Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: GytisMa 2015-12-15 23:06

Antraštė: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-15 23:06
Taigi, čia jau kaip ir antroji alfa, pagaliau benzinas, arkliukų kaimenė visdar po kapotų neišsilakščius, važiuoja puikiai. Draugaujame netoli pusę metų. Per šį laikotarpį dar negaliu pasakyti, jog išgyvenome ir šilto ir šalto, bet su kiekviena diena susidraugaujame vis labiau. Per šį laiką be einamojo remonto (filtrai, tepalai, žvakės), teko pasikeisti babiną, rėlę, bei tvarkyti xenon lempų apiplovimą.
Taigi: Alfa-Romeo 159 07m 2.2JTS. Kolkas neskaitant vieno lipduko viskas orginalu.
Komplektacija: Viena pilnesnių, trūksta tik odinio salono (bet čia jau skonio reikalas), gale klimos.
Po žiemos planuojami kardinalūs pasikeitimai (visdar naiviai tikimasi): Keisti automobilio spalvą į baltą (išskyrus variklio skyrių) , keičiami ratai jei ne į R19 TI (Taip, žinau kiek jie kainuoja), tai bent R18 gun metal spalvą, odinis salonas (nors tai tikrai nėra prioritetas).
Kadangi šią mašiną įsimylėjau kur kas labiau nei 1.9JTDm'a 8v, skirtis bentjau greitu metu nežadu. Kad ir kokie baisūs tie JTS motorai, bandysim sugyvent.
(http://s27.postimg.org/vusx1p8ib/Alfa_Romeo_5.jpg) (http://postimg.org/image/j3eqv6yq7/full/)
 (http://postimage.org/)
(http://s22.postimg.org/s6okrao01/Alfa_Romeo_3_C.jpg) (http://postimg.org/image/9ecpnprlp/full/)
 (http://postimage.org/)
(http://s17.postimg.org/jvesex8z3/Alfa_Romeo_1_C.jpg) (http://postimg.org/image/aav5s1jmz/full/)
(http://s13.postimg.org/w3z17pdl3/Alfa_Romeo_8_C.jpg) (http://postimg.org/image/8089jev43/full/)
 (http://postimage.org/)
(http://s23.postimg.org/a31jpoxm3/12188959_1667761463507735_6045595667017771814_n.jpg) (http://postimage.org/)
 (http://postimage.org/)
(http://s15.postimg.org/twe0whubf/12177802_1076046435762561_1722642637_n.jpg) (http://postimage.org/)
 (http://postimage.org/app.php)
Tai vą, esmė ta, kad be tvarkingos alfos šiuo metu galiu pasigirti tik profesionaliomis nuotraukomis  :D Suprantu, kad kandžių komentarų ir atsiliepimų pas jus niekada išvengti nepavyks, bet tebunie, jūsų teismui.  :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: montezumijus 2015-12-16 08:06
Lauksim pačio atsiliepimų apie motorą ateityje. Manau, ne vienam iš čia esančių bus įdomu. Sėkmės važinėjant!
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-16 10:32
Kas liečia motora, tai grandinė pakeista prieš 20tūkst. km. Dar bent tiek pat žadu atvažinėti be jokių trūkiinėjimų ar kitokių problemų, o toliau jau matysim. Kas liečia kuro sanaudas, nes kaip jau žinot, jog šitie motorai yra visiški besočiai, tai dar galiu pasakyti normaliai, ne kartą matuota pilnu baku. Kuro sąnaudos važinėjant tik Vilniuje - 12.6l ; Mišriu režimu (Vilnius, autostrada Vilnius - Panėvėžys) - 11.8
Aišku liūdna piltis, tuo labiau iš kolonėles, bet Alfa to verta :D :masina:
(http://s23.postimg.org/puthjq9m3/11986970_1037345702976934_1757478132117885461_n.jpg) (http://postimage.org/)
 (http://postimage.org/)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2015-12-16 11:04
Reikia darytis flex fuel ;)
O kuro sąnaudos kaip seno busso 2.5/3.0, arklių mažiau, kažkoks nesusipratimas šitas 2.2
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: PiPPas 2015-12-16 16:43
Reikia darytis flex fuel ;)
O kuro sąnaudos kaip seno busso 2.5/3.0, arklių mažiau, kažkoks nesusipratimas šitas 2.2

Bet čia net ne V6... Bet kuriuo atveju - kuro sąnaudos kosminės (ypač užmiestyje) :o
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-16 16:50
Čia dar priklauso kokiu greičiu važiuosi, 120km/h - 8+l; 130-140km/h - 10l; Dažniausiai važiuoju autopilotu ties 150km/h, tai vid. kuro sąnaudos 10+l  :( :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2015-12-16 17:03
Flex fuel pasidarius tai galėtum su etanoliu pigiau važiuoti ;)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-16 22:15
Flex fuel pasidarius tai galėtum su etanoliu pigiau važiuoti ;)
Gal tiek to  :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Easy2 2015-12-16 23:40
Nice auto! Tu gal fotografija užsiemi ar profesionalia fotosesija pasidarei, kad fotkės taip profesionaliai atrodo?  :D Na ir šaunu kad ne dyzelis :) nes kiek matau beveik visos alfos vien dyzeliai ir dyzeliai, per skelbimus net beveik neįmanoma surast benzininio variklio ypač kalbant apie 159-tą. Pats esu kategoriškai prieš dyzelį na ir man kaip alfos mylėtojui norinčiam atnaujint saviške iki 159-tos, reikia žiūrėti į užsienio rinką.
Kas liečia kuro sąnaudas tai sakyčiau normalios jos mieste bet trasoj kiek per didelės.
O galios užtenka mieste su 2,2l? Nes pats galvoju arba 2,2 arba 3,2. Tai kol kas sunkoka apsispręst. Nes 3,2 girdėjau ir 20l/100km suvalgo noriai :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-17 00:30
Nice auto! Tu gal fotografija užsiemi ar profesionalia fotosesija pasidarei, kad fotkės taip profesionaliai atrodo?  :D Na ir šaunu kad ne dyzelis :) nes kiek matau beveik visos alfos vien dyzeliai ir dyzeliai, per skelbimus net beveik neįmanoma surast benzininio variklio ypač kalbant apie 159-tą. Pats esu kategoriškai prieš dyzelį na ir man kaip alfos mylėtojui norinčiam atnaujint saviške iki 159-tos, reikia žiūrėti į užsienio rinką.
Kas liečia kuro sąnaudas tai sakyčiau normalios jos mieste bet trasoj kiek per didelės.
O galios užtenka mieste su 2,2l? Nes pats galvoju arba 2,2 arba 3,2. Tai kol kas sunkoka apsispręst. Nes 3,2 girdėjau ir 20l/100km suvalgo noriai :D
Kol variklis gyvas, galios ir raumenų man tikrai užtenka. Manau viskas priklauso nuo pačios automobilio būklės, nes žinau ir variantą čia Vilniuj besivažinėjantį, kad ant stendo tik 100kW išsuko iš 2.2JTS'o  :D O pačiam teko nubausti ir tautovežį, visų taip numylėtą BMW e60 160kW ir 2.4JTDm'a su 147kW, taip, kad išvadas pasidaryk pats  :D
Fotosesija kaip ir Niekšui darė vienas geras mano draugas Eimantas Raulinaitis, tikrai profesionalus vaikinukas, jei kam įdomu https://www.facebook.com/ermedia.auto/ (https://www.facebook.com/ermedia.auto/)  ;)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: MISA0901 2015-12-27 16:19
neperlenki 147kw padejas :)pabandom?
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2015-12-27 21:44
neperlenki 147kw padejas :)pabandom?
Drąsiai :) Visada už 
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: 156tas 2015-12-28 01:09
Drąsiai :) Visada už

As gal ir akiplesa, bet su savo 1,9JTD 81kw esu "padejas" ir E39 3,0d :D O pas mane vargani 103kw...(po programavumo) tai su 2,2JTS is idejos ir sustociau  :du:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2015-12-28 05:51
Apdėjikai jus :) gal kokie lavonėliai papuolė ir tiek arba tarpinė tarp vairo ir sėdynes nekokia :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: tiesiogAS 2015-12-28 12:50
daug tokiu apdejiku, kur su 66kw tdi issisiepe, dumais apsipyle mina ir net nesupranta, kad tu eko rezimu prie 3000rpm pavaras perjunginedamas ramiai vaziuoji :D

Šiaip kad 2,2jts neturetu stipriai atsilikt nuo 2,4jtd tai tikiu, bet tvarkingo jtd tikrai nepaimtu. Kitas klausimas kiek is LT vazinejanciu 2,4 yra is tikro tvarkingi, su veikianciom sklendem, egr ir nestringanciom geometrijom :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: moonshine 2015-12-28 14:24
2,2 jts nuo 2,4 jtd įsibėgėjimas iki 100 km/h ant popieriaus ar ne per 0,3 s tesiskiria. Tai kuris kurį "apdės" su dešimties metų kibirais lemia kas tik nori, pvz kuris vairuotojas ką tik cepakų sočiai prikirto, o kuris dar nevalgęs nuo ryto. Nekalbant apie tech būklę :lol: Radot zabovą su kuo lygintis  :lol:
Antraštė: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2015-12-28 15:50
Plius čia juk ne "pilno greičio auto" tai važiuokite pagal KET ir tiek :)
Vistiek jus koks niolikinis kartingistas trasoje su bet kuo padarys :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Juodas 2015-12-28 21:48
Puikios, teisingos nuotraukos - jaučiasi saikas. O tai yra labai gerai. Net keista, jog tai yra vienas ir tas pats fotografas (kuris fotkino ir Nieksui).
O dėl pačios Alfos, tai kai išgirstu tokias kuro ekonomijas, tyliai sau pagalvoju - koks aš vis dėl to laimingas* žmogus.. :)

*taip, taip - tai kas praktiška, nebūtinai yra laimė
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-19 16:46
Žodžiu prasidėjo linksmybės :D Vieną rytą įsėdus į automobilį ir jį užkūrus išmetė check engine, nieko labai blogo nepagalvojau, nes važiuoja gerai, traukia  taip pat gerai, jokių pašalinių bėdu atrodo nebuvo. Padarius diagnostika, kad ir kaip bebūtų netikėta - grandinės klaida :D Tai vą sėdžiu jau ramus abiejų variklio grandinių komplektus pasikeitęs pas Autofficinos vyrus, vą Tau ir 2.2JTS   :( Dar gerai, jog prie to pačio pamatė, kad alkūninio veleno škyvui - ragai, išplyšusios gumos, jau pasidaręs kreivas, trinasi į tepalo siurblį. Tai kaip būtų ir nieko, nusiperki naują ir pakeičia, bet nei Autofficina, nei nė viena kita automobilių detalių paduotuvė tokios detalės jokiuose kataloguose pirkti nerado naujos, skambinausi po šrotus (T.y. dvi 159 ir viena brera 2.2jts ant dalių) - škyvo neturėjo. Tai galų gale pasirodo toks pat (na ne toks pat, bet labai panašus ir su tuo pačiu kodu) škyvas eina ir į Opelį su 2.2i motoru, nuo jo tas pats škyvas nupirktas 3-4 kartus pigiau, nėi kainuoja devėtas iš alfos. Šiek tiek palengvėjo, nors ivensticiju alfonsas pareikalavo nemažai :D
(https://i.imgsafe.org/4639852.jpg)
Naujais grandinių komplektais pasidžiaugiau mažiau nėi savaitę ir palikau automobilį kebulo remontui. Nors dar rudenį planavau ją perdažinėti baltai, tačiau racionaliai viską apsvarščius ir pasiskaičiavus finansiškai buvo nuspresta palikti tą pačią baisia sidabrinę spalvą. Darbai baigėsi - darbai prasideda!
(https://i.imgsafe.org/5dca4ba.jpg)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-19 16:51
Žodžiu prasidėjo linksmybės :D Vieną rytą įsėdus į automobilį ir jį užkūrus išmetė check engine, nieko labai blogo nepagalvojau, nes važiuoja gerai, traukia  taip pat gerai, jokių pašalinių bėdu atrodo nebuvo. Padarius diagnostika, kad ir kaip bebūtų netikėta - grandinės klaida :D Tai vą sėdžiu jau ramus abiejų variklio grandinių komplektus pasikeitęs pas Autofficinos vyrus, vą Tau ir 2.2JTS   :( Dar gerai, jog prie to pačio pamatė, kad alkūninio veleno škyvui - ragai, išplyšusios gumos, jau pasidaręs kreivas, trinasi į tepalo siurblį. Tai kaip būtų ir nieko, nusiperki naują ir pakeičia, bet nei Autofficina, nei nė viena kita automobilių detalių paduotuvė tokios detalės jokiuose kataloguose pirkti nerado naujos, skambinausi po šrotus (T.y. dvi 159 ir viena brera 2.2jts ant dalių) - škyvo neturėjo. Tai galų gale pasirodo toks pat (na ne toks pat, bet labai panašus ir su tuo pačiu kodu) škyvas eina ir į Opelį su 2.2i motoru, nuo jo tas pats škyvas nupirktas 3-4 kartus pigiau, nėi kainuoja devėtas iš alfos. Šiek tiek palengvėjo, nors ivensticiju alfonsas pareikalavo nemažai :D
(https://i.imgsafe.org/4639852.jpg)
Naujais grandinių komplektais pasidžiaugiau mažiau nėi savaitę ir palikau automobilį kebulo remontui. Nors dar rudenį planavau ją perdažinėti baltai, tačiau racionaliai viską apsvarščius ir pasiskaičiavus finansiškai buvo nuspresta palikti tą pačią baisia sidabrinę spalvą. Darbai prasideda
(https://i.imgsafe.org/5dca4ba.jpg)

Opapapa...  :begam:

Kokie kebulo darbai ? Kadangi sumu nepaminejai tekste, tai nujauciu, kad nieko grazaus.... :(
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-19 17:08
Viskas atsiejo dar ne tiek ir daug, apie 700eur  :'( :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Eddie_Romeo 2016-04-19 17:10
JTS horror stories..
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-19 17:12
Kas baisiausia, jog tai nepabaiga dar :D Nėi verk, nėi juokis
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-19 20:25
Kas baisiausia, jog tai nepabaiga dar :D Nėi verk, nėi juokis

O tai kas dabar nutiko ? Damn that 2.2 ...
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Esnyper 2016-04-19 20:47
Šiek tiek liūdna, kad tokia markė negali pasiūlyti tikrai gero benzininio motoro... Jau seniai svajoju apie alfa su teisinga širdele, bet apart tbi, kurio taip paprastai negausi, nėra net iš ko rinktis.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-19 23:56
O tai kas dabar nutiko ? Damn that 2.2 ...
Nieko, ta prasme aš žiūriu į ateitį, jeigu taip tai variklio grandinės keitimai tampa profilaktika kas 1.5-2 metus :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-20 09:15
Nieko, ta prasme aš žiūriu į ateitį, jeigu taip tai variklio grandinės keitimai tampa profilaktika kas 1.5-2 metus :)

Na nebuk toks pesimistas...

As kai nuspirkau irgi 3 menesius viska is eiles tvarkiau. Aisku ir pirkau ja uz pigiau kaip mirusia. Dariau DPF, EGR, sklendes, kolektoriu, dirzus, pompa vandens, zvakes, zinoma tepalus. Diskus, kalades (na cia eksploatacines bet still). Suvedimas buvo pabeges, stiprintuvo skyscio bakelis... cia jau tie ka prisimenu :D  :du: zinoma liudniau kai perki ala tvarkinga, bet gaunasi sitaip. Kai zinai, kad lavonas, tai mroaliskai lengviau :D  :cart:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: MISA0901 2016-04-20 17:11
as stengiuos gal siektiek pigiau nupirkt nes zinau ar bisky uz brangiau pirkta vistiek kisi o cia pasidarai kai priklauso ir iseiga mazesne,as kaip ir Pavas minejo lb daug ka keiciau ir gan nepigiai viskas atsiejo bet pasidariau kaip priklauso ir esu lb patenkintas,,zinau kad be baimes bet kada sedu ir bet kur vaziuoju oji man atlygina maloniu vaziavimu,,jai patinka tas auto tai ir investuot negaila
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2016-04-20 17:24
Nieko, ta prasme aš žiūriu į ateitį, jeigu taip tai variklio grandinės keitimai tampa profilaktika kas 1.5-2 metus :)
Tepalą kokybiškesni naudok ir dažniau keisk, pamirši apie grandinės keitimą, nes gamintojas visišką fail padarė siūlydamas šiam varikliui "long life" su nežmonišku intervalu...
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-20 17:36
Tepalą kokybiškesni naudok ir dažniau keisk, pamirši apie grandinės keitimą, nes gamintojas visišką fail padarė siūlydamas šiam varikliui "long life" su nežmonišku intervalu...
Nu čia jau paskaita pravedė Autoficinos vyrai apie tą tepalą. Galų gale prieš tai buvau įsipylęs Xado tepalus, tai nemanau, kad čia vien dėl tepalo parėjo ta grandinė.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: MISA0901 2016-04-20 18:01
kaip pavyzdys,MAZDA MPV 2,3 benzinas 2006m,,zmona pildavo kazkoky suda,pasekmes vienas velenas isplake galvos lizdus ,remonto iseiga 1000eur bet zinoma keitem tuo pat grandine ir visa komplekta,beda tepalas kuris prasta tepima dave,,se tau ir tepalai
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2016-04-20 22:45
Nu čia jau paskaita pravedė Autoficinos vyrai apie tą tepalą. Galų gale prieš tai buvau įsipylęs Xado tepalus, tai nemanau, kad čia vien dėl tepalo parėjo ta grandinė.
Kiek tu pili, o kiek prieš tave koks varganas italas su 10W40 važiavo :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: KLIFF 2016-04-21 10:15
Kokybiskesni tepala pilti neproblema, problema, suzinoti, kuris is tu galybes rinkoje esanciu, tikrai kokybiskesnis. 95% rekomendaciju niekuo nepagristos asmenines simpatijos/antipatijos, arba reklaminio pobudzio "patarimai" :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Eddie_Romeo 2016-04-21 11:07
kaip pavyzdys,MAZDA MPV 2,3 benzinas 2006m,,zmona pildavo kazkoky suda,pasekmes vienas velenas isplake galvos lizdus ,remonto iseiga 1000eur bet zinoma keitem tuo pat grandine ir visa komplekta,beda tepalas kuris prasta tepima dave,,se tau ir tepalai

Bet automobilis ne nuo pradžių Lietuvoje eksploatuotas? Juk nebuvot išsiardę ką tik nusipirkę, gal jis buvo išėstas dar prieš jus, o žmonos važinėjimas tik pribaigė galutinai?
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-21 12:45
kaip pavyzdys,MAZDA MPV 2,3 benzinas 2006m,,zmona pildavo kazkoky suda,pasekmes vienas velenas isplake galvos lizdus ,remonto iseiga 1000eur bet zinoma keitem tuo pat grandine ir visa komplekta,beda tepalas kuris prasta tepima dave,,se tau ir tepalai

Moralas - neleisti zmonos i servisa kad nepiltu i varikli sudo  :D :star:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: KLIFF 2016-04-21 15:24
Moralas - neleisti zmonos i servisa kad nepiltu i varikli sudo  :D :star:
Arba tepalo ANT variklio
http://www.youtube.com/watch?v=PBbPwXAL790
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-21 15:34
http://m.auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-159-2-2-l-sedanas-2006-benzinas-4731671.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1400&order_by=1&order_direction=DESC&slist=3964848&subscribe=1&first=1

Nusibodo problemos ir nusprendei parduoti ? :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: PiPPas 2016-04-21 16:58
http://m.auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-159-2-2-l-sedanas-2006-benzinas-4731671.html?category_id=2&make_id%5B103%5D=1400&order_by=1&order_direction=DESC&slist=3964848&subscribe=1&first=1

Nusibodo problemos ir nusprendei parduoti ? :D

Tai, kad visai kita mašina parduodama - tiek spalvos požiūriu, tiek valst. nr. 8)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2016-04-21 17:26
Kokybiskesni tepala pilti neproblema, problema, suzinoti, kuris is tu galybes rinkoje esanciu, tikrai kokybiskesnis. 95% rekomendaciju niekuo nepagristos asmenines simpatijos/antipatijos, arba reklaminio pobudzio "patarimai" :D
Tada dažniau keisti, kol tepalo savybės dar kažkokios likusios, žinau kas keičia kas 5-7k km, o važinėja dugnais, variklį paskerdus modams atrodė kaip naujas. Tepalų kokybė ir jų keitimo intervalas yra kritiniai dalykai varikliui.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-21 22:48
Tai, kad visai kita mašina parduodama - tiek spalvos požiūriu, tiek valst. nr. 8)

Wll thank you captain obvious  :D :alaus:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: KLIFF 2016-04-22 09:58
Tada dažniau keisti, kol tepalo savybės dar kažkokios likusios, žinau kas keičia kas 5-7k km, o važinėja dugnais, variklį paskerdus modams atrodė kaip naujas. Tepalų kokybė ir jų keitimo intervalas yra kritiniai dalykai varikliui.
Pats tas intervalas 5k km, ne vienam tepalui. Buvau supyles i viena, tiesiog automobili, nebranguji GM 10W40. Po 2k km, patikrinus ji ukisku metodu, jis jau nelabai tepimo savybiu turejo :D
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-22 13:09
Pats tas intervalas 5k km, ne vienam tepalui. Buvau supyles i viena, tiesiog automobili, nebranguji GM 10W40. Po 2k km, patikrinus ji ukisku metodu, jis jau nelabai tepimo savybiu turejo :D

Na as nezinau. Pilu shell tepalus geriausius, keiciu jus kas 20-25k. Rekomenduoja keisti is viso kas 30k km... man atrodo, kad cia jau perlenkta siek tiek kas 5-7k keisti.

Kaip ir su mocais visi. Pasikeicia sezono pabaigoj i naujus, tada po ziemos stovejimo vel pasikeicia, tada po 1k km vel keicia. Nes ten kazkokios rugstys ir kitos magiskos jegos tepalo savybes pakeicia. Man tai atrodo kvailyste ir net gi gamintojas tepalu, kiek kartu lankiausi shell atstovybeje, nerekomendavo keitimo intervalu nei 5, nei 10, nei 15k km. Nors logiskai galetu sakyti jo jo, keisk kas 15, tai variklis bus kaip naujas...tepalu daugiau parduotu. Bet nesako, vadinasi nereikia  :star:

Manau to, kad motoras pats is saves yra netikes, tepalai tikrai nepakeis. Gali siek tiek padeti ,bet nepakeis. bet kurie premium lygio tepalai tikrai bus tokie pat geri, jei tik tinkamai skaiciukus ir zymejimus pagal savo varikli pasirinksite :)
Antraštė: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2016-04-22 13:27
Pilk 504/507 specifikacijos jei nori 20-30k km važiuoti, duodu 100% tepalai labai kritinis dalykas ir intervalas, ypač jautrus tepimui jts, o tepalai po 5-7k km keičia savo savybęs kardinaliai ypač mūsų klimate kai turime nuo +30 iki -20... Aš esu matęs garantinį variklį po 100k km su dylerio tepalais kur keisdavo kas 20k km apaugęs taip, kad velenėliai be galvučių likę ir vožtuvų nepakelia...
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Disco_V 2016-04-22 13:29
Kai nulėks turbina, tada pakeisi ir nuomonę ir tepalus :) Pvz... Beveik visi Renault rekomenduoja keisti tepalus kas 30k km, prancūzas, žmogus per daug nesigilinantis į mašinos vidurius, nusipirkęs salione naują (tarkim) Laguna, lekia tuos 30k km, kol kompas jam jau papypsi, kad neva reikia į servisą, aptarnavimui. Ir taip iki kol baigiasi garantinis. Po garantinio mina toliau tuos 30k km intervalą ir linksta turbina, nes jos tokio tepalo neperneša, kemšasi kanalai, gauna prastą tepalą, blogas tepimas ir t.t.. Kalbėjau su vienu perekupu, kuris beveik vien tik prancūziškom mašinom užsiima - dažniausiai į LT atvažiuoja Renault/Citroen su linkusiom turbinom dėl per ilgo intervalo tarp tepalo keitimo. Nežinau kaip Alfų turbinos, bet manau, kad ten tie patys Garret montuojami. Gal jos kažkokios kitos, gal Kalašnikovo principu pagamintos, kad nebijo nei smėlio, nei vandens, nei atrabotkės, bet ir šiaip, tepalus keist kas 30k km biški kosmosas... Vien jau kalbant apie kuro sąnaudas, kurios pakeistus tepalą sumažėja. Kad ir keletui mėnesių, bet vis jau kažkiek susitaupo.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-04-22 15:16
Na as nevaziuoju pats po 30k.

Dabar paziurejau pagal lipdukus tepalu keitimo, tai pagrazinau siek tiek, Vaziuoju mazdaug 17-20k. :D Na taip, cia jau kiekvieno isitikinimai ir kiekvieno rizika. Niekada negali zinot kas nuleks, kai auto perkopia 200k...nenuleks, gali dziaugtis. Kai nuleks - neber ka kaltint, ar tai tepalas, ar lakstymas kaltas.

Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: PiPPas 2016-04-22 18:40
Žmonės, neterškit svetimos temos :mzp:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-27 21:46
Sveiki bendraminčiai, draugai, pažįstami ir panašiai. Žodžiu po visų tvarkymų spėjau apturėti šiandien ir tokį nesmagų incidentą, abydna nors tu ką, vos spėjau susitvarkyti savosios tiek motorą tiek kėbulą, patekau į avarija, važiuojant tiesiai prieš pat akis išlindo iš šalutinio pacukai su prieš dvi valandas nusipirktu jų Mitsubiši Coltu, nei draudimo, nei technikines, o svarbiausia nei teisių neturintiems vaikinams, kad ir kaip bandžiau išvengt smūgio visvien atsitrenkiau į galą. Aišku išsikvietėm policija, viską suformino.
Nuostoliai: Vairuotojo pusės fara ( nebedega xenon, įbrėžta, įstumta atgal), kapotas kampas, sparnas dužęs, bamperis per pusę skilęs, dužęs, priešrūkinė taip pat dužus, subraižytas lietas ratas, susprogus padanga, išmuštas parktronikas, sudaužyti lempų apiplovimo purkštukai. Kolkas lyg ir tiek. Rytoj bandysiu siektis su savo draudimu dėl išmokos. Gal kas apšviesit kokios +- konpensacijos galiu tikėtis, ant ko nepasimaut, kokios sumos vaikšto už tokius apgadinimus.
Pridedu keletą nuotraukų:
http://postimg.org/image/6e1in3i7l/
http://postimg.org/image/mgv783lrl/
http://postimg.org/image/khp5ual0x/
Žiauriai gaila visų investicijų, darbo nuėjusių šuniuj ant uodegos tvarkant kebulą.  :-\
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Esnyper 2016-04-27 21:54
Nepergyvenk, sumokės draudimas tikrai smagiai. Svarbiausia su pirma pasiūlyta suma nesutikti, jei planuoji imti pinigus.

Nuvažiuok į savo servisą, tegu sudaro sąmatą ir orientuokis į tą sumą + bent kokius 300 morališkai žalai.

Tau nėra skirtumo ar jie turi teises ar ne, ar jie su draudimu ar be. Tau sumokės tavo draudimas, o tada jau jie savo būdais iš tų nevispročių atsiims pinigus.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-04-27 22:03
Maniškis servizas kur tvarkau kebulą - Panevėžyje, o šiaip tvarkausi pas Autofficinos vyrus, tai net nežinau, autofficina gi neužsiema kebulais, jie samatos tūrbūt nepadarys. Man įdomu +- kiek galima tikėtis daug maž, kas nusimano detalių kainose.   :(
Antraštė: 159 - That's why I'm hot
Parašė: brumbrum 2016-04-27 22:24
Kreipkis dėl kėbulo pas forumietį, pamiršau nicka, kažkas primins, jis dirba su draudimais...
Pasisekė, kad pacukai pabėgti nesiruošė :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: moonshine 2016-04-27 23:09
Kasperas a.k.a. Kaspero garažas dirbdavo liuob su tuom.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: PiPPas 2016-04-27 23:16
Kreipkis dėl kėbulo pas forumietį, pamiršau nicka, kažkas primins, jis dirba su draudimais...
Pasisekė, kad pacukai pabėgti nesiruošė :)

Pas Kasperą - http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/topic,68488.0.html

Jis su draudimais kontaktuoja ir tau turėtų padėti visais klausimais 8)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Disco_V 2016-04-28 08:50
Bukiškį yra neblogai mokantys skaičiuoti vyrukai :) Jie randasi ISUZU centre (Mokyklos gatvė 23, 14182, Lietuva, 54.766369, 25.202358). Man buvo irgi draudiminis įvykis, aš pasiėmiau draudimo pasiūlytą sumą ir patenkintas buvau, kol nereikėjo pradėti remonto darbų :) Pagal rekomendacijas nuvažiavau pas juos. Jie man paskaičiavo dvigubai didesnę kainą, negu gavau iš draudimo + PVM. Liūdesiukas suėmė momentaliai, bet jie išvartė taip, kad parašė apeliaciją draudimui + nusiuntė pilną sąmatą su visais darbais ir t.t. Man tiesiog reikėjo sumokėti tą sumą, kurią gavau iš draudimo, o likutį jie išsimušė iš draudimo patys :) Tik gaila, kad darbas ne toks kokybiškas, kaip pinigų išmušinėjimas. :( Jei nori nepriklausomo vertinimo - rekomenduoju juos. Dėl darbų - čia jau kiekvieno asmeninis pasirinkimas. Aš asmeniškai antrą kartą ten jei važiuočiau, tai tikrai priminčiau apie tą pirmą darbą.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-05-25 13:28
Tai vą, baigėsi karas su draudimu, jeigu kam nors įdomu, tai už šiuos pažeidimus, + važiuoklėje guoliavietę, po kelių bandymų išrašė 2117,66 eur  ::)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Esnyper 2016-05-25 13:30
O kiek atsistojo remontas? Man rodos mažokai šiek tiek.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Sraigamobilis 2016-05-25 13:57
Kodėl mažoka? Pusė Alfos kainos  :)
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-05-25 14:08
Koks skirtumas, kad puse alfos kainos, remonto kaina taip pat nejuokai, bamperio ant visos lietuvos neradau, kad būtų su parkavimosi sensoriais priekyje + xenon apipurškimu, xenon fara taip pat nemaža problema. + kad gavosi šie tiek ir važiuoklė. Tvarkyt dar netvarkiau, nes už savaitės išvažiuoju į užsienį mėnesiuj laiko, + dar net išmokos negavau, čia tik sutarta tiek. Galvos skausmas ką čia daryt su ja, gal bandyt parduot, ar tvarkyt. Nežinau, apmastymuose šiuo metu, per mėnesį manau susideliosiu prioritetus :D
(http://s33.postimg.org/dt0ijunyz/13275918_1196081347103368_805279274_n.jpg) (http://postimg.org/image/dt0ijunyz/)
Šiek tiek vakar apsitvarkiau, šiandien važiuosiu pakeist xenon lempute su blokeliu, kad veiktu fara, o rytoj atrestauruos vairuotojo pusės važiuoklę. Pora salenblokų, bei vieną šarnyrą. Kovos randai paslėpti po lipnios juostos kauke. Bandysim su ja keliaut į švedija.
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: MISA0901 2016-05-25 18:15
As ir nukeliavau y swedija..taipogi buvo nedaug laiko pasidaryt..bet vat.swedijo su AR
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: GytisMa 2016-05-25 19:44
(http://s33.postimg.org/ss7hd12zf/13278124_1196901303688039_1464721798_n.jpg) (http://postimg.org/image/ss7hd12zf/)
Nors ir teko nusiardyt puse priekio, bet viskas liuks, nieko baisiai ir neabeatrodo. Xenon veikia!
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: Pavas 2016-05-26 08:26
Aš net negaliu klausytis, nes pats žinau kaip už***** kai taip nutinka. Kažkoks idiotas įvažiuoja, o tada tu, visiškai niekuo dėtas, turi belekiek savo laiko sugaišti kol susitvarkai, turi būt kurį laiką be mašinos, kartais net ieškoti kitos. Tada vėl ta pati dainelė - nauji gedimai lenda etc etc.

Dažniausiai kaltininkas apgadinęs mašiną mažiau nukenčia, ness jis bent jau žino, kad PATS KALTAS. O čia... vargas :(  :du:
Antraštė: Ats: 159 - That's why I'm hot
Parašė: MISA0901 2016-05-26 20:47
Bet nieko pakeist negalim..gaila bet kartis neisi.gyvenimas juda