Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Juodas 2017-06-24 19:58

Antraštė: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2017-06-24 19:58
Atidarau garažą.

Sausa info:

Alfa Romeo GT
Variklis: 1910 JTD 16V 150HP/110KW
Komplektacija: Distinctive
Spalva: Nero Metallico
Pirmosios registracijos data ir vieta: 2004 09 29, Italija
Registracijos Lietuvoje data: 2017 04 19
Rida: 195.408*

Istorija.

Mano pirmoji pažintis su Alfa Romeo prasidėjo 2012 metais, kai sėdau prie 147 (1.6 TS; 2001) modelio vairo. Iki jos esu vairavęs vokietį, prancūzą, japoną, bet, bendrai imant, auto-patirtis yra gan kukli. Kaip ir daugelis kitų Alfa Romeo modelių, 147 pirmiausiai dėmesį patraukė dėl savo išskirtinio dizaino. Tiesa sakant ir dabar vis dar nustembu - tiems dizaino sprendimams jau per 15 metų, bet, pavyzdžiui, interjeras yra toks, kad į kitas auto net nesinori lipti, nepriklausomai kas kokio amžiaus. Man akivaizdu, Walter de Silvai jau tada pavyko sutverti tai, kas neturi galiojimo laiko.
147-oj yra dar vienas svarbus dalykas, kurį supratau tik vėliau, tai - vairavimo malonumas. Nelengva malonumų reikalus suguldyti į raides, tad pažymėsiu tik tiek, kad 147 yra maloniausiai valdomas automobilis, kokį tik buvau vairavęs. Žinoma, ši boružė geriausiai atsiskleidžia mieste (kam ji ir buvo sutverta), tačiau esu ją patikrinęs ir kitokiam formate - ilgose kelionėse, Austrijos kalnuose ir pan.
Apskritai, pirmoji Alfa pakeitė mano požiūrį į automobilius: atsirado šiek tiek daugiau sureikšminimo ir supratimo kas yra transporto priemonė, o kas yra automobilis.

Kaip tai susiję su Alfa Romeo GT.

Atsiradus antro automobilio poreikiui, po 147 man tapo aišku, jog renkuosi iš vieno varianto - GT - nes joje norėjau rasti viską, ką radau 147, tik su dar trupučiu priedo: daugiau galios, daugiau bagažinės ir visa tai kupė kėbule. Atrodo suprantama, žinant tai, kad GT yra tos pačios mamos (platformos) vaikas. Beveik dvynukai. Ir štai, GT jau vairuoju kiek daugiau nei du mėnesiai ir į klausimą, ar mano lūkesčiai realizavosi, galiu atsakyti: neeevisai, tik iš dalies.
Pirmiausiai, kaip dabar suprantu, taip ir negalėjo būti, nes GT ir 147 yra su visiškai skirtingais varikliais, o man, iki tol vairavusiam tik benzininius, dyzelinio motoro pasirinkimas jau iš esmės buvo šis tas naujo. Šitam pokyčiui save buvau nuteikęs, paruošęs psichologiškai ir žinojau, jog nebus tai pat. Dabar, jau kiek apsipratau ir prie vibracijų 1-2 bėgyje (ypač šalto variklio), ir prie motoro garso. O kaip visa kita? Yra dar keletas dalykų, kurie pastebimai kitokie, nei 147, tik kol kas dar nesu tikras, ar tai prastos techninės būklės pasekmė, ar tai GT (JTD) savybė. Pavyzdžiui, priekinės dalies amortizacija: ji lėta, ne tokia aštri ir sportiška kaip mažosios 147. Ne, nėra taip, kad siūbuotų kaip laivas, tačiau pokytis akivaizdus. Tai pat kitaip yra su greičio dėže, kai pavaras įsprausti nėra taip jau paprasta ir natūralu kaip 147.

GT ieškojau daugiau kaip pusmetį. Tame laikotarpyje nusižiūrėtus variantus du kartus nupirko iš po nosies, todėl pamatęs šią – sprendimą priėmiau greitai. Automobilis nėra techniškai tvarkingas, kai ką mačiau pirkimo metu, o kai ką sužinojau vėliau. Žinomi šie netobulumai:

- Neveikė atbulinės eigos žibintas ir parktronikai  [sutvarkyta]
- Nedegė gabaritinės šviesos  [sutvarkyta]
- Purkštukas apsitaškęs  [sutvarkyta]
- Variklio viršutinė pagalvė / "kaulas"- suplyšus guma [sutvarkyta]
- Vairuotojo sėdynės pakėlimo mechanizmas veikia nekorektiškai
- Korozija ties slenksčiu, priekinių ratų zonoje [sutvarkyta]
- Tepalas oro sistemoje, tepalų nuotėkis ties apatinėmis žarnomis
- Kiti smulkesni: priekinio žibinto dangtelis priklijuotas; salone atsiklijavęs stogo apmušalas; išblukę AR ženkliukai [pakeista]
 
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-06-24 19:59
Pirminių darbų sąrašas:

- Paskirstymo diržo komplektas [pakeista]
- Tepalai, tepalo filtras [pakeista]
- Oro filtras  [pakeista]
- Salono filtras  [pakeista]
- Kuro filtras [?]

Foto:
1_Purkštuko bėda
2_Variklio viršutinė pagalvė / laikantysis rėmas (kaip tiksliai šitas daiktas vadinasi?) Kaip suprantu, kiaurymė guminėje dalyje nėra ok.
3-4-5_Bekeičiant oro filtrą, patogumo sumetimais numoviau apatinę intercooler'io žarną. Iš žarnos nukapsėjo tepalai, intercooler'yje pribėgę tepalo. Visas šitas man nepasirodė kaip gera naujiena. Gal kas nors galėtumėt apšviesti, kodėl čia taip yra ir kas gresia? Beje, nemaniau, jog oro filtro pakeitimo procedūra gali būti tokia sudėtinga..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Masas 2017-06-24 21:55
Nice. Pirmena mano gyvenimo istoriją. Pradėjau nuo 147 1.6 benzo. Perėjau prie 1.9 Dyzelio. Tik modelio taip ir nepakeičiau :)

Kalbant apie vibraciją 1-2 bėgiu, tai prie jos ir nereikia priprasti - jos neturi būti. Smagratis? Sankaba?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-06-24 22:54
Tos vibracijos žemesniuose sūkiuose, gal labiau 1 bėgyje. Man panašu tiesiog į dyzelinio variklio niuansus, ypatybę. Nežinau. Kita vertus, man sunku vertinti, kai neturiu su kuo ir kaip palyginti.

Dar dėl garso: aukštesniuose bėgiuose ir sūkiuose, tai net nepasakyčiau, jog dyzeliuką gainioju - visai smagus garsas. Patiko. O persėdus atgal į 147, atrodo, jog 1.6 twinsparkas išsijungia, nesigirdi motoro.
Aišku, kitas reikalas dėl galios - dabar man jau atrodo, jog 1.6 visai netraukia :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: daewon 2017-06-25 12:05
Kaip ir kalbėjom - keisk žarnas! 1. Nematysi apsitepalavimo 2. Pagerės važevimo savybės

Tepalas jei neklystu atbėga iš alsuoklio. Tiksliai žinau jog pas mane jis taip pat renkasi prieš/po turbinos bet per tepalų keitimo intervalą - 10k km, nenukrenta nuo max ribos. Todėl manau jog tai nereikšmingas kiekis ir "normalu" mašinai kuri nugyvenus jau 250+k, o turbina pakeista į naują prieš 50k.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: KLIFF 2017-06-25 12:35
Sveikinimai su pirkiniu! O del tu dvieju problemu, tai ju neturetu buti ir pas JTD. Berods, tau pasakojau, del tu vibraciju pajudant is vietos. Zozdizu, nesuskaiciuosiu kiek JTD teko pavarineti, bet kei visaks tvarkoje, tai vibraciju/purtymu, pajudant yra lygiai 0! Del pavaru jungimosi, taip pat kazkas netvarkoje.
JTD yra ir privalumu ir minusu, tai is trukumu man didziausias tas psichologinis diskomfortas, kai sportiskas coupe skleidzia belaruso garsa, jei su psichologija sioj vietoj viskas tvarkoj, tai ir trukumo nebera. Aprat didesnio svorio priekyje. O is privalumu, manau, jau spejai pastebeti, kad sis variklis zymiai dinamiskesnis, nei JTD, kas priduoda zavesio ir solidumo sportiskam coupe, ir uz tai padekokime turbinai :D Ai, nemaziau malonu taps ir tai, kad nebereikes laikytis rezimo, reguliariai atidarineti kapota ir tikrinti tepalo lygi, bei ji nuolat papildyti :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-02 23:58
Kaip ir kalbėjom - keisk žarnas! 1. Nematysi apsitepalavimo 2. Pagerės važevimo savybės

Tepalas jei neklystu atbėga iš alsuoklio. Tiksliai žinau jog pas mane jis taip pat renkasi prieš/po turbinos bet per tepalų keitimo intervalą - 10k km, nenukrenta nuo max ribos. Todėl manau jog tai nereikšmingas kiekis ir "normalu" mašinai kuri nugyvenus jau 250+k, o turbina pakeista į naują prieš 50k.

Na, jei interkūleryje subėgęs tepalas sakai yra ok, tai ok. Tikėtna, jog jis ten per ilgą laiką prikapsėjo. Tepalo lygio pokyčio nerodo - stabilu lyg.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-03 00:16
Sveikinimai su pirkiniu! O del tu dvieju problemu, tai ju neturetu buti ir pas JTD. Berods, tau pasakojau, del tu vibraciju pajudant is vietos. Zozdizu, nesuskaiciuosiu kiek JTD teko pavarineti, bet kei visaks tvarkoje, tai vibraciju/purtymu, pajudant yra lygiai 0! Del pavaru jungimosi, taip pat kazkas netvarkoje.
JTD yra ir privalumu ir minusu, tai is trukumu man didziausias tas psichologinis diskomfortas, kai sportiskas coupe skleidzia belaruso garsa, jei su psichologija sioj vietoj viskas tvarkoj, tai ir trukumo nebera. Aprat didesnio svorio priekyje. O is privalumu, manau, jau spejai pastebeti, kad sis variklis zymiai dinamiskesnis, nei JTD, kas priduoda zavesio ir solidumo sportiskam coupe, ir uz tai padekokime turbinai :D Ai, nemaziau malonu taps ir tai, kad nebereikes laikytis rezimo, reguliariai atidarineti kapota ir tikrinti tepalo lygi, bei ji nuolat papildyti :)

Ačiū!
Man atrodo, jog man tiesiog reikia įsėsti į kitą tvarkingą GT, pasivažinėti ir tada bus aišku, kur ten kokios vibracijos turi būti, o kur ne. Tas pats ir dėl pavarų tikslumo, ir priekinės dalies amortizacijos.
Nei JTD? Turbūt turėjai omenyje TS. Jo, dėl galios tai čia pokytis akivaizdus. Ryšium su tuo dabar ir vairavimo stilius šiek tiek pasikeitė :) Beje, nežinau ar čia dėl to, kad jau apsipratau, bet man dabar kartais atrodo, jog turbina tinginiauja. Vieną kartą aiškiai juntama, kitą kartą - nelabai.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-03 00:21
Dar nespėjau sutvarkyti senų galų, o jau turim naujų..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Infas 2017-07-03 09:27
Dar nespėjau sutvarkyti senų galų, o jau turim naujų..
Iki žiemos gali palaukti šitas :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: saules_vejas 2017-07-04 23:39
Iki žiemos gali palaukti šitas :)

Roges ruošk vasarą, o tai paskui bus variantas -ups, kaip čia ta žiema taip netiķėtai atėjo  ::) :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-05 09:35
Jo, kelininkų eilėraščius "Žiema užklupo netikėtai" mes žinom. Tikiuosi, neteks jų deklamuoti.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Disco_V 2017-07-05 10:16
Jo, kelininkų eilėraščius "Žiema užklupo netikėtai" mes žinom. Tikiuosi, neteks jų deklamuoti.
Plius vasara tokie darbai dazniausiai pigesni buna, jei remontuosi servise ;) Nes kaip zinia, ziema daug kas atvaziuoja su tokiom bedom, ala "Nesyveda kazko".
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-11 00:09
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: JustasM 2017-07-11 07:28
Dėl diesel runaway nesijaudink, ant šitų variklių užgesinus uždaro oro padavimą kuriam laikui.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Infas 2017-07-11 09:44
Roges ruošk vasarą, o tai paskui bus variantas -ups, kaip čia ta žiema taip netiķėtai atėjo  ::) :D
svarbu akumuliatorius būtų geras :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-17 22:59
Kas čia per gofra įsisiurbus į suportą? Kitas gofros galas kažkur nuvinguriuoja. Ir visa tai tik vienam rate.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: shpuncik 2017-07-17 23:06
Kas čia per gofra įsisiurbus į suportą? Kitas gofros galas kažkur nuvinguriuoja. Ir visa tai tik vienam rate.

stabdžių kaladėlių daviklio laidas
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: Juodas 2017-07-17 23:22
stabdžių kaladėlių daviklio laidas

Įtariau. Esant tokiai situacijai kai nutraukta/nupjauta, turbūt kompas turėtų rodyti kokį tai errorą? Bet nerodo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | vonvon
Parašė: shpuncik 2017-07-17 23:29
Įtariau. Esant esamai situacijai (nutraukta/nupjauta), turbūt kompas turėtų rodyti kokį tai errorą? Bet nerodo.

nėr ten jokių error'ų - biški sudėtingesnė sistema negu garsinis metalinis "indikatorius" ant kaladėlių. susidėvi kaladėlė ir šitas laidas sujungiamas su korpusu (tipo minusas) ir gauni pranešimą skydelyje apie kaladžių keitimą.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2017-07-17 23:40
Ok, dėkui, supratau.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2017-07-24 22:13
[gal kam bus naudinga]

Pasikeičiau kaulą. Po pakeitimo atsitiko tai, dėl ko buvau perspėtas - atsirado vibracijų (laisvose apsukose). Po kiek laiko, kai galutinai įsitikinau tuo, nutariau persukti kaulą iš naujo: tas varžtas, kuris sukasi prie kėbulo*, turi reguliavimo skylę, o kadangi varžtą buvau prisukęs ant paskutinės padėties (varžtas galimai rėmėsi į metalą), nutariau pakoreguoti priveržimą padėtyje maždaug per vidurį skylės. Čia jau su pagalba kitų rankų, nes vienas kaulą (su varikliu) truktelėjo į priekį, o kitas užsuko varžtą reikiamoje padėtyje. Problema išsisprendė.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: JustasM 2017-08-09 21:34
Aš paprasčiausiai užkurdavau su atlaisvintu varžtu ir užveršdavau kai viskas susikalibruodavo savaime :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: TadasP 2018-01-25 21:28
O kur tas kaulas sukasi?ir ka ten galima pareguliuoti?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-01-26 00:53
Foto pažymėjau raudonai. Varžtas su reguliuojama pailga skyle pažymėtas šauktukais.
Aš asmeniškai keičiau dėl plyšusios gumos, manydamas, jog tai sumažins vibracijas. Bet netinkamai priveržęs varžtą, kuris sukasi prie kėbulo (šauktukai), vibracijų dar padaugėjo. Varžtą reikia sukti maždaug ant vidurinės padėties.
Nusiimk variklio plastmasinę apdailą/apsaugą ir pamatysi kur, kaip ir apie ką.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-01-26 02:02
Kol GT žiemos miege, vyksta šioks toks pasiruošimas pavasariui - Alfa gaus pasimatuoti naujus ratus - 7.5Jx18H2 / ET 35.
Gauti ratlankiai yra prastos būklės: palankstyti, brozdinti, atsilupę dažai ir tt. Laukia pilnas ratlankių atnaujinimas. Šiuo metu jau išlyginti, eilėje dažymo darbai.

PS: Kažkodėl mintyse sukasi toks žodis kaip rastafkės...
PS1: Foto - pardavėjo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: nieksas 2018-01-26 06:20
Rastafkiu tai reikės, pas mane tas pats išnešimas su 7j, tai 20mm sueina drąsiai. Pas tave su 7.5j tuomet 15mm susidetu.
Pavalcavau arkas, tai priekyje galiu sukišti išviso 35mm, gale 25mm.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-01-26 16:11
Taip ir masčiau, kad realiausia 15, max 20. Ir ant abiejų ašių vienodas.
O kaip dėl ilgesnių varžtų - be jų niekaip? Kaip tu darei?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: nieksas 2018-01-27 00:16
Ilgesni varžtai nereikalingi dazniausiai iki 5mm.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-04-23 22:19
Šviežia guma ir nauji* ratlankiai. Liko susidėti centriukus ir apsispręsti dėl išnešimo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-06-04 14:55
Antikoroziniam seansui pasiruošta. Netrukus Alfa priaugs keletą kg svorio.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-06-06 10:32
Baigta.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: KLIFF 2018-06-08 09:42
Nemanai, kad kaip traktoriuka per daug jau "cackini"? :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-06-08 16:04
Nemanai, kad kaip traktoriuka per daug jau "cackini"? :)

Iki kol paklausei, net nebuvau pagalvojęs apie tai. Trumpas atsakymas - nemanau. Forume yra kur kas rimtesnių cackintojų :)
Ši GT iš Italų - kėbulas, dugnas beveik nulis rūdžių. Artimiausiu metu su ja atsisveikinti neketinu, tai kažkaip gaila ją tokią paleist į mūsų klimatą. Juolab, kai matau, kas vyksta su mano 147 - rūdys progresuoja akyse.

O dėl traktoriuko.. čia jautri tema :)) Kaip pats žinai, norint kažką turėti GT kėbule pasirinkimas yra vienas iš dviejų: pirmasis - realistinis kasdienybei, antrasis - kaifas nekasdienybei. Poreikis yra kasdienybei, tad taip išeina, jog turiu geriausią ką galiu turėti iš GT. Tai ir cackinu :)

Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: KLIFF 2018-06-09 12:22
Ir baisiausia, kad rudyti pradeda is vidaus. Nuo vairuotojo grindu, taip pat slenksciai is vidaus (be jie kaip ir pas dauguma). Atrodo viskas grazu is lauko ir staiga,op, skyle dugne :D Reguliariai pasikelk vairuotojo kilima, apziureti ar ten dar nieko nevyksta :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: daewon 2018-06-10 11:49
Nemanai, kad kaip traktoriuka per daug jau "cackini"? :)

"Idomus" požiūris :)

To Juodas - gal atskleisi kur viskas buvo atlikta ir kiek kainavo? Ar pasiruošimą pats dareisi nuimdamas maišančias dalis?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: KLIFF 2018-06-10 19:29
O kas cia idomaus? Kazkaip galvojau, kad cia ta V6, kur forume yra, ruosiama ateiciai, o ziu, gi, JTD. Niekam nepaslaptis, kad tokia GT versija vargu ar turi kazkokia isliekamaja verte, kad vertetu i ja investuoti daugiau, negu einamieji remontai. Vazineji, atvazineji ir paleidi "traktoriuka" amzinojo poilsio. Bet, po savininko paaiskinimo, viskas pasidare aiskiau, kebulas geras, vazineti zada ilgai, tad tas rimtas antikorozinis (ne siaip is flakonelio biski sen, biski ten) igauna prasme. Stai ir visas idomumas, nieko daugiau cia idomaus nematau. Butu V6, butu visai kitoks poziuris i visa "cackinima" :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: daewon 2018-06-10 23:49
Ne vieta čia tokiai diskusijai visgi žmovaus garažas o ne blevyzgos, bet ryškiai nesi automanas tai logikos (arba kodėl jos nėra) tame dyzelio cackinime nesuprasi. Tokia nuomonė susidaro.

Gražu pažiūrėt, kad kažkas rūpinasi net tokio „traktoriaus“ bukle ir kad ir kiek nedaug tu GT gatvese tai bent keletas bus mylimu ir priziurimu kaip Juodo ar Niekso ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-06-11 01:38
KLIFF, prie progos reiks pasitikrinti grindis, dar nematęs. Tikiuosi, siurprizo nebus.
Dar dėl cackinimo: žiūrint per racionalumo prizme, tai aišku, jog papildomos (nebūtinosios) investicijos nesukurs kažkokios lemiamos pridėtinės vertės. Tai visiškai neracionalu, sutinku. Bet vertę sukurs man pačiam - šio automobilio naudotojui. O man tai yra svarbu, nes taip jau yra, jog mėgstu turėti kontaktą su gero dizaino ir gerai veikiančiais daiktais. O estetika ir tvarka yra svarbu - gerina savijautą :)

daewon, darė Autovitus, Kaune. Šiaip, jie viską daro nuo pradžių iki galo (nuardo, veža plauti dugną, antikorozinį, surenka), nebent susitari kitaip. Kaip pavyzdžiui aš ir dariau - dugno plovimą vežiau pats. Kainą parašiau asmeniškai.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-08 22:45
Prieš maždaug mėnesį buvau palindęs po Alfa apsižiūrėt, bei keletą smulkmenų pasitvarkyti.
Yra klausimas: gal kas žinote, kam reikalingas šis prisuktas "latakas"? Jis lyg ir nieko nesaugo, nieko nedengia - kokia jo paskirtis?

Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-08 23:15
Praėjusią vasarą, kai tikrinau, interkūleryje radau nemažai tepalo (rašiau apie tai 1 lape). Vėliau radau, jog vidurinė šlanga yra kiaura - aš ją pasikeičiau. Virštutinė šlanga yra sulopyta nuo pirkimo, bet taip ir palikau iki šių dienų (keisiu).

Dabar, kai pastebėjau, jog per padala pakrito tepalas, nusprendžiau vėl pasitikrinti apatines šlangas. Ir radau aš vėl negerumus (žr. foto): interkūleris vėl pilnas tepalo, o tai pat ties chamūtu apsitepalavus vidurinė žarna (kuri jau buvo keista).
Prie viso šito, jau kuris laikas kažkur pradingus ir turbina :(
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-08 23:38
Smulkūs pasikeitimai, atnaujinimai:

1_Visi grindų kilimėliai pakeisti į originalius GT.
2_Netrukus sudėvėtas vairas pasikeis į originalų BlackLine vairą.
3_Kitos smulkmenos: pakeistos išmetimo bakelio gumos; pakeisti galinio dangčio "stopai" (ar kaip jie besivadintų); uždėti ratlankių dangteliai ir t.t
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: JustasM 2018-08-09 07:47
Tepalas intercoolery gali atsirast tik iš turbos. Pajudink turbos ašelę pirštais, matyt jau nemažas laisvumas jei tiek tepalo pumpuoja. Pas mane sparnuotė jau buvo pradėjus liestis prie korpuso, nors negirdėjau, pamačiau tik nuėmęs turbo...
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: shpuncik 2018-08-09 11:31
Tepalas intercoolery gali atsirast tik iš turbos. Pajudink turbos ašelę pirštais, matyt jau nemažas laisvumas jei tiek tepalo pumpuoja. Pas mane sparnuotė jau buvo pradėjus liestis prie korpuso, nors negirdėjau, pamačiau tik nuėmęs turbo...

tepalas labai paprastai patenka per alsuoklį dar prieš turbiną kur pasijungia. nuo laiko pavargęs separatorius jau normaliai neatlieka savo tai ir randi tepaliuko. kiti stato oil catcher'į
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: JustasM 2018-08-09 12:17
tepalas labai paprastai patenka per alsuoklį dar prieš turbiną kur pasijungia. nuo laiko pavargęs separatorius jau normaliai neatlieka savo tai ir randi tepaliuko. kiti stato oil catcher'į
Tai taip, bet tikrai ne išgaruos tiek daug tepalo. Būna tik šiek tiek drėgna viskas.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-09 14:37
Jo, reiks tikrinti abu - ir separatorių ir tą turbiną. Turbina dar prieš tai švilpaudavo, o dabar tylu. Nesijaučia, kad pripūstų, tai ar nebus tik jai išvis game over..
Beje, kažkiek padidėjęs dumingumas, o atbuliniu važiuojant nejuokingai apsipila baltais dūmais. Bet šitą siejau su viršutine lopyta šlanga, kuri galimai nesandari.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Dominykas.info 2018-08-09 17:26
Su tokiom besikartojančiom motoro problemom nuo pat pirkimo, gal pats laikas būtų galvoti apie jos pardavimą? Žinau kad ją išcackinai ir panašiai, bet čia panašu į pasaką be galo, o geras dalis kaip naują vairą, ratus ir pan gali pasilikti sau ir panaudoti nupirkus geresnį egzempliorių (prieš tai gerai jį apžiūrėjus servise).
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-09 18:00
Dominykai, siūlai pritaikyti tavo GTV scenarijų? :) Tiesa sakant, net nebuvau pagalvojęs apie tai. Dabar jau pagalvojau. Šios GT džiugina kėbulas (neskaitant prastai atlikto dažymo), nežinau ar pavyktų kažką lygiaverčio rasti. Plius normalus antikorozinis atliktas. Tai klausimas, ar pasiteisintų.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Dominykas.info 2018-08-09 18:28
Dominykai, siūlai pritaikyti tavo GTV scenarijų? :) Tiesa sakant, net nebuvau pagalvojęs apie tai. Dabar jau pagalvojau. Šios GT džiugina kėbulas (neskaitant prastai atlikto dažymo), nežinau ar pavyktų kažką lygiaverčio rasti. Plius normalus antikorozinis atliktas. Tai klausimas, ar pasiteisintų.

Mano atveju buvau priverstas taip pasielgti užsilenkus motorui. Turint daug atliekamų $ dar galima būtų kažką galvoti, bet kai remonto samata prilygsta kitos GTV kainai ir dar tą su užkaltu motoru parduodu už beveik 1k EUR tai čia gaunasi no brainer atvejis ir būtų gan kvaila pasielgti kitaip.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: brumbrum 2018-08-09 20:29
Prieš maždaug mėnesį buvau palindęs po Alfa apsižiūrėt, bei keletą smulkmenų pasitvarkyti.
Yra klausimas: gal kas žinote, kam reikalingas šis prisuktas "latakas"? Jis lyg ir nieko nesaugo, nieko nedengia - kokia jo paskirtis?
Nebus kartais kokiam keltuvui skirta?
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-09 23:30
Nebus kartais kokiam keltuvui skirta?

Gal ir realus variantas. Tik gaunasi, kad pasikeli tik vieną pusę.. atseit to turėtų pakakti.
Man išvis įdomu, ar šis latakas yra apskritai gamyklinis.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: brumbrum 2018-08-10 10:22
Gal ir realus variantas. Tik gaunasi, kad pasikeli tik vieną pusę.. atseit to turėtų pakakti.
Man išvis įdomu, ar šis latakas yra apskritai gamyklinis.
Originalus dalykas, kodas 60 688 827
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: daewon 2018-08-27 10:59
Ant dyzelio buvo tik vienas toks "latakas"  ale suprask jog tvirtumui skirtas brace'as.
Ant v6 yra taipogi vienas bet dar papildomi tvirtinimai jungiantys traversa su tomis "latako" tvirtinimo vietomis..Šitie jau abiejose pusėse.

Kaip kėlimo vietas tai atmesčiau, nes labai jau arti centro..
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-08-27 15:10
Prie AR 156 tokio latako randu užrašą "2 SIDE RAIL. SN Driving seat side: left hand drive"
Tai matyt su tvirtumu/standumu kažkas susiję ir kurioje pusėje vairas. Čia kad laikui bėgant kojomis dugno nepramuštum :) Man buvo noras jį išsukt velniop, bo tik papildomas svoris.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: brumbrum 2018-08-27 17:48
Prie AR 156 tokio latako randu užrašą "2 SIDE RAIL. SN Driving seat side: left hand drive"
Tai matyt su tvirtumu/standumu kažkas susiję ir kurioje pusėje vairas. Čia kad laikui bėgant kojomis dugno nepramuštum :) Man buvo noras jį išsukt velniop, bo tik papildomas svoris.
Nieko ta blieka nesveria :) daugiau antikorozinis jaučiu tavo sveria :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: TBi 2018-09-02 14:01

daewon, darė Autovitus, Kaune. Šiaip, jie viską daro nuo pradžių iki galo (nuardo, veža plauti dugną, antikorozinį, surenka), nebent susitari kitaip. Kaip pavyzdžiui aš ir dariau - dugno plovimą vežiau pats. Kainą parašiau asmeniškai.

Prisijungiu ir aš dėl antikorozinio, nes esu suinteresuotas pasidaryt prieš žiemą. Mašina rytų Europos žiemų nemačius, tai toks dalykas manau must.
Kaip kainos, kokybė? Ar kokių kliurkų nepridarė? Ar per dieną padaro?  :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Juodas 2018-09-03 22:38
Prisijungiu ir aš dėl antikorozinio, nes esu suinteresuotas pasidaryt prieš žiemą. Mašina rytų Europos žiemų nemačius, tai toks dalykas manau must.
Kaip kainos, kokybė? Ar kokių kliurkų nepridarė? Ar per dieną padaro?  :)

Kaina nemaža (AŽ), kokybe esu patenkintas. Po antikorozinio, prieš uždedant buferius atgal, pasikvietė aprodyti kaip ką padarė. Po visko išduoda kažkokį tai Dinitrol ale pasą :) Viskas, ko dar galėjau iš jų norėti, tai geresnės kainos. Minėjo, neva tas jaunuolis, kuris daro antikorozinį yra pedantiškas ir kruopštus žmogus.
Iš kliurkų: pamiršo normaliai pritvirtinti apsaugą aplink duslintuvą (nors buvau akcentavęs, bet gal laukė kol pradžius, nežinau) ir, berods, vienoj mažiau reikšmingoj vietoj neįpūtė normaliai.
Ne, bent jau man per dieną nepadarė, nes prašė palikti džiūti. Tai atsiėmiau sekančia dieną, nors dar iš visokių ertmių bėgo skysčiai. Apie pora savaičių visa smirdėjo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: TBi 2018-09-12 21:27
Man irgi darė dvi dienas, tik kaip minėjau ne pas taviškius dariausi. Iš durų ertmių irgi pabėgo tos smalos biški, bet jau dabar pradžiuvo, smarvės kaip po tokios lyg nėra, pirma diena minimaliai jautėsi. Užtat dabar dugnas kaip ir pas tave "black piano"  :D

O GT atrodo išties gražiai, tokią išcackintą net ir traktoriuką ilgai nepardavinėsi, jei nuspręsi. Lovonų ir taip pilni patvoriai ir skelbimai, o tvarkingų ir prižiūrėtų vienetai.  :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: Dominykas.info 2018-09-13 12:13
Nepamenu jų pavadinimo, bet Pašilaičiuose netoli Kemi tam garaže prie pat ukmergės g. prieš kokius metus CX7 2010 antikorozinį padarė palikus ryte ir atsiėmus po darbo. Aišku apie kokybę spresti ko gero dar anksti ir nelabai ką pasakysi apart to kad kaina buvo adekvati ir kurį laiką paskui visa smirdėjo.  :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: fatallity 2018-09-13 20:39
Nepamenu jų pavadinimo, bet Pašilaičiuose netoli Kemi tam garaže prie pat ukmergės g. prieš kokius metus CX7 2010 antikorozinį padarė palikus ryte ir atsiėmus po darbo. Aišku apie kokybę spresti ko gero dar anksti ir nelabai ką pasakysi apart to kad kaina buvo adekvati ir kurį laiką paskui visa smirdėjo.  :D

Mano patirtis labai neigiama su jais :) Sulaužė posparnį ir t.t.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo GT | Juodas
Parašė: TBi 2018-09-13 23:48
Šiaip iš jų pasakojimų, tai ne iš vieno girdėjau, kad paprastai pilnas antikorozinis daromas yra per 2-3 dienas. Į šį laiką įeina mašinos plovimas, sausinimas, medžiagų padengimas ir jų visiškas išdžiūvimas. Mažiausias laikas tokiem darbam 24h. Jei pasiimama tą pačia dieną, ko gero mašiną į mikrobangę buvo įdėję, arba kažko tiesiog nedadaro.  :)