Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: tommix 2019-09-06 05:56

Antraštė: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-06 05:56
Ar pas visas 159 pirmi du begiai skirti tik vaizdui ar ir realiai trauka yra?
Nu pakark negali buti, kad masina TOKIA leta. Pradedu galvoti kad neveikia VNT ant turbinos, nu nera traukos kol rpm nepasiekia 3000, kai pagal specifikacija max sukimo momentui nereikia ne 2000rpm, vadinasi bent pajausti tureciau.
EGR isprogramavau, DPF rodo 40% uzsikimses.

100% galeciau lazintis kad 55kw golfas apdetu sita 125kw alfa. Gal kas yra turejes tokia beda ir rado priezasti?
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dancius 2019-09-06 09:15
Ar pas visas 159 pirmi du begiai skirti tik vaizdui ar ir realiai trauka yra?
Nu pakark negali buti, kad masina TOKIA leta. Pradedu galvoti kad neveikia VNT ant turbinos, nu nera traukos kol rpm nepasiekia 3000, kai pagal specifikacija max sukimo momentui nereikia ne 2000rpm, vadinasi bent pajausti tureciau.
EGR isprogramavau, DPF rodo 40% uzsikimses.

100% galeciau lazintis kad 55kw golfas apdetu sita 125kw alfa. Gal kas yra turejes tokia beda ir rado priezasti?
taip be programos korekcijos su pirmais dviem begiais kitaip nebus, cia sis tas ko nezinojai apie 2.0 jtdm :D
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-06 20:57
taip be programos korekcijos su pirmais dviem begiais kitaip nebus, cia sis tas ko nezinojai apie 2.0 jtdm :D

Nu nezinau, netikiu :) Masina vos 200kg sunkesne nei 156 2.4. Sutinku kad su pirmu netraukia, su 156 irgi netrauke, kaip ir visos alfos turbut dyzelines, bet..nu nezinau ir Edie sako, kad tipo normalu, bet nera su ja vaziaves tai gal kitaip pasakytu.
ANglijoje zmogus irgi turejo identiska beda ir susitvarke po chip tuningo. O as nenoriu tiketi :)
RYt darysiu matavimus turbinos, kiek ECU rodo boosto, kiek oro, kiek ECU nori ir kiek gauna. tada bus aiskiau.
TAi kaip vaziuoja 1.9 tada? Kaip isvis tada vaziuoja 88kw versijos? stumia jas? :D
Kolkas turiu bedu, akd masina kai pastovi ar kai buna vesu, dar nesupratau - errora gaunu del alyvos slegio per mazo, speju ir tarpine ora leidzia, tai kolkas nedroziam masinos, autoficinoje jau uzsirasiau tarpines keitimui, indeklu keitimui ir t.t.
Tada jau ir gal koki ir tiuninga bus galima uzsimesti, nors mastau ar DPF verta isprogramuoti, nes musiskis kaip ir gyvas.  Bet seju teks prkti uz 250 eur is UK tiesiog vamzdi vietoj dpf. Reikalui esant galeciau saviski atgal uzdeti.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dancius 2019-09-06 22:40
Nu nezinau, netikiu :) Masina vos 200kg sunkesne nei 156 2.4. Sutinku kad su pirmu netraukia, su 156 irgi netrauke, kaip ir visos alfos turbut dyzelines, bet..nu nezinau ir Edie sako, kad tipo normalu, bet nera su ja vaziaves tai gal kitaip pasakytu.
ANglijoje zmogus irgi turejo identiska beda ir susitvarke po chip tuningo. O as nenoriu tiketi :)
RYt darysiu matavimus turbinos, kiek ECU rodo boosto, kiek oro, kiek ECU nori ir kiek gauna. tada bus aiskiau.
TAi kaip vaziuoja 1.9 tada? Kaip isvis tada vaziuoja 88kw versijos? stumia jas? :D
Kolkas turiu bedu, akd masina kai pastovi ar kai buna vesu, dar nesupratau - errora gaunu del alyvos slegio per mazo, speju ir tarpine ora leidzia, tai kolkas nedroziam masinos, autoficinoje jau uzsirasiau tarpines keitimui, indeklu keitimui ir t.t.
Tada jau ir gal koki ir tiuninga bus galima uzsimesti, nors mastau ar DPF verta isprogramuoti, nes musiskis kaip ir gyvas.  Bet seju teks prkti uz 250 eur is UK tiesiog vamzdi vietoj dpf. Reikalui esant galeciau saviski atgal uzdeti.
Nepamirsk,kad 2.0 jau euro 5 ir kiti reikalavimai, tad ir variklis sukomfigintas kitaip.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: ogiz 2019-09-08 10:55
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dancius 2019-09-08 23:20
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:
nera jis fuvlovas, bet ekologija daro savo. as kai nelenktynininkas tai man jo uztenka, bet turiu pripazint,kad tas bukumas  1-2 begiais kaikada uzknisa tikrai
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-09 03:51
As jau 100x rasiau kad fuflovas tas 2.0 gavnomotoras, bet jo turetojams turbut nu neleidzia ego ir apsipisimas to pripazint  :) as seniai jau sakiau kad 88 kw vaziuoja pagal savo kw geriau nei 125kw - ne ne vistiek niekas savo ego negali perlipt  :du:

Na gali sakyti ir dar syki, jei neismanai apie juos :) 2.0 yra taspats 1.9 (aka geriausias fiat'o varyklis) tik ciut ciut cilindras padidintas ir alyvos siurbliui padare nemalonus jausmas alyvos paemima.
Na zinoma cia dar eina kiti purkstukai, didesnio slegio, taipogi ipurskimu vyksta 7-8 per cikla, vietoje 5.  Kas velgi tik parodo, kad varyklis geresnis nei 1.9.
Kaip Dancius sake - beda yra EURO 5. Kai senos masinos viska ismeta i lauka, naujos viska kaupia savy. Mano masinai beveik 200 000km, keista, kad isvis dar vaziuoja. Tai tik parodo kad geras varyklis, BMW Euro 5 jau SENIAI butu 2x kapitalini praejes.

Tad kaltas ne varyklis, o debilai, kurie turi IQ kaip pas asila ir tiki pasakomis apie globalini atsilima, ar, kad CO2 yra blogai, pamirsdami 4 klases biologijos pamokas apie augalu metabolizma :) Ir del tu debiliu zliumbciojimu vis keliami "ekologiniai" reikalavimai.  Aisku kai masinos juodus dumus meta -ir as mielai tokias uzdegciau nafig, bet tvarkingos masinos nemeta dumo ir mano manimu zmones taip ar taip parazitai ir jokie dumai nepribaigs taip lengvai :)

As skundziuos, nes nezinau kaip naujas vaziuoja, visi sako - uoj euro 5 visos letos, na bet letas letam nelygu. Vat ir idomu kaip pas kitus letos.
TAipogi buna vaziuoju su maisna po europa, jau greit greit euro 4, turesite palikti prie sienos, nes nebe visur ileis :D

Na ir kuom varykis blogas ar letas? :)
https://www.youtube.com/watch?v=WRMKtotry0g
https://www.youtube.com/watch?v=NOiILIUIqlU
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-11 21:05
Siandien pristatem masina i autoficina, kad padarytu kelis darbus, tai namo vaziavom su CityBee, buvo Golf'as ir ka galiu pasakyti-trauka buvo 2x geresne nei Alfoje. Net prie kedziu lipino paspaudus gaza.
Vadinasi tai nenormalu 159 buti tokiam, vadinasi perku DPF'o pakaitala, judinu swirl flap'sus pazeti ar juda, ir po visu techniniu darbu chip tiuningas. Masina vos rieda, o vidutines sanaudos 8-9L/100km kazkas ne to faktas.

EDIT: ty neperku nieko, pirma tikrinu vakuma einanti i turbo. manau beda bus VNT valdymas.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: mindee 2019-09-12 07:55
Kodėl tu lygini golfą su ar159 :D siūlau pabandyt pachipuot tau ją, nes pas mane ant 1,9 88kw dpf vietoj ir neprogramuotas, bet jau pradeginau po chipo "paganęs" aš ją, nes tiesiog jau girdisi kaip tuščiai oras išeina, o traukia tikrai pakankamai. Ir chipuojant tau pažiūrės gyvus parametrus važiuojant per kompą tai gal net ir kažkokia kitą bėdą pamatysi.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-13 01:36
Kodėl tu lygini golfą su ar159 :D siūlau pabandyt pachipuot tau ją, nes pas mane ant 1,9 88kw dpf vietoj ir neprogramuotas, bet jau pradeginau po chipo "paganęs" aš ją, nes tiesiog jau girdisi kaip tuščiai oras išeina, o traukia tikrai pakankamai. Ir chipuojant tau pažiūrės gyvus parametrus važiuojant per kompą tai gal net ir kažkokia kitą bėdą pamatysi.

125kw ir beveik 400Nm yra daugiau nei pakankama ir be tiuningo, taciau sitoj masinoje to nera, vadinasi yra mechanine problema. As pirma surasiu ja, poto jau cipuosiu (galbut, jei rasiu ne rukazopus, o Lietuvoje manau visi tokie). Kolkas itariu, kad bus kazkas susije su N75 (AKA turbinos VNT reguliavimu zemose apsukose) taciau kadangi masina dabar servise, tai neturiu kaip patikrinti, bet manau bus tame beda.

Internete pilna pavyzdziu jog sita masina yra afigienai smagi ir gera kai ja pasirupini. Kadangi prie maisnos galiu prieiti tik savaitgali, tad teturejau 2 sykius laiko ir tai paskirti buvo aptarnavimams. Tai nespejau dar pazeti del galios, keista, jog viis kaip susitare sako, jog tai normalu :) Manau pas kitus irgi kazkas blogai bet uzuot tvarke klijuoja lipdukus visokius ar lip'us deda.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dominykas.info 2019-09-14 03:54
Siandien pristatem masina i autoficina, kad padarytu kelis darbus, tai namo vaziavom su CityBee, buvo Golf'as ir ka galiu pasakyti-trauka buvo 2x geresne nei Alfoje. Net prie kedziu lipino paspaudus gaza.
Vadinasi tai nenormalu 159 buti tokiam, vadinasi perku DPF'o pakaitala, judinu swirl flap'sus pazeti ar juda, ir po visu techniniu darbu chip tiuningas. Masina vos rieda, o vidutines sanaudos 8-9L/100km kazkas ne to faktas.

EDIT: ty neperku nieko, pirma tikrinu vakuma einanti i turbo. manau beda bus VNT valdymas.

CityBee golfas ten ne fuflo, DSG dviejų sankabų dėžė ir daug kitų navarotų. Nesidomėjau kiek kw ar kiek sveria bet kiek teko vairuoti jį - ne pėščias. Su citybee fiatu 500 kur lavoninis traukimas ir variklis iš kvapo net jaučiasi kad degina tepalus (patikrinus visada būna arba pats minimumas arba vos žymė ant matuoklės) nėra ko lyginti.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dominykas.info 2019-09-14 04:00
125kw ir beveik 400Nm yra daugiau nei pakankama ir be tiuningo, taciau sitoj masinoje to nera, vadinasi yra mechanine problema. As pirma surasiu ja, poto jau cipuosiu (galbut, jei rasiu ne rukazopus, o Lietuvoje manau visi tokie). Kolkas itariu, kad bus kazkas susije su N75 (AKA turbinos VNT reguliavimu zemose apsukose) taciau kadangi masina dabar servise, tai neturiu kaip patikrinti, bet manau bus tame beda.

Internete pilna pavyzdziu jog sita masina yra afigienai smagi ir gera kai ja pasirupini. Kadangi prie maisnos galiu prieiti tik savaitgali, tad teturejau 2 sykius laiko ir tai paskirti buvo aptarnavimams. Tai nespejau dar pazeti del galios, keista, jog viis kaip susitare sako, jog tai normalu :) Manau pas kitus irgi kazkas blogai bet uzuot tvarke klijuoja lipdukus visokius ar lip'us deda.

workaround: startuok laikydamas apsukas ant 3k ir keist į antrą ties 4k.  :D
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-14 12:03
Nu jei jau Dominykas net duoda suprasti, kad nera ko tiketis is 159 euro 5'tuko, tada speju visi buvo teisus :D
Autoficina irgi sake patikrino kiek boosto nori ecu ir kiek gauna-sake idealu buvo. Siaip nezinau ten naujas dirikas Tadas, ar tik as ji pirma syki matau, bet super zmogelis. Tokiu diriku daugiau butu servisuose tai tikrai Lietuva butu geru servisu krastas :)
Zodziu, supratau viena -kol euro 5 sudai bus masinoje tol nesitiketi nieko is jos. Taipogi mane glumina faktas, jog masinos MAP'as oro yra maziukas, ty map'uose uzduodamas oro kiekis yra labai nedidelis.  Maximomo oro praso tik kai ipurskimas virs 30mg ar apsukos maximalios.

Stai prisegu 1.9 variklio 159 alfos map'a ir 2.0 variklio. 1.9 variklyje duodama 30%-200% daugiau oro (likusia dali man rodos ima per egr.,taciua jei jis uzdusintas-neima) . Jau tai rodo, kad masina nudusinta tycia. ATkreipkite demesi kad asys skiriasi, nesusimaisykite. Kaip bebutu pazekite pvz kai 1.9 ipurskia mazai kuro ir duoda pvz 3250 apsuku - oro praso maximumo, kai tuo tarpu 2.0 vos 1/3 maximumo.

PS. pakeliau savo masinoje map'a 20% ir 40% ant apsuku virs 4000 - ziuresiu ar jausis skirtumas.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dominykas.info 2019-09-14 12:19
Nu jei jau Dominykas net duoda suprasti, kad nera ko tiketis is 159 euro 5'tuko, tada speju visi buvo teisus :D

Sarkazmas įžiūrėtas ir spėju ne sutapimas kad siūliau tave banint kitoje temoje.  :D

Siaip nezinau ten naujas dirikas Tadas, ar tik as ji pirma syki matau, bet super zmogelis. Tokiu diriku daugiau butu servisuose tai tikrai Lietuva butu geru servisu krastas :)

Naujas, Alminas Autofficinoje nebedirba.  ;)
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-14 12:23

Sarkazmas įžiūrėtas ir spėju ne sutapimas kad siūliau tave banint kitoje temoje.  :D


Sarkazmo buvo 0. Zinau kad tu daug investaves i savo masina ir zinai apie jas nemazai. O del baninimo-tai as neisizeidziu as uzbanintas is visu imanomu puslapiu, zmones tiesiog nemegsta tiesos todel ja banina, ka padarysi jautrus visi siais laikais :) O kad adminu cia kaip prisikta ir tvarkos nera-irgi faktas.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dominykas.info 2019-09-14 16:51
Sarkazmo buvo 0. Zinau kad tu daug investaves i savo masina ir zinai apie jas nemazai. O del baninimo-tai as neisizeidziu as uzbanintas is visu imanomu puslapiu, zmones tiesiog nemegsta tiesos todel ja banina, ka padarysi jautrus visi siais laikais :) O kad adminu cia kaip prisikta ir tvarkos nera-irgi faktas.
Na tada tikrai sorry, visame šitame kontekste ne taip supratau.  ;)
Tiesiog siūlau ramiau reikštis apie forumo administratorius ir turėti omenyje kad dabar FB grupė Alfadieniai yra populiaresnė nei šis forumas (kur aktyvumas jau žymiai mažesnis nei prieš kelis metus) todėl pasenusių ar neveikiančių nuorodų čia galima tikėtis ir nemanau kad reikia kurti temas apie tai.  ;)   

PS. PiPPas šiuo metu yra klubo pagrindinis asmuo/direktorius.  :mzp:
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: tommix 2019-09-14 17:29
Na tada tikrai sorry, visame šitame kontekste ne taip supratau.  ;)
Tiesiog siūlau ramiau reikštis apie forumo administratorius ir turėti omenyje kad dabar FB grupė Alfadieniai yra populiaresnė nei šis forumas (kur aktyvumas jau žymiai mažesnis nei prieš kelis metus) todėl pasenusių ar neveikiančių nuorodų čia galima tikėtis ir nemanau kad reikia kurti temas apie tai.  ;)   

PS. PiPPas šiuo metu yra klubo pagrindinis asmuo/direktorius.  :mzp:

PS. Dominykai kas tau suportuose alfos nepatiko? Ten autoficinos fotke alfos buvo musu alfa :) Pamanyk lakas atsilupes :D

As nevarau ant adminu, o tiesiog per danti traukiu, nu kiek irasu yra is zmoniu, kad neveikia Servisu tema, ir niekas vistiek linko joje nepataiso :) Tai ir juokinga, bosu pilna - nera kas dirba :D

OK i tema dabar:
Pakelus reikalaujama oro kieki 20% - galios tikrai padaugejo masinoje. Kaip bebutu matavau daugybe ivairiu parametru ir matau, kad air intake VISADA (kai reikalauja virs 900) per mazas, nei reikalaujama. Kai ecu nori 1500 - maximum ka masina paskaiciavo, kai BOOST'as buvo 2.2 BAR - tai vos 1030 oro (mg?) SPeju apsinesusi oro srauto matuokle ir visada rodo maziau, nei realiai patenka. Bet paziurejau kad ten ja isimti tai sakes... ir dar "chamutai" mandrus, reikia spec irankiu.
Antraštė: Ats: Nera traukos su 1 ir 2 begiais.
Parašė: Dominykas.info 2019-09-14 20:11
PS. Dominykai kas tau suportuose alfos nepatiko? Ten autoficinos fotke alfos buvo musu alfa :) Pamanyk lakas atsilupes :D


Rimtai ta pati Alfa?   :alaus:
Viskas ten gerai tiesiog Autofficina kai kelia ft į feisbuką IMHO tai jau turi būti kažkas išskirtinio o jei pabrėžia ratus su suportais tai jie turetų būti be vizualių trūkumų (no offense).  ;)