Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: junkas 2014-03-23 17:44

Antraštė: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-03-23 17:44
Sveiki,
Gal kas esate susidūrę su tokia problema ar tiesiog reiškiniu? :)
Jeigu važinėji mieste ganėtinai ramiu režimu, be didelių akseleravimų ir panašiai, tai kai reikia įmušti R, tuomet dažniausiai laikydamas stabdį net nepajunti to perjungimo. Viskas gražu ir švelnu :)

Bet jeigu važiuoji aktyviau arba didesnį atstumą (tarkim Kaunas - Vilnius), tai kuomet jungti atbulinę pavarą, ir kol laikai stabdį, labai grubiai pajunti, kada pavara įsijungia. Būna toks nemalonus grubus "Bum". Net gaila pasidaro...
Tada ir šiaip bėgiai jungiasi šiek tiek grubiau negu įprasta.

Kuomet užgesini ir tik po kiek laiko ateini važiuoti, vėl viskas būna gerai. Gal tepalas atvėsta?
Ar kam nors yra pasiteikę tokių "bajerių"?
Prie kompo jungė, sakė, dėžė jokių klaidų nerodo. Nežinau, neramu, jeigu čia kažkokie ženklai,  tai norėtųsi užbegti rimtesnėms bėdoms už akių. :)

Lauksiu komentarų, patarimų ir panašiai. Ačiū.| :idea:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-03-23 18:14
Neekspertas as deziu, bet spejimas butu, kad gal hydraulinis valdymo blokas eina i pabaiga :) isbandyk deze tokiu budu - nuo 0 iki kokio 150km/h startuok rezimu gazas-dugnas ir tada staigiai stabdyk - pazek ar begius meto tiek pirmyn, tiek atgal ne jokio bum ir siaip turi metyti absoliuciai nejauciant nieko. Jei kazkuriuo metu pajausi kazka - tai bus signalas kad hydraulinis blokas jau nera idealus. Siaip patikrink tepala kas be ko ir pakeisk ji jei nekeitei niekada. O siaip su tokiom bedom reikia kreiptis ten kur jas tvarko, t.y. i automatiniu deziu meistrus ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-03-23 18:21
Na kaip minėjo hidraulinis blokas, šiaip tepalai turėtų būti Lifetime, būna, kad pakeitus ir išlenda bėdos, net iš serviso neišvažiuoja... Važiuok kol važiuoja, jei jau visais bėgiais pradės bumsėti tada jau varyčiau dėžę tvarkyti.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-03-23 19:37
Taip esam susidūrę. Pas mane lygiai tas pats daugiau pasportavus (nors dabar jau ir "sportuot" nebereik - daužosi ir taip). Tada ne tik į atbulinį "kala", bet ir į 3 bėgį tiek aukštinant, tiek žeminant pavaras. Balandžio pradžioje varysiu ją Stepui, kad pakeistų greičių dėžės tepalus. Manome, kad problema bus būtent čia, nors iš pradžių dar pas Zazą buvau užsukęs ir buvo galvojama, kad pagalvės pavargusios, tačiau pagalvės sveikos ir čia visiškai nekaltos.

Marti, tepalai tikrai nėra "Lifetime". Su Tomu išsiaiškinom, kad keitimo intervalas 60000 km.

Greičių dėžės talpa - 8 litrai, reikalinga Tutela GI/VI AW-1 alyva, kurią pavyko rasti tik Autobravoje. 1 litro kaina - 61,94 Lt (su pvm). 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-03-23 20:18
Tinka ir kitos alyvos, svarbu kad visa specifikacija atitiktu, dezes tokios pat ne tik alfoje stovi, o ir volvo, fiat ir labai daug kitu - cia sarasiukas i kurias montuojama tokia deze - http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC del tepalu tai lifetime yra iki kokiu 200k km, po to jau keisti reikia, uzsienyje gal ir lifetime buna kol nauja masina, o po to jau reikia tai pamirsti.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-03-23 20:27
Febi turi turėti tikrai tokių tepalų pagal specifikacijas ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-03-23 20:50
Visos tos nuorodos ir pnš. jau peržiūrėtos daugybę kartų.

Parašiau kas tinka ir alternatyvų nėra. Ieškojom, bet nėra. 159 Q-tronic vartotojo manualas nurodo kokią alyvą reik pilti. Pagal tai bandėm ieškoti alternatyvų - neradom per daugiau nei valandą paieškų. Visur rašo arba apie tą Tutelą, arba apie kažkokį mistinį Castrol Spezialprodukt, kurio Lietuvoje niekur nėra. Peržiūrėta daugybė katalogų, gamintojų ir pnš. Su Tomu sėdėjom prie kompo ir sprendėm iškilusią problemą, kol galiausiai užkniso ieškoti neaiškių galų ir apsistojom ties originaliai nurodoma Tutelos produkciją ir tiek.

Balandį keisim alyvą dėžėj - parašysiu ar kas pasikeitė perjungimuose. 8)

http://www.junsho-cn.com/Admin/Product/upload/GIVI.pdf
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-03-23 21:18
Visos tos nuorodos ir pnš. jau peržiūrėtos daugybę kartų.

Parašiau kas tinka ir alternatyvų nėra. Ieškojom, bet nėra. 159 Q-tronic vartotojo manualas nurodo kokią alyvą reik pilti. Pagal tai bandėm ieškoti alternatyvų - neradom per daugiau nei valandą paieškų. Visur rašo arba apie tą Tutelą, arba apie kažkokį mistinį Castrol Spezialprodukt, kurio Lietuvoje niekur nėra. Peržiūrėta daugybė katalogų, gamintojų ir pnš. Su Tomu sėdėjom prie kompo ir sprendėm iškilusią problemą, kol galiausiai užkniso ieškoti neaiškių galų ir apsistojom ties originaliai nurodoma Tutelos produkciją ir tiek.

Balandį keisim alyvą dėžėj - parašysiu ar kas pasikeitė perjungimuose. 8)

http://www.junsho-cn.com/Admin/Product/upload/GIVI.pdf

Tada prabangus keitimas nusimato, Autobrava alfaklubui nuolaidos nepritaikys?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-03-23 21:45
Tada prabangus keitimas nusimato, Autobrava alfaklubui nuolaidos nepritaikys?

Tvarkys viską Vitomos servisas, o kaina alyvos, žinoma, kad bus ne su pvm. 8) Yra kaip yra. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-03-24 00:06
Ačiū visiems pasisakiusiems...

isbandyk deze tokiu budu - nuo 0 iki kokio 150km/h startuok rezimu gazas-dugnas ir tada staigiai stabdyk - pazek ar begius meto tiek pirmyn, tiek atgal ne jokio bum ir siaip turi metyti absoliuciai nejauciant nieko. Jei kazkuriuo metu pajausi kazka - tai bus signalas kad hydraulinis blokas jau nera idealus.

Šitą testą tiką atlikau. Rodos alfa išlaikė  :alaus:, stabdant nuo 140 bumbsėjimų lyg ir nebuvo. Dar grįždamas namo pora kartų  rimčiau pramyniau, bet kieme parkuojantis grubumo nesijautė visai. Keista, nors visgi gal tai ir geras ženklas, nes užmetus akį į tų hidraulinių blokų kainas džiugesio nedaug.  ::)

Pas mane alfa bėgus 190k. Lietuvoj dėžės tepalai nekeisti, o ar italas iki šiol juos keitė pasakyti sunku.

Balandžio pradžioje varysiu ją Stepui, kad pakeistų greičių dėžės tepalus.

Na ką gi, kadangi ne tiek daug iki balandžio ir liko, tai labai lauksim iš Tavęs įspūdžių, kaip praėjo keitimas ir problema išnyko ar bent jau sumažėjo. Sėkmės :)

Aš asmeniškai tais, kurie sako, kad tepalai lifetime irgi nenorėčiau tikėti. Turėjau kadais gyvą pavyzdį Renault automatą, kuriame gamintojas buvo deklaravęs, kad tepalai nesikeičia... O eksplotuojant pasirodė, kad juos dar ir kaip reikia keisti...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-03-24 00:28
Ir kas pasimate tame renault? Pakeitus tepalus greiciu deze jame atsigavo?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-03-24 01:18
Ir kas pasimate tame renault? Pakeitus tepalus greiciu deze jame atsigavo?
Pakeitus jį tikrai neatisgavo, o veikė kaip ir veikus tvarkingai, bet štai prieš tai, kai jie buvo nekeisti, susidėvėjo jei neklystu žiedai (tėvo automobilis, reikėtų pasitiklsinti) ir todėl dėžei prireikė nepigaus kapitalinio remonto. Renault apd tuo jau pagarsėjusios, bet štai kai tepalai buvo pradėti keisti reguliariai (berots kas 50k), bėdų jokių daugiau nebuvo. Servise (lyg ir "Daivanta" ar kažkas pan.) taip ir paaiškino, kad čia gamintojas padarė klaidą deklaruodamas, jog tepalai toms dėžėms nesikeičia. Susigadino reputaciją. :)

Eij, bet mes gi čia ne apie renault  :mzp: :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-03-24 01:29
Dar galimas variantas, kad uzsikises tepalo filtras esantis dezeje, bet norit ji pakeisti reikia deze ardyti. Gal kartais gerai pravaikius ir sukelus dideles apsukas ir spaudima pramusa :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-03-24 01:50
Ir kas pasimate tame renault? Pakeitus tepalus greiciu deze jame atsigavo?
Pakeitus jį tikrai neatisgavo, o veikė kaip ir veikus tvarkingai, bet štai prieš tai, kai jie buvo nekeisti, susidėvėjo jei neklystu žiedai (tėvo automobilis, reikėtų pasitiklsinti) ir todėl dėžei prireikė nepigaus kapitalinio remonto. Renault apd tuo jau pagarsėjusios, bet štai kai tepalai buvo pradėti keisti reguliariai (berots kas 50k), bėdų jokių daugiau nebuvo. Servise (lyg ir "Daivanta" ar kažkas pan.) taip ir paaiškino, kad čia gamintojas padarė klaidą deklaruodamas, jog tepalai toms dėžėms nesikeičia. Susigadino reputaciją. :)

Eij, bet mes gi čia ne apie renault  :mzp: :)

Na cia diskutuotina, ar del tepalu, ar del siaip nusidevejimo ziedai isejo is rikiuotes ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Giedrius159 2014-03-28 20:14
jei jau kalbama apie automatus, tai ir as pasiklausiu. pas mane irgi tokia greiciu deze, uzsidejau kabli(na priekabai tempiot) ir cia tokiam serviziuke isaiskino, kad jei tempsiu priekaba tai su automatine greiciu deze galiu atsisveikint, bet kai paklausiau kodel, tai nezinojo ,tipo taip jau yra.ar yra tame tiesos?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-03-28 20:17
jei jau kalbama apie automatus, tai ir as pasiklausiu. pas mane irgi tokia greiciu deze, uzsidejau kabli(na priekabai tempiot) ir cia tokiam serviziuke isaiskino, kad jei tempsiu priekaba tai su automatine greiciu deze galiu atsisveikint, bet kai paklausiau kodel, tai nezinojo ,tipo taip jau yra.ar yra tame tiesos?

Yra. Pvz. mechaninei tampant svorius greiciau dyla sankaba, dezei ir pusasiams didesne apkrova, lygiai tas pats automatui - jis meta begi ir permetes gauna didesne perkrova, nei be priekabos. Aisku nedidelis svoris - nieko blogo, bet jei tampysi daznai 1t ir daugiau - gero nelauk.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Giedrius159 2014-03-28 20:28
na as kemperi tampysiu, bet nesunkus jis apie 5-600kg.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: KLIFF 2014-03-28 22:21
O jei persijungi automata i rankini mode ir jungti begius prie aukstesniu apsuku savo nuoziura, arba krastutiniu tinginystes atveju i sport rezima, kai automatiskai jungia prie auktesniu apsuku? Apkrovos teoriskai labai sumazeja.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Giedrius159 2014-04-02 16:10
o ar kas nors zinot kiek isviso galima tempti.t.y. koki svori kad deze normaliai ausintusi.Sako kad turi buti kazkur parasyta, bet nerandu niekur
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-04-02 16:15
o ar kas nors zinot kiek isviso galima tempti.t.y. koki svori kad deze normaliai ausintusi.Sako kad turi buti kazkur parasyta, bet nerandu niekur

ant gamyklinio kablio dokumentu buna parasyta ;) kartais ant kablio buna kur nors imusta.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Giedrius159 2014-04-02 16:28
 na ant kablio manau raso kiek kablys gali atlaikyt, o man reik kiek max kg galiu tempt kad greiciu deze normaliai ausintusi(automatas)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-04-02 17:37
na ant kablio manau raso kiek kablys gali atlaikyt, o man reik kiek max kg galiu tempt kad greiciu deze normaliai ausintusi(automatas)

Logiskai mastant - jei gamintojas dejo gamykliskai kabli - tai jis paskaiciamo kiek gali kablys atlaikyti, o tai reiskia, kad jei dejo tiek atlaikanti kabli ,tai automobilis irgi tiek pritaikytas. Manau tikrai 1,5 tonos leidziamas svoris bus. Negalvok, kad knygeleje kokioje nors rasi parasyti - "nevirsyti 500kg" ar pan, bus tikrai 1,5t parasyta. As kazka domejausi SUV tempimo mase, tai tokie kaip RAV4 leidziam mase 1,5t skaitesi labai maza, X-Trail neprisimenu skaiciaus bet buvo isskirtas kaip didziausia mase galintis vilkti SUV pagal metus, o jie gi visi turejo ir mechaniniu ir automatiniu deziu. Gali buti kad gamintojas net neskirsto mechaniniu su automatu - yra bendrai tam modeliui leidziamas tempimo svoris ir viskas.

p.s. google naudotis reikia - gal pagelbes - http://www.towcar.info/gebruikservaring.php?merk=Alfa+Romeo&serie=159
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-02 17:52
AR 159 Q-tronic galimas tempimo maksimalus svoris pagal originalų Q-Tronic manualą:
1.9 JTDm - 1500kg
2.4 JTDm - 1500kg
3.2 V6 JTS - 1700kg
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-04-02 18:06
AR 159 Q-tronic galimas tempimo maksimalus svoris pagal originalų Q-Tronic manualą:
1.9 JTDm - 1500kg
2.4 JTDm - 1500kg
3.2 V6 JTS - 1700kg


Nu atspejau - kaip ir daugeliui 1.5 tonos :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Zenius 2014-04-02 19:37
Niekada nebutu kile klausimu del automato galimybiu tempt svorio apribojimu,dezes tepalas kaista kai buksuoji draskaisi sudetingam reljefe,kai kas dvi minutes startuoji bent ant puse galimybiu ribos.As su ankstesne masina per 6 metus pravaziavau 270000 automatas,i savaite po du kart tempdavau 3.75 m savadarbe priekaba su 2- 3.5 t kartais galvodavau kad nepajudes is vietos,vezdavau i sodybas tai issivaizduok kokios salygos.Ir visada viskas super.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Giedrius159 2014-04-02 20:58
Dekui, vadinasi ramiai galesiu keliauti. Kazkaip man cia aiskino kad bus problemu ,nes ant apkrovos greiciu deze nesiausins ir greit subires, nes pas mane gali nebuti papildomo ausinimo gavus nagruzke, ar pan.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-10 18:29
Šiandien pakeitėm tepalus greičių dėžės. Kolkas jaučiasi pagerėjimas. Pavaros jungiasi švelniau, dingo bumsėjimai, net ir aukštesnes apsukas pasiekus (anksčiau taip atsitikus kirsdavo iš jėgos, o dabar švelniai įkrenta), švelniau ir atbulinė pavara įsijungia. Be to, pastebėjau ir lengvesnį greičio rinkimą - nežinau ar tai sutapimas, bet dabar nuo pirmų pavarų geriau trauka pasijaučia, negu kad buvo iki tol. 8)

P.S. Tiesa, nuvažiavau vos 10 km dabar po visko. Artimiausiomis savaitėmis pasimatys reali įtaka tepalų keitimo.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-04-11 12:09
Šiandien pakeitėm tepalus greičių dėžės. Kolkas jaučiasi pagerėjimas. Pavaros jungiasi švelniau, dingo bumsėjimai, net ir aukštesnes apsukas pasiekus (anksčiau taip atsitikus kirsdavo iš jėgos, o dabar švelniai įkrenta), švelniau ir atbulinė pavara įsijungia. Be to, pastebėjau ir lengvesnį greičio rinkimą - nežinau ar tai sutapimas, bet dabar nuo pirmų pavarų geriau trauka pasijaučia, negu kad buvo iki tol. 8)

P.S. Tiesa, nuvažiavau vos 10 km dabar po visko. Artimiausiomis savaitėmis pasimatys reali įtaka tepalų keitimo.

Ko ne kiekvieną dieną tikrindavau, ar šioje temoje nėra naujienų iš tavęs. :)
Džiugu girdėti, reikia manyti, kad efektas ilgalaikis.

Įdomu, kiek tepalų keitimo procedūra kainuoja ir kur keitei?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-11 12:46
Ko ne kiekvieną dieną tikrindavau, ar šioje temoje nėra naujienų iš tavęs. :)
Džiugu girdėti, reikia manyti, kad efektas ilgalaikis.

Įdomu, kiek tepalų keitimo procedūra kainuoja ir kur keitei?

Na, kolkas viskas tvarkoje. Nuvažiuota 100 km miesto režimu. 8)

Keičiau Vitomos autoservise Vilniuje. Kitaip sakant pas savus, todėl kaina labai sąlyginis dalykas, nes yra su nuolaidomis. Man gavosi 200 Lt su viskuo, bet negarantuoju, kad tiek pat kainuos ir Tau, ar kitiems čia besilankantiems. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-04-13 22:47
Ko ne kiekvieną dieną tikrindavau, ar šioje temoje nėra naujienų iš tavęs. :)
Džiugu girdėti, reikia manyti, kad efektas ilgalaikis.

Įdomu, kiek tepalų keitimo procedūra kainuoja ir kur keitei?

Na, kolkas viskas tvarkoje. Nuvažiuota 100 km miesto režimu. 8)

Keičiau Vitomos autoservise Vilniuje. Kitaip sakant pas savus, todėl kaina labai sąlyginis dalykas, nes yra su nuolaidomis. Man gavosi 200 Lt su viskuo, bet negarantuoju, kad tiek pat kainuos ir Tau, ar kitiems čia besilankantiems. 8)

Supratau. Dėkui. Na tuomet reikėtų Kaune ieškoti, kas šiuo klausimu padėtų. Gal ir tie patys Alfa RS?.. :)
O jeigu ne, tai reikės manau kreiptis į tuos, kas specializuojasi grynai ties automatinėmis dėžėmis. Pas mane dar kol kas neerzina labai, tik kartkartėmis pasidaužo, bet jeigu sakai, kad tepalų keitimas padėjo ir "daužymai" baigėsi, tai reikia pasikeisti. Visgi 190k prasukta, o ar jie buvo kada keisti nežinau...

O šiaip jei, per antrą ar trečią šimtą km. daugiau jokių niaunsų , gerų ar blogų, neišlindo? :) Ar visiškai bėdos dingo ar simptomai tiesiog "pašvelnėjo" ?
Ačiū  ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-13 23:14
Supratau. Dėkui. Na tuomet reikėtų Kaune ieškoti, kas šiuo klausimu padėtų. Gal ir tie patys Alfa RS?.. :)
O jeigu ne, tai reikės manau kreiptis į tuos, kas specializuojasi grynai ties automatinėmis dėžėmis. Pas mane dar kol kas neerzina labai, tik kartkartėmis pasidaužo, bet jeigu sakai, kad tepalų keitimas padėjo ir "daužymai" baigėsi, tai reikia pasikeisti. Visgi 190k prasukta, o ar jie buvo kada keisti nežinau...

O šiaip jei, per antrą ar trečią šimtą km. daugiau jokių niaunsų , gerų ar blogų, neišlindo? :) Ar visiškai bėdos dingo ar simptomai tiesiog "pašvelnėjo" ?
Ačiū  ;)

Alfa RS padėti manau gali tikrai. Kolkas 200 km dar nenuvažiavau - nebuvo progos. Savaitės gale bus daugiau pasivažinėjimo - tada ir pasimatys konkrečiau. Šiandien teko kelis km nuvažiuot. Problemų nebuvo jokių - viskas "švelniai" vyko. 8)

Kiek su Tomu iš serviso žiūrėjom, tai pagal katalogus iki 200000 nesikeičia, o jau paskui kas 60000 km atseit reiktų keisti. 8) Tai pas tave jau praktiškai ir atėjo tas momentas. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-14 11:38
O kai keitėte, kompą pasijungė, nes reik temperatūrą tepalo stebėti ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-14 12:10
O kai keitėte, kompą pasijungė, nes reik temperatūrą tepalo stebėti ;)

Nejungė. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-14 12:29
Hmm, įdomu, gal alfai nereikia.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-04-14 14:38
Hmm, įdomu, gal alfai nereikia.

Nerekia nei alfai, nei fiat'ui, nei bmw (bent jau iki 2006 metu tiems) ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-14 16:16
Na vagenams reikia, nes negalima pildant nauju tepalu didesnę nei 40 laipsnių tepalo temp pasiekti, nes vienu ar dviem litrais mažiau pripilsi nes tepalas plečiasi ;)
Bmw kiek žinau taspats pas kuriuos ZF greičių dėžės ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-14 16:36
Na vagenams reikia, nes negalima pildant nauju tepalu didesnę nei 40 laipsnių tepalo temp pasiekti, nes vienu ar dviem litrais mažiau pripilsi nes tepalas plečiasi ;)
Bmw kiek žinau taspats pas kuriuos ZF greičių dėžės ;)

Alfoj šiaip Aisin'as stovi, ne ZF. Todėl nėr prasmės toliau diskutuot į šoną. ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: tAS pATS 2014-04-14 16:58

Kokią alyva pylei? :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-14 17:07

Kokią alyva pylei? :)


Dextroną raudoną. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2014-04-14 17:25

Kokią alyva pylei? :)


Dextroną raudoną. 8)

Pridek, dar kad Valvoline, nes Dexoras raudonas ir i vairo stiprintuva eina, kur kainuoja po 12lt/1 litra.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-14 17:47
Pridek, dar kad Valvoline, nes Dexoras raudonas ir i vairo stiprintuva eina, kur kainuoja po 12lt/1 litra.

Būtent tokį patį dextroną pilu į savo 156 vairo stiprintuvą - buteliukas įdentiškas "Valvoline Dextron for automatic transmissions".

Prieš tai turėjau Shell'o dextroną - tas irgi buvo skirtas tiek transmisijoms, tiek tiko 156'os vairo stiprintuvui. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-14 18:14
O ne tą auksinį iš autobravos naudojai? Pasirodo yra atitikmenų ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-14 18:34
O ne tą auksinį iš autobravos naudojai? Pasirodo yra atitikmenų ;)

Tomas pasiknaisiojęs giliau rado, kad tinka dextron. O jeigu tinka, tai tinka ir man, bei mano piniginei. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-14 19:45
Tai manau ir pas autobravą irgi dextron, tik atitinkamoje pakuotėje ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-04-18 15:28
Beje, gal kas iš forumiečių gali parekomenduoti Kaune šiltą vietelę mano alfai, kad jos APD patikrintų? Spėju visvien kažkokios diagnostikos dėžėms daromos... :) nelabai susidūręs  ::)

Kažkas man yra minėję apie  "Daivanta" ten prie Garliavos, bet dabar prabėgau google atsiliepimus apie šią kontorą, tai kažkaip dingo noras ten važiuoti.

Susiplanavau pirmąją rimtesnę alfos kelionę birželiui iki juodosios jūros ir atgal tai šitą neramų klausimą būtų smagu išsispręsti.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-18 15:37
Į alfa rs nenori užsukti, nėra čia koks rocket science su tom dėžėm ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-04-18 15:38
Į alfa rs nenori užsukti, nėra čia koks rocket science su tom dėžėm ;)
Na išties tai taip, gal pas mane dar kažkaip senos "panetkės" likę :)
Buvau kažkada užsukęs, buvo kompą pasijungę, klaidų nerodė jokių. Giliau nelindom :) Bet tepalus po švenčių nuvarysiu būtent ten pasikeist.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-18 22:03
Na išties tai taip, gal pas mane dar kažkaip senos "panetkės" likę :)
Buvau kažkada užsukęs, buvo kompą pasijungę, klaidų nerodė jokių. Giliau nelindom :) Bet tepalus po švenčių nuvarysiu būtent ten pasikeist.

Važiuok konkrečiai pas Zazą į Alfa RS ir bus gerai. Pasijungs jis ir prie kompo pasižiūrėt ir pnš. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-04-29 15:38
Na išties tai taip, gal pas mane dar kažkaip senos "panetkės" likę :)
Buvau kažkada užsukęs, buvo kompą pasijungę, klaidų nerodė jokių. Giliau nelindom :) Bet tepalus po švenčių nuvarysiu būtent ten pasikeist.

Važiuok konkrečiai pas Zazą į Alfa RS ir bus gerai. Pasijungs jis ir prie kompo pasižiūrėt ir pnš. 8)

Sveiki,

PiPPas, spėju jau turėjai progos daugiau pasivažinėti su naujais tepalais. Tai kaip, po keitimo bumsėjimai dingo? :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-29 16:06
Sveiki,

PiPPas, spėju jau turėjai progos daugiau pasivažinėti su naujais tepalais. Tai kaip, po keitimo bumsėjimai dingo? :)

Labas,

Buvo gal kelis kartus stuktelėję per kiek daugiau nei 1000 km, bet jau nebe 3 pavarą, o 5 ir atbulinę, retkarčiais užkabina žeminant, bet iš esmės tai viskas susitvarkė. Anksčiau kai pradėdavo "kalti", tai būdavo pastoviai visą dieną važinėjant, o dabar vienkartinis variantas būna. Tiesa, kompas kartais per vėlai jungia pavarą, kai pergazuojama, tačiau dabar jau jungia švelniai. Sakyčiau, kad problema sumažėjo 90 proc. Birželio mėnesį tepalus pakeisim dar kartą profilaktiškai, kad išsivalytų didžioji dalis senųjų ir, mano manymu, problema išnyks arba sumažės nebe 90 proc., o 99 proc. 8)

Be to, ir šiaip pavaros lengviau jungiasi - lengviau bėgėjasi žemesnėmis apsukomis. Galima ir "sportiniu" režimu pavažiuoti be baimės, kad pradės daužytis. Tikrai rekomenduoju keisti tepalus - tai padeda. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-29 17:44
Dar neatmetame ir šiltesnių orų, va vėl truputį atšals, lauksime žinių ar tai įtakoja ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-04-29 18:14
Dar neatmetame ir šiltesnių orų, va vėl truputį atšals, lauksime žinių ar tai įtakoja ;)

Tai buvo čia atvėsę irgi po keitimo iki beveik 0. Didelio skirtumo nepajutau. Bet faktas, kad kai šilta, tai viskas geriau dirba ir lengviau. Vat pasimatys viskas realiai sekančią žiemą (jeigu ji bus normali, o ne kaip pastaroji). 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2014-04-30 18:41
Dar neatmetame ir šiltesnių orų, va vėl truputį atšals, lauksime žinių ar tai įtakoja ;)

Tai buvo čia atvėsę irgi po keitimo iki beveik 0. Didelio skirtumo nepajutau. Bet faktas, kad kai šilta, tai viskas geriau dirba ir lengviau. Vat pasimatys viskas realiai sekančią žiemą (jeigu ji bus normali, o ne kaip pastaroji). 8)

Čia tik tarp kita ko, tačiau konsultavausi su autobrava, tai jiems gamintojas nenurodo jokio tepalu keitimo dezeje daryti servisu metu, nei prie kazkokios ridos. :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-30 18:48
Tipo life time, bet nebūna amžino tepalo ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2014-04-30 19:03
Tipo life time, bet nebūna amžino tepalo ;)

Nesigincysiu su veteranais, bet mano veikia kolkas svelniai (tfu tfu tfu) be kaprizu, tai nekisiu nagu kol viskas gerai :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-04-30 20:44
Aišku nekišk ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-06-16 12:11
Kadangi tikriausiai ateityje dar atsiras tokių, kurie ieškos informacijos šia tema, tai pridėsiu dar ir aš.

Praeitą savaitę pakeitė ir man APD tepalus.
Keitėme per du kartus, kad kuo daugiau tepalo pasikeistų.
Prasukau su pakeistais tepalais jau ~1000km tai drąsiai galiu teigti, kad situacija labai ženkliai pagerėjo.
Į priekį dabar jokių permušimų, bėgiai jungiasi švelniai, jokių priekaištų. Atbulinė kartais šiek tiek stukteli, bet jau labai retai ir visai švelniai manau. Net nebekreipiu dėmesio.

Išvada: tepalų keitimas šiuo atveju tikrai padėjo. Birželio gale planuoju su alfa prasukti ~5000km, tada ir paaiškės, kiek tie pokyčiai ilgaamžiai. :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2014-06-16 12:35
Nu va. Tiek tik ir reikėjo.

Aš jau prasukau apie 5000 km. Kelis kartus pradžioje buvo stuktelėję, bet baigėsi. Dabar dažnai ir Sport mygtuką panaudoju, bet vistiek viskas sklandu. Kelių savaičių bėgyje, manau, kad dar kartą atliksiu tepalų regeneracijos procedūrą. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Zhalias 2014-06-16 13:07
Kaip akmuo nuo širdies, o tai naktim nemiegu dėl jūsų abiejų, Q'tronsčikai :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: junkas 2014-06-16 13:35
Kaip akmuo nuo širdies, o tai naktim nemiegu dėl jūsų abiejų, Q'tronsčikai :)
Viskas gerai, Mark Twain'o 100tą ir miegosis  ;) :alaus:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Zhalias 2014-06-16 14:24
Kaip akmuo nuo širdies, o tai naktim nemiegu dėl jūsų abiejų, Q'tronsčikai :)
Viskas gerai, Mark Twain'o 100tą ir miegosis  ;) :alaus:
Bendromis Vitomos autoserviso pastangomis Markas Twenas jau perskaitytas ;) Grazie!
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: tAS pATS 2014-06-18 15:39
Sveiki gyvi, atlikau kompiuterinę diagnostiką savo alfos ir meistriukas rado klaidą, kuria ištrynė, bet visvien noriu žinoti kas per bėda buvo pridedu foto. Ačiū
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2014-06-18 17:57
Jei angliškai skaitai http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-and-946-spider/382103-159-qtronic-gearbox-problem.html
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: tAS pATS 2014-06-19 12:08
Kažką supratau ;D
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-03-12 23:38
Sveiki, kolegos.

Tikrai zinau, kad tema apie tai buvo, bet ten atsakymo neradau.

Problema : gerai mostelejus per pedala daznai buna kad isjungia begi ir nejungia kito. Sukyla apsukos ir tada su geru stuktelejimu ikala kita begi. :/ ramiai vaziuojant viskas ok, nebent kai 'pergazuoji' Begio permetimo metu.

I greiciu deze nelindau - kreipiausi i Autobrava su klausimu ar keicia tepalus - tai pagal darbus ir ikainius gamintojas tokiu darbu jiem nenurodo ir jie sako to neatliekantys.

Tada kilo klausimas - kaip patikrint ar ten yra to aliejaus neisardzius visko ? Imanoma?

Ir siaip ka siulytumet daryt ? Kolegai buvo su bmw e60 panasiai. Gamintojas pasake kad tepalai nekeiciami, tipo lifetime, tiek kiek yra pats dezes resursas tiek ir laikys. Bet jis lietuvis, aisku eme ir pakeite. Originaliais tepalais is krastos. Bet dabar pradejo taip kalt, kad galu gale kita deze nusipirko.

Laukiu komentaru ir jusu fantaziju, nes manosios siuo klausimu baigesi, tai puse metu jau taip vazineju.  :cart:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2015-03-13 01:10
Sveiki, kolegos.

Tikrai zinau, kad tema apie tai buvo, bet ten atsakymo neradau.

Problema : gerai mostelejus per pedala daznai buna kad isjungia begi ir nejungia kito. Sukyla apsukos ir tada su geru stuktelejimu ikala kita begi. :/ ramiai vaziuojant viskas ok, nebent kai 'pergazuoji' Begio permetimo metu.

I greiciu deze nelindau - kreipiausi i Autobrava su klausimu ar keicia tepalus - tai pagal darbus ir ikainius gamintojas tokiu darbu jiem nenurodo ir jie sako to neatliekantys.

Tada kilo klausimas - kaip patikrint ar ten yra to aliejaus neisardzius visko ? Imanoma?

Ir siaip ka siulytumet daryt ? Kolegai buvo su bmw e60 panasiai. Gamintojas pasake kad tepalai nekeiciami, tipo lifetime, tiek kiek yra pats dezes resursas tiek ir laikys. Bet jis lietuvis, aisku eme ir pakeite. Originaliais tepalais is krastos. Bet dabar pradejo taip kalt, kad galu gale kita deze nusipirko.

Laukiu komentaru ir jusu fantaziju, nes manosios siuo klausimu baigesi, tai puse metu jau taip vazineju.  :cart:

Skaityk temą nuo pradžių. Tepalai dėžėje keičiami ir tegul autobravos meistriukai, bei aptarnaujantis personalas smegenines išsiplauna. Pasiekus 200k km tepalai keičiami (tiksliau regeneruojami) kas 60k km. Tiesa, galbūt pati tema nėra visai tiksli pagal problemą, bet esmė, kad tai padeda.

Alyvos pakeitimas/dapilimas gan šlykštus. Reikia imti lauk akumuliatorių, tada ten bus varžtas per kur pripilama, apačioje dėžės yra varžtas kur išleidžiama. Išleidus ir supylus naują, reikia kišti atgal akumą ir porą minučių prasukti ratus pakeltai mašinai įvairiom pavarom. Tada vėl dapilt tepalo. Nu kažkaip taip. Bet esmė, kad vienam ir be tinkamos įrangos tą padaryti gan sunku. 8)

Tepalai yra Tutela Gi/WI AW-1 pagal manualą, arba Dekstron berods raudonas, kuris automatinėms dėžėms naudojamas (jo kaina kelis kartus mažesnė, nei Tutelos).

Jeigu yra kokių nors dar klausimų apie Q-tronic - gali man į PM parašyt. Papasakosiu ką pats praėjęs esu :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: shpuncik 2015-03-15 00:03
Sveiki, kolegos.

Tikrai zinau, kad tema apie tai buvo, bet ten atsakymo neradau.

Problema : gerai mostelejus per pedala daznai buna kad isjungia begi ir nejungia kito. Sukyla apsukos ir tada su geru stuktelejimu ikala kita begi. :/ ramiai vaziuojant viskas ok, nebent kai 'pergazuoji' Begio permetimo metu.

I greiciu deze nelindau - kreipiausi i Autobrava su klausimu ar keicia tepalus - tai pagal darbus ir ikainius gamintojas tokiu darbu jiem nenurodo ir jie sako to neatliekantys.

Tada kilo klausimas - kaip patikrint ar ten yra to aliejaus neisardzius visko ? Imanoma?

Ir siaip ka siulytumet daryt ? Kolegai buvo su bmw e60 panasiai. Gamintojas pasake kad tepalai nekeiciami, tipo lifetime, tiek kiek yra pats dezes resursas tiek ir laikys. Bet jis lietuvis, aisku eme ir pakeite. Originaliais tepalais is krastos. Bet dabar pradejo taip kalt, kad galu gale kita deze nusipirko.

Laukiu komentaru ir jusu fantaziju, nes manosios siuo klausimu baigesi, tai puse metu jau taip vazineju.  :cart:

pažiūrėk ar klaidų kokių nėra dėžėj pradžioj.
PS nekeičiamų tepalų nebūna - lifetime gamintojas rašo, tikėdamasis, jog tas auto po 10 metų ar dar grečiau jau bus po presų, o klientas vėl pirks naują auto.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2015-03-15 23:17
BMW lifetime paskaiciuota 400-500k km tvarkingai eksplotuojant. Ta net pats gamintojas yra nurodes. Cia bent jau tiems 1998-2004m. ir skirtingai pagal deziu gamintojus, o Alfa Romeo turi Aisin Seiki Co dezes (Made in Japan), o priklauso ta imone Toyota. Deze tikrai paprasta, patikima, eina kaip ir minejo vairo stiprintuvo, automatiniu deziu raudonas tepalas.

Nuoroda apie deze ir kur jinai montuojama: http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Makacinas 2015-03-15 23:31
BMW lifetime paskaiciuota 400-500k km tvarkingai eksplotuojant. Ta net pats gamintojas yra nurodes. Cia bent jau tiems 1998-2004m. ir skirtingai pagal deziu gamintojus, o Alfa Romeo turi Aisin Seiki Co dezes (Made in Japan), o priklauso ta imone Toyota. Deze tikrai paprasta, patikima, eina kaip ir minejo vairo stiprintuvo, automatiniu deziu raudonas tepalas.

Nuoroda apie deze ir kur jinai montuojama: http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC
tik ne tas kur po 2e uz litra
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2015-03-15 23:32
BMW lifetime paskaiciuota 400-500k km tvarkingai eksplotuojant. Ta net pats gamintojas yra nurodes. Cia bent jau tiems 1998-2004m. ir skirtingai pagal deziu gamintojus, o Alfa Romeo turi Aisin Seiki Co dezes (Made in Japan), o priklauso ta imone Toyota. Deze tikrai paprasta, patikima, eina kaip ir minejo vairo stiprintuvo, automatiniu deziu raudonas tepalas.

Nuoroda apie deze ir kur jinai montuojama: http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Tas raudonas tepalas vadinamas DEXTRON. Ir jo kaina buvo apie 25-30Lt/litras 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Dancius 2015-03-16 00:00
Petrai,dextronu ir gyvas velnias pardavimuose.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2015-03-16 00:07
Petrai,dextronu ir gyvas velnias pardavimuose.

Nemanau, kad labai daug yra raudonos Dextron alyvos automatinėms greičių dėžėms. 8)

P.S. Beje, toks pats Dextron pilamas į 156'os vairo stiprintuvą. Ne kartą teko pirkti. 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Dancius 2015-03-16 08:10
Yra dextron,dextron II gal trys rusys,ps sitas pilamas i vairo stripra,dar yra dextron III ir kelios rusys. Teko pasidomet nes buvo pradejas vairo stipro siurblys triuksmaut.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-03-16 10:29
kitas klausimas - ar tikrai tik 3,2 išbėga ir po to įsipila irgi 3,2 litro maždaug ? Tipo likusi alyvos dalis lieka pūslėj ar kažkur ten viduj ?

Ir kaip dėl filtro - nereikia keist filtro su tepalais ?  ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-03-16 11:20
Tas raudonas tepalas vadinamas DEXTRON. Ir jo kaina buvo apie 25-30Lt/litras 8)
Petrai, kelintas dextronas? Yra bent jau populiariausi 1/2/3 ;)
Plius dar begalė raidžių D/E populiariausios.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: vanagiux 2015-03-16 11:37
tik ne tas kur po 2e uz litra

Cia su dezei/vairo stiprintuvui tepalu uz 2 eurus, tas pats kas su variklio tepalu - uz 2 eurus yra tepalas, bet kokybe aiski, o jei kaina 6-8 eurai, tai ir tepalas zmonsikas.

Beje Valvoline turi savo gamoje tikrai tinkama tai dezei.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-03-16 14:40
Imkite castroli iš patpolno sandėlio kaune :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-03-17 11:27
Gerai, dabar be juokų - ar galit nurodyt kas nors kuri alyva yra tinkama ? Aš jau pasimečiau...  ::)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Steponas 2015-03-17 11:36
Valvoline tinka: max life ATF.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-03-17 16:28
Valvoline tinka: max life ATF.

Ačiū, Steponai, radau :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-25 21:01
Nu ką... Mano lėktuve, važiuojant iš Panevėžio į Vilnių, sustojus Ukmergės Lukoil'e ir įmetus atbulinę pavarą kalė per stuburą kaip reikalas... Pirmi žodžiai "naujas pirkinys, velniai rautų!...", o užsipylus naftos ir pajudėjus tolyn - trečia pavara su pergazavimu ir smūgiu į stuburą, ketvirta panašiai, o toliau jau viskas kaip ir tvarkingai... Vilniui sustojus prie šviesoforo situacija panaši, bet kažkiek švelnesnė... Bandysiu įsiprašyti dėžės tepalo keitimui, nes žmona net nuo sėdynės pašoko, kai atbulinę pavarą kalė...

P.S. Pavarų dėžė ir variklis yra identiški, kaip ir Alfos, todėl kas keitėt dėžei tepalą Vilniui, gal galit pasakyt kiek tas malonumas kainavo (be "blatų" ir nuolaidų)? Čia ateities kartoms. ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-28 21:49
Nu ką... Mano lėktuve, važiuojant iš Panevėžio į Vilnių, sustojus Ukmergės Lukoil'e ir įmetus atbulinę pavarą kalė per stuburą kaip reikalas... Pirmi žodžiai "naujas pirkinys, velniai rautų!...", o užsipylus naftos ir pajudėjus tolyn - trečia pavara su pergazavimu ir smūgiu į stuburą, ketvirta panašiai, o toliau jau viskas kaip ir tvarkingai... Vilniui sustojus prie šviesoforo situacija panaši, bet kažkiek švelnesnė... Bandysiu įsiprašyti dėžės tepalo keitimui, nes žmona net nuo sėdynės pašoko, kai atbulinę pavarą kalė...

P.S. Pavarų dėžė ir variklis yra identiški, kaip ir Alfos, todėl kas keitėt dėžei tepalą Vilniui, gal galit pasakyt kiek tas malonumas kainavo (be "blatų" ir nuolaidų)? Čia ateities kartoms. ;)

Zadu keisti pas save si savaitgali. :) Paprastuoju budu ispilti tepala lauk - supilti tiek pat kiek isbego svaraus tepalo. Dexron'a naudosim arba Valvoline greiciausiai.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Zhalias 2015-04-28 22:09
Zadu keisti pas save si savaitgali. :) Paprastuoju budu ispilti tepala lauk - supilti tiek pat kiek isbego svaraus tepalo. Dexron'a naudosim arba Valvoline greiciausiai.
Neprisižaisk - nėra ten visiškai paprastai "senaus out, naujas in". Paprašyk Stepono kad pakeistų arba bent jau konsultacijos, kitaip gali prisidaryt bėdų.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 09:03
Neprisižaisk - nėra ten visiškai paprastai "senaus out, naujas in". Paprašyk Stepono kad pakeistų arba bent jau konsultacijos, kitaip gali prisidaryt bėdų.

Na, bent jau Vitomoj, tai būtent taip ir sakė, kad darys: senas out - naujas in. Apie 4 litrai tepalo. APD servisas daro su aparatu, bet ten jau ir kaina nebe 60 Eur, bet visi 175 Eur, nes per šią procedūrą apie 12 litrų tepalo prasisuka, kol pilnai išsiplauna dėžė... Tikiuosi būtent Steponas rytoj prie maniškės ir darbuosis. Jei matysiu, kad tikrai padeda - po mėnesiuko matyt reikės pakartot procedūrą. Jei ne... naujas hidroblokas su tepalais ir pakeitimu: 950 eur.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Infas 2015-04-29 09:14
Na, bent jau Vitomoj, tai būtent taip ir sakė, kad darys: senas out - naujas in. Apie 4 litrai tepalo. APD servisas daro su aparatu, bet ten jau ir kaina nebe 60 Eur, bet visi 175 Eur, nes per šią procedūrą apie 12 litrų tepalo prasisuka, kol pilnai išsiplauna dėžė... Tikiuosi būtent Steponas rytoj prie maniškės ir darbuosis. Jei matysiu, kad tikrai padeda - po mėnesiuko matyt reikės pakartot procedūrą. Jei ne... naujas hidroblokas su tepalais ir pakeitimu: 950 eur.
Nesmagu. Tikėkimės tepalo keitimas padės.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 09:18
Tikiuosi ir aš, kad padės.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-29 09:24
Neprisižaisk - nėra ten visiškai paprastai "senaus out, naujas in". Paprašyk Stepono kad pakeistų arba bent jau konsultacijos, kitaip gali prisidaryt bėdų.

Na tai vienintelis kitas būdas - supylus tepalą, jį prasukt dėžėj ant pakeltos mašinos ir tada pakartot procedūrą. Bet iš esmės, kaip pakenkti gali tepalo pakeitimas, kada išleidi seną ir supili naujo ? Tai nebent prisipili aliejaus į vidų, vietoj tepalo...nes aš kitaip nesuprantu kas gali būti blogai. Ar bent jau blogiau.

Dar užsuksiu pirma pas galingas.lt pasižiūrėt per kompą ką ten kliedi mano Alfa :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 09:41
Dar užsuksiu pirma pas galingas.lt pasižiūrėt per kompą ką ten kliedi mano Alfa :)

O ką tau jis tikrins? Orą? Kurą?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-29 10:13
Į greičių dėžę pažiūrėsim, ar nėra klaidų kažkokių.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-29 10:19
O šiaip tai AlfaOwner forume skaičiau labai daug įvairių būdų, kaip kas kėitė alyvą greičių dėžėj. Neatrodo taip sudėtingai. Vienintelis dalykas ko iki šiol nesupratau, tai kaip nustatyt kiek reikia įpilti alyvos. Nes išbėga mažiau, nei reikia įpilti. Ir visi visur skirtingai kalba. Kiek supratau, tai reikia atsukti ir tą didesnį varžtą, per jį viską išleisti. Tada užpilt naujos, prasukt ratus ir atsukti tik mažąjį varžtą, tada išbėgs perteklinis kiekis alyvos.

O šiap tai va kuo baigiasi tingėjimas junginėt bėgius ranka...  :angry:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 10:35
Na, čia tokia patogumo kaina...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: stasius 2015-04-29 11:10
karoli, negi galvoji, kad tavo lėktuvą vakarų pilietis pardavė šiaip sau? bijau, kad būtent dėl dėžės. nenustebsiu, jei rasit su steponu, kad alyva dėžėj jau buvo mėginta keisti. nepadėjo - suprato, kad reikia keisti ne tik alyvą. pardavė. dabar tu eisi tuos pačius kelius. jei realiai matai, kad limpa tas lėktuvas ir planuoji su juo bent kelis metus brūžinti, visgi gal reiktų rimtai apsvarstyti hidrobloko keitimą. aišku nepigu. jei pirktum kaip su defektu, bent būtum galėjęs įsivertinti išlaidas. o čia turbtūt kaip tvarkinga nupirkta buvo.. iš kitos pusės - panašiai kaip sankabą su smagračiu ir cilindriukais pasikeisti.
bet važiuosi ramiai ir maloniai.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Esnyper 2015-04-29 11:16
Nepabandyti pakeisti irgi ne pats protingiausias variantas.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 11:21
karoli, negi galvoji, kad tavo lėktuvą vakarų pilietis pardavė šiaip sau? bijau, kad būtent dėl dėžės. nenustebsiu, jei rasit su steponu, kad alyva dėžėj jau buvo mėginta keisti. nepadėjo - suprato, kad reikia keisti ne tik alyvą. pardavė. dabar tu eisi tuos pačius kelius. jei realiai matai, kad limpa tas lėktuvas ir planuoji su juo bent kelis metus brūžinti, visgi gal reiktų rimtai apsvarstyti hidrobloko keitimą. aišku nepigu. jei pirktum kaip su defektu, bent būtum galėjęs įsivertinti išlaidas. o čia turbtūt kaip tvarkinga nupirkta buvo.. iš kitos pusės - panašiai kaip sankabą su smagračiu ir cilindriukais pasikeisti.
bet važiuosi ramiai ir maloniai.

Na, matysim po keitimo kaip ir kas čia darysis... Jei nepagelbės - eis į skelbimus, nes pirktas buvo kaip su prastai veikiančiu purkštuku ir dar keliom nereikšmingom smulkmėm. Iš pirmo žvilgsnio dėžė atrodė, kad veikia puikiai, tik po kurio laiko, važiuojant namo ir jau prasukus daugiau km autostradoj pasirodė visam gražume :) Tiesiog tikrinant nebuvo pilnai sušilusi ir nieko blogo neparodė. Dėl vakarų piliečio alyvos keitimo nenorėčiau taip teigti, kad jau buvo bandyta keisti, nes juk beveik visi žinom, kad alyva yra "life time" :) Matysim kaip čia bus...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-04-29 11:22
Svarbu keičiant tepalą ir pilant naują neleisti tepalui užkaisti virš 40c, nes tepalas plečiasi ir supilsite gerokai mažiau. Tad kartas nuo karto atvesinkite dėžę.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-29 14:15
https://www.e-tanagra.com/lt/products/automobiliu-dalys/castrol/alyva-transmisine/14517

O tai va toks dexronas III raudonas tinka ? Nes kažkaip labai pigus atrodo. Bet yra ir Castrol ir Valvoline tokio. Kas galit atsakyt ?  ???
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-29 14:48
https://www.e-tanagra.com/lt/products/automobiliu-dalys/castrol/alyva-transmisine/14517

O tai va toks dexronas III raudonas tinka ? Nes kažkaip labai pigus atrodo. Bet yra ir Castrol ir Valvoline tokio. Kas galit atsakyt ?  ???
(http://forumas.alfaklubas.lt/index.php?action=dlattach;topic=68238.0;attach=20024;image)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-04-29 14:53
Radau dar ir Tutela tokią gera kaina nupirkti : http://testfl.onion.it/iframe_main_catalogo_prodotto.inc.asp?cod_prd=1461&id_lingua=2&id_livello=1&id_canale=1&id_categoria=10#

Jeigu kam norėsis originalios Selenia Tutela GI/VI alyvos, kreipkitės, nurodysiu kur ir pas ką.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: shpuncik 2015-04-30 10:31
Na, matysim po keitimo kaip ir kas čia darysis... Jei nepagelbės - eis į skelbimus, nes pirktas buvo kaip su prastai veikiančiu purkštuku ir dar keliom nereikšmingom smulkmėm. Iš pirmo žvilgsnio dėžė atrodė, kad veikia puikiai, tik po kurio laiko, važiuojant namo ir jau prasukus daugiau km autostradoj pasirodė visam gražume :) Tiesiog tikrinant nebuvo pilnai sušilusi ir nieko blogo neparodė. Dėl vakarų piliečio alyvos keitimo nenorėčiau taip teigti, kad jau buvo bandyta keisti, nes juk beveik visi žinom, kad alyva yra "life time" :) Matysim kaip čia bus...

susirask kokia ten pas tave pavarų dėžė stovi ir pažėk ką rašo šitie: http://www.transakpp.ru/232/main/
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-04-30 14:25
susirask kokia ten pas tave pavarų dėžė stovi ir pažėk ką rašo šitie: http://www.transakpp.ru/232/main/

Nieko konkretaus neradau... AutoVikingai gan tiksliai yra aprašę remontą, ten konkrečiau ir aiškiau.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-01 20:25
Na, tepalai pakeisti. Kokį kiekį supylė negaliu pasakyt, nes pamiršau paklausti. Tik sakė, kad tepalas buvo švarus, ne pajuodavęs. Nes kiek skaičiausi apie šitos dėžės problemas ir tepalą, tai jei tepalas išleidus iš dėžės yra tamsus (rudas, juodas) - galima sakyti, kad tepalo keitimas nelabai ir padės. Pas mane buvo ganėtinai švarus, todėl tikiuosi, kad keitimas pagelbės dėžės darbui. Kolkas jokio labai apčiuopiamo rezultato negaliu pasakyti, nes po keitimo pravažiavau gal tik 5 km, BET ... anksčiau sunkiai jungdavo iš trečios į ketvirtą pavarą, būdavo delsimas, reikėdavo spustelt iki ~70 km/h, kad įmestų 4 pavara. Dabar jau 4 pavara jungiasi tvarkingiau, nebe delsia tiek laiko. Tikiuosi, kad problema susitvarkys. Jei ne - mėginsiu keist solenoidų dangtelį, nes skaičiau, kad dėl jo gali būti problemos su dėžės darbu. Trečiadienį teks daugiau pasivažinėti su mašina, tada ir pasimatys ar simptomai dingsta, ar visdar jokio pagerėjimo. Kolkas tiek.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-05-06 00:47
Na, kokie atnaujinimai, Disco ? Kas naujo dezej girdeti ?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-06 09:06
Na, kokie atnaujinimai, Disco ? Kas naujo dezej girdeti ?

Kartais dar pagrybauja, bet jau žymiai mažiau. Žiūrėsiu kaip toliau veiks - jei pokyčių nebus - teks lupt žemėn dėžę.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-05-07 17:53
Na žiūrim kaip toliau vystysis Tavo problema, tikiuosi, kad pagerės  :du:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-08 19:18
Vistik tepalo keitimas tik kažkiek sumažino problemas, bet iš esmės niekas nepasikeitė. Dar kažkiek pavažinėsiu ir šitą dėžę perleisiu metalo supirkėjam. Statysiu kitą. Remontuoti hidrobloką biškį brūngu (950 Eur), todėl nusprendžiau pakeisti visą dėžę į mažiau nuriedėjusią. Matysim kaip bus, bet dabar jos darbas yra su dideliu minusu :D
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-20 12:15
Truputis update su naudinga info.

Panevėžyje yra meistras remontuojantis hidroblokus. Kaina ~550 EUR su pilnu tepalų pakeitimu. Gan įdomus dalykas, nes jis hidrobloką restauracijai siunčia kažkam į Vilnių, o pats tik pakeičia tepalą + sumontuoja. Taigi... :) Jei kam bus įdomu - kreipkitės, numerį turiu. Butų labai įdomu gauti žmogaus, kuris tiesiogiai Vilniuje remontuoja hidroblokus, bet kolkas yra kaip yra...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-05-20 18:30
Pabandyk čia http://www.autopavara.lt/, jie kiek žinau hidro blokus tvarko ir šiaip automatinėmis dėžėmis specializuojasi.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-21 07:37
Pabandyk čia http://www.autopavara.lt/, jie kiek žinau hidro blokus tvarko ir šiaip automatinėmis dėžėmis specializuojasi.

Dėkuj, reikės pasukt jiem, pasiklaust.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-05-25 14:46
Aš dabar pas save suleidau vieną ampulę stebuklingojo XADO, automatinėms dėžėms skirto.  :masina: Žiūrim kas bus. Pravažiavau tik 300km, blogiau tikrai nepasidarė, mažiau garsų skleidžia dėžė.

Kolkas giliau nelysiu, nera tai blogai, kala tik tada, kaip stipriai 'pergazuoji' pavaros jungimo metu.

Papildysiu :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-26 08:00
Na, aš greičiausiai savaitės gale važiuosiu į UAB "Automatinė pavara", kad remontuotų, nes jau kantrybė eina į pabaigą... Pas juos 600 eur remontas + tepalai pilnai pakeičiami. Ir dar pusę metų garantijos duos.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-29 09:53
Sutvarkyta. Pats hidraulinis valdymas dar buvo geras, bet elektrinė dalis jau buvo pavargusi, pakeitė solenoidus, tepalus ir dabar pasaka :) Su tuo pasakišku važiavimu automatiškai pradėjo daugiau ir kuro valgyt :D Bet čia labiau dėl to, kad koja sunkesnė pasidarė :D
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-05-29 13:57
Sutvarkyta. Pats hidraulinis valdymas dar buvo geras, bet elektrinė dalis jau buvo pavargusi, pakeitė solenoidus, tepalus ir dabar pasaka :) Su tuo pasakišku važiavimu automatiškai pradėjo daugiau ir kuro valgyt :D Bet čia labiau dėl to, kad koja sunkesnė pasidarė :D

Jeigu ne paslaptis apšviesk kokius darbus atliko ir ką kainavo :) Kontaktus irgi galėtum gal ?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-29 14:28
Prašom, visi darbai surašyti. Realiai jie tą 100 eurų už "greičių dėžės nuėmimą ir pastatymą" ima iš lempos, nes norint prieit prie hidrobloko dėžės imt nereikia :) bet tiek jau to... Norint pasirodyti gudresniu, kartais gali tekti uždaryti duris iš kitos pusės ir eiti "kur nors kitur" :D
Tiesa, nežinau kaip Alfom, bet SAAB'am dar yra daroma dėžės adaptacija ir dėžės kompo softo atnaujinimas. Po atnaujinimo pagerėja dėžės darbas, taipogi sklinda kalbos, kad po atnaujinimo pagerėja tepalo aušinimas. Nežinau kokiu būdu visa tai "pagerėja", bet turėtojai sako, kad veikia. Nebent tas veikimas placebu pasireiškia :D Šitas malonumas kainuoja ~40 Eur.

EDIT: Pati adaptacija yra reikalinga tam, kad nusiresetintų dėžės kompas, nes pakeitus tepalus kompas nežino, kad jie pakeisti ir dirba netiksliai, nors atrodo, kad pavaros jau kaip ir jungiasi švelniau. Nuresetinus kompą ir darant adaptaciją kompas turi naujus duomenis apie tepalo kokybę, iš naujo sureguliuoja hidrobloko darbą ir pavarų perjungimą. Kažkaip taip...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-05-29 22:08
Pigiai prasisukai ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: toshkaz 2015-05-30 11:57
Super naudinga informacija ateityje turėsiantiems problemų su automatine dėže :) Mūsuose juk sunku rasti gerą meistrą.  :alaus:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 14:58
Pigiai prasisukai ;)

Tas pigumas toks sąlyginis :) Realiai gaunasi tiek pat, kaip ir mechaninei dėžei pasikeisti sankabą. O čia dar prie to paties ir švarius tepalus gauni. Pas mane vieną kartą jie jau buvo keisti, dabar dar kartą pakeitė, tai dabar turėtų būti ~80% naujai pakeistų tepalų. Po 1000 km dar kartą profilaktiškai pakeisiu tepalus ir pasidarysiu adaptaciją - tada turėtų būti viskas liuks. Realiai ateityje manau toks remontas turėtų dar pigiau kainuoti, nes dėžė yra ganėtinai populiari įvairiuose automobiliuose, kadangi yra labai maža, palyginus su kitais ""automatais", telpa į mechaninės dėžės "rėmus" ir veikia tikrai gerai. Pačiu dėžės veikimu esu labai patenkintas, pavaras jungia švelniai ir sklandžiai, o kad kažkas jai genda - nieko nuostabaus - juk ir mechaninių dėžių sankabos byra, o ką jau kalbėti apie smagračius... Gaunasi taip, kad šitą dėžę remontuoti pigiau nei mechaninės sankabą su smagračiu pasikeisti. Šiaip pati pavarų dėžė pagaminta gan gerai, yra patvari ir jei ji nesupjauta - važiuos ilgai, svarbu laiku pasikeisti tepalus. Kiek teko domėtis, tai berods nuo 2008 metų pagamintos dėžės jau nebeturi problemų su perkaitimu ir su hidrobloko gedimais, Aisinas juos išsprendė, taigi, galima sakyti, kad modeliai su tokia dėže turėtų dar sklandžiau dirbti.
Kodėl nesirinkau statyti naują hirdobloką, kaip kad siūlė APD servisas? Todėl, kad, pirmas dalykas tai kainos skirtumas 350 eur. Antras dalykas - Aš su ta mašina tiek nepravažiuosiu, kad tas remontas "atsipirktų". Todėl apsvarstęs visus niuansus nusprendžiau statyti restauruotą. Šiandien atmyniau 150 km iš Vilniaus į Panevėžį ir jokių bėdų - pavaros jungiasi švelniai, be pergazavimų ir smūgių, atbulinis įsijungia be jokių smūgių ir t.t. Tik jaučiasi, kaip daugeliui mašinų, kad sujuda variklis perjungus iš D į R - daugiau nieko.

Dėžė vadinasi AWTF-80 SC. Wikipedia puslapyje yra nurodyti visi modeliai į kuriuos jos buvo montuojamos.
P.S. Jei kas sugalvosit imtis dar pigesnio dėžės problemos sprendimo būdo, t.y. KEISTI VISĄ PAVARŲ DĖŽĘ - įsivertinkit tai, kad nelabai kas jum duos jai garantiją. Man irgi buvo tokia mintis - pakeisiu visą dėžę ir sutaupysiu dar apie 100 Eur, bet vėliau rimtai apsvarsčius ir pasikonsultavus nusprendžiau restauruoti hidrobloką, todėl, kad pakeitus pavarų dėžę dar nesi garantuotas, kad ji veiks be problemų :) O tada vistiek teks remontuoti hidrobloką :D Gaunasi, kad sumoki už kitą dėžę apie 450 eur, pakeitimas dar koks 100 eur ir tikiesi, kad riedėsi ilgai ir laimingai, o tada pyst prasideda problemos su hidrobloku ir prie visos tos sumos susimoki dar ~600 eur už hidrobloko restauravimą.

Truputį išsiplėčiau, bet tikiuosi kažkam ateityje padės.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 15:14
Super naudinga informacija ateityje turėsiantiems problemų su automatine dėže :) Mūsuose juk sunku rasti gerą meistrą.  :alaus:

+ :D
Nėra už ką. Juk negaila tokios informacijos, žinant, kad ji kažkam gal pagelbės ateityje :) Juk nieko nekainuoja pasidalinti patirtimi.
Tik atsiprašau, kad kalba neina apie Alfą, bet juk iš esmės variklis ir dėžė identiškos, kaip ir Alfų.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: stasius 2015-05-30 16:45
puikiai. pasigilinai, pats isbandei ir pasidalinai patirtimi apie isspresta klausima. ne visi taip daro forumu pasaulyje. saunuolis  :)
man kazkodel dabar ramiau del aisin'u  :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 17:19
puikiai. pasigilinai, pats isbandei ir pasidalinai patirtimi apie isspresta klausima. ne visi taip daro forumu pasaulyje. saunuolis  :)
man kazkodel dabar ramiau del aisin'u  :)

Dėkuj :alaus: Nėra tas velnias toks baisus kaip jį piešia.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 17:34
Dar truputį... Pas ką rankos auga iš teisingos vietos yra hidrobloko restauravimo komplektai pirkti. ebay iš amerikės galima parsisiųsti remkomplektą, o jutūbėj yra klipas kaip visą tą restauravimą padaryti. Tokiu būdu susitaupo nemaža suma pinigo.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-05-30 18:21
Muitas įskaičiuotas?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 18:58
Muitas įskaičiuotas?
Tikrai nežinau, bet jaučiu, kad ne. Na o bet tačiau nemanau, kad muitas kainuos kosminius pinigus. Galima juk pardavėjo paprašyt, kad išrašytų "proforma invoice" ir prekę įvertintų kokiais 10 baksų ;)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2015-05-30 18:59
Tai va, dar šiuos kaštus pridėjus kaina pasikeis :) ir niekas tokių dalykų nebedaro jau, ypač kai dalys ne keliasdešimt baksų :D
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-05-30 19:09
Taip, bet čia jau daugiau kraštutinis sprendimas tiem, kurie turi nemažai laiko ir nedaug pinigų ir nori patys viską pasidaryti.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-06-01 15:26
O aš į savąją įlašinau ampulę XADO specialiai automatinėms dėžėms. Aišku, pas mane žymių labai problemų ir nebuvo apart kalančio bėgio iš 3 į 4 kai pergazuoji. Bet su kolega esam tą dalyką suleidę į Volvo S60 seniau, ten dėžė jei neklįstu buvo ta pati. Na aišku suleidom tai nieko nesitikėdami, nes atrodė panašiau į šamanų pasakas, nei tiesą. Bet mūsų nuostabai padėjo ir žymiai  :idea:

Įvariau į savo...nu ką Jūs sau manot, pasitaisė situacija tikrai žymiai.

Galit pabandyt :) taip pat manau sueis ir profilaktiškai, jei norit.  :alaus:
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-06-01 16:16
Apie Xado ir aš galvojau, dar kaip tik mačiau kažkada maksimoj buvo nuolaida jam nemaža, bet poto pamislyjau, kad efektas gali būt toks pat, kaip lavonui bandytum kojas sušildyt.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-06-01 16:50
Apie Xado ir aš galvojau, dar kaip tik mačiau kažkada maksimoj buvo nuolaida jam nemaža, bet poto pamislyjau, kad efektas gali būt toks pat, kaip lavonui bandytum kojas sušildyt.

Na taip, tikriausiai mūsų atvejai skirtingi. Bet šiaip visiems, kas turit kažkokių niuansų ar profilaktiškai - bandykit, blogiau nebus.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Pavas 2015-07-07 15:58
Na, Disco, atnaujink kokia sitaucija su Tavo dėže...kaip reikalai ?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2015-07-07 19:42
Na, Disco, atnaujink kokia sitaucija su Tavo dėže...kaip reikalai ?

Viskas tvarkoj, po remonto veikia be didesnių priekaištų. Smūgių jokių nebeliko. Taigi, jei jau pradėjo grybaut - vargu ar kažkokie paprastesni ir "pigūs" būdai ilgam išspręs problemą, nebent tik nutolins ją iki pardavimo :D Tik niekaip neprisiruošiu kalibracijos pasidaryti. Dar kartais užvelka trečia ir ketvirta pavara ir jungiant automatu į penktą toks kaip ir trumpas užtempimas būna, bet rankiniu būdu jungiant pavaras - jokių problemų visiškai. Niekaip nerandu atliekamų 100 eur profilaktiškai pasikeist tepalą ir pasidaryt kalibraciją. Trečia maža burnytė namuose atsiradusi "suvalgo tą sumą" :D
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Tsume 2017-12-10 18:51
Sveiki,

AR 159 JTD 2.4 (2006 m.) q-tronic nustačius į "D" režimą - įmeta į pavarų jungimo ranka "+/-"režimą (kaip kad pastumtas selektorius į dešinę būtų). Spustelėjus kelis kart selektoriaus rankeną žemyn ir į kairę - užsifiksuoja "D" režimas. Būna, kad kelis kartus pasimėto tarp "D" ir "+/-". Rodos, kad selektoriaus padėties davikliai nesugaudo kurioje pozicijoje rankena nustatyta.

Gal esate kas sprendę panašią problemą? Gal žinote kaip remontuojami tokie auto dėžės selektoriaus grybavimai? Kol kas dar gan retai pasitaiko ir važiuoti netrukdo, bet jau reikia ruoštis sprendimams :) Jeigu turite rekomendacijų dėl serviso/meistro tokiai problemai spręsti - irgi dėkingas būčiau.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: shpuncik 2017-12-10 21:29
Sveiki,

AR 159 JTD 2.4 (2006 m.) q-tronic nustačius į "D" režimą - įmeta į pavarų jungimo ranka "+/-"režimą (kaip kad pastumtas selektorius į dešinę būtų). Spustelėjus kelis kart selektoriaus rankeną žemyn ir į kairę - užsifiksuoja "D" režimas. Būna, kad kelis kartus pasimėto tarp "D" ir "+/-". Rodos, kad selektoriaus padėties davikliai nesugaudo kurioje pozicijoje rankena nustatyta.

Gal esate kas sprendę panašią problemą? Gal žinote kaip remontuojami tokie auto dėžės selektoriaus grybavimai? Kol kas dar gan retai pasitaiko ir važiuoti netrukdo, bet jau reikia ruoštis sprendimams :) Jeigu turite rekomendacijų dėl serviso/meistro tokiai problemai spręsti - irgi dėkingas būčiau.

tai gali būti laidai/mikro jungikliai selektoriuje jei tokie yra, pats selektorius. reikia jau konkrečiai ardytis ir žiūrėti kas viduj darosi
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Tsume 2017-12-11 08:54
tai gali būti laidai/mikro jungikliai selektoriuje jei tokie yra, pats selektorius. reikia jau konkrečiai ardytis ir žiūrėti kas viduj darosi

shpuncik, ačiū. Gal dar ir meistrą/servisą parekomenduotum? Vilniuje arba Kaune?
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: shpuncik 2017-12-11 13:51
shpuncik, ačiū. Gal dar ir meistrą/servisą parekomenduotum? Vilniuje arba Kaune?

gali užklaust kas auto dėžėm užsiima, tik ne visi lenda į elektroniką. o tuo labiau kai Alfa tai dar labiau kratosi :))) Vilniuj koks APD Ukmerges plente? Kaune yra toks Atomis gal apsiimtu, bet neprižadu dėl jų nes jie daugiau ECU užsiima ir autoparkas remontuojamas biški kitam lygyje.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2017-12-11 14:01
gali užklaust kas auto dėžėm užsiima, tik ne visi lenda į elektroniką. o tuo labiau kai Alfa tai dar labiau kratosi :))) Vilniuj koks APD Ukmerges plente? Kaune yra toks Atomis gal apsiimtu, bet neprižadu dėl jų nes jie daugiau ECU užsiima ir autoparkas remontuojamas biški kitam lygyje.
Vilniuj APD truputi su kainom susipyke.
Gali bandyt UAB "AUTO-MATAS", Sietyno g. 8, Vilnius. Atsiliepimai geri, o ir su kainom nesusipyke kiek zinau.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Tsume 2017-12-11 14:25
Kol kas tik su "AT Servisas" Vilniuje kalbėjau, bet jie ten apie viso "kelmo" keitimą nedrąsiai užsiminė ir tuo ir baigėsi kalba. Dėkui visiems už rekomendacijas.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2017-12-12 09:12
Kol kas tik su "AT Servisas" Vilniuje kalbėjau, bet jie ten apie viso "kelmo" keitimą nedrąsiai užsiminė ir tuo ir baigėsi kalba. Dėkui visiems už rekomendacijas.

Pabandyk dar su Autofficina pasikonsultuoti - gal ką pasiūlys 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Disco_V 2017-12-12 10:34
Dar vienas variantas butu paciam issiimt valdyma ir gerai issivalyt viska. buna, kad ten nemazai visokio brudo prisirenka. Gal del to kazkur kontaktas blogas.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: tomas.alekna 2018-01-04 11:39
Sveiki,

AR 159 JTD 2.4 (2006 m.) q-tronic nustačius į "D" režimą - įmeta į pavarų jungimo ranka "+/-"režimą (kaip kad pastumtas selektorius į dešinę būtų). Spustelėjus kelis kart selektoriaus rankeną žemyn ir į kairę - užsifiksuoja "D" režimas. Būna, kad kelis kartus pasimėto tarp "D" ir "+/-". Rodos, kad selektoriaus padėties davikliai nesugaudo kurioje pozicijoje rankena nustatyta.

Gal esate kas sprendę panašią problemą? Gal žinote kaip remontuojami tokie auto dėžės selektoriaus grybavimai? Kol kas dar gan retai pasitaiko ir važiuoti netrukdo, bet jau reikia ruoštis sprendimams :) Jeigu turite rekomendacijų dėl serviso/meistro tokiai problemai spręsti - irgi dėkingas būčiau.

Jei gerai prisimenu pavarų perjungimo svirtis turi kalibravimą, per atitinkamą diagnostiką.
Pasitikrinau, AlfaOBD programa išties turi tokią galimybę "Gearbox Lever Position Learn".
Galbūt padėtų. :)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: PiPPas 2018-01-05 13:19
Jei gerai prisimenu pavarų perjungimo svirtis turi kalibravimą, per atitinkamą diagnostiką.
Pasitikrinau, AlfaOBD programa išties turi tokią galimybę "Gearbox Lever Position Learn".
Galbūt padėtų. :)

Ne pavarų svirtis, o greičių dėžės kompas turi kalibravimą, dėl ko vėliau ir visi kiti mazgai (svirtis, paddleshift'ai, jei yra, ir t.t.) veikia atitinkamai 8)
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: tomas.alekna 2018-01-07 07:40
Ne pavarų svirtis, o greičių dėžės kompas turi kalibravimą, dėl ko vėliau ir visi kiti mazgai (svirtis, paddleshift'ai, jei yra, ir t.t.) veikia atitinkamai 8)

Na nepyk ir pataisyk jeigu aš klystu, bet Alfa/Fiat būtent turi ir svirties kalibravimą, paleidus per diagnostiką aukščiau paminėtą procedūrą reikia perjunginėti pavaras iš P į D ir taip toliau. Nekalbu apie greičių dėžės kalibravimą kuris atliekamas kitaip. Pats esu išbandęs šią procedūra ant Fiat Croma, su Aisin AF40 greičių dėže, jei neklystu 159 turi tokią pat.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2018-01-07 10:07
Na nepyk ir pataisyk jeigu aš klystu, bet Alfa/Fiat būtent turi ir svirties kalibravimą, paleidus per diagnostiką aukščiau paminėtą procedūrą reikia perjunginėti pavaras iš P į D ir taip toliau. Nekalbu apie greičių dėžės kalibravimą kuris atliekamas kitaip. Pats esu išbandęs šią procedūra ant Fiat Croma, su Aisin AF40 greičių dėže, jei neklystu 159 turi tokią pat.
Klysti, reikia su svirtimi dirbti tik tiek, kad tos padėtys dėžėje susikalibruotų, svirtis realia tik kontaktai, ką ten kalibruoti? Ji juk elektro mechaninė dalis...
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Tomas 2018-09-24 10:30
Sveiki,jei jauciamas timptelejimas is 1 i 2 ir pagalvojimas is 2 i 3,didelem islaidom ruostis?alyva pakeista
Antraštė: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2018-09-24 14:46
Paskambink į autobrava, gal jos “adaptuojamos”, “kalibruojamos”, tokiu atveju gal vertėtų? Berods ir softas joms yra naujesnis.
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: Tomas 2018-09-24 18:15
Dėkui,reikes meginti paskambinti,nes visa kita kaip ir gerai,nei smugiuoja nei ka,tik va tokie pastebejimai
Antraštė: Ats: AR 159: Q-Tronic greičių dėžių problemos:
Parašė: brumbrum 2018-09-25 19:36
Yra ten su softu niuansų, būtinai paskambink ;)