Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - vanagiux

Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 419
11
Pirko ta masina zmogus be bamperiu ar tai nedaug musta, niekur negalejo rasti tam Crosswagon bamperiu, jei ir rado tai kaina turejo buti kaip pacios masinos, jei nepirko, tai iseitis buvo tokia kokia ir matome.

Mano nuomone buvo galima is stiklo audinio kazka padaryti panasaus i originala arba nupirkus 156 FL buferius juos perdarineti su tuo paciu audiniu, nu be ir kitos puses - praktiska, per visur pravaziuosi, kur be atsitrenksi - dideliu nuostoliu nebus :)

12
tik ne tas kur po 2e uz litra

Cia su dezei/vairo stiprintuvui tepalu uz 2 eurus, tas pats kas su variklio tepalu - uz 2 eurus yra tepalas, bet kokybe aiski, o jei kaina 6-8 eurai, tai ir tepalas zmonsikas.

Beje Valvoline turi savo gamoje tikrai tinkama tai dezei.

13
BMW lifetime paskaiciuota 400-500k km tvarkingai eksplotuojant. Ta net pats gamintojas yra nurodes. Cia bent jau tiems 1998-2004m. ir skirtingai pagal deziu gamintojus, o Alfa Romeo turi Aisin Seiki Co dezes (Made in Japan), o priklauso ta imone Toyota. Deze tikrai paprasta, patikima, eina kaip ir minejo vairo stiprintuvo, automatiniu deziu raudonas tepalas.

Nuoroda apie deze ir kur jinai montuojama: http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

14
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2015-03-13 18:36 »
Beje spalva raudona :) ir kiek man zinoma priklauso jis tiems patiems kam ir Bugatti Veyron Lietuvoje esantys :)

15
Blevyzgos apie bet ka / Ats: MACIAU-6
« Įrašytas: 2015-03-13 17:18 »
Patiketumete, kad Vilniuje vazineja Alfa Romeo 4C su lietuviskais numeriai "4C"?  :)

16
Tas Spideris pardavinejamas nuo 2013-10 ar 11 men, t.y. tuo paciu metu atsirado skelbimuose kaip ir mano. Per ta laika masina nufotografuota jau jei gerai pamenu ketvirtoje (gal ir penktoje) vietoje - pirmos foto kazkokioje gatveje prie bortelio, debesuota diena, kitos buvo kazkokiam kieme su atidarytu stogu, trecios buvo su salia kitu spideriu ir cia jau ketvirta "fotosesija"). Startine kaina buvo 10 000lt, po to palaipsniui zemyn.

Siame skelbime buvo ideti 2 spider'iai - vienas juodas, tas kur ir dabar, ir salia jo buvo foto sidabrinio 2.0 TS is kauno (dar pamenu, kad nebuvo antenos jam, kebule skyle sviete), parduodamas buvo kaune, po to jau klaipedoje.

Del stogo - nesigincysiu, kiek domejausi ir kiek spideriu maciau - 2.0 TS neturejo automatinio stogo, priesingai nei V6.

Daug diskusiju del nieko... Kam idomu nulekit, pazekit ir aprasykit, nera tu spideriu gi rinkoje daugiau, kai as pirkau - buvo vienas, nuvaziavau, nusiderejau, nors buvo labai daug bedu su juo ir nupirkau, prikeliau ir dziaugiausi, o komentarai kaip FACEOFF ir pan nekazko verti, kai prasoma uz masina 1500 euru. Buvo maniskis rinkoje uz 11500lt idealios bukles su daugybe priedu prie jo ir ka? Spekit kiek buvo skambuciu per metus laiko? VIENAS vienintelis kuris ir nupirko is Kijevo. Galima juoktis jei uz Spideri prasytu 3000-4000 euru o jis butu lauzelis, o dabar - kokia kaina tokia ir masina. Nusiperki uz 1500, investuoji 1500 ir tada niekas nebesijuoks.

17
nesuinteresuotas as pirkeju baidyt :D, kam reiks tas pasiklaus :D

Tai turbut, zodziai "dononas", "nereikia", "nepirk" yra nebaidymas, o pritraukimas klientu... pasenusios mano kaip pardavejo zinios...  :D

18
sitas spaideris tinka tik donoru buti, bet nedaugiau :D nebent "projektuotojas" kupinas kazkokio nezemisko entuziazmo ir kazkokios taurios dvasios jai :D

Jei zinai ka nors apie ja konkreciai - tai parasyk, o ne "nereikia, donaras" ir dar tiketi tavim prie visko... nesamone gaunasi

19
Matosi, ne tik spyenle prisukta, bet ir rankinis nusuktas. O tokie tiurlingai byloja, kad ir daugiau komponentu ten gali buti medvarsciais prisukta, klijais priklijuota ar sponkem uzspausta :D Su stogo mechanizmu 95%, kad bus problemu, aisku, galima ji lankstyti rankiniu budu, po to, kai pabos metyti pinigus stogo mechanizmo diagnostikai ir restartui (daznai padeda ir trinktelejimas plaktuku per varikliuka). Is to pacio apipuvusio stogo, sprendziu, kad ji stovejo laaaabai ilgai nejudinta, taip zaliuoti stogai megsta butent nuo ilgo stovejimo. O jeigu tai pasitvirtintu, tai tiketina begale oksidaciju ir rudziu, pradedant standziais, baigiant ivairiom fyskem ir davikliais. Zinoma, nereikia pamirsti, kad ir kaina atitinkama, bet kam ten tas prirasas "labai geras stovis" as nesuprantu :D Turejom viena Spider panasu, su panasiai pazaliavusiu stogu, nuo 2-3 metu stovejimo. Pradejus vel eksplotuoti buvo nesibaigiantis galvos skausmas del visokiausiu elektroniniu smulkmenu, apsioksidavusiu nekontaktuojanciu jungciu, taip pat ir tuo paciu stogo mechanizmu, vien del jo, prie kompo buvo jungtasi keliasdesimt kartu. O tame ir spyneles buvo vietoje, ir rankinis neismontuotas :) Manau, sitas Spider tikrai tinka projektui, rankas turinciam zmogui, bet kazkam daugiau vargu.

Nepyk tu cia biski i lankas nuvariai...

Stogas 2.0 Twin Spark visiems eina mechaninis (toks buvo ir pas mane), tad ji rankiniu budu teks lankstyti ir trankyti nieko nereikes... Be to ir tie pelesiai nusivalo nesunkiai su spec. priemonemis.
Ilgai stovi - kiek as zinau jinai pastoviai klaipedoje vazineja (ta galima pastebeti, net pagal galiojant TA, o ir nuotraukos keiciasi jos, skirtingose vietose... Tad paie oksidacija nuo stovejimo, uzpuvusius stabdzius nereiketu kalbeti...

Parstebejimas - sedyne nesuplysus tipineje GTV/Spider vietoje, kas byloja kad rida nebus 300-400k km, kebulas irgi neatrodo sujotas.

Isvada - nuvaziuoti, apziureti, mintyse ivertinti remonto kastus ir remiantis, kad ilgai neparduoda nuderejus kokius 300 euru pirkti :)

20
Italai, turi kolkas man tik vieną žinomą tikrą 2+2 cabrio, tai Maserati GranCabrio, bet jis "nežemiškas" labai. Visur kitus papildomso dvi vietos tik mistinės. 8)

Blogos tavo zinios, musu gatvese yra italisku keturvieciu kabriku  ;)

Puslapiai: 1 [2] 3 4 5 6 7 ... 419