Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: bliomba 2016-03-30 21:26
-
Sveiki kas galetu buti , cia turbinai ar seip kazkas , ramei vaziuojant lyg viskas ir normaliai tik spustelejus stipriau gaza lyg pradeda traukt ir paskui taip lyg trukciotu ? ;)
-
kuro filtras?
-
Sveiki, AR 156 2.4 jtd 110kw, dingo trauka. Pries men eme nesikurti, patikrinus purstukus vienas buvo kiauras, pakeitus ji i kita viskas buvo ok, po poros savaiciu sumazejo trauka, ir nerandam kas gali buti. Iskeitem visus daviklius is einanacios, oro srauta, kuro slegio davikly, kuro slegio reguletoriu, turbinos slegio davikly, turbinos slegio reguletoriu. Vakumo slangos geros, kuro filtra pakeitem. Turbina kliba minimalei, geometrija is isores vaiksto. Diagnostika nk nerodo. Kuresi ir dirba gerai. Itarem kuro siurbly. Kaip jus galvojete.
-
Dar pridesiu egr uzglusintas, interkulerio slango sveikos.
-
Jei kuro slėgis geras, tai siurblys kaip ir nekaltas (jei davikliai tikrai geri).
Gal kažkur nesandarumas šlangoje į intercoolerį?
P.S.
Turiu gerą 110kW kuro siurblį, jei nori pasibandyti, galiu paskolinti.
-
davikliai turi buti geri, nes visus is einancios sudejom. slangos jau buvo kelis kartus perziuretos. tavo tiesa jei slegis yra tai ir siurblys turi buti geras, laisva eiga spaudzia 310 bar. dekui uz pasiulyma, :) bet as ir turiu siurbly laisva :),
visai nesenei prisijungiau diagnostika prie sava pasiziurejau davikliu parametrus, ir taip pat prie draugo alfikes, tai didziauses neaiskumas liko del oro srauto matuokles, pas mane rodo kad skaiciuoja laisva eiga 420mg/cycle, o pas draugo identiska alfa 52mg/cycle, cia paliko didely galvosuky.
-
Labai gerai apziurek vakumine slangute kur nueina y turbina.buna kad yplysta kur variklio virsuje is priekio maunasi ant vamzdelio ir nesimato. Ko pasekoje nebevaldo turbinos taip kaip reikia
-
rytoj pakeisiu visas vakumines slangutes, dar vienas pastebejimas, panasei iki 2000rpm kaip ir noretu traukt, bet nuo 2000rpm trauka kaip 1.9 SDI.
-
Bet tokiu atveju turetu ymest klaida...
-
Pas tėvą kai vakuumo šlanga prakiurus buvo jokios klaidos nemetė ir važiavo kaip 30kw atmosferinis motoras.
-
Tai va va su tais vakumais vusko buna
-
Gali buti ir maf'as kaltas. Pamegink atjungti maf'o fishke ir pravaziuoti su atjungtu.
-
Tas ir yra kad jokios klaidos nemeta. Siandien bandysiu isimti ir isvalyti turbokompresoriu.
-
Jieskok itrukusiu slangu,o ne valyk kas tau patogiausiai issiima.
-
Buvau atjunges, trauka islieka toke pati, slangas sudejau is kitos visvien tas pats. Sakau buvau iskeites viska kas ymanoma, apart siurblio ir turbinos.
-
Siandien buvau nuemes turbina, viskas svaru grazu, geometrija vaistoblengvai, Niels niekus nesuluze it neuzsikimse. Vakuminis actuatobvaisto lengvai it neprakiures. Zodziu turbina atkrenta. Sakau gal variklio ecu nugrybavo.
-
Nu kazkaip panasu kad turbina nepripucia. Junk kompa ir lek y trasa ir ziurek parodymus kiek pacia baru. pamaustyk kompo fyskes. Dar uzspausk ranka turbinos slanga, o kitas tegu pagazuoja, jei turba pacia gerai tai suspaustos slangos turetai neislaikyt.
-
Dar variantas kad bake esantis kuro paemimo sietukas uzsikises. Nu bet irgi delto turetu mesti klaida kad kazkas su fuel low pressure
-
Ziurejau, veikia kuo puikiausei, ir svarus. Kas dar kokiu minciu turit.
-
Atjungus oro srauto matuokle turetu zymiai prasciau vaziuot. Pamegink pasiskolint oro srauto matuokle normalia, arba bent sena prasivalyt :)
-
bandyk det srauto matuokle arba dar vienas variantas vakumpompa. jei ji kiaura ir nebesudaro reikiamo vakumo tai ir turbos nepajegia valdyti tinkamai, bet situ atveju turetu jaustis pakietejes stabdziu pedalas.
o kompo nebandei pakeisti. o gal cipouta?
-
Visus reiklingiausius daviklius buvau pakeites is einancios, viskas islieka tas pats. Dabar buna uzeina kad laisva eiga pulsuoja apsukos minimalei. Kiek zinau tai pries tai buves savininkas buvo naudojas chipbox, manau kad nuo jo ECU gryba pjaut pradejo. Nes pasikartosiu mano alfos MAF skauciuoja 420mg/cycle, o draugo 52mg/cycle laisva eiga, dar pabandysiu ka rodys mano 159tos MAF.
-
geriau nuvaryk y normalia kontora cipuoti ir beda tikrai suras.
-
Pas tėvą kai vakuumo šlanga prakiurus buvo jokios klaidos nemetė ir važiavo kaip 30kw atmosferinis motoras.
Sveikas gali parodyti nuotraukoke, kur randasi ta slanga, ant 1.9 jtd?
-
Visus reiklingiausius daviklius buvau pakeites is einancios, viskas islieka tas pats. Dabar buna uzeina kad laisva eiga pulsuoja apsukos minimalei. Kiek zinau tai pries tai buves savininkas buvo naudojas chipbox, manau kad nuo jo ECU gryba pjaut pradejo. Nes pasikartosiu mano alfos MAF skauciuoja 420mg/cycle, o draugo 52mg/cycle laisva eiga, dar pabandysiu ka rodys mano 159tos MAF.
Paziurek paprasciausia zemes laida, kuris sukasi prie kebulo, del apsuku ant laisvu dirbimo.. Jis randasi po akumo deklu. Jei ten korozija kokia, tai ir apsukos durniuoja.