Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo => Temą pradėjo: Artiz 2012-03-05 17:56

Antraštė: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2012-03-05 17:56
Sveiki  :)
Atsiprasau jei ne cia patalpinau sia tema, bet kur geriau ja talpinti jei ne prie "patobulinimu" :)
Taigi, yra galimybe visiems norintiems isigyti GSR isiurbimo komplekta (-us). Ka tai reiskia - tai ne vien tik sportinis oro filtras, tai visas perdarytas isiurbimo traktas (gofros, zarnos ir t.t.). GSR komplektai nuo kitu tuo, jog jie yra ranku darbo ir sukurti be kompromisu kainos mazinimas/galia. Taigi jie drasiai suteikia didziausia sukimo momenta lyginant su kitu gamintoju (K&N, Samco, SSE ir kt.) produkcija. Kol kas pasiula nera didele - tik kai kuriems automobiliu modeliams, taciau asortimentas nuolat pleciamas. O esant poreikiui, galima pagaminti isiurbimo komplekta ir konkreciam automobiliui. Kaina, zinoma, ne du litai :) Komplektu kainos prasideda nuo 400Lt iki 1000Lt. Beabejo uz tai jus gausite visiskai pilna komplekta (su oro filtru).
Jeigu ka nors tai sudomino - rasykit cia, arba man tiesiogiai i el pasta ardalys@gmail.com ir papasakosiu placiau.
P.S. As jokiu budu nesu pardavejas, as tiesiog esu paprasytas pacio gamintojo, norincio isivyrauti Lietuvos rinkoje, jog paplatinciau sia informacija (http://www.clovertechuk.com/)
P.P.S. Jei atsirastu kas noretu buti isskirtinis produkcijos atstovas ir importuotojas - su mielu noru laukiame pasiulymu ;)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Laimis 2012-03-05 22:35
o cia gal kaipnors galima pamatyti foto? nes kazkaip neaisku uz ka pinigus moket
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2012-03-06 18:54
Na foto nelabai ka parodo, aport spalvota silikonine zarna :) Bet, zinoma, prasom:
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Zhalias 2012-03-08 10:34
Ypatingai gerai turėtų turėtų veikti šis variantas  ;D Traukia karštą orą per įkaitusią silikoninę žarną  :-X Sukimo momentas staiga šoka kokia minus 20%...
Sorry, bet labai panašu į atbularankių darbą.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: pavaduotojas 2012-03-08 12:14
Cia is tos pacios serijos,kai vienas jaunuolis klause apie gt tiuninga  ;D ,visi tyli,nes jau rasyti absurdas,bet Zhalias matyt neistvere  ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2012-03-08 23:35
visada nesunku suorganizuot dyno stendo bandyma su JUSU automobiliu pries ir po sio kit'o montavimo
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: TwinTurbo 2012-03-09 02:28
Kadangi neoficialu ir yra zmoniu kas domisi ir pats artimiausiu metu zadu tobulint oro paemima tik planuose buvo didesnio pralaidumo filtras i standartine deze, gal pasakytumet kiek sita offer'ta kastuotu? 156 2.0Twinspark CF2 variklis.  
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2012-03-20 19:19
Cia katik paleista (vis dar "farsiruojama") svetaine, kurioje nors ir nedaug, bet siek tiek daugiau info ir nuotrauku. Greitu metu prie kiekvienos foto bus ir dyno grafikas su pries ir po rezultatais.
http://www.torque7.eu/
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2012-06-17 22:01
Neuzilgo vienas toks komplektukas puikuosis mano 166'oje. Liepos 1-14 dienomis su ja busiu Lietuvoje. Jei labai kam idomu, ar net noresi ji ismeginti savo automobilyje - maloniai prasom ;)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-19 23:36
Atgaivinu tema - kam idomu pasiziureti minetu "sudarankiu" darba:
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-20 10:01
Atgaivinu tema - kam idomu pasiziureti minetu "sudarankiu" darba:
Pakomentuok gal tą darbą ? :)
Ir kas čia per medžiaga  :o
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: kasper 2013-03-20 10:11
kiek matau,autoaibei yra tokia juosta,bandziau jau pora sikiu turbos slangus atstatinet. nusiskundimu neturiu
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-20 10:39
Tada jau geriau iš senukų raudonais karščiui atspariais dažais nupurkšt visas trubas :lol:
Kaip mano diskai ?  ^-^
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-20 12:11
Kasper tu rimtai taip galvoji kad cia apvyniota su lipnia juosta? :D :D :D :D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: kasper 2013-03-20 13:35
ten ne lipni juosta,ten tiesiog juosta kuria isilido,apviniojas jia
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-20 16:05
ten ne lipni juosta,ten tiesiog juosta kuria isilido,apviniojas jia

Na tau juk geriau zinoti kas pas mane po kapotu :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: kasper 2013-03-20 16:21
ten ne lipni juosta,ten tiesiog juosta kuria isilido,apviniojas jia

Na tau juk geriau zinoti kas pas mane po kapotu :)
as sakiau,tik apie tai i ka panasu.o kas ten pas tave po kapotu ,tai tik tau zinot:))
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-20 16:25
Na gal ir kiek panasu bet tikrai ne tai, nes is gamykliniu oro trakto daliu iki kolektoriaus tai tik oro srauto matuokle ir droselio sklende liko :) Taigi net prie didelio noro nebutu ka cia apvyniot :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-20 18:54
Tai kur čia to gerio teirautis ir kiek kaštuoja, nes svetainė mirus, FTP pasileidžia :)   ?
Nu ir ar buvo verta ?  ???
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-20 20:09
Svetaine persikele i www.torque7.co
O siaip jei ir pasakysiu, kad buvo verta vistiek nieks nepatikes :) Jei pasakysiu kad trasoj kuro maziau ryja - irgi niekas nepatikes :)
Taigi ikeliau nuotrauka, nes prisiminiau kad kazkada tokia tema buvau sukures...
P.S. 166 pilnas komplektas - virsutine ir apatine silikonine 4 sluoksniu zarna, kuginis medvilninis filtras ir visi tvirtinimo elementai - 800Lt.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-20 21:59
Nors aš į viską ir visus lia lia lia žiūriu visad labai skeptiškai, niekad nesakau nesamonė.

Čia kaip ir su padangom kurias katik pasiėmiau, pervertęs daugybę review nekartą radau pasisakymų, kad hebra nuvažiuoja 20 myliu daugiau baku, tik nereik lia lia lia, Y ir W indeksu pažymėtas pdangas ant mažalitražių nededa. Oi čia jau offtopic gavos bižki  :lol:

Mane tokie dalykai domina pirma dėl oro šaltumo, nes arba man pasimaišę ir vaidenas, kad mano TS'as prasčiau traukia (vos vos) gerai sušilęs, plasmasės (trubos) gi elementarios ir tikrai šiltos būna, kapotą pakėlus, sakau gal čia to pasakoje - oro srautas tas pats, bet deguonies mažiau ( oras plečiasi ) tai ir kapsi mažiau kuro, o kai dar trečia liamda uz katalyziko, tai viską ir suoptimizuoja pagal galimybes, tai ir gaunas, kad "prglūta" pašilęs, tai jaučiasi prinsipe prie mažesnių apsukų, tai mieste labai mažina FUN, lyginant kaip smaugias šaltu motoriuku nuo 2000-3000 rmp;)

Ta prasme tikiuosi, manau ir tikiu, kad normalesnės žarnos mažiau laidžios šilumai nuo variklio.

Klausimėlis kaip suprantu su prekėm gerai pažįstamas, o galima TS'ui be kugio, vientisą su skylę pačiam mafui nuo filtro dėžės iki koliko ? Man kažkaip tie kūginniai kabantys ore, plius medvilnių tepaliojimas (nesinori laidot maf'o ilgainiui) ir dar keli niuansai, tingiu jau rašyt.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-20 22:25
Jei atvirai, manau tavo atveju visais atvejais neverta. I klausima ar galima atsakysiu vienareiksmiskai - taip, beabejo galima. O toliau klausimas ar verta?
1) Siliconines zarnos taip pat kaista, gal kiek maziau nei plonos plastikines, taciau bet kuriuo atveju kaista (po kapotu nieko nerasi tikrai salto);
2) Paliekant originalia oro deze su filtru tavo atveju isiurbiamo oro temperaturos nesumazinsi, net ir pakeitus taka nuo dezes iki kolektoriaus. Visa tai todel, jog originali deze sukurta ne tik garso slopinimui, bet ir greitesniam variklio isildymui iki darbines temperaturos. O TS'u oro isiurbimo traktas yra laaabai ilgas ir vingiais grystas, todel ir oras turi gera galimybe susilti :(
3)Net jei ir noretum tokios zarneles, rysium su tuo, kad tai butu vienetinis projektas - be 500Lt neapsisuktum :(

P.S. Viena is priezasciu kodel GSR nenaudoja visu tu populiariu Green ar K&N filtru, nes juos reikia paciam naudotojui susitepaluoti ir priziureti (o padauginus tepalo - bus kaip ir minejai, ate AFM'ui). Filtrus kuriuos rasi GSR kit'uose nereikia priziureti, nes jie yra jau vos vos sutepti is tiekeju reikalingu kiekiu tepalo ir todel po mazdaug 50.000km gali tiesiog ismest ir isidet kita :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-20 23:15
Už gerą daigtą pinigų negaila, jei tik daro tą ką reikia, bet neesmė.

Geriau pasakyk man, ar nepajutai su ta čiūda jūda triubą, kaip suprantu filtas konusas, o rezonuojančios dežės (didele tuščia dėžė pas V6 lyg už filtro, aiški matos orginale ant variklio, pas TS sparne preš filto dėžę) nebėra) kad trauka pasikeitė sūkių diapazone. Ta prasme geriau trauka jaučias prie mažų ir sumažėjo ties viduriu ar pike (ne readline, ten niekad nieko pas nieka gero nebūna) ar dar kažkaip.

Klausiu, nes pamenu savo ekperimentą, buvau išėmęs rezunuojančią dėžę (prieš filto dėžę, TS)
Tai prie mažų apsukų tikrai geriiau timteldavo, ar bent reagavo į gazą, tačiau ties 3000rmp, kur paprastai prasidėdavo pats FUN - 0 ir pasijausdavo tik virš gerokai 4000 rmp. tačiau buvo ir neigiamas dalykas, padidėjęs triukšmas iš varikllio pusės - garsesnis ir skardesnis.
Nesu R1 bakų fanas, bet triukšmas toks, kad tikrai stogas nuvažiuotų prie 6000 rmp ilgainiui.
Dar apie orą:
Kitas dalykas, variklio apsauga; lenkišką gariūnuos pričiupau, neapsižiūrėjęs, kad kampas nukirptas dešinėj (tipo jtd dešinej filtras ?) nors pas org. TS kuria turėjau malonumo dbaigt, iškarpa kairėj, kur ir filtras, senis matyt nežinojo kas to per daigtas nei tas TS, nei ta Alfa :D
Užsimečiau gryžęs, trason, kažkas ne taip, tarsi filtras 5 metus nekeistas butų, ir kažkaip pasistojo vaizdas, kad skylė kai kišau apsaugą keistai dešinėj liko. Gryžau ištraukiau, apkarpiau (kairėj) - rezultatas ant akių.

Žodžiu tai tik įrodo, kad oro srautas labai svarbus variklio darbui (filtro pozicija ir pan) Tą aaišku ir taip žinojau, čia tik praktinės pamokos įrodančios teoriją.

Į vobšė saitas tai apsileidęs, nemačiau savajam TS nei produkto nei in real (instaliacijos)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-21 11:06
Ar tikrai neradai Twin Spark'o instaliacijos? :)
http://www.torque7.co/AR166.htm

Kas del traukos tai pas 24V V6 nuo 3500 rpm traukos ir taip pakanka (asmeniskai man) iki pat redline, o stai iki tol lyginant su pries tai turetu 12V V6, variklis atrode bukas. O prie viso to dar prisideda automatas. Isidejus "ciuda juda" visu pirma pastebejau (zinoma po kompo adaptacijos), jog vaziuojant apie 50 km/h norint truputi pagreitet ir staigiai numynus gaza koki 1/4, seniau automatas puldavo perjungt begi (ko kartais visai nesinoredavo), o dabar vaziuojant taip nedaro - zaidzia per taip vadinama "pusle" su apsukomis. Aplamai trauka juntamai pagerejo, ypac mieste, nes norint lengvai aplenkti koki autobusa ar kitokia kliuti tokiam pat manevrui reikia maziau "gazo". Deja ant galios matavimo stendo nematavome pries, nes tuo metu zmona laukesi ir fiziskai negalejau skirti laisvos dienos tam, o dabar matuoti "po" nera prasmes, nezinant konkretaus variklio "pries" bukles, nes kaip zinia italai labai jau optimistiski su savo gamintojo teigiamais duomenimis :)

Garsas. As taip pat nesu triuksmo megejas, todel ir vazineju su 166 o ne su kokia Fiesta Zetec su 20cm ismetimo vamzdziu :) Bijojau deti kugini filtra ir sitoki isiurbima nes maniau, kad galbut garsas erzins. Surizikavau, nes zinojau, kad visada galima isideti originalia oro deze :) Rezultatas - vaziuojant ramiai, niekas nepasakys kad aplamai kazkas buvo prikises nagus prie variklio. Malonus ausiai zemas riaumojimas (primenantis V8 variklius) atsiranda tik stipriai apkrovus varikli it tik nuo mazdaug 2000 iki kokiu 4000 rpm, veliau nuo 4000 rpm riaumojimo nebesigirdi nes ji nustelbia legendine ir visu megstama V6 auksta nata.

Siu GSR'u esme yra tame, jog zmogus juos daro ne siaip sau, kad tik padaryt vamzdi su filtru, ka is esmes visa laika siule K&N su savo i57 plastikiniais komplektukais, kurie jei ne filtras, realiai jokios naudos neduoda (K&N niekada nera net publikave jokiu oficialiu galios matavimu su savo produkcija), o kainuoja kaip "uz Tevyne" (http://www.performance-filters.co.uk/kn-57i-induction-kit-alfa-romeo-156-20-excluding-jts-19972002-570350_p1528011.htm) arba kaip veliau pradeti gaminti aliuminiai sudurtiniai K&N Typhoon kit'ai, kurie is esmes buvo ir yra meginimas nukopijuoti GSR (http://store.knfilters.com/search/product.aspx?prod=69-0502TWR).
GSR'ai aplamai atsirado del to, jog tuo metu rinkoje nebuvo jokio tikro isiurbimo maziems Seicento/Cinquecento Fiat'ams. Nes kaip zinia, malalitraziams automobiliams idejus kugini filtra galios ir sukimo momento nuosmukis ties zemomis apsukomis jauciamus kur kas labiau nei galingesiniems, ka butent ir daro kuginiai filtrai. Todel pritaikydamas elementarias oro srauto zinias nesunkiai sukure siam momentui geriausia kit'a siems maziems Fiat'ukams (beje, kuri Zhalias cia taip papeike sakydamas jog galia krenta 20% del karsto oro einancio per karsta zarna :) cia jei kam idomu kaip ta galia "krenta" http://www.torque7.co/SPIMPI.htm). Pagooglinus per kelias akimirkas galima rasti kruva tokiu atsiliepimu kaip:
http://forums.puntomk2.co.uk/showthread.php?11839-GSR-Induction-Kit-10-BHP-Increase&p=173472 arba
http://www.fiatforum.com/cinquecento-seicento/30093-seicento-induction-kit.html arba kad ir cia, kur kazka dare ivairiu kit'u palyginimus ir isaiskino, kad vel gi GSR geriausias:
http://c2club.co.uk/showthread.php?8606-Intake-Modificatons-Your-Options

O kodel jie tokie ypatingi, galima paskaityti cia (angliskai):
http://www.torque7.co/Introduction.htm
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-03-22 16:08
Huh, tikrai nepastebėjau TS'o, pažiūrėjau saraše Alfa tik 166 tai ir net neatverčiau, Facebook varčiau tipo daugiau foto, neesmė.
(http://www.torque7.co/AL1.jpg)
Keli klausimai:
1. Kur dingo MAF'as ? nematau foto (ar bent ten kur tūrėtų matytis :D )
2. Kur TS'ui kabo filtras, ta prasme gimtojo vietoj (dėžės) +- ar rezonuojančios dežės straublio ( labiau prie kairiojo sparno +- landžerono aukštyje ?
3. Spalvų pasirinkimas iš trijų ( mėlyna, raudona, juoda ar tokia kaip po tavo dangčiu galima) ?
4. ir kiek tas malonumas atsieis už ne custom kaip anksčiau išsireikšta.

Kad tave velnias, būtum neatsiliepęs, būčiau rame galva, nes ir taip šiam sezonui modų ir einamūjų išlaidų per akis finansine prasme, piniginė toks vaizdas pati bėgiot nuo manęs jau pradėjo. Alfa yra alfa - nieko nepadarysi...  ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-03-22 16:40
Jei mes kalbame apie 156 su senuoju TS (sprendziant is signaturos), tai:
1) MAF'as ar AFM'as (kaip jau kas vadina :) ) nuotraukoje nesimato, nes jis yra zemiau ir integruojamas tiesiai i tam tikra vieta zarnoje (tam reikes is senojo "vamzdzio" tipo matuokles atsisukti ir issitraukti elementa). Zarna nuo oro filtro iki droselio sklendes yra vientisa be sudurimu, siekiant uztikrinti geriausia oro srauta (niekas kitas rinkoje negali to pasiulyti - net brangesni K&N Typhoon, kaip turbut matei, yra sudurtiniai).
2) Filtras kabo straublio vietoje, prie lodzerono ir jei neklystu kaip ir pas mane, posparnyje (jei domina, galiu padaryti savo filtro vietos nuotrauka). Butu kvaila ji palikti originalios dezes vietoje nes ten ne pati geriausia vieta atviram kuginiam filtrui...
3) Taip, kol kas trys spalvos. Juoda tai ir yra tokia kokia pas mane (tik manoji siek tiek apdulkejusi, kaip ir visas variklis :( )
4) Visas TS komplektas (mazdaug 1.3m ilgio silikonine zarna, kuginis oro filtras, tvirtinimo "ausys" ir kt elementai, chamutai ir t.t.) kainuoja kaip jau kazkur buvo mineta pradzioje sios temos 221 svaras  kas siandien (santykiu, jei neklystu 3.92) yra apie 866Lt.
Tik vienas momentas, dznai instaliavimas buna paprastas, bet tik ne TS - kad prieiti prie vieno gamyklines oro dezes varzto reikia nuimti bamperi :P
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-01 23:10
Tik vienas momentas, dznai instaliavimas buna paprastas, bet tik ne TS - kad prieiti prie vieno gamyklines oro dezes varzto reikia nuimti bamperi :P
Kas dėl deinstaliavimo OEM dalių, tai reik galvą ant pečių turėt ir viskas išsiardo, buvo viskas nueimta, be duobės ir bamperių nusikinėjimų, Lopant vieną elementą, nuspresta ir kitiems gyvybės įpūst (TS'ui) :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-02 00:39
Na va kaip saunu :) Tai isvis tokiu atveju nebelieka jokiu kliuciu aport finansu taupymo :D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-02 10:27
Mažiau projektelių būtų, nebūtų ir pastarūjų bėdu.
P.S. Padangos, Stabdžių pillnas komplektas, peraugsias kogero į conversion, nutarkuotas bamperis kažkieno, tai pavasarinis makiažas peraugo į pilną perdažymą abiejų bamperių, nors planuota tik psipoliruot kelias siūlo dydžio vos pastebimas vietas, Kaune paikta dugno apsauga ir tt. tt. ir tt.  ;D

Dėl TS  trūbos  skeptiškai atrodo tik Maf lokacija, iš tavo pasakojimų. Nesu tikras ar neužsiriebins mišinys, mat maf šaltesnėj teritorijoj, kita vertus manasis CF3, tai papildoma liabda gal sureguliuotų, jei iš maf neypatingai teisinga info pareitų  :-\
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-08 10:35
Zinoma, kad uzriebins :) Juk variklis gaus daugiau oro = atitinkamai reikia daugiau kuro, BET tai nereiskia, kad bus didesnes kuro sanaudos. Tiesiog, su protingu, efektyvesniu oro isiurbimu, turint didesni sukimo momenta (ypac ties zemesnemis apsukomis), variklis turi maziau apkrovos = reikia maziau jegos to pacio darbo atlikimui = efektyvesnis darbas :)
O stai cia mano asmeniai rezultatai:
http://www.torque7.co/Fuel.htm
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-09 02:52
Ne taip supratot mane, turėta omeny, kad šalčiau sėdintis mafas, kompui rodys daugiau O2 nei ištikro gaus, pvz jei mafą stoke prikamint prieš filtrą (žemiau/kairiau).
"Užriebins" turėjau omeny, kad butų prarastos tokių atveju proporcijos benzo/deguonies.

P.S. bandau rast veikiantį diagnostinį softą su dyno testu, kad pagrįst arba paneigt savo samprotavimus :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-09 11:45
Na matai, MAF'o pavadinimas nusako jo uzduoti - mass air flow. Jis ir matuoja oro srauta (mase) o ne temperatura. Taip, pats matavimas vyskta temperaturiniu principu, bet tikrai ne 20 ar 10 ar 50 laipsniu tempereatura (jei neklystu savaiminio valymo metu volframinio siulo temperatura gali buti net iki 1000 celciaus laipsniu). Todel isatcius ji keliais laipsniais karsciau ar salciau, tai jam itakos nedarys, nes oro srautas, patenkantis i kad ir 2.0L varikli ant laisvu apsuku per minute yra (grubiai) apie 1L, tai gali isivaizduoti koks susidaro temperaturinis skirtumas tam mazam, karstam siuliukui kai tu vaziuoji :)
Kas del softo, tai kiek zinau toli ieskot nereikia - tas pats alfadiag'as kiek pamenu turi dyno softa ne tik and PC, bet ir ant android platformos (apie apple iOS nezinau). Taip kad ir kompo tampytis nebereikia :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Laimis 2013-04-09 13:28
oro srauto matuokle matuoja ir isiurbiamo oro temperatura, bent jau pas mane
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Giedriusss 2013-04-09 13:46
mafas matuoja temperatūra, pvz pas mane stovi seno tipo bosch matuoklė, kur temperatūros daviklis eina atskirai, virš mafo, o jau atnaujintam modelyje maf eina su temperatūros davikliu.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-10 23:36
Nukrypsiu nuo minties, bet oho kiek temos stebetoju, pasirodo yra :) Galvojau, kad tai vos ne tik dvieju zmoniu pasnekesys, bet matau kad klydau :) Partizanu visur pilna :D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-11 00:04
O kaip tu manei ? :D

Kaip čia kažkas ir rašė: Mafas matuoja ir temp. Logiška būtų manyt, kad matuoja ne tam, kad tokie kaip męs pasijungę multiecuscan ar kanors tokio, matytumėm truboj temp. o tam, kad perskaičiuotų O2 kiekį oro turyje, atsižvelgiant į oro temp. ( ką aš čia ir sapaliojau ) tai tada galima padaryt išvada, kad MAF'o pozicija tikslingiausia būtų kuo arčiau koliko, nes taip kompas gautų realiausius o2 duomenis, reguliuot mišiniui. Tai mafo, lokacija pvz "po akumuliatorium" tik pridarys bėdų (teoriškai)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-11 13:25
Na, siaip mazdaug dvieju savaiciu begyje bus pabaigtas naujas Twin Spark'o "triubos" variantas, is dvieju daliu, kur MAF'as lieka toje pacioje vietoje kaip ir originaliai, o sujungimo vietose is vidaus bus "laiptukai", kad nebutu jokios pasipriesinimo itakos oro srautui. Si varianta ketinam pristatyti ateinancioje Auto Italia organizuojamoje parodoje, vykstancioje Brooklands muziejuje. Taip kad jei jau pirmasis variantas toks baisus - yra alternatyva :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-11 14:55
Ar ne per vėlu TS'am kažką kurt per naują ? :)

Alternatyva ir gero sodo gera žarna iš senukų už 20lt  ;D

Reik konusą aliuminį, ar kokį, įviniot pačio mafo tvirtinimui, kaip KN typhoon (orandžinė trūba) tada bus ir gazas ir vaizdas ir susidomėjimas (bendrai kalbant).

Gi vaizdas nubaidys daug ką, kai org maf hausing'as styros vidury gražių žarnų :)

P.S. kada ta masinė fiesta vyks ? Gal atvažiuot, užteks seilę varvint, per Discovery, kokiam RedDot'e dar ir pačipuotų TS'ą mano  :lol:
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-11 15:07
O tu galvoji TS'ai vien tik 156 stovi? :) Tai gi dabar masinis mados klyksmas GT ir 147 :) O rysium su nelabai mastanciais pirkejais, kurie sugeba matuokles atbulom ismeigt, tai ir perdarom zarna i dvieju daliu, naudojancia originalia matuokle.
Auto Italia vyks geguzes 4 diena:
http://www.brooklandsmuseum.com/index.php?/events/details/auto-italia-italian-car-day1/

Pats ten skrendu geguzes 1, o atgal isvaziuoju geguzes 5. Jei jau tikrai vaziuosi, atgalineje kelioneje, galim susijungt konvojum, dviem masinom :) Bus linksmiau :)

Del Red Dot racing - jei jau tikrai nori pas juos cipuotis, netylek - galeciau uzrezervuot tave butent tom dienom, net ir sekmadieniui jei noretum, ir dar nuolaida siokia tokia suveikciau, nes anie musu geri draugai + galetum vietoj issibandyt musu super duper triuba pries ir po - nepatiks triuba - galesi nepirkt :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-11 22:49
RedDot kaip pvz. Daug gero skaičiau apie juos:
Kaii ketinau pirkt GrantePunto buvo aktualu tunai anos bandęlės, ale tik atkastas mūsuose Sporting paaiškėjo visgi tampytas ant stendo (labai ilga istorija) tai ant jų išėjau per FiatForumą, tada ~3m. atgal ir pamačiau GSR kodą ant triubos custom pirmą kartą, be to dabar skaičiau neseniai alfaownerr apie tą GSR, tai "Peter" iš ten kojos nelabai ir kėlė :)

Gryžtant prie esmės, kad studentams Gegužės pradžia juodos dienos + magistro studijos, tai + magistrinio darbų proceso atsiskaitymai ir tt. Žodžiu vargu ar kas gausis su AUTO ITALIA  :-\
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Infas 2013-04-11 23:19
RedDot kaip pvz. Daug gero skaičiau apie juos:
Kaii ketinau pirkt GrantePunto buvo aktualu tunai anos bandęlės, ale tik atkastas mūsuose Sporting paaiškėjo visgi tampytas ant stendo (labai ilga istorija) tai ant jų išėjau per FiatForumą, tada ~3m. atgal ir panačiau GSR kodą ant triubos custom pirmą kartą, be to dabar skaičiau neseniai alfaownerr apie tą GSR, tai "Peter" iš ten kojos nelabai ir kėlė :)

Gryžtant prie esmės, kad studentams Gegužės pradžia juodos dienos + magistro studijos, tai + magistrinio darbų proceso atsiskaitymai ir tt. Žodžiu vargu ar kas gausis su AUTO ITALIA  :-\
pirmas ar antras kursas?
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-11 23:42
2/3 semestras, dabar 1,5m VU  :alaus:
Tik čia jau Offtopic  ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Infas 2013-04-12 14:30
2/3 semestras, dabar 1,5m VU  :alaus:
Tik čia jau Offtopic  ;D
Man 4/4. Offtopic tai taip, bet kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Disco_V 2013-04-12 14:53
kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D

True... Net nusibodo skaityt ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-12 15:14
FLOODERIAI  :loud: :mzp:  Eikit geriau apie generatoriaus girgždantį guolį 15 psl paskaityt   :angry:
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-12 17:02
Na taip, Red Dot yra vieni geriausiu savo srityje. Taciau ir jie kartais daro klaidu. Tsakant, kas nedirba - tas neklysta :)
Kas del alfaownerio, tai abejoju ar ten gali ka gero apie Peter'i perskaityt, nes pries kelis metus jis stipriai susipjove su vienu "klaviaturos kaubojum" kuris noredamas jam atkersyt, isprase Peter'io testines dvieju sluoksniu zarnos savo V6 alfai (ta zarna siaip skirta pasimatavimui, ir reikalui esant patrumpinimui, bet ne naudojimui) ir po to nufilmaves paviesino, kaip VISOS GSR zarnos subliuksta davus gazo :) Tie, kas pirko ir naudojo tas zarnas ir mate jas gyvai (ne bandomasias, o tikrasias) tuo nepatikejo ir nepatikes, nes neimanoma kad 4 ar 5 sluoksniu silikonas subliukstu :)
O bet taciau internetas dalykas platus, ir todel tai kas bloga, o ypac jei paskleidziama is lupu i lupas sklinda greitai, ir todel sis ivykis labai stipriai paveike tiek Peter'i, tiek GSR Engineering. O is alfaownerio Petka buvo isbanintas :(
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-12 17:09
kalbėti apie vieną žarną per 5 puslapius, tai irgi reik sugebėt ;D

True... Net nusibodo skaityt ;D

Na tai kad Lietuvoj be kuginio oro filtro liaudis daugiau nieko nezino ir toliau nemato :) Todel kai pasaki oro paemimas, visiems iskarto pries akis tas nelemtas kugis stovi...
O cia tik fyst, is is bogozines issitrauki toki va stora, kieta stacia daigta :) Tai zmones ir pasimeta :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-12 17:53
Mačiau tą video GTV  ;D Dar toj pačioj temoj rašė šiaip, kad ten 2 ar 3 sluokksniai tik. Man labai pasakojimai iš liaudies istorijų patiko, kaip geras induction atmosferiko performance pakelia kartu su chipu, net nesitiki arba kažko nedarašo liaudis :-\ . Dabar aišku čia nepasakosiu, nes tuoj prilys visokių pacukų ir rėkaut pradės, kaip viskas nuo koliko nesvarbu, o jau TS'ą ar kitą atmoossferiką chipuot tuo labiau, ta tiek jau to  ;D
Šiaip kūgis labai populiarus mūsuose, ypač tarp cvekininkų :) Ir net kelių Alfistų gretose.
Prideda 50Ag vadinas modas  ;D ;D
(http://imageshack.us/a/img541/6006/verybadidea.th.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/541/verybadidea.jpg/)
Tikiuosi ten pas tave bagažinėj ne TS'o straublys kur foto, nes ir aš išsigąsiu  :o  už bloko atsodurtų filtras  ;D ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-12 21:06
Nia, cia straublys nuo Citroen'o C2. Pasididziavimas musu :) Oficialiai citrinu entuziastu pripazintas geriausias pasaulyje :) Ir taip, filtras sedi uz variklio, prie ugniasienes :) O tuoj pasipils kalbu kaip taip, juk gi jis oro negauna ten, ane? Masina gi uzdus :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Esnyper 2013-04-12 21:23
O tai kur paslėptas kabliukas? Nes man, kaip visiškai žaliam, taip ir atrodo. Ta vieta sušilus varikliui visada šilta būna. Oras praktiškai visada stovi, neatsinaujina šviežiu ir gaiviu ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-12 22:42
Na cia yra keli kabliukai :)
Pirmasis, matomas pacios triubos nuotraukoje - septyni vidinio vamzdzio diametro svelnus pasikeitimai. Butent toks dizainas duotu atveju greitina oro srauta ir augina sukimo momenta. Jokie K&N ar BMC, Samco ar kt tokio dalyko nedaro - per daug sudetinga jiems ir brangu.
O antrasis kabliukas, tai atlikus n bandymu, duotam modelyje pastebeta, kad ten, uz variklio kaip ne keista del oro turbulensijos ateina butent sviezias saltas oras is lauko... Per rato arka...
Nesamone? :) Na bet kazkodel galios maravimo ir realus isibegejimo rezultatai kalba uz save :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Infas 2013-04-14 01:02
O man jau pradeda atrodyti, kad GSR labai tiktu i komplekta su situo: http://www.kurosistemos.lt/magnetas-kaina-taupymui-magnetai-kuro-taypymui-degalams-kitas-taupymas-degalu ir kitais panasiais agregatais.

Man labiausiai patinka sita dalis: P.S. "As jokiu budu nesu pardavejas" (is pirmo posto), puslapyje nurodyta contact us - arturas.rotar, o pats pasivadines Artiz (labai panasu, kad nuo vardo Arturas). Apibendrinant tamsta jokiu budu ne pardavejas, bet pirkt is jusu.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-14 08:53
O man jau pradeda atrodyti, kad GSR labai tiktu i komplekta su situo: http://www.kurosistemos.lt/magnetas-kaina-taupymui-magnetai-kuro-taypymui-degalams-kitas-taupymas-degalu ir kitais panasiais agregatais.

Man labiausiai patinka sita dalis: P.S. "As jokiu budu nesu pardavejas" (is pirmo posto), puslapyje nurodyta contact us - arturas.rotar, o pats pasivadines Artiz (labai panasu, kad nuo vardo Arturas). Apibendrinant tamsta jokiu budu ne pardavejas, bet pirkt is jusu.
Taip, pries metus as buvau tik paprasytas paplatint info apie tai. Siandien, atsiradus galimybei, esu Torque 7 Ltd akcininkas, ir atstovauju GSR'us. Nes matau ju privalumus ir zinau kas cia per produktas.
O tiems kas lygina tai su magnetukais tik galiu pasakyt viena: tiem, kas maigo klaviatura - maigykit toliau :) O tiems, kam tikrai idomu, bet bijo ir skeptiskai ziuri i rezultatus - 20% avansas per paypal, preke pagaminama, atvezama i Lietuva, susitinkam Vimotoje ar kitur, matuojam pries ir po, jei galios nepadideja ar padideja iki 5%, pinigai grazinami. Beje, galios matavimas jums belenkuriuo atveju nieko nekainuotu.
Magnetukai taip gali?
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: liuduks 2013-04-18 22:04
INFAS jau kelinta kartą floodina į dausas
Ei, skeptike, va žiūrėk http://www.redline.lt/266/home-made-electric-blower-dyno-test/?width=1680&height=1050  ;D
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-18 23:01
O aciu, kad priminei - senai skaitytas ir pamirstas straipsnis :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: pavaduotojas 2013-04-18 23:47
Liuduks,tai kaip tu be tos "turbo" dar vazineji?  ;D gi pilnas internetas po 50e  ;)  Pigiau uz bet koki kita moda  :smilie:
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Infas 2013-04-20 19:23
INFAS jau kelinta kartą floodina į dausas
Ei, skeptike, va žiūrėk http://www.redline.lt/266/home-made-electric-blower-dyno-test/?width=1680&height=1050  ;D
sakyčiau, kad ieškodamas beprasmio sarkazmo praleidai mano mintį. Aš nenoriu pasakyt, kad GSR yra neveiksminga. Aš sakau, kad asmeniškai mane atstumiančiai veikia tokio tipo reklama: "va pažiūrėkit kokia gerą žarną "šūdarankiai" padarė..." "na juk tau geriau žinoti kas pas mane po kapotu", "Lietuvoj be kuginio oro filtro liaudis daugiau nieko nezino ir toliau nemato". Tokia teisėjo pozicija yra nemaloni, nes juk ne pardavėjui teisti potencialius (ar nepotencialius) klientus.
Panaudojau nukrypimą į magnetukus, nes čia (kaip ir ten) autorius pateikia tik sistemos privalumus, nenurodydamas nė vieno trūkumo. Mano nuomone sistemą be trūkumų naudotų ir gamintojas - juk jos kaina panaši su standartine (palikim konspiracijos teorijas apie slaptas sąjungas su arabais nuošalyje).
Pasikartosiu, kad neteigiu, jog GSR neveiksminga. Tiesiog manes neveikia tokia kritikos nepakenčianti ir mistinių argumentų įkyri reklama.
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-20 19:56
Infai, pradekime nuo to, kad izeidinejimai prasidejo ne is mano puses ( pirmasis atvejis - kai Zhalias "drebe" savo, eksperto, nuomone teigdamas konkretu 20% sukimo momento kritima), antrasis teigimas buvo pasakytas su sarkazmu, kei vel gi buvo teigta jog pas mane izoliacija apvyniotos zarnos :) (kas nesupranta, na atleiskite uz mano humora).
Na o del to "kuginio filtro" ir daugiau nieko nematymo tai nereikia nieko teisti ar teigti - tiesiog pakanka susistabdyti 100 "gatviu sportininku" automobiliu Lietuvoje, atidaryti jiems kapotus ir paziureti ka ten rasime, na ir pakartoti ta pati tarkime, kad ir minetoje Anglijoje. Tada palyginti rezultatus - kiek matytu automobiliu cia ir tenai turi vien tik kuginius filtrus, ir kiek visiskai perdaryta isiurbimo sistema. Suprantu, kad ekonomine situacija mus stipriai riboja, bet juk del to nereikia garsiai teigti kad vienoks ar kitoks produktas neteikia naudos bo jis naudoja kugini filtra, kuri va kontora "Viena Bobute Sake" sake, kad kaimyno brolis uzsidejo ir jam buvo ne tik kad blogai, bei ir variklis uzsilenke :)

Kas liecia minusus - be abejo jie yra :) Ir ju niekas neslepia, nes tai elementariausi minusai, kuriuos turi kuginiai filtrai. Ir butent del siu minusu gamintojai ir nenaudoja tokio tipo isiurbimo, o naudoja tai ka mes matome:
Pirmas minusas - triuksmas. Pilnai apkrovus varikli, isurbiamo oro garsas sukelia riaumojima, svilpima ar kitoki efekta, kuris daugeliui patinka, taciau automobiliu gamintoju uzduotis priesinga - sukurti kuo tyliau dirbanti varikli ir todel yra kuriama ir imontuojama daug rezonatoriu ir kitokiu oro srauta ribojanciu dezuciu.
Antras minusas - be abejo su atvirais filtrais, ypac jei jie imontuoti kuo arciau zemes (tam tikruose automobiliu modeliuose to isvengti neimanoma) visada padideja hidrosmugio rizika. Cia nesvarbu ar GSR, ar kitu gamintoju ar tiesiog kuginis oro filtras ant belenkokios zarnos butu uzdetas. Jei filtras imontuotas prie zemes ir dar automobilio priekyje - rizika be abejo padideja.
Trecias ir didziausias minusas - KAINA. Taip taip, butent kaina tikrai skiriasi del vienos mazos smulkmenos - vientisu silikoniniu zarnu, su kintamu skersmeniu, galais bei issikisimais ar idubimais gamyba galima tik rankiniu budu. Tuo tarpu kai automobiliu pramoneje viska stengiamasi automatiziuoti kainos mazinimo tikslais.
Tikiuosi atsakiau i visus klausimus? :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Infas 2013-04-20 20:13
Aš klausimų neturiu, neesu nei žarnų, nei marketingo ekspertas, tiesiog parašiau kuo pakvipo ši reklama. Nuoširdžiai linkiu produktui sėkmės :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2013-04-22 10:55
Aciu! :)
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Assassin 2014-03-20 22:26
Ar ne rimčiau būtų-
http://www.js-tuning.nl/fmic-alfa-p-131.html

http://www.youtube.com/watch?v=2BqDj4czIGI ?
400eur ir žadamas 10- 25 proc. galios prieaugis :)
Gal kas bandė?
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Artiz 2014-03-23 20:01
Įdomu... tobulina oro įsiurbimą, bet palieką originalų vamzdį nuo filtro iki intercoolerio...
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: cili 2014-03-23 22:41
Kaip supratau istate didesni intercooleri, tas galbut ir duoda galios prieaugi del geresnio oro ausinimo/vesesnio oro, aisku ir atrodo "kruciau".
Antraštė: Ats: GSR Oro isiurbimo patobulinimai (induction kits)
Parašė: Paulius 2014-03-24 09:54
labai abejoju dėl galios padidėjimo amplitudės. Jeigu su tokių interkooleriu važinėt kur šiaurėje prie -30C, -40C tai gal.