Už gerą daigtą pinigų negaila, jei tik daro tą ką reikia, bet neesmė.
Geriau pasakyk man, ar nepajutai su ta čiūda jūda triubą, kaip suprantu filtas konusas, o rezonuojančios dežės (didele tuščia dėžė pas V6 lyg už filtro, aiški matos orginale ant variklio, pas TS sparne preš filto dėžę) nebėra) kad trauka pasikeitė sūkių diapazone. Ta prasme geriau trauka jaučias prie mažų ir sumažėjo ties viduriu ar pike (ne readline, ten niekad nieko pas nieka gero nebūna) ar dar kažkaip.
Klausiu, nes pamenu savo ekperimentą, buvau išėmęs rezunuojančią dėžę (prieš filto dėžę, TS)
Tai prie mažų apsukų tikrai geriiau timteldavo, ar bent reagavo į gazą, tačiau ties 3000rmp, kur paprastai prasidėdavo pats FUN - 0 ir pasijausdavo tik virš gerokai 4000 rmp. tačiau buvo ir neigiamas dalykas, padidėjęs triukšmas iš varikllio pusės - garsesnis ir skardesnis.
Nesu R1 bakų fanas, bet triukšmas toks, kad tikrai stogas nuvažiuotų prie 6000 rmp ilgainiui.
Dar apie orą:
Kitas dalykas, variklio apsauga; lenkišką gariūnuos pričiupau, neapsižiūrėjęs, kad kampas nukirptas dešinėj (tipo jtd dešinej filtras ?) nors pas org. TS kuria turėjau malonumo dbaigt, iškarpa kairėj, kur ir filtras, senis matyt nežinojo kas to per daigtas nei tas TS, nei ta Alfa
Užsimečiau gryžęs, trason, kažkas ne taip, tarsi filtras 5 metus nekeistas butų, ir kažkaip pasistojo vaizdas, kad skylė kai kišau apsaugą keistai dešinėj liko. Gryžau ištraukiau, apkarpiau (kairėj) - rezultatas ant akių.
Žodžiu tai tik įrodo, kad oro srautas labai svarbus variklio darbui (filtro pozicija ir pan) Tą aaišku ir taip žinojau, čia tik praktinės pamokos įrodančios teoriją.
Į vobšė saitas tai apsileidęs, nemačiau savajam TS nei produkto nei in real (instaliacijos)