N tikiuosi dalyviu neatbaidysiu, bet savo irkitu patogumui imetu chia ralio taiykles...
Shiaip didzhioji dalis ju - sukurta Muko pernykshchiam raliui. Kadangi shymet bus patobulinimu - tai ir taisykles \"pagerintos\" B)
________________________________________________________
RALIO TAISYKLES
Bendri reikalavimai:
Kadangi lenktynės vyks bendro naudojimo keliais, kurie lenktynių metu nebus uždaryti, automobiliams galioja visi KET reikalavimai.
1. Visi ralyje dalyvaujantys automobiliai turi būti techniškai tvarkingi, praėję techninę apžiūrą, apdrausti ir pilnai sukomplektuoti pagal KET reikalavimus.
2. Vairuotojas negali vartoti alkoholinių gėrimų ar kitų svaigalų/kvaišalų visų lenktynių metu.
3. Ralio trasos maršrutas ir greitis parinkti ir sudaryti taip, kad neprieštarautų ir nenusižengtų KET.
4. Ralio organizatoriai neatsako už visus dalyvių padarytus KET ir viešosios tvarkos pažeidimus, nekompensuoja ralio metu ekipažų patirtų nuostolių. Todėl visi lenktynių dalyviai privalo pasirinkti tinkamą greitį ir rūpintis savo ir kitų eismo dalyvių saugumu.
Taisyklės:
1. Ekipažą sudaro vairuotojas ir šturmanas. Lenktynių metu ekipažo nariai gali keistis tarpusavyje.
2. Ekipažui nedraudžiama turėti tiek bendrakeleivių / konsultantų / borto mechanikų ir pan., kiek automobilyje yra laisvų sėdimų vietų.
3. Ekipažas privalo turėti šias papildomas priemones:
a) chronometrą
b) skaičiuotuvą
c) rašymo priemonę
d) mobilųjį telefoną
e) Lietuvos žemelapį
4. Startuoti leidžiama, tik teisėjui davus leidimą.
5. Visų lenktynių metu šturmanas vadovaujasi tik kelio legenda.
6. Slapti laiko kontrolės punktai yra parinkti teisėjų ir neskelbiami dalyviams iki lenktynių pabaigos.
7. Atvirame laiko/kontrolės punkte dalyviai privalo surasti teisėją, kuris dėvės skiriamuosius ženklus – „Alfa Romeo“ atributiką. Tik užsiregistravus pas teisėją lenktynes galima tęsti toliau.
8. Organizatoriai pasilieka teisę diskvalifikuoti ekipažą, jei jis akivaizdžiai nepasiruošęs lenktynėms, nors ir savo rizika norėtų jose dalyvauti. Taip pat leidžiama diskvalifikuoti ekipažą už akivaizdų KET nesilaikymą, keliamą grėsę lenktynių ir kitiems eismo dalyviams.
9. Teisėjai neatsako už klaidingus ekipažo automobilio spidometro ar kitų matavimo prietaisų parodymus, kuriais vadovaujantis, ekipažas padarė klaidą.
10. Teisėjai turi teisę lenktynių metu neatsakinėti į ekipažų užduodamus klausimus, nepriklausomai nuo to, kokiu būdu jie bus užduodami, gyvai ar telefonu. Jei ekipažas visiškai pasiklydo ir telefonu bando susisiekti su teisėjais – ekipažas gavęs informaciją kaip grįžti į trasą, yra diskvalifikuojamas, t.y. iškrinta iš įskaitos ir nebesivaržo dėl pagrindinio prizo.
11. Visa būtina informacija turi būti perduota likus 15 min iki pirmo ekipažo išvažiavimo į trasą.
Varžybų užduotis ir rezultatų skaičiavimas:
1. Kiek galima tiksliau įveikti lenktynių maršrutą, vadovaujantis legendoje nurodytu maršrutu ir atkarpų įveikimo laikais.
2. Legendoje nurodytas bendras trasos atstumas, atkarpų iki orientyrų atstumas ir atkarpų įveikimo laikas.
3. Rezultatas skaičiuojamas matuojant ekipažo kelionės laiką slaptame laiko kontrolės punkte. Išmatuotas laikas lyginamas su idealiu laiku, nurodytu legendoje.
a) Už kiekvieną pavėluotą sekundę – skiriamas 1 baudos taškas.
b) Už kiekvieną sekundę atvykus per anksti – skiriami 2 baudos taškai.
Tokiu skaičiavimo principu stengiamasi ralio dalyvius priversti kuo tiksliau laikytis kelio legendos ir KET.
4. Finiše sumuojami visi baudos taškai (2slaptų laiko kontrolės punktų, vieno atviro ir finišo).
5. Reitingo lentelė sudaroma baudų mažėjimo tvarka.
6. Visi ekipažai turės galimybe šiek tiek sumažinti savo baudos taškų sumą. Kokiu budu tai padaryti - visi suzhinos lenktyniu diena.