Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Esnyper 2017-04-14 15:02

Antraštė: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Esnyper 2017-04-14 15:02
(https://i.ibb.co/hMk79vV/2-159.jpg)

Trumpai apie modelį
Alfa Romeo 159 yra pasenusio Alfa Romeo 156 pakeitimas. 159 modelio gamyba prasidėjo 2005 metų pabaigoje ir pirmiausiai buvo pristatytas sedanas, vėliau, 2006 metais, atsirado ir universalas Sportwagon pavadinimu. Automobilis varomas priekiniais ratais arba visais keturiais (Q4 versijos). Mechanine prasme identiškas Alfa Romeo Brera automobiliui.

Šio modelio gamyba buvo uždelsta nuo pat pradžių. Pirminis planas buvo šį modelį gaminti ant GM Epsilon platformos, tačiau susidūrus su įvairiomis partnerystės su GM problemomis, modelio projektavimo eigoje, buvo nuspręsta gaminti šį modelį ant jau sukurtos GM/Fiat Premium platformos, kuri teoriškai buvo skirta Alfa 166 įpėdiniui. Lyginant su 156 yra žymiai didesnis, tačiau kartu ir išaugo svoris, kuris yra bene didžiausia šio modelio yda.  Daug dėmesio skirta pasyviam saugumui. Gaminant platformą buvo naudotos kokybiškos medžiagos ir pažangios technologijos: panaudoti daugiasluoksniai metalo lakštai, siūlės virintos lazeriais, siekiant daugiau tvirtumo avarijos atveju, nuspręsta naudoti daugiau ištisinio tvirtinimo elementų. Automobilio kėbulas buvo standžiausias savo klasėje gamybos laikotarpiu. Dėl pritaikytų saugumo technologijų, kurios ir išaugino svorį, automobilis surinko visas 5 Euro NCAP saugumo žvaigždutes (http://www.euroncap.com/en/results/alfa-romeo/159/15687) ir buvo pripažintas, kaip saugiausias savo segmente. Bendrai žiūrint, Alfa 159 yra labai pavykęs automobilis, kuriuo galima pasitikėti net ir ilgesnėse kelionėse.

(https://i.ibb.co/h842Y5S/some-details-about-alfa-romeo-giulia-2.jpg)

Atnaujinimai
Per visus šio modelio gamybos metus automobilis buvo atnaujintas 3 kartus.

(2005-2008 - klaidų ištaisymas, palaipsninis atnaujinimas)
Pirmasis atnaujinimas buvo įvykdytas 2007 pradžioje, nes pirmieji modeliai, kaip ir visi nauji modeliai, turėjo problemų, buvo pakeisti gendantys mazgai (pradėti montuoji kitų gamintojų agregatai) ir modeliai tapo patikimesni (pvz., pakeistos leidžiančios vairo kolonėlės, pakeistas apatinių svirčių dizainas, "saldainių" tipo įvorės tapo keičiamos ir kt.). Nuo 2007 vidurio į 2.4 JTDm variklius pradėta montuoti pažangesnė turbina. Esminis skirtumas - vietoj paprastų sparnuotės guolių pradėta naudoti naujos kartos adatinius guolius. Su šia turbina automobiliai kur kas greičiau pasiekdavo traukos piką (sumažėjo turbo lagas) ir kartu automobilis priaugo kelis papildomus kilovatus (154 kw vietoje buvusių 147 kw). Modeliams su automatinėmis dėžėmis ir toliau buvo naudojamos senesnio tipo turbinos iki 2.4 variklių gamybos pabaigos.

(2008-2009 - didysis atnaujinimas, FaceLift)
Nuo 2007 metų pabaigos, buvo šiek tiek atnaujinta modelio gamyba. Vizualiniai pataisymai buvo pritaikyti ant pirmųjų TI versijų, kituose modeliuose jie neatsispindėjo.
Pagrindinis atnaujinimas patobulinant pirmuosius modelius įvyko 2008 01 mėn, dar kitaip vadinamas FL (facelift). Facelift modeliais galima laikyti tik tuos, kurie buvo pagaminti po 2008 01, o ne registruoti. Atnaujinimai pagrinde tik viduje:

(2010-2011 - paskutinis atnaujinimas)
Nebuvo pagaminta daug modelių, gamyba ėjo į pabaigą, dalis įrangos tapo standartine (pvz., berods visose versijose pradėtas naudotas TI vairas, išskyrus skurdžiausias versijas), tačiau kita anksčiau buvusi įranga tapo "mokama" (pvz., priešrūkai). Atskirti galima pagal juodą skydelio apdailą vietoje aliuminio spalvos. Kadangi pagaminta buvo mažai, tai ir daugiau informacijos apie šį atnaujinimą trūksta.

(https://i.ibb.co/dkTbZnx/alfa-romeo-159-ti-07.jpg)

Versijos/Komplektacijos

Automobilis pasižymi gamykliškai turtinga komplektacija. Standartiškai buvo montuojamas oro kondicionierius, VDC, Hill Holder, ASR, EBD, gaisro slopinimo sistema, vairuotojo, keleivio ir šoninės oro pagalvės, "Follow me home" žibintų funkcija, kompiuterio skydelis, odinė bėgių svirtis, atrama-dėtuvė tarp priekinių sėdynių su temperatūros reguliavimu, plačiai konfigūruojamos priekinės sėdynės (aukštis, apačios kampas, atlošo linkis, nugaros linkis), priešrūkai, šildomi el. valdomi veidrodėliai.

Brangesnėse versijose galima sutikti daugiau patogumų: aliuminio apdaila vietoj plastikinės dažytos (prietaisų skydelis), odinės sėdynės, odinės Frau® Pieno Fiore minkštesnės ir kokybiškės odinės sėdynės, el. valdomos sėdynės su atmintimi, lietaus, rasojimo ir tamsos davikliai, užtemstantis veidrodėlis, audio ir, telefono ir navi valdymas ant vairo, navigacija su GSM (ekranas), Bose audio įranga su striprintuvu, šildomos reguliuojamos priekinės sėdynės, parktronikai (gale arba gale ir priekyje), 17, 18 ar 19 colių ratai, dviejų arba trijų zonų klimatronikas su oro kokybės sistema (AQS), kruizo kontrolė (greičio palaikymo kontrolė), papildomos vairuotojo ir keleivių kelių oro pagalvės, Bi-Xenon žibintai su apipurškimu, elektrinis liukas, CD keitiklis, grotuvas palaikantis mp3, el. užlinkstantys veidrodėliai, Blue&Me Bluetooth palaikymas su USB jungtimi, galingesni Brembo stabdžiai, dailesni duslintuvo antgaliai, bagažinės tinkleliai daiktų prispaudimui, bagažinės tinklelis Sportwagon atskirti erdves nuo salono (šunims), aliumininiai arba juodi skersiniai ant stogo (tik Sportwagon), tamsinti langai, padangų slėgio davikliai, bėgių svirtelės ant vairo (tik ant 2.4 automatų), infraredu šildomas priekinis stiklas, šildomi valytuvai.

Einant metams tam tikra standartinė ir papildoma įranga keitėsi.

TI (Turismo Internazionale) komplektacijos (gaminta nuo 2007-07) skirtumai:
TI spalvos dažniausiai juoda, raudona, pilka, rečiau būna baltų, kitos spalvos buvo gamintos pagal užsakymą. Pirmosios TI (2007) statistiškai būdavo turtingesnės komplektacijos, nei FL TI, nes su FL nemažai komplektacijos dalykų tapo "mokami" - užsakomi už papildomus pinigus. Pvz., el. sėdynės, fotochrominis veidrodėlis, kruizo kontrolė ir pan.

(https://i.ibb.co/Xjdg9cd/alfa-romeo-159-wallpapers-31772-883640.jpg)

Q4 versija
Buvo montuojamos tik su 2.4 20V JTD ir 3.2 JTS varikliais. Visąlaik varantys visi keturi ratai, su trimis diferencialais (Torsen Type C), galinis tiltas neatjungiamas. Q4 versijos paaukštintos (išskyrus TI Q4, kur jos dar pažemintos nuo standarto). Svoris ir sąnaudos didesni, nei paprastų 159, bet pravažumas tai atperka.

(https://i.ibb.co/FbMzqTS/ALFA-ROMEO-159-00.jpg)

Varikliai
Dyzeliai iš esmės visi patikimi ir per daug problemų nekeliantys. Problemos, kaip ir su visais dyzeliniais varikliais (EGR, DPF).
1.9 JTDm 8V 85-88 kW - kiek per silpnas tokiam svoriui ir nei dinamikos, nei ekonomijos su šiuo varikliu neverta tikėtis.
1.9 JTDm 16V 100-110 kW - ekonomiškas, neturi didelių problemų (100kw skiriasi tik programa, automobiliai Belgijos rinkai).
2.0 JTDm 16V 125 kW / 120 kW - ekonomiškas, galingesnis nei 1.9, tačiau retesnis, nes pradėtas naudoti nuo 2009 m. Būtina pasikeisti žiedą (tarpinę) tarp tepalo siurblio ir karterio, kuri su amžium sukietėja ir pradeda traukti orą, nes gali pasireikšti tepimo trūkumo problemos).
2.4 JTDm 20V 147-154 kW - galingas, malonus vairuoti, dažniau nei 1.9 varikliams pasitaiko bėdų su skylančiomis galvomis (ko gero dėl didesnio generuojamo karščio). Išlaikymo kaštai didesni nei 16V variklių (kuro sąnaudos, smagratis, sankaba brangesni).

Visi varikliai su dideliu neišnaudotos galios rezervu, todėl lengvai programuojami nesusiduriant su dūmingumo problemom. Šių variklių programavimą rekomenduočiau atlikti pas specialistus, kurie žino šio modelio silpnąsias vietas. Galima turėti 20 proc. priaugį. JTDm varikliai praktiškai iš pagrindų perkurti iš naujo ir panašumų su senesnės kartos varikliais nelabai turi (senesnės kartos montuoti į: 156/147/GT/166 JTD).

Benzininiai varikliai, kaip bebūtų gaila, yra nepatikimi. Rekomenduojamas realiai tik 1.75 (1750 TBi) arba 1.8 MPI (reiktų daugiau info apie šį). 1.9, 2.2, 3.2 JTS nieko bendro neturi su senuoju Alfos V6 Busso, tai yra GM varikliai su minimaliom alfos modifikacijom. JTS pasižymi brangia eksploatacija, dideliu kuro rajumu. Apie šias problemas plačiau - apačioje. Su dujomis draugauja tik 1.75 ir 1.8 varikliai.
3.2 V6 JTS varikliai turi problemų su išsitampančiom grandinėm, ir variklio defektais dėl per reto gamykliškai nustatyto tepalo keitimo resurso.

(https://i.ibb.co/t3FjKnh/a1d0a9ac-ar15-1.jpg)

Važiuoklė
Priekyje Alfa Romeo vis dar naudoja tą pačią daugiasvirtę (kaip mažiau nusimanantys pasakytų - aliuminę) važiuoklę, tačiau lyginant patikimumą su 156'tos važiuokle. Na realiai net nėra ką lyginti. Tikrai patvaresnė, o veikimo principas ir konstrukcija iš esmės tokia pati. Daug stipresnė nei buvo 156 modelyje. Būna, kad originalios dalys atlaiko ir 200 tūkst. km. Kartais, kaip ir visose mašinose reikia pakeisti traukių antgalius ar traukes. Apatinės ir viršutinės svirtys (tiek gumos ir šarnyrai) restauruojamos (išskyrus apatines 2006 m. gamybos). Galinė važiuoklė gana paprasta ir nekelianti daug galvos skausmo, kartais reikia pakeisti traukes dėl bildėjimo. Dėl ilgesnio stovėjimo, netinkamo ratų išnešimo arba dėl natūralaus susidevėjimo pradeda ūžti ratų guoliai.

Dėžės
M32 - naudotos 1.9 8v, 1.9 16V, 2.0 16V (ne visuose), ir benzininiuose 1.8, 1.9, 2.2 (reiktų patikslinti), 1.75 Tbi. Buvo naudojamos ir Opel koncerno, pasitaiko problemų su guoliais. Dažniausiai apie remonto reikalaujančią dėžę praneša tylus užimas iš variklio skyriaus važiuojant 5-6 bėgiu (gali ir visais), pavarų dėžės rankenos judėjimas pirmu bėgiu pajudant iš vietos arba rankenos judėjimas paspaudžiant pilnai gazą ir atleidžiant (dažniausiai 5-6 bėgiu), esant daugiau, nei 2k RPM. Gedimo atveju reikalinga dėžės restauracija, šrotuose dalis deficitinė ir retai kada būna geros būklės. Patikrinti realią būklę galima pravažiavus arba išardžius. Plačiau apie šią dėžę galite paskaityti čia (angliškai) (http://www.wgmotorworks.co.uk/repairs/transmission/m32-gearbox/).
F40 - gana tvirtos, naudotos 2.0 16V (ne visuose) ir 2.4 20V varikliuose.
Aisin AW TF-80SC (Q-Tronic automatas) - berods FL versijose atnaujintos, anksčiau buvo bėdų. Pagrindinės bėdos dėl netinkamai eksploatuojamų automatinių dėžių ir manymo, kad alyvos nereikia keisti. Keičiant laiku alyvą, problemų galima išvengti (alyvos regeneracijos skaičiai - pasiekus ridą 200k km keičiama maždaug kas 50-60k km). Naudojama alyva Tutela GI-WI (galima rasti kokybiškų Valvoline ir LiquiMolly analogų). Reikia apie 7-8 litrus vienai regeneracijai. Neatliekant laiku regeneracijos galimi greičių dėžės alyvos filtro arba solenoidų gedimai. Po 2008 metų greičių dėžė buvo šiek tiek patobulinta ir tapo atlaidesnė priežiūrai.

(https://i.ibb.co/X5rg500/6006f646-ar15-5.jpg)

Žinomos bėdos/ligos/silpnos vietos
Dyzeliams nuo suodžių užsikišia EGR vožtuvas (galima išvalyti arba išprogramuoti)
Benzinams tamposi grandinės - padės tik keitimas.
Pačios pirmosios (2006 m.) vairo kolonėlės turėjo detalės gamintojo (ZF) dizaino problemų, dėl ko pradėdavo leisti stiprintuvo skystį (drėgmė patekdavo į kolonėlės vidų ir supūdavo metalas ties riebokšliais). 2007 m. jau buvo pradėtos montuoti kolonėlės be šitos ligos.

Elektronika
Didelių problemų nekelia. Jei skydelyje užsidega įspėjamasis ženklas, jis susijęs su konkrečia problema, dažniausiai nutrūkęs laidas, užsinešęs daviklis ar pan.
Airbag klaidų (priešingai nei buvo 156 modelyje), tikėtis nereiktų, dėl patobulintų jungčių, jų tiesiog nebūna.
* Facelift radijo antenos stiprintuvo mikroschema per nesandarumus gavus drėgmės nustoja veikti (ant stogo). Simptomai, netraukia radijas.
* Versijoms be xenon žibintų nebeveikia lempų reguliavimas, dėl ko nepraeina TA. 9/10 atvejų kalta pamesta maža metalinė tarpinytė tarp ratuko ir mikroschemos. Naujos atskirai neparduoda, bet galima pasidaryti patiems. Daugiau info: https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-andamp-946-spider/1041842-headlight-adjustment-rocker-switch-missing-something.html (https://www.alfaowner.com/Forum/alfa-159-brera-andamp-946-spider/1041842-headlight-adjustment-rocker-switch-missing-something.html)
* Versijoms su Xenon žibintais nuo drėgmės sugenda Xenon blokeliai. Rekomenduotina kol jie dar veikia, išsiardyti ir pravalyti jungtis tarp žibinto ir xenon blokelio, nes tarpinės nuo amžiaus praranda sandarumą, o tada po kažkiek laiko užtrumpina.

(https://i.ibb.co/Fb9DJVG/1154121.jpg)

Kėbulas
Kaip ir visuose automobiliuose nuo amžiaus ir naudojimo nuo akmenukų apsidaužo kapotas ir vietos prie galinių slenksčių ir durelių.
Priekyje prie slenksčio ir sparno nuo amžiaus atsilupa dažai, bet dėl to nerūdija (matosi cinkuotas metalas).
Daugiau druskingų kelių ragavusioms (ypač Lietuvoje eksploatuotoms), pradeda lįsti rūdelės ant bagažinės arba kapoto ir ant slenksčių (kitose vietose rečiau pasireiškia).

Kitos bėdos
Pasitaiko, kad nuo amžiaus sugenda langų valdymo trosai (ypač gale), būna kartais, kad sugenda ir patys langų varikliukai.
Atidarinėjant duris girdisi traškesys. Kad atsikratyti, reikia keisti durų stoperius.

Ratlankiai
Skylių išmatavimai 5x110. Originalus dydis R16 (tik 1.9 iki facelift), R17, R18 ir R19 (šis tik TI versijoms). Facelift modeliams, visiems modeliams su 2.4 varikliu ir visoms TI versijoms reikalingi arba originalūs ratai, arba neoriginalūs pritaikyti su papildomu išnešimu. Dėl didesnių Brembo suportų, kiti tiesiog neužsideda. Alternatyva naudoti adapterius - rastafkes, bet jie draudžiami per TA). Kai kurie ratai nuo OPEL/SAAB markių tinka, tačiau reikia matuotis prieš perkant.
Varžtai į ratlankius sukasi ne standartiniai "itališki" siauro sriegio (M12 x 1.25), bet "vokiški" Opel/VW/BMW (M14 x 1.5).

Papildoma info:
http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_159_guide.shtml

(https://i.ibb.co/1qC7JGz/alfa-romeo-brera-2-4-jtdm-20v-01.jpg)

JEI ŽIŪRĖJOTE AUTOPLIUS RECENZIJĄ APIE ALFA 159, TAI NETIKĖKITE NĖ VIENU TAME VIDEO PASAKYTU ŽODŽIU. ŠIS GIDAS YRA PAREMTAS SAVININKŲ PATIRTIMI, O TAS VIDEO PARUOŠTAS VISIŠKAI NESIGAUDANČIŲ ŠIUOSE AUTOMOBILIUOSE ASMENŲ.

Kol kas tiek - papildom, taisom :) Rašom šitoje temoje, vėliau moderatoriai ištrins kas nereikalinga.

Už surinktą informaciją dėkui: Eddie_Romeo, Esnyper, PiPPas, ogiz.

Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Eddie_Romeo 2017-04-14 16:03
Aš nuolat papildau ir pataisiau :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: PiPPas 2017-04-14 18:40
Aš taip pat šiek tiek papildžiau ir pataisiau vietomis 8)

Pastebėjimas, kad ši tema ne diskusijoms, o tik informacijai! Visi pašaliniai komentarai bus trinami, o jeigu bus piktnaudžiaujama trumpa tema ir joje vis bandoma diskutuoti - bus užrakinta ir pildoma tik tą teisę turinčių narių. :mzp:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Eddie_Romeo 2018-02-11 23:37
Dar kartą papildžiau, ištaisiau ir išplėčiau atnaujinimus ir komplektacijas  :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: ogiz 2018-02-12 22:52
Sveikas,

<...>

(2010-2011 - paskutinis atnaujinimas) - Panasu kad paskutinis atnaujiimas prasidejo 2011. Kaip standartas eina juoda aliuminio apdaila, juodos lubos, atnaujinto dizaino priek. sedynes, Brembo stabdziai (nesu tikras ar visose tai buvo standartas ar tik "Sport" komplektacijose, ir nebuvo dazomi raudonai). Pirmu menesiu 2011 dar pasitaiko su 2010 komplektacijomis (aliuminio spalvos apdaila, perforuotas vairas), bet tikrieji 2011 visi bus su juoda apdaila ir kitokios formos sedynemis. Del TI vairo (ir TI begiu svirties) panasu ne visose jos buvo komplektuojamos. Jei yra Blue&Me ir valdymas nuo vairo tuomet dedavo TI vaira ir TI begiu svirti (su juodomis siulemis vietoj raudonu). Jei nera valdymo - tuomet paprasta perforuota vaira ir paprasta begiu svirti. PS su TI vairais komplektacija vadinosi "Sport"
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253981982&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3 (https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=253981982&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3)
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257370201&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3 (https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=257370201&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=10&minFirstRegistrationDate=2011-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&searchId=e8342062-3295-3791-da0b-2665fcfd87a3)

<...>

taip pat 2010 m. atsirado ir pusiau odinės sėdynės. - panasu bus tik nuo 2011 pusiau odines (kaip ir rasiau nuo 2011 atnaujino sedyniu dizaina)

<...>

Galima istrinti posta kai bus paredaguota ;)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Eddie_Romeo 2018-02-13 13:22
Dėl rašybos, ačiū, skaitant tūkstantąjį kartą jau nebesimato klaidos.
Dėl 2010-2011 Facelifto reiktų rimtesnesnio šaltinio nei skelbimai mobile.de. Pvz., brošiūra, ar pardavėjo aprašymas. Pirmos kartos ir pirmojo facelifto informacijos internete yra, o vat paskutiniojo reiktų daugiau paieškoti.
Dėl kitų dalykų irgi dėkui, papildysiu vėliau.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: shpuncik 2018-02-13 13:58
kažkur pas save turėjau kelias brošiūras su visokiais aksesuarais, komplektacijom, TI aprašymu ir pan. įmesiu vakare, gal kam bus įdomu pavartyt
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: ogiz 2018-02-13 20:39
Prisisiunciau 2010-2011 brosiuru bet is ju tik dar daugiau konfuzo :D Vis tik tikrai panasu jog antras FL buvo 2010 Liepa,  tik realybeje daug nesutapimu kas sutinkama skelbimuose ir kas brosiurose :D
Panasu nuo 2010 vidurio naujo dizaino sedynes, nauji paneles trim'ai/spalvu deriniai. Nuo 2011 tik 3 juodos paneles variantai. Del standart. irangos ten daugiausiai niuansu, nesuprasi ar vis tik ejo TI vairai ar ne. Sport packai taip pat kazkaip su maniskiu nlb atitinka (pas mane nera al pedalu, TI vairas ir ryciagas su juoda siule, ratai ne Titanium sp. nors pagal VIN'a meta jog tai Sport packas) . Blue and Me kaip suprantu jau standartiskai ejo, bet pries tai imesutuose skelbimuose nera valdymo ant vairo, tuomet nesuprasi ar is vis ten nebuvo jos ar kaip nors kitaip jie valdydavosi (kuo lb abejociau)   

Vnz gero nagrinejimo ;)

PS nustebino keletas niuansu - special Centenario versija ir keletas org bamperiu/slenksciu/spoileriu/lipu opciju kuriu ant jokios 159 nebuvau mates :D

https://www.dropbox.com/s/sd4n1pzf0g6hwit/Alfa%20159.rar?dl=0 (https://www.dropbox.com/s/sd4n1pzf0g6hwit/Alfa%20159.rar?dl=0)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: shpuncik 2018-02-13 20:55
šitų kaip matau dar nebuvo:
http://www.filedropper.com/ar159brochures

manau komplektacijos dar skirėsi ir pagal tai kuriai šaliai buvo skirtas auto.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: ogiz 2018-02-13 22:42
Panasiau i tai, jog tiesiog buvo siulomi iskart keli opciju packai (Progressive, Distinctive ir TI) su galimybe prisideti (kur tai imanoma) papildomos irangos prie ju. Prie Progressive ir Distinctive buvo galima prikomplektuoti dar papildomu pack'u :D - Comfort ir Sport 1 arba 2, o prie TI packo prideti dar Competezione Pack'a

Is esmes reziumuojant tai antro FL ryskiausi atnaujinimai - juoda konsole (galima rinktis is 3 sp. opciju - juoda, juodo al, ir carbon, bei lakuotos-tamsintos (arba carbon) duru apdailos detales), naujo dizaino sedynes (veliuras, kombinuota oda, TI opcijos - arba tikra oda arba oda-alcantara kombinacija), salono apdailos spalvine gama juoda-juoda, juoda-smelio, juodos lubos, naujo dizaino ratai

Siaip nebuvo labai jau gausi ta 2010 FL standartine iranga, tiesiog matomai geras nuolaidas dave visokiems packams ir labiau apsimokejo imti iskart koki Progressive ar Distinctive packa (pakomplektuotus su papildomais comfort ir sport packais), del to ir skelbimuose jos dazniausiai geriau pakomplektuotos nei 2008 FL. Nei TI vairai/bumbulai (greciausiai jie eidavo tik nuo Distinctive komplektaciju, kiek panagrinejau Progressive eidavo su perforuotais odiniais vairais) nei blue and me, nei autopilotas nejo kaip standartine iranga, bet priesrukai buvo standartai.

AUDIO & COMMUNICATION
Instrument panel with board computer
Radio / CD player with RDS, 8 speakers and antenna

COMFORT & CLIMATE MANAGEMENT
Front armrest with storage compartment
Automatic dual-zone Climate Control, including pollen filter
and ventilation grille behind
Driver and passenger seat height adjustable
Driver's seat with lumbar support adjustment
Central door locking with remote control
Electrically operated windows front and rear with
automatic function

INTERIOR
Rear seat with middle armrest and ski hatch (Berlina)
Rear seat foldable in parts (60/40)
with armrest and ski hatch (Sportwagon)
Dashboard inlays black lacquered
Three head restraints behind
Interior frames in aluminum design
Make-up mirror with built-in lighting in sun visor
on the passenger side
Ceiling lamps front and rear with dimmer and reading spots
Steering column with axial and vertical adjustment
Steering wheel with leather upholstered
Exhaust pipe chrome-plated
(single pipe left and right at 1,750 TBi)
Lighting dashboard with adjustable light intensity
Sunglasses holder
Black headlining

TECHNOLOGY & PERFORMANCE
ABS brake system with EBD
ASR - Anti Slip Regulation
BA - Brake Assist
Hill Holder
Q2 - Electronic differential lock
VDC (ESP) - Vehicle Dynamic Control

SAFETY
Airbag driver and passenger
Electric belt pre-tensioners
Follow-me-home lighting
Head airbags front and rear
Isofi x attachment points
Child safety locks on rear doors
Knee airbag driver
Sensors for brake pad wear
Switchable airbag on the passenger side

EXTERIOR
Exterior mirrors electrically adjustable and heatable
Entry lighting at the bottom of front doors
Alloy 16 "wheels Elegant with 215/55 tires
Alloy 17 "wheels Multispoke with 225/50 * tires
(1,750 TBi only)
Front fog lights
Mounting points for load carriers
Diesel particulate filter (DPF) on diesel versions
Space saving spare wheel

Dar kas liecia 2.0 JTDM (nuo 2011) - yra 125kw, 120 kw (dar pasirodo ir 100kw kazkokia atsirado, arba ten buvo sumaisyta su kokiu 1.9) ir 125 kw ECO. Visaip bandziau ieskoti kas tas ECO, nu nes varikliu parametrai/specifikacijos identiski, ir niekad net nebuciau susapnaves, kad taip sugalvos uzvadinti versija kuri buvo be TI vaziuokles :D visi buvo montuojami tiek 1.7 tbi tiek 2.0 100/120/125 kw jtdm su zeminta TI vaziuokle, bet va pritruko makaroncikams fantazijos kaip standartine vaziuokle pavadinti, tai tegu bus toks nedviprasmiskas zymejimas ties varikliu 2.0 jtdm ECO :D ir kam sautu i galva jog cia nieko bendro nei su ekologija nei su ekonomija :D (2010 FL tik 1750 TBi ejo standartiskai su TI vaziuokle)
Edit - nors bendrai dar kart perziurejau ECO duomenis vistik kazkas ten buvo su varikliu daryta (mazesnes kuro sanaudos ir Co2 emisija,  gal koks DPFas skyresi)

PS jei standartiskai dar ir 2010 dejo R16, matyt ne visi Brembo stabdzius turejo? (raso st diskai 305/278 o TBi su R17 330/292)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: TwinTurbo 2018-02-19 21:44
Vis užmetu akį į 159 1750 TBi. Tik va skaitau gidą, bet nematau info apie 159 stoglangius, nes jei jau imt savaitgalinę TBi, tai jau su visu pack'u: stoglangis ?, multimedia, BOSE, kas be ko TI.  Bet kiek esu matęs iš seniau pardavimuose ir iš brošiūrų, stoglangiai buvo montuojami gamykliškai, bet dabar tokią rast tas pats kas vienaragį ir galvoju ar ant tiek nepopuliaru, ar čia kaip papildoma, brangi ir super reta komplektacijos opcija.  ::)

P.S kas dėl pačio gido pataisymų papildyčiau, kad TI komplektacijoje dvigubi išmetimo vamzdžiai ėjo ir su 1750 TBi varikliu.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: shpuncik 2018-02-19 22:36
Vis užmetu akį į 159 1750 TBi. Tik va skaitau gidą, bet nematau info apie 159 stoglangius, nes jei jau imt savaitgalinę TBi, tai jau su visu pack'u: stoglangis ?, multimedia, BOSE, kas be ko TI.  Bet kiek esu matęs iš seniau pardavimuose ir iš brošiūrų, stoglangiai buvo montuojami gamykliškai, bet dabar tokią rast tas pats kas vienaragį ir galvoju ar ant tiek nepopuliaru, ar čia kaip papildoma, brangi ir super reta komplektacijos opcija.  ::)

P.S kas dėl pačio gido pataisymų papildyčiau, kad TI komplektacijoje dvigubi išmetimo vamzdžiai ėjo ir su 1750 TBi varikliu.

su visu faršu perki naują iš salono, o kai perki naudotą, tai gauni ką buvęs savininkas susikomplektavo :D teisingiau rašytum, jog pYgiai TBI su stoglangiu nėra, nes šiuo metu EU pigiausia nuo 10kEUR

stoglangis eilinė opcija - UK +720GBP ir gaudavai su stoglangiu.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: moonshine 2018-02-19 23:57
Kai yra automatinė klima, stoglangis nlb reikalingas. Beveik 1000E -  tik už tai, kad jis būtų. Net top komplektacijų pirkėjai kartais pinigus skaičiuoja
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: shpuncik 2018-02-20 00:50
Kai yra automatinė klima, stoglangis nlb reikalingas. Beveik 1000E -  tik už tai, kad jis būtų. Net top komplektacijų pirkėjai kartais pinigus skaičiuoja

čia jau kaip kam. man pvz. stoglangis privalumas ar klima yra ar ne. vien dėl to jog šviesiau viduj.

PS beje pažėjau kas iš brangiausių opcijų 159'oj buvo, tai UK '11 metų buklete perkant TI gaudavai odinį/alkantarą TI saloną, bet jei norėjai TI pilnos odos + elektrinių sėdynių su atmintim tai +2050GBP. antroj vietoj pagal branguma 8C Red spalva - +1950GBP
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Shilis 2018-04-09 14:20
Sveiki, labai naudinga informacija. Ačiū!

Galite gal patikslinti: "Patobulintos lubos, daugiau vietos." Čia vairuotojui daugiau vietos (būtų aktualu) ar gale (nesvarbu).
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: sidlauskas 2018-04-09 21:32
Sveiki, labai naudinga informacija. Ačiū!

Galite gal patikslinti: "Patobulintos lubos, daugiau vietos." Čia vairuotojui daugiau vietos (būtų aktualu) ar gale (nesvarbu).

Gale būtų daugiau vietos dėl naujų sėdynių FL modeliuose, kurių atlošas yra siauresnis. Pas mane pre-facelift, tai jeigu gale sėdi žmogus, tai šiek tiek tenka pasislinkti į priekį, nes paprastai būnų atsitraukęs praktiškai iki galo ir tokiu atvėju gale vietos kojoms praktiškai nebelieka. Tai iš esmės viskas priklauso ar turėsi keleivių gale ar ne, nes jeigu esi pats aukštas ir turėsi keleivių - tai gali tekti ir pačiam pasislinkti į priekį, kad keleiviui liktų vietos kojoms.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: brumbrum 2018-04-09 21:53
Realiai niekas nepasikeitė, kaip buvo pakankamai ankštas automobilis taip ir liko, tik patogesnės sėdynes ir tiek ;)
Antraštė: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: brumbrum 2018-04-09 21:53
Sveiki, labai naudinga informacija. Ačiū!

Galite gal patikslinti: "Patobulintos lubos, daugiau vietos." Čia vairuotojui daugiau vietos (būtų aktualu) ar gale (nesvarbu).
Šiek tiek stogo apdaila kitokia, bet galvai pakankamai ir taip vietos buvo, nebent tavo ūgis 190+ :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2019-04-17 00:19
Šiek tiek stogo apdaila kitokia, bet galvai pakankamai ir taip vietos buvo, nebent tavo ūgis 190+ :)
Šitoi vietoi paprieštarausiu jai auto su liuku. 186 jau ne itin daug vietos viršui
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: tommix 2019-08-23 04:41
Labai gera tema. Šiektiek prisidėsiu įkeldamas foto, kurioje daugmaž surašyta mašinos dalių gamintojai.
Čia tiems kurie pvz keičiant dalį norės isigyti kuo arčiau originalo :) Daugelis sako, kad originalai kokybiškesni, et netikiu, kad gamyklos turi atskirus cechus kur gamina "geras" ir "netokias geras" detales.
Žinoma ne visi gamintojai čia, nes nemažai įvairių modifikacijų 159 yra.

Kas dėl pačio gido, manau reiktu išmesti frazę, jog 2.0 JTDm varyklis yra restesnis. Jis kaip tik populiaresnis nei 2.4. Jei pažėti pvz parduodamų auto statistika, tai 2.0 yra dažniausias varyklis ir logiška nes turbūt optimaliausias variantas tad nuo jo išėjimo datos tokį pirko dažniausiai. Ypač kai visi keikė M32 dėžę ir sužinojo, kad 2.0 pagrinde su F40 iki 2011 ėjo. Ką jau kalbėti kad galios daugiau o tūris vos vos didesnis nei 1.9
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Eddie_Romeo 2019-08-23 16:02
Šiandienos mobile.de statistika
243 vnt 1.9
73 vnt 2.4
66 vnt 2.0

1.9 buvo gaminama 2005-2012, 2.4 pabaigė anksčiau gamybą berods 2010, nes neatitiko ekologinių normų, o 2.0 tik nuo 2009 iki 2011. Tai jis tiesiog  negali būti populiariausias variklis :) Gal  paieškose naujesnius metus buvai nurodęs.

Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: tommix 2019-08-23 20:55
2.0 maziau skelbimu nes 2.0 toks geras, kad nepardavinėja, todėl mažiau :D :lol:
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2019-08-26 14:50
2.0 maziau skelbimu nes 2.0 toks geras, kad nepardavinėja, todėl mažiau :D
Jis retesnis,nes auto naujesni ir maziau parduodamu kaip ir nupirktu. Taip pat jis turi ir savu niuansu .
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: tommix 2019-08-28 03:08
Jis retesnis,nes auto naujesni ir maziau parduodamu kaip ir nupirktu. Taip pat jis turi ir savu niuansu .

Kokiu niuansu? kad optimaliausias pasirinkimas is JTDM? (bent jau iki 2010 gamybos, nes poto loterija kokia deze bus).
Kazkaip nelabai esu girdejes blogu pasakeliu apie 2.0. Nors jei tiesa nesu girdejes ju ir apie 1.9 ir apie 2.4 Patys varykliai kaip ir nieko. Todel sakau jog 2.0 optimaliausia, nes 2.0 yra viduriukas 1.9 ir 2.4.  be 2.4 neigiamu pasekmiu (spyruoklem ypac) ir su geresne ekonimija bei galia [khm, khm ir deze] nei 1.9.

PS sneku apie 125kw versija.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2019-09-05 10:29
Kokiu niuansu? kad optimaliausias pasirinkimas is JTDM? (bent jau iki 2010 gamybos, nes poto loterija kokia deze bus).
Kazkaip nelabai esu girdejes blogu pasakeliu apie 2.0. Nors jei tiesa nesu girdejes ju ir apie 1.9 ir apie 2.4 Patys varykliai kaip ir nieko. Todel sakau jog 2.0 optimaliausia, nes 2.0 yra viduriukas 1.9 ir 2.4.  be 2.4 neigiamu pasekmiu (spyruoklem ypac) ir su geresne ekonimija bei galia [khm, khm ir deze] nei 1.9.

PS sneku apie 125kw versija.
As nieko blogo ir nesakau,neturejau su juo jokiu bedu. Tas 100 ir 125 is esmes tas pats variklis,skiresi tik programa ir berods pursktuku galvutes . Draugeliui i 100 kw kai tvarke ekologija galia kele kaip 125 varikliui.
P.s Tommix turbut nesenai nusipirkai ta 159 :D
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: tommix 2019-09-09 04:24
As nieko blogo ir nesakau,neturejau su juo jokiu bedu. Tas 100 ir 125 is esmes tas pats variklis,skiresi tik programa ir berods pursktuku galvutes . Draugeliui i 100 kw kai tvarke ekologija galia kele kaip 125 varikliui.
P.s Tommix turbut nesenai nusipirkai ta 159 :D

Labai nesinori tersti ne i tema, adminas(-ai) istrins jei ka - bet taip visai neseniai. 2 savaites. Ir jau keiciu tarpine, nes ora siurbia, tuo paciu keisiu indeklus ir tt. AI beje vakar nustojo ir radijo bangas gaudyti, uzteko 2 plovimu.  Pirksiu tiesu ismetima - dpf'as i spinta eis. EGR'as turbut tik programiskai paliksiu isprogramuota. Gal ismoksiu ir pats - nafig ismesiu flaps'us. Zodziu su'Euro'3'ciukinsiu. Poto chip tuningas. Taip sukysiu dar koki 5000 eur per 3 metus ir tada parduosiu uz penktadali kainos :) Kolkas 7500eur kainavo man ~200 000km masina ir cia dar pries remontus. Na teisybes labui toje kainoje ratlankiu 2-tras komplektas ir geru neblogu padangu - 1000eur. Infliacija nebloga :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: nieksas 2020-01-26 06:32
"Pasikeitė variklio įjungimo mygtuko veikimas, dabar valdomas kompiuterio, nebereikia laikyti nuspaudus."

Nu bent jau pas mane tai jį laikyti tikrai reikia :)
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2020-01-26 12:27
Palaikyt kelias sek reikia, bet kol uzsives nereikia
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: nieksas 2020-01-26 17:25
Tai kiek tu sukti nori, jei 2s laikai? Per 2s ji jau uzsikuria.
Čia įsitikinti reiktų jei ji nesikurtu. Bet ką dabar matau, tai laikyti reikia.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2020-01-26 18:11
Tai kiek tu sukti nori, jei 2s laikai? Per 2s ji jau uzsikuria.
Čia įsitikinti reiktų jei ji nesikurtu. Bet ką dabar matau, tai laikyti reikia.
nezinau nei viena mano alfa nesikure per 2 s turbut lavonai :D  jei elektroninis uzvedimas  kai uzsikuria  nebesuka starteriuo, pas  senesne sukdavo   , kitas dalykas  atsirakini   ir berods  paspaudi sankaba ir start be rakto ir ikius rakta turi uzsikurt
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: ogiz 2020-01-26 19:39
FL nieko laikyti nereikia, paspaudei ir atleidai iskart, ir turi sukt starteri kol uzsikuria. Jei reik laikyti tai arba preFL arba kazkas netvarkoj
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2020-01-26 21:38
Na maniskei toks uzlaikymas turi but,lyg kontakto nebutu,bet ryngiu draskyt
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: nieksas 2020-02-15 22:00
Lyg nežinociau, FL ar ne :) Šiandien nuemiau klema +, nes reikėjo paveržti, tai po uždėjimo nebereikia laikyti irgi.
Tad klausimas kodėl prieš reikėjo.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo 159 Pirkėjo Gidas
Parašė: Dancius 2020-02-16 13:09
Aurimai,profilaktikai as jau nuimu karts nuo karto , nes buna uzsigliucina kas nors . Ipac po filtro keitimo water in fuel :D jau ir davikli pakeiciau , po klemo nuemimo menesi nemaciau .