Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Alfa Romeo 156 => Temą pradėjo: Esnyper 2013-01-21 11:12
-
Net atskirą temą sukursiu, nes pradeda pabosti ši bėda.
Bėda paprasta kaip dvi kapeikos. Vos tik atšąla - nebesikuria. Teisingiau neužtenka akumo galios užvedimui.
Ką dariau, kad išspręsčiau šią bėdą:
- Patikrintos žvakės. Su jom viskas tvarkoje.
- Pakeista pakaitinimo žvakių rėlė, nes buvo mirus.
- Patikrintas akumas. Pakrautas pilnai. Akumas naujas. Varta E38 74Ah 750A (EN). Pakrovimas trumpam padėjo, bet gali būti ir sutapimas
- Kuro filtras keistas prieš 2 mėnesius
Bėda vis dar neišspręsta...
Prie -16 vos iš trečio karto užsikūrė. Patempus užsikuria ir dirba be jokių problemų. Šilta irgi užsikuria be problemų.
Šiandien bandžiau su papildomu didesniu akumu užkurt. Beveik "užkabino", bet neužsikūrė... Turiu durną įtarimą, kad signalizacija ir/ar aparatūra sodina akumą. Kompresiją irgi būtų neprošal pasitikrinti, manau.
Na alfistai, ką pasiūlysit daryti toliau?
-
tai dėl iškrovimo pasiimi testerį ir pasižiūrėk, kai viskas išjungta kas ten darosi. Kitas niuansas nemažai kam padeda starterio perrinkimas, jis sukt kaip ir suka, bet jėgos gal jau neužtenka tiek kiek reikia.
-
Jei atmetus, kad akumuliatorius geras ir savaiminio iskrovimo nera, zvakes tikrai veikia, kuras geras, gali buti tikrai nepakankama kompresija (dyzeliui tai labai aktualu) gali buti ir purkstukai ne purskia o meza. Bent vienas, ir tai jau sunkiai kuriasi prie didesnio salcio. Pirmiausiai tai ir reiktu paziuret.
-
Vienu žodžiu užsikūrus tiesiu taikymu į kitą aikštelės pusę, kur atlieka diagnostikas? ;D
-
Vienu žodžiu užsikūrus tiesiu taikymu į kitą aikštelės pusę, kur atlieka diagnostikas? ;D
Gal net daugiau naudos - jei į kitą aikštelės pusę - kaip nors neužsikūrus. Gal geriau matysis kodėl nesikuria ;D
-
Gal net daugiau naudos - jei į kitą aikštelės pusę - kaip nors neužsikūrus. Gal geriau matysis kodėl nesikuria ;D
Klausimas ar bus jiem naudos su neužkurta mašina.
-
Gal net daugiau naudos - jei į kitą aikštelės pusę - kaip nors neužsikūrus. Gal geriau matysis kodėl nesikuria ;D
Klausimas ar bus jiem naudos su neužkurta mašina.
Na, jei jau labai reikės - patys užsikurs ;)
-
Gal net daugiau naudos - jei į kitą aikštelės pusę - kaip nors neužsikūrus. Gal geriau matysis kodėl nesikuria ;D
Klausimas ar bus jiem naudos su neužkurta mašina.
O tai kokio profilio jie ten meistrai? jų pačių gal paklausk kaip jie pageidauja mašiną gauti ;D
Man kažkada jaunystėj yra buvus panašaus tipo problema - tai maniškiai meistrai tada juokėsi - sako - nu ko tu iš mūsų nori, kad dirbančią mašiną "sutaisytume"? - atvilk kai suges! :lol: Tada sakau - va jums mašina, va jums raktai - ateisit ryte kurti - ir bus jum sugedusi. Taip ir išsisprendėm :lol:
-
O tai kokio profilio jie ten meistrai? jų pačių gal paklausk kaip jie pageidauja mašiną gauti ;D
Man kažkada jaunystėj yra buvus panašaus tipo problema - tai maniškiai meistrai tada juokėsi - sako - nu ko tu iš mūsų nori, kad dirbančią mašiną "sutaisytume"? - atvilk kai suges! :lol: Tada sakau - va jums mašina, va jums raktai - ateisit ryte kurti - ir bus jum sugedusi. Taip ir išsisprendėm :lol:
Ten pagrinde elektronika užsiima. Nors pastoviai stovi iki pusės išardytos apynaujės mašinos. Gal kas žino, Butrimonių g. 5. Pavadinimas iš E raidės berods... Kiekvieną dieną einu pro juos, bet pavadinimą pamiršau :lol:
Arba reiks pas Zazą prie progos nuvažiuot. Kaip tik tėvui reikia jį aplankyt, nes turbina nebedirba. Viskas veikia, bet traukos 0. Turbina neįsijungia. Teko pavažinėt, tai blogiau už Clio 1.5 dCi važiuoja...
-
Kraunu akumą ir galvoju, ar reikia išsukti kažkokius ventiliacinių angų kamščius (skaičiau kitam forume). Pas mane VARTA Silver Dynamic E38 ir nepanašu, kad ji tokias turėtų. Ar po lipdukais slepiasi?
-
Greiciausiai "neaptarnaujamas" ir nieko atsukineti nereikia, krauni ir tiek ;)
-
Kraunu akumą ir galvoju, ar reikia išsukti kažkokius ventiliacinių angų kamščius (skaičiau kitam forume). Pas mane VARTA Silver Dynamic E38 ir nepanašu, kad ji tokias turėtų. Ar po lipdukais slepiasi?
del visi pikto nulupk lipdukus ir isitikinsi, nereiks cia speliot. del kamciu issukimo, gali iskukt gali ne, vaziuojant generas irgi krauna, kamscia juk buna uzsukti.
-
Starteri perinkt reikia ir baigsis tavo vargai. Labai daznai padeda, mat tas elektros varikliukas daug suvalgo ir nepalieka kitiems masinos elektros irengimams maisto. Kai tu kuri ant "buksyro" starteris nesuka ir masiniukas pasileidzia darbui, kai tavo variklis jau pasiles, tai jam uzvesti reikalingas mazesnes elektros sanaudo, va tada uztenka akumo. Gali dar patikrint jegos laidu sujungimus. Sekmes. Pirma gedimus reikia susitvarkyt, o poto poliruot. :) :alaus:
-
akumo kamščių jokiems atsukinėt nereikia. jei neužtrumpinęs akumas, tai pakanka turimų ventiliacinių angų. o jei užtrumpinęs- supuvusiais kiaušiniais padvoks ir mest lauk tokį akumą, kol nesusprogdino trobos. dėl prasto sukimo nebūtinai starteris kaltas- jei tepalas kaip košė, tai ir suks sunkiai. o buksyruojant prie didelio noro bet ką užvest galima, nelygu kokį atstumą temt:D prie minus 20 naujas akumas turi 10 procentų savo galios.
-
Šiandien įdėjau pakrautą akumą. Užsikūrė, bet LABAI nenoriai. Toks jausmas, kad užkabina, bet neužsiveda. Pasisuko 3-is kartus taip ir užsivedė. ~5 sek pasikratė ir toliau dirbo normaliai. Visą dieną.
Tiesa, besukdamas sulaužiau klemą. Teko nusipirkt naują ir pas meistrą apsilankyt, nes jautėsi aitrus dyzelio kvapas. Kairiam kampe, už variklio kaip suprantu stovi kuro pompa. Tai ji buvo drėgna, pakeitė keletos šlangelių tvirtinimus. Dar radau, kad drėgna ties 3-iu ir 4-u purkštukais (nuo kairės). Lyg ne dyzelis. Nuvalėm, pavažinėsiu, pažiūrėsim ar gali leist pro ten, ar šiaip nuo kažko likę.
Kitą savaitę termostatą pasikeisiu, nes šūdarankiai įdėjo kitos markės termostatą ir dar negana to su per trumpa šlanga. Per sujungimą leidžia antfryzą spustelėjus gazo. Kol šalta reik susitvarkyt visas bėdas, kad vasarai tik malonios detalės liktų :masina:
:alaus:
Papildymas:
Generatorius patikrintas, viskas tvarkoje.
Žvakės visos veikia.
Akumas gyvas. Po 12h krovimo dar rodė, kad krauna akumą.
Tepalai gruodžio mėnesį pakeisti, pravažiuota ~2k km.
Sužinojau, kad nekeitė nuo pirkimo (~2 metai) kuro filtro. Žiemą kiek žinau nerekomenduojama jį keisti.
-
Sužinojau, kad nekeitė nuo pirkimo (~2 metai) kuro filtro. Žiemą kiek žinau nerekomenduojama jį keisti.
A tu pablūdai?! Tiesiu taikymu į servisą ir keiti kuro filtrą! Čia gali būti viena iš priežasčių kodėl tau nesiveda mašina. Ten jau turbūt nebe filtras o košė pasidariusi.
-
Tą ir darysiu...
-14. Akumas gyvas. Mašina neužsivedė. Keturi šildymai nepadėjo.
-
Sužinojau, kad nekeitė nuo pirkimo (~2 metai) kuro filtro. Žiemą kiek žinau nerekomenduojama jį keisti.
A tu pablūdai?! Tiesiu taikymu į servisą ir keiti kuro filtrą! Čia gali būti viena iš priežasčių kodėl tau nesiveda mašina. Ten jau turbūt nebe filtras o košė pasidariusi.
Jei buvo piltas normalus kuras normaliose degalinėse, 2 m. nieko nereiškia. Nebent per tą laiką pravažiuota 100kkm. Pas mane prieš tai taip pat filtras nebuvo keistas 2 metus. Rudenį pasikeičiau, bet jokio pagerėjimo nepajutau. Vistiek nesikuria prie tokių šalčių >:(
-
Pylė tik iš statoil, Lietuvoj pravažiavus 9.5k km, žiemą nevažinėjo. Apskritai daug laiko stovėjus.
-
Aš ir starterį persirinkau, niekas nepasikeitė. Beliko pasimatuot kompresiją ir purkštukus ant stendo.
-
Esnyper, del ko ir sakiau, kad ne visai vykes pirkinys, kai tarp visu pastebejimu irasei punkta, kad sunkiai vedasi. ziema, tai labai aiskus rodiklis, kad gali buti bedu nuo iki. ziurek jau kiek visko tikrinai ir keitei. lieka, kaip ir minejo montezumijus, kompresija, purkstukai, siurblys.. tai nera pigu.
su kolega kalbejau siandien, jo vag'eno kurinys (klasika - 66kw) kiek sunkiau kuriasi, bet .. jis nieko nekeites kas ta galetu itakoti (zvakes, kuro filtras, akumas) nuo pirkimo, t.y. 5 metai. tad kuro filtras nera lemiamas veiksnys ;)
-
Ryt vakare paliksiu Zazo servisui, tegu tikrina. Žiūrėsim ką ras.
Aš vis dar skaitau, kad pirkinys vykęs. Tiek kiek nuleido - sukišau į remontą. O ar teisingai manau sužinosiu gavęs sąskaitą ;D
Tiesa, nemanau, kad bus kalta kompresija, ar kuro siurblys. Šiandien nevargom su krokodilais, o iš kart užtempėm su virve. Net iš aikštelės išvažiuot nespėjom - variklis dirbo. Bet iš pradžių man pasirodė, kad pakankamai vangus variklis buvo iki kol pašilo...
-
Stasiau, va ką turėjau omenyje "sunkiai vedasi":
http://www.youtube.com/watch?v=AU2uFtKAmYA&feature=youtu.be
Dabar jau manau, kad čia norma.
-
paziuresimka zazas tau pasakis:)) pirk masinas tas,kurias tau rekomendoja suprantantis zmones:)) pabijojai is manes raudona pirkt,o ji puikiausiai kuresi per visus salcius:)) lietuvoi jau praktiskai nebera normaliu alfu,o kurios yra,tai juos neparduoda
-
Ryt vakare paliksiu Zazo servisui, tegu tikrina. Žiūrėsim ką ras.
Aš vis dar skaitau, kad pirkinys vykęs. Tiek kiek nuleido - sukišau į remontą. O ar teisingai manau sužinosiu gavęs sąskaitą ;D
Tiesa, nemanau, kad bus kalta kompresija, ar kuro siurblys. Šiandien nevargom su krokodilais, o iš kart užtempėm su virve. Net iš aikštelės išvažiuot nespėjom - variklis dirbo. Bet iš pradžių man pasirodė, kad pakankamai vangus variklis buvo iki kol pašilo...
na tikekis, kad ant gimtadienio bus sutvarkyta, butu nebloga dovana tau nuo Alfunes ;)
-
Kurtis tai kūrės, bet mačius ji, spėju, kelis kartus daugiau, nei maniškė. Nemanau, kad bus kažkas rimto maniškei. Galbūt starteris pavargęs, nesuka tokiu greičiu kokiu reikia. Nes variklis tai labai gyvas, šiandien net nuėjau paklausyt iš prieko, nes pasirodė, kad variklis neužvestas, nors negesinau.
Savo meistrui rodžiau pirkinį. Sakė, kad kaip tokių metų - labai tvarkinga mašina. O tos smulkmenos ne esminės, kiti žmonės jų net nepastebėtų. Todėl ir atrodo, kad griuveną nusipirkau ;D
-
Čia vadinasi sunkiai vedasi? :o
-
nu :o
tema 3 lapai, o bedos net nera.. stipru :begam:
:lol:
-
nu :o
tema 3 lapai, o bedos net nera.. stipru :begam:
:lol:
True!
Blem, gaila pas mane ne toks mondras telefas, bet kurį nors rytą pafilmuosiu kaip pas mane vedasi.
Tris kartus apsiverte motoras ir užsivedė, o jam čia blogai vedasi ;D Vasara jaučiu iš pusės apsukimo turėtų kirst.
-
nu :o
tema 3 lapai, o bedos net nera.. stipru :begam:
:lol:
True!
Blem, gaila pas mane ne toks mondras telefas, bet kurį nors rytą pafilmuosiu kaip pas mane vedasi.
Tris kartus apsiverte motoras ir užsivedė, o jam čia blogai vedasi ;D Vasara jaučiu iš pusės apsukimo turėtų kirst.
O ten tam video tikrai Esnyper masinos uzvedimas...? Jis tik mano, kad tai yra norma. Taigi ar isdure mus jaunimas, a... Gal jam pirmas disel auto, tai ir nezino koks uzvedimas yra good.
-
Man atrodo, kad tas nufilmuotas užsivedimas ir yra good. Gal ten kažkas daugiau dar už to slypi.
-
Ahh, tai jugi rašiau, kad čia šiltas variklis. ~50 laipsnių.
Pakeičiau kuro filtrą, problema išliko. Šiandien neužsivedžiau. Nedaug trūko, jau buvo "užkabinę". Radom vieną šlangą kuri eina į purkštukus - aplink sujungimą šiek tiek šlapia. Ir pro vieną purkštuką lyg tais kažkiek leidžia. Tik neaišku, ar pats purkštukas ar tarpinė kokia...
-
Ahh, tai jugi rašiau, kad čia šiltas variklis. ~50 laipsnių.
Pakeičiau kuro filtrą, problema išliko. Šiandien neužsivedžiau. Nedaug trūko, jau buvo "užkabinę". Radom vieną šlangą kuri eina į purkštukus - aplink sujungimą šiek tiek šlapia. Ir pro vieną purkštuką lyg tais kažkiek leidžia. Tik neaišku, ar pats purkštukas ar tarpinė kokia...
Galvociau apie tarpine, buna, kad issuka purkstuka patikrinimui, o naujos tarpines ir neideda...
-
Kur tą tarpinę gaut? Ir kur gaut šlangą juodą ploną, kur į purkštukus eina.
-
Autodaliu parduotuveje ;)
-
Super, kitą savaitę reiks nulėkt iki Autogralio pirmadienį. Dėkui :du:
-
-12. Užsivedė iš 5-o karto.
http://www.youtube.com/watch?v=KVfaBiIaVNk
-
-12. Užsivedė iš 5-o karto.
http://www.youtube.com/watch?v=KVfaBiIaVNk
Kad kazkaip akumas silpnokai suka
-
-12. Užsivedė iš 5-o karto.
http://www.youtube.com/watch?v=KVfaBiIaVNk
Kad kazkaip akumas silpnokai suka
jei pas mane taip suktų tai nei vasara neužsivestų. :)
-
Aišku, ieškosim problemų starteryje.
-
pabandik kita akuma imest
-
Atidedu planus. Šiandien nė krust... Akumas sėdo.
Nesitikėjau, kad muzika gali iškrauti akumą, net užvestai mašinai... Gyveni ir mokaisi :D
-
Atidedu planus. Šiandien nė krust... Akumas sėdo.
Nesitikėjau, kad muzika gali iškrauti akumą, net užvestai mašinai... Gyveni ir mokaisi :D
O tai ne? Pvz pas mane buvusiam auto, akuma iskraudavo per 10-15min. grojanti muzika, nes buvo nestandartine, o visi stiprintuvai, subai, koloneles ir magas oj valgo :)
-
Atidedu planus. Šiandien nė krust... Akumas sėdo.
Nesitikėjau, kad muzika gali iškrauti akumą, net užvestai mašinai... Gyveni ir mokaisi :D
Nu nemanau kad per pora valandu galima iskraurt akumuliatoriu su standartine audio iranga. Netgi ziema. Manyciau reikia keist akumuliatoriu.
-
Pas mane aparatūra sudėta šiokia tokia. 890W RMS.
-
Pas mane aparatūra sudėta šiokia tokia. 890W RMS.
Siaip ar taip pabandyk kita akuma jei turi, gal esamas jau ne pirmos jaunystes ir dar su aparatura uztampei ;)
-
Siaip ar taip pabandyk kita akuma jei turi, gal esamas jau ne pirmos jaunystes ir dar su aparatura uztampei ;)
Mašinos pardavėjas sakė, kad dar turi pirkimo čekį to akumo. Per šią savaitę turėtų atsiųsti visas smulkmenas, nuvažiuosiu į tą parduotuvę, tegu patikrina. Garantija dar jam galioja tikrai. O jei ne, tai teks naują akumą pirktis.
-
Na, gerbiamasis labai ilgai žaidi su šita bėda... Jau senai galėjai įsitikint ar akumas kaltas, ar kažkas kitas... Šiaip bet kuris servisas nuvažiavus tau per 10 minučių pasakys ar akumas dar gyvas, ar generatorius gerai krauna. Jei visi šitie reikalai geri - vadinasi bėdos kažkur giliau, bet jau žinosi, kad šituos du dalykus gali atmesti. Man galantui buvo tas pats. Akumas negyvas ir nesikuria, tik trosas gelbėjo. Net laidai ne visada gelbėjo. Draugas su Pežo 307 kamuojasi irgi. Penktadienį ruošėsi važiuot į Radviliškį, atvažiavo prie namų, paliko mašiną su įjungtu avarinių porai minučių - grįžęs neužsivedė. O pajungęs akumą ant krovėjo rodė, kad jis 100% įkrautas. Irgi mistika kažkokia.
-
Jei krovejas kiniskas, jis uztrumpinta akuma matys, kad pakrautas, bet jo talpa ir startine srove jau gali buti dvigubai zemesne ;)
-
Jei krovejas kiniskas, jis uztrumpinta akuma matys, kad pakrautas, bet jo talpa ir startine srove jau gali buti dvigubai zemesne ;)
Na aš jam lygiai ta patį sakiau, bet manau pats žinai, kad įsitikinimai kartais labai brangiai kainuoja ;)
-
Pakrovėjas itališkas ;D
Pasikroviau, užsikuriau. Buvau pasitikrint akumo, su juo viskas tvarkoje. Pasirodo magas sodina akumą, reiks pasijungti nuo spinelės kažkaip.
Po kol kas tiek :)
-
Turbūt viena įdomiausių temų kures skaičiau čia :D ir viso labo magas kaltas :D įdomei, P.s. o jei akumas silpnas tiesiog vakare namo nešiesi ir viskas, juk nereikia valandos laiko išimt ir įdėt akumo. aš taip ir darau nors akumas geras, nes kai kažkas čia minėjo jeigu naujas akumas, o lauke -20 jis turi tik 10% savo galios.
-
Na taip taip ;D Spėju ir man bus juokinga skaityt po kurio laiko...
Esmė tame, kad liko esminė problema - sunkiai vedasi. Kol tikrinau akumą patarė dėt atgalinį vožtuvą. Verta?
Ryt reiks šlangas su tarpine pasikeist, nes labai jaučiasi dyzelio kvapas.
Šiandien su nauju akumu:
http://www.youtube.com/watch?v=q-Fhzs50I00
-
Nu bet aš viestiek manau, kad pas tave ji vedasi normaliai. Kad apsuko šaltą variklį tris kartus - nematau bėdos...
-
Nu bet aš viestiek manau, kad pas tave ji vedasi normaliai. Kad apsuko šaltą variklį tris kartus - nematau bėdos...
Tai buvo -3. Būtų -15 arba daugiau - suktų ir neužsivestų.
-
Turbūt viena įdomiausių temų kures skaičiau čia :D ir viso labo magas kaltas :D įdomei, P.s. o jei akumas silpnas tiesiog vakare namo nešiesi ir viskas, juk nereikia valandos laiko išimt ir įdėt akumo. aš taip ir darau nors akumas geras, nes kai kažkas čia minėjo jeigu naujas akumas, o lauke -20 jis turi tik 10% savo galios.
jei pilnai ikrautas, tai prie -20 turi apie 50% talpos ir atidavimo sroves.
-
Turbūt viena įdomiausių temų kures skaičiau čia :D ir viso labo magas kaltas :D įdomei, P.s. o jei akumas silpnas tiesiog vakare namo nešiesi ir viskas, juk nereikia valandos laiko išimt ir įdėt akumo. aš taip ir darau nors akumas geras, nes kai kažkas čia minėjo jeigu naujas akumas, o lauke -20 jis turi tik 10% savo galios.
Akumas naujas, praeitų metų gamybos. Tikrino, sakė tvarkingas.
Dėl akumo išiminėjimo, tai galiu pasakyti taip: mašina turi tarnauti tau, o ne tu jai. Jau geriau susitvarkysiu pilnai ir nereiks dviračio per naują išradinėti. Ir beveik neabejoju, kad toks prijungimas/atjungimas mašinos kompui tikrai ne į gerą. O ir galimybės nelabai yra tokios, mašiną laikau saugomoje aikštelėje kiek tolėliau nuo namų.
Ryt bandysiu aiškintis kaip pajungti maitinimo laidą prie spynelės. Dabar bandžiau narpliot laidus, bet supratau, kad reiks daugiau laiko tam skirti. Šiaip, galiu pasakyti, kad tikrai tvarkingai viskas išvedžiota, bent mano akimis žiūrint:
http://www.part.lt/img/8a554634a3c8e04fa887a1e7fb8612f7194.jpg
http://www.part.lt/img/e29f518d1abc65e9577a932d8cb7510b258.jpg
-
Dėl akumo išiminėjimo tai čia visai nerimtai. Nu gali vieną naktį, vieną kartą, per visą žiemą išimti jei ekstrimalios salygos prispyrė. -30C ir nėra kur gauti naujo akumuliatoriaus. Bet, kad kiekvieną naktį išiminėti ir namo neštis tai jau sadomaho...
-
tai jeigu tu znai kad ryte neuzsikursi auto nes blogas akumas, o vaziuot reikia, tai vistiek paliksi akuma ir ryte lakstysi pas kaimynus ieskot krokodilu ir donoro?
O kompui nekenkia, kompas tiesiog persikrauna nuemus klemas, o jau jei bijai kad atjunges akuma kazkas atsitiks tad nepirk tokios masinos.
Priesingai, greiciau kenkia ja tampant po kiemus virvem ir dedant krokodilus, va cia ne i sveikata jau. o jei dar benzas tai isvis uzsisiurbsi ir lauksi pavasario.
-
tai jeigu tu znai kad ryte neuzsikursi auto nes blogas akumas, o vaziuot reikia, tai vistiek paliksi akuma ir ryte lakstysi pas kaimynus ieskot krokodilu ir donoro?
O kompui nekenkia, kompas tiesiog persikrauna nuemus klemas, o jau jei bijai kad atjunges akuma kazkas atsitiks tad nepirk tokios masinos.
Priesingai, greiciau kenkia ja tampant po kiemus virvem ir dedant krokodilus, va cia ne i sveikata jau. o jei dar benzas tai isvis uzsisiurbsi ir lauksi pavasario.
Jeigu as zinau, kad ryte neuzsivesiu del blogo akumo, as tiesiog nusiperku nauja gera ir tiek ziniu :)
Su tokiu mastymu "jei zinau, kad masina ryja kura, vaziuoju troleibusiu zuikiu" :)
-
tai jeigu tu znai kad ryte neuzsikursi auto nes blogas akumas, o vaziuot reikia, tai vistiek paliksi akuma ir ryte lakstysi pas kaimynus ieskot krokodilu ir donoro?
O kompui nekenkia, kompas tiesiog persikrauna nuemus klemas, o jau jei bijai kad atjunges akuma kazkas atsitiks tad nepirk tokios masinos.
Priesingai, greiciau kenkia ja tampant po kiemus virvem ir dedant krokodilus, va cia ne i sveikata jau. o jei dar benzas tai isvis uzsisiurbsi ir lauksi pavasario.
To enavickas4: juk aiškiai parašiau, galiu išsiimti akumą vieną kartą jei kokios tai ekstremalios salygos. O kitą dieną nuvažiuoji į parduotuvę ir nusiperki naują akumą. (kad nereiktų vakare vėl išimunėti)
-
joou is antro karto supratau :) gerai manau newerta jau pletoti sios temos jei jos autoriui viskas susitvarke :)
-
Susitvarkė tik akumo nusėdimas. Sunkus vedimasis ir pavažinėjus dyzelio kvapas po kapotu - liko.
-
Susitvarkė tik akumo nusėdimas. Sunkus vedimasis ir pavažinėjus dyzelio kvapas po kapotu - liko.
Kompresija ziurejai?
O tai pas Zaza nebuvai? Ka pasake?
-
Kompresija ziurejai?
Dar ne... Nepavyksta niekaip nuvažiuot iki diagnostikos.
-
Netikėtai gavau laidą, galiausiai sėkmingai jį prisijungiau:
(http://www.part.lt/img/a517583a75379f035fd2b62452f19794195.png) (http://www.part.lt/perziura/a517583a75379f035fd2b62452f19794195.png)
Ištryniau klaidas, lyg ir naujos neatsiranda. Užsivedimas dar keistokas, ilgokai pasukt turi, kol variklis "pagauna" kurą...
-
Jei Baro Pressure yra kompresija, tai ji 997 mBar. Kaip suprantu, viskas tvarkoje...
-
Kompresija per diagnostika nesimatuoja :)
-
Kompresija per diagnostika nesimatuoja :)
Išsidūriau :( O kas tada Baro Pressure?
-
turetu but barometric presure. atmosferos slegis ;)
-
(http://www.part.lt/img/44bcfe7998d61d26f4aba3c599e2f0b27.png) (http://www.part.lt/perziura/44bcfe7998d61d26f4aba3c599e2f0b27.png)
(http://www.part.lt/img/4d67fd802462ed6f4a64ca0f4a24ca4c635.png) (http://www.part.lt/perziura/4d67fd802462ed6f4a64ca0f4a24ca4c635.png)
(http://www.part.lt/img/1b468bc0ea85ad2eabb7e360f3fce969696.png) (http://www.part.lt/perziura/1b468bc0ea85ad2eabb7e360f3fce969696.png)
Įdomi rida... Gal dar ką keisto matot?
-
fuel pressure regulator - mazai atsidares. naujas (geras) turi but apie 19% sitam modeliui
-
normali ta rida žinant metus. 500 stukų manau tikėtina labiau nei 240?
-
Bet aš turiu durną įtarimą, kad tas Odometer (Fiat) grybauja, kaip ir Lancia.
Nors 240k km pravažiuotų per 15 metų yra nesąmonė. Net kunigas kas antrą savaitgalį pas "panas" važiuojantis daugiau "prisuktų" ;D
-
normali ta rida žinant metus. 500 stukų manau tikėtina labiau nei 240?
laikas pasimatuot kompresija varikliai neamzini. pora lemonu km. prasukta kaip ir keista butu, bet tie 492stukos tai realu.
-
Dar ir kaip realu, 30k~ i metus dyzeliui ;)
-
Vistiek kažkaip neįtikėtina, nebent labai prižiūrėjo... Šiandien Tadas155 buvo privažiavęs, tai pas jį Lancia ridą teisingą rodė... Fiat lempą rodė. Keista.
-
http://www.youtube.com/watch?v=zYyD8-oikrU&feature=youtu.be
2-i dienas stovėjus, prie -7. Ką manot?
-
Sunkokai kazkaip suka. Turetu lengviau kurtis.
-
Man ir stringa tas pakankamai lėtas sukimasis. Bet akumas naujas, praeitų metų gamybos, patikrintas - viskas su juo gerai. Lieka du variantai (mano supratimu):
- Starteris
- Tepalai Optima - linijos... Vis gi pardavimui mašiną žmogus darė. O juos įtariu todėl, kad vos tik užvedus, galima gesinti ir vėl vesti. Antrą kartą užsives žymiai greičiau.
-
o tu dar tepalu nepasikeitei?
-
Nekeičiau, nes prieš TA žmogus pakeitė. Davė lapą serviso, tik, kad neparašytas tepalų pavadinimas.
-
pabandik pasikeist,itariu ten bus kazkoks marmalas uzpiltas. nejaugi ant siupo nematai kas ten supilta
-
Yra lipdukas, tačiau nepamenu firmos. Berods Castrol. Ryt pažiūrėsiu. Vasarą jau pasikeist reiks bet kokiu atveju.
-
parodik Stepui,tegul pasiziuri kas ten supilta. nes praeitais metais buvo labai lieva partija castrolio is lenku. mano pazistami jau del castrolio kalties 2 variklius perrinko
-
Ryt žinosiu :)
-
Mašina sėkmingai nuvažiavo iki meistro savo eiga ;D
Tepalai Kroon Oil, 10W40.
-
Prikeliam temą. Pabodo rytais brūžinti akumą.
Paprastas užsivedimas, užsivedė ties ~18.6:
(http://www.part.lt/img/12200f3c9e045388e9fccb02105b130d468.png) (http://www.part.lt/perziura/12200f3c9e045388e9fccb02105b130d468.png)
Pagal grafiką matosi, kad nesukelia reikiamo slėgio kuro siurblys. Taip pat nuėmus variklio dangtį matosi sušlapę šonai, buvo nuvalyti vienu momentu, tačiau pavažinėjus vėl atsiranda. Kvepia dyzeliu ;D
(http://www.part.lt/img/27482b076fa604a128d62e816546821a439.jpg) (http://www.part.lt/perziura/27482b076fa604a128d62e816546821a439.jpg)(http://www.part.lt/img/d8d57f4d3f63aea92e19dcc55a89f67169.jpg) (http://www.part.lt/perziura/d8d57f4d3f63aea92e19dcc55a89f67169.jpg)
Alfistai, pagelbėkit! ???
-
Pakalbėjau su meistru, tai sakė gali būti batai siurbliui kuro. Logiška?
-
Pakalbėjau su meistru, tai sakė gali būti batai siurbliui kuro. Logiška?
turiu toki varikli.prireiks detaliu,kreipkis
-
Ryt iš ryto užlėksiu pas Zazą prie progos, gal atras laisvą valandėlę man :) Ar geriau pasiskambinti prieš tai?
-
Pirma glusini EGR nusukes pora varztu - bandai (ikisi skardos plokstele, kad ismetimo dujos nepatektu i isiurbima).
Kemsasi ismetimas jei vazinejama trumpais atstumais ir pensininko rezimu, del to ziauriai tersiamas egr ismetimo dujos per nesandaru egr i isiurbima ir turi beda. Keiti arba valai EGR ir MAP sensoriu.
Antra patikrini kuro gryztama kieki is purkstuku, daznai kai pasala -10 ir daugiau purkstukas praleidzia dideli kieki kuro atgal, siltam varikliui dingsta si problema, nevisada jei visiskai nugaises purkstukas. Cia jau reiks spec pajungimu kolbu matavimui.
Skaiciau visa tema tai lyg su zvakem viskas ispresta, bet buna kad ir naujos per savaite nusprogsta. Po pakeitimo buvo koks pagerejimas ar tas pat. Nes yra dar viena silpnybe alfu.
Kuro slegis pakankamas magistraleje, bet cia jau matau uzkurtos masinos. Reiketu ziueti kurimo metu kiek pakyla slegis ????? kai nesikuria?
Kompresija????? aisku ir leak testas nepamaisytu.
Rasau viska is patirties i savaite atitraukia pora alfu nesikurianciu, ir kaip tik ryt viena turiu :D
SEKMES!
-
Ryt pabandysiu Zazui parodyt. Anyway, dėkui už labai išsamų atsakymą!
-
Nepavyko pasiekti Zazo tą dieną, tad bandau išspręsti bėda savo jėgomis, kol nenusibos ;D
(http://www.part.lt/img/0950d21d6281f1380dc60f8833aae0aa662.png) (http://www.part.lt/perziura/0950d21d6281f1380dc60f8833aae0aa662.png)
Toks jausmas, kad starteris per silpnai suka. ~100 RPM'o. Kiek turėtų sukti starteris, kad dyzelis užsivestų? Kažkas rašė, bet neberadau...
-
Audines suka 200~…
-
Dar palyginsiu duomenis su kita mašina ir spėju važiuosiu starterio tvarkytis.
(http://www.part.lt/img/bc985ead21af77504f9ed3bded3de2af653.png) (http://www.part.lt/perziura/bc985ead21af77504f9ed3bded3de2af653.png)
Jei kam nesunku, iš ryto pasijunkit diagnostiką, pažymėkit Fuel Pressure, RPM ir Desired Fuel Pressure, tada eikit į Graphics skiltį ir spauskit Start. Ir bandykit užvest. Tada tiesiog paspauskit Stop, Export ir įrašykit pavadinimą failo. O jį man persiųskit. Dėkui iš anksto, kas nepatingės :)
-
Na siaip visa tema perskaicius matosi kad pacanas nesuprantantis automobiliuose normaliai nori ispresti beda su alfa :D sekmes :D seip su starteriu nematau kad pas tave butu problem.pas man taip pat suka, buvo tikrintas, viskas ok. kai tokia alfa nesikuria tikrini zvakes, kuro padavimo( kuro filtra, kuro siurbliuka bake (buna uzsikises sietelis), slangeles ar nekeuros, auksto slegio vamzdeliu ar neleidzia). jei viskas atrodo ganetinai normaliai varyk pas specialistus. Ps jei starteris sunkiai suka, paziurek gal mases normaliai variklis negauna.
-
Normaliai gal ir nesuprantu, tačiau reik iš kažko pradėt mokytis :)
Masę gauna, patikrinta, priveržti laidai. Žvakės patikrintos, rėlė pakeista, kuro filtras pakeistas, kuro siurblys bake 2bar sukelia, viskas tvarkoje. Šlangos apžiūrėtos, pakeisti keli chamutai.
Važiavimui netrukdo, dabar ieškau problemos labiau iš sportinio intereso, nei iš būtinybės. Asmeninis reikalas su mašina ;D
-
beje ir pas mane panasi problema. Salta sunkiai vedasi net ir prie 0. 1.9 Jtd 77kw. pas mane ji jau penkerius metus, visad vedesi prie -15 kaip vasara, vos is keliu sukiu kaitinant zvakes tik viena karta. Tikrinau: zvakes:ok kuro slangutes:ok naujus visus filtrus sudejau:ok kuro siurbliuka gale praploviau, akumas tikrai geras:D nesivest pradejo pries menesi. su nesivedimu kartu atsirado simptomas, jog staigiai akseleruojant uzspringsta. jei nestaiga akseleruoji, apsukos nesunkiai kyla iki 4500rpm trauka kaip ir nebloga. kas turit kokiu pasiulymu? kas ga diegnostika nebrangia ir kokybiska pasiulytu vilniui?
-
sovietas kazkaip ne nuo to galo pradedi. Nereik ant kitu "vaziuot" paciam zaliam bunant. Pastebejau, paskutiniu metu daugeliui tokia problema. Pas mane AR164, irgi. Problema purkstukuose. Salti jie varo kura i nupylima, kai pasyla, viskas ok. Siulyciau pasitikrint purkstukus. Cia ir diagnostika sunkiai pades.
-
Purkštukus irgi varysiu ne už ilgo pažiūrėti. Laukiu, kol LBM'e grįš "vyriausias" iš atostogų. Nes tie kiti ten, nelabai gaudosi alfose. Tik spėju, nors ir šiek tiek pažįstami, vistiek kainos bus nerealios.
-
O degimo kampa tikrinai?
-
Net neįsivaizduoju kaip tai daryti.
-
na mase turejau omeni paziurek prie variklio ar normaliai pritvirtinta. Masinis laidas sukasi prie dezes is prieko. buna ties ta vieta kur prie kebulo paluzes arba ties varztas atsilaisvines gali but dezei. Cia nebent tau del starterio sukimo padetu :)