na kiek pastudijaves tarp modeliu 1.9, 2.4 Jtd ir 2.2 Jts, radau tokius skirtumus:
1.9 Jtd 16v (pasirodo yra dar ir 8 voztuvu 2007m.) - svoris (1585kg), galia (148 hp prie 4000rpm), sukimo momentas (320 Nm prie 2000 rpm), isibegejimas iki 100 (9.6s)
2.4 Jtd Q4 (ka tas reiskia Q4 nezinau) - svoris (1690kg), galia (209 hp prie 4000rpm), sukimo momentas (400 Nm prie 2000rpm), isibegejimas iki 100 (8.4s)
2.2 Jts (bendzinas) - svoris (1540kg), galia (184.5 hp prie 6500rpm!
), sukimo momentas (230 Nm prie 4500rpm), isibegejimas iki 100 (9.0s)
1750 TBi (palyginimui, bet ne mano kisenei siuo metu) - svoris (1430kg), galia (199.7hp prie 5000rpm), sukimo momentas (320 Nm prie 2000rpm), isibegejimas iki 100 (7.7s)
Lyginant dyzelinio 1.9 duomenis su bendzininiu 2.2, tai "idomesnis" butu bendzininis, kuris darbuojasi zymiai aukstesnese apsukose ir turetu suteikti linksmesni ispudi tiek garso atzvilgiu, tiek astresniame vairavime, jeigu toki isviso galima patirti su SW?
.
2.4 Jtd Q4 (gal kas galit paaiskinti ka tos raides Q4 reiskia?) yra galingas bet kartu ir zymiai sunkesnis. Tiktu labai gerai turbut ilgesnese distancijose "ryti" be vargo kilometrus pasiemus sakykim 140km/h greiti.
Duomenys man sako, jog jame sportiskumo tiek pat, kiek pas koki bmw 530 D, kuris sveria arti 2 tonu, bet turi per 230 hp. Jeigu kasnors turit kita nuomone ar patirti, prasau pataisykit mane.
Taigi bendzininis butu visai idomus variantas, bet jis reikalauja nemazai prieziuros ar ne? O jeigu pacipinus 1.9 Jtd, ka tada is jo galima isspausti? Gal kas turit patirties tame reikale? Suprantu, jog apsuku
iki 6000rpm vistiek nepasieksi...
bet galbut svorio ir galios kvota butu galima tokiu budu pagerinti.
Gerai, aciu jum dar karta uz atsakymus, o as dar turiu siek tiek laiko pastudijuoti, apgalvoti.