Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - Stradale

Puslapiai: [1]
1
Alfa garažas / Alfa Romeo Giulia Veloce (Garanzia rosso!)
« Įrašytas: 2018-12-28 01:14 »
      Cia bandysiu "iamzinti" vargus ir dziaugsmus mano naujam seimos nariui - Giulia Veloce (alfa rosso).

      Automobilis bus naudojams i darba, i keliones po Europa (su seima) ir i Alfa meet'us, ziede. Greiciausiai nebus naudojamas "in the ring" (zaliajam pragare). Tam yra kiti planai.

      Dalykai kuriuos reikes patobulinti iki vasaros 2019:

      • zemesnes spyruokles (Veloce kazkodel atrodo, kaip cross country...)
      • stabdziu skysti, kuris atsparus aukstesnem temperaturom.
      • ragazzon ismetamuju duju sistema
      • alsavima (intake)
      • 315hp chipa


2
Blevyzgos apie bet ka / Dyzelio saulelydis?
« Įrašytas: 2017-10-03 11:03 »
Siuo metu matau stipru mazejanti dyzeliniu varikliu trend'a naujuose pardavimuose. Kiek panaudotu kaina irgi krenta zveriskai. Pvz, Vokietijoje keleta miestu galvoja apie draudima ivaziuoti zemesniu nei euro6 varikliu (dyzeliniu). Oslas visiskai uzdraude kiek suprantu? Paryzius irgi kazka yra sumastes. Stockholm'as nuo 2020 atidarys tam tikras miesto zonas, kuriuose zemesni nei euro6 dyzeliniai varikliai bus uzdrausti, o benzininiai nei euro5. Kai kurios zonos bus vien tik elektromobiliams!
Tas reiskia, jog vien Sthlm gyvenanciu zmoniu apie 60 tukstanciu transporto priemoniu negales riedeti tam tikrose zonose.

Turetu patraukti nemazai geru-apynauju dyzeliuku is vakaru ateinanciais metais.

As pats, kaip beprotis pirma karta susigundziau (del seimos pagausejimo) dyzeliniu varikliu (Audi A6 G4 3.0 quattro) ir siuo metu stebiu apie 5-7k euru nuvertejima praejus vos pusantru metu. Kai vaziuoju ziureti naujos (devetos benzinines), tai dealeriai ziuri kiek jau kreivai i ta 6 cilindru mano dyzeli. Nes jis greiciausiai nuo kitu metu gali kainuoti dvigubai daugiau metiniu mokesciu... Neskaitant, kad i miesta isviso negalesiu ivaziuoti...

3
Kur Klaipedos regione galima atzviezinti laka (nupoliruoti) ir isivalyti salona profesionaliai. Jeigu kas zinot arba esat isbande ir rekomnduojat, rasykit cia  :)

Butu neblogai, jeigu pakomentuotumet irgi rezultata ir sumoketa kaina.

4
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / Camber angle 156'ai?
« Įrašytas: 2013-08-15 18:05 »
1. Turiu klausima tiems, kurie zino. Ar eina nors kiek kanors padaryti, kad ratu isvirtimo (camber'i) kampa pakeisti? Zinau, jog nera Alfai 156'ai tokio montavimo "bolt on" atributikos. Bet gal yra koks kitas variantas. Arba gal kas esat susidure, bande pakeisti?

2. Kitas klausimas butu, koks truputi paastrinto "camber" butu efektas 156?

5
Alfa garažas / Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-08-05 22:35 »
Si auto turiu jau du metai, bet tik dabar nusprendziau atsidaryti vieta Alfa klubo garaze...    :D, nes jauciu, jog kazkoki uzkrata jau esu pasigaves ir taip lengvai is ”AR world” neislysiu. Taigi pristatau paprasta alfute, kuri greiciausiai tarnaus man dar pora metu, nemusant jokiu trasos rekordu ar panasiai. Tam reikalui yra kitu projektu, kuriuos svajojiu pabandyti ir igyvendinti ateityje...  8)

Duomenys:
-   2.0 JTS bendzinas, kuris pagal gamintoja turetu tureti 165 arklio jegas, bet greiciausiai keletas is ju yra issilakste...
-   Mechanine penkiu laipsniu deze
-   Rida siuo metu 110.000 km.
-   Zodziu standartine...

Artimiausi planai su siuo automobiliu:
1.   Nuplauti ir nupoliruoti... (arba sitas punktas turbut paskutinis)
2.    Pakeisti dirzeli su visais aplinkiniais mechanizmais susijusiais su juo (Completed)
3.   Pakeisti duslintuva I kazkoki maziau rudyjanti…   ;D (Completed)
4.   Palengvinti alsavima, pakeiciant oro padavimo filtra ir latakus. (gal koks arklys sugris arba bent jau balsas pageres...)  (Completed)
5.   Panaikinti 4x4 stovesena, nuleidziant kelis centimetrus ir pakeiciant amortizatorius ir spyruokles i labiau ”spalvotas” (Completed)
6.   Pakeisti visas bent jau priekineje vaziuokleje gumas i powerflex. Cypia, girgzda lyg pensininke per visus nelygumus. (Completed)
7.   Pakeisti tepala greicio dezeje (Completed)
8.   Pakeisti termostata su ausinimo skysciu (Completed)
9.   Pakeisti stabdziu skysti, kad pedalas siek tiek ”sustangretu”...
10.   Pakeisti tepalus (Completed)
11.    Pakeisti variklio apsauga ir varztelius.

Tai va, keleta is situ isvardintu punktu esu numates atlikti artimiausiu metu, kitiems teks kantriai laukti savo eiles...

6
Kitos konsultacijos / Alfa servisas arba mechanikas Klaipedoje
« Įrašytas: 2013-08-05 19:30 »
Noriu suzinoti kas gerai, kokybiskai ir greitai atlieka paskirstymo ir balansinio dirzelio keitima su visais rolikais ir vandens pompa Klaipedoje Alfai 156'ai 2.0 JTS. Autobrava Klp. kazkodel sunkiai atsakineja i mano uzklausimus, kuriuos rasiau net du kartus... Tuo paciu reiktu ir termostata pakeisti su ausinimo skysciu... ir velnias zino, gal dar kas islystu. Buciau dekingas uz patarimus.

7
Kitos konsultacijos / Poliuretanines gumos
« Įrašytas: 2012-08-09 11:28 »
Sveiki, siuo metu galvoju pasikeisti priekines vaziuokles o gal netgi ir visas 18 gumu (komplektas visam galui ir priekiui) i poliuretanines gumas. Cia priklausomai nuo darbu sudetingumo. Siuo metu priekine vaziuokle mano 156'ai turi kazkoki garsa kai oras yra dregnas lauke ir truputi "plaukioja" galingu stabdymo metu. Mano klausimai butu tokie:
 1. Ar labai sunkiai butu tai padaryti paciam, turint galimybe pasikelti masina ir vidutinio dydzio komplekta raktu? O gal reikia kazkokiu spec. raktu. Zodziu kas esat panasius darbus atlike, prasau pakonsultuoti tuo klausimu. Taip pat domina darbu sudetingumas galineje vaziuokleje?
 2. Kokios firmos poliuretanines gumas uzsakineti?
 3. Jeigu kas esat tokias susideje, gal galit pakomentuoti rezultata? Suprantu, jog jeigu gumos buvo senos ir isdilusios, tai bet kokios naujos bus geriau ir stabiliau, bet gal kas esat pastebeje kitu pokyciu? Parasykit.

 

8
Alfa Romeo 156 / Busso duello: 156 sw GTA vs 156 sw V6 2.5???
« Įrašytas: 2011-07-30 18:59 »
Kadangi perskaites daugiau ar maziau visus pasisakymus neradau panasios temos, nusprendziau atidaryti savo skilti.
 Tai va. Klausimas butu adresuotas pirmiausia tiems kurie yra vairave arba tureje abi sias versijas (156 sw GTA ir 156 sw Busso V6 2.5) . Bet nuomone visu kitu bendraminciu, tiek blaiviau mastanciu (nei as pats), tiek grynai jausmams pasiduodanciu, yra lygiai vienodai svarbi!
 Ar tikrai galima butu motyvuoti labiau 156 sw GTA pirkima uz kiek daugiau nei 11K euru nei 156 sw V6 2.5, kuris yra visais 4K euru pigesnis.  Tiesa, V6 2.5 yra turejes tik du savininkus ir visa servizo istorija kaip ant delno. Parsiduoda is Alfa-Fiat atstovybes. Visi dirzai ir pagrindiniai slitazo mazgai pereiti. Tuo tarpu GTA turi 5 savininkus (keista ar ne?), paskutiniais dviem metais ziema nevazinetas (neaisku, gal ir siaip niekada ziema nevazinetas, su ankstesniais savininkais dar nebuvau susisiekes), pravaziaves 86.000km su pilna servizo knygele. Iki dirzu keitimo liko arba du metai arba ties 120.000km.
 Abu ima vienodai daug degalu 11-(2.5) ir apie 12-(GTA). Itariu, jog su GTA desines kojos spustelejimus bus labai sunku suvaldyti, todel 12 litru butu labai jau optimistiskas skaiciavimas. Bet cia jau kita medalio puse...
 Dabar klausimas: ar tikrai pasijus didelis skirtumas vairavime? Kuom konkreciai skiriasi vaziuokle, neskaitant Brembo stabdziu sistemos? Ar pakanka tokios vaziuokles (stabilizatoriu ir amortiku su spyruoklem) retkarciais islekti i kokia trasa arba sudalyvauti slalomo susiburimams? Kaip manot, ar GTA kainos kris lygiai taip pat, kaip ir kitu 156'u ir toliau? Ju jau nebegamina nuo 2004 ar kazkas tokio... Servizas mazdaug vienodai kainuoja, ar ne?
  Manau jog per metus pravaziuosiu tikrai ne daugiau nei 10.000 km, todel nusprendziau jog V6 Busso ivilktas i italiska gerai sukirpta kostiuma butu pats tas aplankyti pazystamus arba atsipalaiduoti savaitgaliais. Klausimas tik kuris butu is ju ”proto ribose” ir suteiktu labiausiai dziaugsmo per santyki $/km....  ;D


Puslapiai: [1]