqui moly MAF cleanerio įsigyjau, tai turėsiu progą įsitikint kaip jis stebuklingai purškia  :smilie:

27
Kitos konsultacijos / Katalizatoriaus šalinimas
« Įrašytas: 2013-05-24 08:54 »
Sveiki,

norėčiau atsikratyti katalizatoriaus, tik klausimėlis, kokia yra praktika, varau į kokį "diezas" kur užsiima dusliarkėm, jie man jį išpjauna ir dar man damoka už gautą turtą? :)

o vietoj katalizatoriaus tada dedas rezonatorius, taip?
mano tikslas palengvint išmetimą, nes senas senas katalizat nemanau kad ten kažką atlieka gero tuo pačiu pakimšdamas viską..

auto 146 1.7 boxeris.

28
Alfa Romeo 145/146 / Vairas (& garso signalas)
« Įrašytas: 2013-03-30 19:24 »
kagi.. neveikia garso signalas.. saugikliai, rėlė, pravodkė ok (sulietus rėlės kontaktus mašiniukas pypina).
ką išsiaiškinau, kad štai tas raudonas laidas kur fotkėj, nenukeliauja (kartu su Airbag pravodke) link dešinio kontakto, į kurį kišasi valytuvų rankenėlė (vaire). (Airbagas veikia)
štai tas medžio spalvos apvyniotas daiktas kišasi giliai vaire į tokią kaip fyškę.. kuri deja neišsitraukia va taip iš esamo vizualiai esamo vaizdo..  :smilie: tam kaip suprantu reikia nuiminėti vairą..
kaip matom centre varžtas atsuktas.. nu ir kas toliau? sukinėjasi centrinis vamzdis kartu su vairu.. kiek aš jį iš jėgų betraukčiau į save jis nejuda.. bandant padaužyt (švelniai) taipogi jokio efekto..
kokių dar velnių reik kad jis išsitrauktu?
ar ten tą signalo kontaktą galima kitaip sumeistraut kad tai ką matom vizualiai persiduotu per vairą į anapus esantį kontaktą..?  :(
Alfa 146 1.6 boxer

29
Sveiki, daug visko prisikaupė.. kadangi paklausti nieko nekainuoja, tai pasinaudosiu šia galimybe :)
auto 146 1.6 8v 1996 boxeris

problema nr.1:
skečiasi galiniai ratai, ir jau gerokai.. ieškau, ką man tiksliai reikia nusipirkti. ar čia tai ko man reikia?:
http://www.robetas.lt/catalog/info/lang/lt/id/5277/Guolis_galinio_balkio_(torsionų)-Fiat_Bravo/Marea/Multipla/Tipo/Tempra__*_Alfa_Romeo_145/146/155-20161

viso to užteks? pasidomėjau apie šitą vadinamą torsinę pakabą, peugeot klube rašo, kad koks tai guolis greit susigadina taip važinėjant, gal tada išvis keičiasi situacija į daug didesnę kainą?
kokie niuansai tvarkant galinę pakabą? kad ilgasis varžtas užpūna ir reik pjauti tai čia nebėda, priemonės yra, o kas dar? gal kas aprašytu eigą ar pastabas :)

problema nr.2
ar turi kas bėgių trosus? pavargau savuosius vis nuiminėti, tepti ir vistiek vėl tas pats, pradeda sunkiai judėti..
tinka nuo 1.4/1.6/1.7 variklių.

problema nr.3
būgniniai stabdžiai.. kaip juos išardyti?? nuimam ratą, atsukam du varžtus iš būgnų paviršiaus, ir kas tada? bandyta ir nestipriai pakalti iš vidinės pusės, ir taip ir anaip, bet gal dar kažką suburti reikia.. nenusiima.

jei stabdant (traukiant rankinį) jaučiasi kaip galiniai ratai "kala", reiškias nelygiai nusidėvėję būgniniai stabdžiai? (vibracija stabdant jau nuo pat būgnų kaladėlių keitimo, deja nesikreipiau, kad pataisytu broką). ką daryti? ar gale susimontuoti diskinius stabdžius įmanoma? ar tai didelė investicija?

kodėl apskritai stabdžiai neefektyvus? (priekiniai diskiniai). reikia kelis kart gerai pastabdyti, kad sušilę stabdžiai būtų efektyvūs, kaip kokioj formulėj :D kol šalta, mynk iš jėgų, bet vos stoja.. pavojinga..

kitos bėdos..:
krenta lubos.. gal kas turi pasiūlyti geras? o kaip suprantu atkimba medžiaga todėl, kad teko pavažinėti be antenos ir pateko vanduo.. :)
----------
ar yra boxeris, kuriam temp karštu vasaros metu darbinė temp mažiau arba lygi 90 laipsnių? ypač mieste kamštyje. visad rodo apie 100 ir vis ošia ventiliatoriai :) radiatorius? važiuojant ramiau nusileidžia iki 90, jei autostradoj mynti, tai jau vėl 100 ir ventiliatorius nerimsta..
----------
sankaba. nekeista jau n metų, normalu, kad jau artėja keitimas, bet normaliom aplinkybėm neprasisuka. prasisuka, tik jei ilgiau pastovi kamštyje arba stovint užvestu varikliu, tada gal ten patenka tepalo ar įkaista stovint, ir tada jau 4/5 bėgiu duodant gaziuko prasisuka. o gal tai nereiškia kad būtent pati sankaba bloga, gal tiesiog rimtai koks tepalas čia pakiša koją?
----------
kam priekaištų neturiu, tai variklis..

dar lenda rūdelės ties galiniu bagažinės dangčiu, prieky ant kapoto snapo, dar šen bei ten, perdažymo kai kur reikėtu.. likęs tik mėlynas raktas, raudonasis su imob nulūžęs, reikia vis priliesti prie spynelės kai vediesi su mėlynu.. viską kai sudedi atrodo bėdų bėda :)
bet visai norėčiau ir galėčiau aš į ją painvestuoti, tik gal kas protingai patartų ar tikrai verta. nes tik prisiliesk kur, tai 99% kad bus užpuvę, neatsisuks ir t.t..

nužiūrėjau raudoną 146 1.6 boxerį už 3k LT, su alfaklubo užrašu ant priekinio stiklo, gal kieno iš jūsų? :) daili, baltais ratlankiais.. :) http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-146-1-6-l-hecbekas-2333388.html
nes gal pigiau tiesiog pirkti kitą sveiką boxeriuką, o saviškę pasilikti ant dalių..
o gal kas 1.7 variantu nori "atsikratyti"? :)

30
Alfa Romeo 145/146 / sulūžo raktelis..
« Įrašytas: 2012-02-25 22:49 »
tai va.. kažkokiu tai būdu atlūžo puse raktelio.. keli cm..
iškart alfos gyvenimas prabėgo pro akis.. galvoju antro tokio nėra.. ach..
bet. turiu mėlyną raktelį. su juo durelės rakinėjas, spynelė "vedasi" bet su juo nekontačina imobilaizeris..
tada sugalvojau.. priliečiu senojo raudono rakto "nuolaužą" prie spynos, suku mėlyną ir olplia! code užgęsta ir auto užsikuria! tai va taip ir važinėju šias dienas..

kiek kaštuotu naujas "raudonas normalus" raktas, jei turiu mėlyną? beje, ką reiškia tas mėlynas? kodėl jis toks yra?
skirtas tiesiog atrakinti dureles?
kažkur kažkada girdėjau, kad jis įpatingas kažkuo.. kad tėvų tėvas jis yra, ir nuo jo gali padaryti tikrojo rakto kopiją..
tai kaip ten?

Puslapiai: 1 2 [3] 4