Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo GTV/916 Spider => Temą pradėjo: almuks1 2013-09-12 12:23

Antraštė: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 12:23
sveiki noreciau pirkti alfa romeo gtv. gal galit patart ka nors? kokia pliusai, minusai?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: kasper 2013-09-12 12:41
kokie ten minusai,gale mazai vietos,ilipt i masiniuka nepatogu,o kaip atsisedi i masina pajauti visa alfos malonuma ir nekreipi i tuos minusus demesio. tik atrast gyva gtv tikrai sudetinga. o kaip supratau,tamsta iesko 3.0 varikliu,tai isvis lietuvoi neatrasi. seip ir 2.0 ts pilnai uztenka. patarciau pirkt nuo 1998m (su naujasniu salonu)
man asmeniskai viena is maloniausiu alfu
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 12:45
2 l. planuoju pirkt. apie 2000 metu. o del gedimu? kokios problemos didziausios? kaip su detalem?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 14:11
Galinė važiuoklė tvarkyt brangu, nes ji sudėtinga. Be 1000 Lt ir į viršų niekaip neišsisuksi, jei netvarkyta, o tos, kurios dabar parduodamos dažniausiai tokios ir yra, t.y., reikalauja daug investicijų. Priekinė paprasta "fiatinė" nebrangi.
Varikliai tie patys, kaip ir kitose Alfose, TS diržui įstatyt reikia spec. įrankių ir reguliariai keisti.
Žiūrėk, kad variklis nedūmintų, pasitikrink tepalo lygį - esant mažam tepalo lygiui šie varikliai miršta.

Kitos bėdos būdingos šiam modeliui - smulkios, daugiau gali paskaityti apie tai, ką žiūrėti perkant - čia:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_gtv.shtml

Koks planuojamas biudžetas GTV?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 14:31
o detales kur geriausia pirkti? gal kokios nuolaidos buna klubo nariam?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 15:02
Ne sovietmetis, detalių dažniausiai dažniausiai turi visi, o šiaip http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=17071.0

Tik nemanau, ar čia rasi nors vieną, kuris rekomenduotų Autoprizmę. Jos venk visais aspektais, tiek detalių, tiek serviso.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: moonshine 2013-09-12 15:11
Su galine pakaba - nu gali pakainuot kartą. Bet sukiši tuos max (!) 1500lt į powerflex sailentus (su visu įdėjimu) ir užmiršti tą vietą metų metų metams. Plius dar valdomumas pagerėja  - tuo pačiu ir prie tiuningo prisiskaito - "kas žino - tas supranta" ;D Jei pirkt su pavargusia galine pakaba - pasitikrint kad svirtys besiklaipydamos porėmio nebūtų sugraužusios, nes ir dar reikalų tada bus.  
O šiaip, jei nekalbėt apie variklius (nes su TS neturiu patirties, kad bent ką protingo bandyt sakyt  ;D) - tai kitose vietose kažkokių ypatingų "ligų", galima sakyt, kaip ir nėr. Nu, kas susidėvi - tas susidėvi, kaip pasikeiti - taip toliau ir važiuoji.  ;D Viskas daugiau kaip ir pas visas - kad nebūtų perdaužyta, perchaltūrinta, nudrožta - kokią nupirksi, taip ir džiaugsies.  :-\
Detalės - plius yra internetinė prekyba, susirandi pats ką nori ir kokį nori, ne problema ir iš užsienio daba gi parsisiųsti jei ko nors šustro nori.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 15:18
tikriausia geriausia kad masiniukas butu lt nevazinejes pvz is kokios vokietijos?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: kasper 2013-09-12 15:26
pasitaiko ir vietiniu, ieskok. bus klausimu padesim ir su detalem ir su servisu
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: moonshine 2013-09-12 15:29
tikriausia geriausia kad masiniukas butu lt nevazinejes pvz is kokios vokietijos?
Geriausia, kad būtų mylėtas ir prižiūrėtas. O kad iš Vokietijos - tai dar ne kokybės garantija, o kad iš LT, tai ne visada reiškia, kad lavonas, nors tendencija ir yra  ;D Reik pačiam žėt akis išpūtus kiekvieną variantą.  :o  ;D
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Disco_V 2013-09-12 15:37
Taip ir nesužinojom koks biudžetas planuojamas GTV pirkimui. Šitas dalykas irgi daug ką pasako kokia GTV gali išeiti už tam tikrą sumą.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 16:20
apie 5000 lt
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: kasper 2013-09-12 16:43
bandik ziuret sita http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-2-0-l-sedanas-2000-benzinas-2935378.html
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 16:48
ziuresiu, bet kazkaip itartinai pigoka.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: moonshine 2013-09-12 16:54
Prieky nėra antsparnių, bufery grotelių, buvo matomai kažkiek pamušta - reik žiūrėt. Bet už tokius pinigus jei technika OK bent apžiūrėt apsimoka.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 17:03
kiek kuro ima jos mieste, uzmiesti?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: FaceOFF 2013-09-12 17:14
nelysk tu prie tu alfu uz penkis tukstancius... bus maziau zyzianciu kokios jos lievos ir t.t. nori gtv nusipirk tvarkinga ir gyva... nereiks cia kurt beesmiu temu ir rodyt griauciu, kurie jau metus laiko neparsiduoda....
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Disco_V 2013-09-12 19:35
Pasikonsultuok su forumo dalyviu "vanagiux", jis pasiėmė Spider ir prikėlė iki visai gero aparato. Jis papasakos daugiau kiek kas kainuoja ir kiek dar reikia investuot, visas silpnas ir stiprias mašinos vietas. Jei turi daug kantrybės ir dar kitą tiek pinigų (aišku priklauso kokio stovio mašiną paimsi) - tik pirmyn, tvarkyk ir turėsi labai gerą mašiną. O jei tik dėl to, kad nori Alfos, dviejų durų, kuri neblogai traukia ir "krūtai" atrodo - geriau nesivelk, nes iš forumo neišlysi, prakeiksi mašiną, o po kiek laiko nebe parduosi ir už 2000 Lt, kai jau bus damušta iki galo. 
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 19:49
Gali klaust ir manęs, aš saviškę itin išsamiai pažįstu,o ir esu tvarkęs daug ką ;)

Kuro valgo 7,5-14 priklausomai nuo važiavimo stiliaus ir trasos.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 19:54
Šita gerokai patrinta, po kapotu trūksta plastmasių, kaip kažkas minėjo, bamperio grotelių, priekis muštas, matos dažinėta, trūksta smulkių dalių, kurių taip paprastai nerasi, galinis bamperis kreivai stovi, o gyvai rasi dar daugiau kabliukų
bandik ziuret sita http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-2-0-l-sedanas-2000-benzinas-2935378.html
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 19:57
Nu isikisiu as - kas liecia GTV/Spider 916, varikliai Twin Spark lepus, bet jei buvo myletas - vaziuosi be problemu, nupirkus pirmiausiai keisti dirzus reikia, itempejus ir vandens pompa (eina variklio + balansirinis ir generatoriaus dirzeliai, 3 itemejai ir 2 atramiai guoliai ir vandens pompa), kas be ko pries perkant jei imanoma pasimatuok kompresija ir tepalo spaudima, bet abejoju ar tai leis pardavejas, nu bet nupirkus ta tikrai reiketu pasidaryti del savo ramybes. Viena is variklio bedu - faziu variatorius, ji keisti reikia kas 120 000km mazdaug ,nes jis pradeda karkti (uzvedus karsta varikli pirma 2-3s dirba motoras kaip dyzelis), taipogi del jo isdilimo kreta tepalo spaudimas sistemoje, kad velgi greitina mirti motoro, jis keiciamas keiciant dirza - kaina jo 500-700lt, dirzu keitimas visu - 700-900lt detales, pakaba - priekine labai pigi, norit restauruojama labai pigiai, galine - irgi nebrangi jei nekisi brangiausiu detaliu, tinka ten opel astra salenblokai arba tiesiog "restauruojama", viskas laiko labai gerai ir kainuoja visas galas 200-350lt mazdaug (priklauso ka darysi ir ka desi, deja retas servisas tai sugeba ir tai moka, kiti moka tik keisti naujos dalimis ir imti tukstancius), elektronika - made in germany, BOSCH, airbag sistema - Motorola, stabdziu sistema ATE, viskas paprasta, rankinio sistema labai paprasta, kebulai - detaliu gauti labai sunku, ju kainos dideles ir siaip detaliu taiwanis negamina jokiu (pvz keiciau ABS davikli, tik originalas BOSCH buvo).

Kas liecia skelbime rodoma varianta - vairas apsitrines, bet rida tiketina 200 000km ar kiek daugiau.

Beje patikrink kondicionieriu ar saldo - jei ne, 70% kad niekada nebeveiks, originaliu radiatoriu kainos kosmines, deti - dazniausiai supuve, pats kompresorius kondiskes made in japan, denso firmos, bet durnos konstrukcijos.

Variklis dar paminesiu - labai megsta tepalus, degina net 0,5l/1000km ir tai normalu, tad jo lygi reikia daznai tikrinti.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 19:59
Šita gerokai patrinta, po kapotu trūksta plastmasių, kaip kažkas minėjo, bamperio grotelių, priekis muštas, matos dažinėta, trūksta smulkių dalių, kurių taip paprastai nerasi, galinis bamperis kreivai stovi, o gyvai rasi dar daugiau kabliukų
bandik ziuret sita http://auto.plius.lt/skelbimai/alfa-romeo-gtv-2-0-l-sedanas-2000-benzinas-2935378.html

Manau i smulkmenas nereikia ziureti, 90% masinu buna dazynetos ne po karta, daugelis po 2-3 metu jau buna dazomos, reikia ziureti ar nebuvo labai stipriai sudauzyta, o del smulkiu bumt, trekt, tarkst - nereikai kreipti demesio  ;)
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Disco_V 2013-09-12 20:03
Dėl variklio - nežinau kaip tau, bet mano ex 2,0 T.S. tepalo nevalgė visai.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 20:04
Vanagiux, čia žiūriu tarsi pats būčiau pirkėjas. Aš visa tai matau, ir matyčiau kasdien tokią nuspirkęs, kas nedžiugintų manęs visai. Neaišku, tik kokio tipažo mūsų naujasis interesantas, gal jis į smulkmenas nekreipia dėmesio?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 20:12
Vanagiux, čia žiūriu tarsi pats būčiau pirkėjas. Aš visa tai matau, ir matyčiau kasdien tokią nuspirkęs, kas nedžiugintų manęs visai. Neaišku, tik kokio tipažo mūsų naujasis interesantas, gal jis į smulkmenas nekreipia dėmesio?

As nesakau kad toks smulkmenos neuzknistu, bet esme ta kad jei masina geros bukles - nepirkti jos del to kad truksta plasmasiu - butu neteisinga, turiu mintyje kad nekreiti demesio kad nera, nudereti kaina stipriai ir nusipirkus ramiai susideti ko truksta  ;)
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 20:15
Dėl variklio - nežinau kaip tau, bet mano ex 2,0 T.S. tepalo nevalgė visai.

Mano per 2000km - nei laso, kas bus toliau - stebesim ;) o siaip tu teisus - neturi deginti nei laso, bet perspejau, kad neissigastu zmogus.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 20:17
Pritariu, tai suteikia deryboms erdvės  ;)

Vanagiux, čia žiūriu tarsi pats būčiau pirkėjas. Aš visa tai matau, ir matyčiau kasdien tokią nuspirkęs, kas nedžiugintų manęs visai. Neaišku, tik kokio tipažo mūsų naujasis interesantas, gal jis į smulkmenas nekreipia dėmesio?

As nesakau kad toks smulkmenos neuzknistu, bet esme ta kad jei masina geros bukles - nepirkti jos del to kad truksta plasmasiu - butu neteisinga, turiu mintyje kad nekreiti demesio kad nera, nudereti kaina stipriai ir nusipirkus ramiai susideti ko truksta  ;)
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 20:34
kokie tepalai geriausi jai ir kiek telpa?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Disco_V 2013-09-12 20:39
Pagal katalogus telpa apie 4,5 litrus, o pili TIK GERUS tepalus (bent jau aš taip patarčiau) 5W-40 arba 10W-40, bet šita tema labai jau neapibrėžta, čia kas ką nori - tas tą pila...
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: almuks1 2013-09-12 20:43
kiekvienai masinai rekomenduojami tam tikros firmos tepalai.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Disco_V 2013-09-12 20:46
kiekvienai masinai rekomenduojami tam tikros firmos tepalai.

Yra gan nemaža tema apie tai šitam forume, paieškok, tikrai rasi. Pasiskaitinėk, ten daug prirašyta apie tepalus. Čia vienos nuomonės nėra apie juos. Manau vieningiausia nuomonė, tai, kad jie turi būti kokybiški, o kokybę kiekvienas supranta savaip ;)
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 20:54
Naudok Liqui Moly Top Tec4100 5W40 - nesigailesi ;) rekomenduoju.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-12 20:58
...galine - irgi nebrangi jei nekisi brangiausiu detaliu, tinka ten opel astra salenblokai arba tiesiog "restauruojama", viskas laiko labai gerai ir kainuoja visas galas 200-350lt mazdaug (priklauso ka darysi ir ka desi, deja retas servisas tai sugeba ir tai moka, kiti moka tik keisti naujos dalimis ir imti tukstancius)...

Na čia, jau nepyk, bet perlenkei. Jei turi servisą, kur viską tau padaro nemokamai, ar pats daraisi - tai gal į tiek tilpsi. Nežinau, kas už tokius pinigus imtųsi šitiek darbo: visas svirtis išlupt, o jose dar 16 sailenų pakeist...
Jei restauruosi (kokybiškai), tikrai virš 1000 Lt galinė važiuoklė atsieis. Jei naudosi powerflex, vien tik dalys kainuoja 1000 Lt + siuntimas iš UK + darbas. Jei tekinsi įvores iš poliuretano ruošinio, vėlgi ~1000 Lt. Jei kalbėtume apie naujas dalis (niekur nemačiau, kad kas pardavinėtų kito gamintojo after market svirtis), tai štai kainos iš Autobravos (www.fiatdalys.lt) vien tik už 3 pagrindines svirtis:
2893,90 Lt
689,48 Lt
1000,95 Lt
ir dar viskas x2, nes netvarkysi tik vienos pusės :). ir štai, ką mes gauname:
9168,66 Lt + darbas
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 21:25
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: moonshine 2013-09-12 22:36
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Vanagiux, nu kokį kartą tu gausi baudos - leptelsi, kažką panašaus, kad už 200lt perrestauruoja visą GTV galą - gausi kaip vyras atsakyt už bazarą ir pirmam užsimaniusiam forumiečiui padaryt tai už 200, o ne už 500 "po visų nuolaidų" - gal paskui pagalvosi iki rašydamas ir be reikalo nebebalamūtinsi nesigaudančių  ;D
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-12 22:46
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Vanagiux, nu kokį kartą tu gausi baudos - leptelsi, kažką panašaus, kad už 200lt perrestauruoja visą GTV galą - gausi kaip vyras atsakyt už bazarą ir pirmam užsimaniusiam forumiečiui padaryt tai už 200, o ne už 500 "po visų nuolaidų" - gal paskui pagalvosi iki rašydamas ir be reikalo nebebalamūtinsi nesigaudančių  ;D

Zodziu paskaiciavau - 14 salenbloku ten gale plius dvi stabilizatoriu gumos, tai grubiai yra taip - galima nemazai ju priderinti pagal pvz. jei norima, kitus galima restauruoti arba is karto visus bandyti restauruoti, 14x30 ~ 400lt, arba kaip sakiau deti priderinus, o tokiu kainos 20-40lt/vnt parduotuveje ir vaziuoti laimingam idejus kokius 500lt i gala, o ne 1000, 1500 ar 9000lt :)

p.s. kai parasai zmogui kad galine pakaba kainuoja nuo 1500 iki 9000lt - tai pasakykit kas pirks tokia masina?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Eddie_Romeo 2013-09-13 00:10
Teoriškai tavo paskaičiavimai atrodo gražiai, praktiškai sunkiai įmanomi.
Man teko tvarkyt saviškės galą: du meistrai, kurie restauruoja važiuokles ir turi nemažai patirties tame, praleido po pusdienį vartydami katalogus ir su liniuote matuodami esamų pasiūloje gumų dydžius, tačiau taip ir nerado nieko, ką būtų įmanoma priderint, kas normaliai atitiktų ir laikytų dideles apkrovas Gtv gale. Pirmasis, kuris nekartą darė tą patį 166tai Alfai (kurios važiuoklės principas tas pats, bet gumos nuo Gtv skiriasi, be to 166tai kuriai įmanoma tikrai pritaikyti nuo opelio ir kažkurio merso). Padarė iš to, ką rado. Iškart pasakė, kad tikriausiai nelaikys. Atlaikė 200 km, išplyšo. Antrasis bandė ieškot, nusprendėm, kad nieko geriau nei poliuretanas nebus. Jei visgi norėtųsi galą restauruot, tai tik, kai patys restauratoriai lieja gumą, pvz., Renatas. O jo kainos nuo 80 prasideda. Dar pamiršti, jog Gtv ne tik paprasti sailenai, bet ir plaukiojantys. Jie dar brangesni (pas tą patį Renatą, jei gerai pamenu 120 Lt / vnt buvo). Gtv už 30 Lt tai tik nemėgstantis valgyti altruistiškos sielos meistras apsiimtų daryt. Gali sakyti, kad Panevėžyje viskas daug pigiau, bet savikaina išlieka savikaina. Dėl to ir sakau, kad kokybiškas restauravimas kainuos virš tūkstančio, o pigiau gal ir pasidarysi, tačiau ar ilgam?

Alfa ne golfas, neverta tikėtis, jog tokio pakankamai reto automobilio unikalios važiuoklės remontas kainuos grašius. Naujų detalių kainas papostinau, nes tu jas paminėjai kontekste, asmeniškai neįsivaizduoju, kas imtųsi jas pirkti.

P.S. forume rašei, jog savo Spiderio tik priekinę važiuoklę tvarkei (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67787.msg212239#msg212239). Jei tau pasisekė ir galas pas tave jau buvusio savininko buvo sutvarkytas, tai kam kitus klaidint realybės neatitinkančiais skaičiais?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: moonshine 2013-09-13 00:42
Zodziu paskaiciavau - 14 salenbloku ten gale plius dvi stabilizatoriu gumos, tai grubiai yra taip - galima nemazai ju priderinti pagal pvz. jei norima, kitus galima restauruoti arba is karto visus bandyti restauruoti, 14x30 ~ 400lt, arba kaip sakiau deti priderinus, o tokiu kainos 20-40lt/vnt parduotuveje ir vaziuoti laimingam idejus kokius 500lt i gala, o ne 1000, 1500 ar 9000lt :)

p.s. kai parasai zmogui kad galine pakaba kainuoja nuo 1500 iki 9000lt - tai pasakykit kas pirks tokia masina?
O mes čia ne GTV iškišinėt susirinkom, kad rūpėtų "kas pirks".   ;D
Į fiatdalys kainas nereikia kreipt dėmesio, o 1500, atkreipk dėmesį, buvo paminėti ne kaip "nuo", o kaip "iki" ir ne už kažką, o už powerflex. Kur restauracija, o kur powerflex - tai du skirtingi dalykai.  ;D Biškiui nuskilus, man visas GTV galas naujai nusipowerflexino už štuką su biškiu kapeikų. Vat čia yra realūs pinigai iš realios kišenės sumokėti už realius dalykus, o ne teoriški paišvedžiojimai.  ;D
P.s. kasper -  :alaus: - nebuvo progos papasakot - bet kol tada nuo tavęs išsiraičiau iki Ukmergės g. - maždaug per kokias pusantros minutės - powerflexas mano antros pusės buvo aprūvintas kaip must-have modas GTV, nors po tavo neatsargios  ;D diagnozės, galvojau, gausiu bent pastabą už šeimyninio biudžeto neoptimalų naudojimą švelniai tariant  :lol:
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: vanagiux 2013-09-13 14:50
Teoriškai tavo paskaičiavimai atrodo gražiai, praktiškai sunkiai įmanomi.
Man teko tvarkyt saviškės galą: du meistrai, kurie restauruoja važiuokles ir turi nemažai patirties tame, praleido po pusdienį vartydami katalogus ir su liniuote matuodami esamų pasiūloje gumų dydžius, tačiau taip ir nerado nieko, ką būtų įmanoma priderint, kas normaliai atitiktų ir laikytų dideles apkrovas Gtv gale. Pirmasis, kuris nekartą darė tą patį 166tai Alfai (kurios važiuoklės principas tas pats, bet gumos nuo Gtv skiriasi, be to 166tai kuriai įmanoma tikrai pritaikyti nuo opelio ir kažkurio merso). Padarė iš to, ką rado. Iškart pasakė, kad tikriausiai nelaikys. Atlaikė 200 km, išplyšo. Antrasis bandė ieškot, nusprendėm, kad nieko geriau nei poliuretanas nebus. Jei visgi norėtųsi galą restauruot, tai tik, kai patys restauratoriai lieja gumą, pvz., Renatas. O jo kainos nuo 80 prasideda. Dar pamiršti, jog Gtv ne tik paprasti sailenai, bet ir plaukiojantys. Jie dar brangesni (pas tą patį Renatą, jei gerai pamenu 120 Lt / vnt buvo). Gtv už 30 Lt tai tik nemėgstantis valgyti altruistiškos sielos meistras apsiimtų daryt. Gali sakyti, kad Panevėžyje viskas daug pigiau, bet savikaina išlieka savikaina. Dėl to ir sakau, kad kokybiškas restauravimas kainuos virš tūkstančio, o pigiau gal ir pasidarysi, tačiau ar ilgam?

Alfa ne golfas, neverta tikėtis, jog tokio pakankamai reto automobilio unikalios važiuoklės remontas kainuos grašius. Naujų detalių kainas papostinau, nes tu jas paminėjai kontekste, asmeniškai neįsivaizduoju, kas imtųsi jas pirkti.

P.S. forume rašei, jog savo Spiderio tik priekinę važiuoklę tvarkei (http://www.alfaklubas.lt/forumas/index.php?topic=67787.msg212239#msg212239). Jei tau pasisekė ir galas pas tave jau buvusio savininko buvo sutvarkytas, tai kam kitus klaidint realybės neatitinkančiais skaičiais?

As turejau GTV pries 7 metus - gala tvarkiau, dejau astros salenblokus plaukiojanciu ir dar kazka tevukas dare.

166 gale eina mercedes mazieji ir bmw didieji salenblokai.

p.s. pas Kasper buvusioje GTV buvo restauruoti salenblokai - gumos ideti, patys su tevuku matem savo akim, tik nz ar visi ar tik pora, kazkaip neuzfiksavau.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: waidaz0429 2013-09-13 22:50
2013 pradzioj pas Zaza tris ar tai 4 poras sailentbloku keiciau i powerflex, tai kainavo apie 850 lt, cia su darbu.
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: ZX 2013-11-11 12:45
1 salenbloko restauravimas 30-40lt su darbu, nu tai 16 X 35 = 560lt, plius nuolaida va ir gausis 500lt.
Vanagiux, nu kokį kartą tu gausi baudos - leptelsi, kažką panašaus, kad už 200lt perrestauruoja visą GTV galą - gausi kaip vyras atsakyt už bazarą ir pirmam užsimaniusiam forumiečiui padaryt tai už 200, o ne už 500 "po visų nuolaidų" - gal paskui pagalvosi iki rašydamas ir be reikalo nebebalamūtinsi nesigaudančių  ;D
tai nuolat jis lepteli ir nieko jam nebuna  :) ...na tryne cia kazkaip pries kuri laika viska ka jis rase, nors kartais ir visai kompetetingai bando padet tiems nesigaudantiems...
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: FaceOFF 2016-11-27 11:49
sveiki, pajudinsiu seną temą, pamaniau, gla kas žinot kur kokiam patvory "miega" nereikalinga GTV, gal dar netycia kur aplink Klaipėdą, arba, gal kas turit pilną saloną kurnors uzkonservavę :) ? 
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Easy2 2016-11-27 12:43
sveiki, pajudinsiu seną temą, pamaniau, gla kas žinot kur kokiam patvory "miega" nereikalinga GTV, gal dar netycia kur aplink Klaipėdą, arba, gal kas turit pilną saloną kurnors uzkonservavę :) ?
Mačiau autopliuse skelbimą, Klaipėdoj gtv parduodamas. Dar ir video yra apie mašiną. Ar tu ieškai ilgai stovėjusio nereikalingo egzemplioriaus?
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: FaceOFF 2016-11-27 21:07
jo, labiau kaip donoro, nei reguliaraus auto
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: Dominykas.info 2017-06-01 18:54
Sveiki,

nuo kokių alfų tiktų greičių dėžė 2.0 1997 Twin Sparkui?
156 tokios pat ėjo ar ne? O gal ir nuo 147 tinka?

Ne faktas kad reikės keisti, bet tikimybė yra. Visi bėgiai jungiasi, bet daug laisvos eigos ir atbulinis praktiškai niekada neįsijungia švelniai (tyliai). Bus matyt aišku pakeitus išminamąjį guolį ką greitu metu ir darysiu - na arba per vieną išardymą pasikeisčiau jei pigiai rasčiau tą dėžę.  ;)
Antraštė: Ats: bendrai apie gtv
Parašė: ZX 2017-06-01 19:33
identiska tik gtv ir spider, tinka(su biski kitais perdavimais) 145,146, 155 16v...156, 147 nebent viduriai...problema gali buti ir su dezes valdymo traukutem(sarnyrais)...jei rasi gerai veikiancia deze su neisplestais sriegiais gale, laikyk, kad laimejai loterijoj...nors turiu gal 3vnt bet visos su niuansais ar tikimybem, rinkausi is 2 deziu viena, nes uzdejus paaiskejo, kad 2 pavaros sinchronizatorius luzes, kita uze, nes guolis subyrejes...