Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Nermalas

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6]
51
O per kur ten priėjimas? Nes aš galvoju, kad gal ir rodo kažką, bet tikrai ne duris ir pan :D gal kokia viena ir veikia lemputė :D

Pas tave, kaip supratau FL modelis, bet priėjimas neturėtų būti kitoks, nei pirmoje versijoje. Yra keli variantai - per tachometro arba odometro pusę. Pasirink pagal save kuri pusė patogiau (aš visada per dešinę eidavau - mažiau laidų atjunginėt, jei nori tachometrą visai išsitraukt).

Vienoje iš šių nišų viršuje, arčiau vairo, yra kryžminis varžtelis. Jį atsisuki, išsitrauki apdaila (laikosi ant metalinių laikiklių - trauk drąsiai), atsisuki ciferblatą, kuris turėtų būti prisuktas 3 kryžminiais varžtais (mepamesk varžtų į vidų), jį ištrauki lauk ir atjungi laidų fyškę (arba fyškes, jei eisi per spidometro pusę) arba ne (paprastai užtenka tik ištraukt nedaug) ir užkiši ranką ekraniuko pusės link. Turėtum rasti laidų kuokštą į ją einantį. Gali jį iškart atjungt, arba vėliau, kai išsitrauksi ekraną lauk. Viršutinėje ekrano korpuso dalyje turėtų būti toks kaip metaliukas - jį paspaudi ir stumi laukan ekraniuką.

Išsitraukus ekraną, jo nugarinėj pusėj turi būti kelios lemputės. Viena apšviečia AirBag, kita borto kompą (jei gerai pamenu, tai apatinė Airbag, o Viršutinė, kur giliau įlindus pat ekraną). Jas galima ištraukti dviem būdais. Vienas yra atsisukti tuos mažus varžtelius ir lengvai pasukus prieš laikrodžio krypį išsitraukti lemputę su apvalkalu, arba panaudoti smailias reples ir lygiai tą patį veiksmą atlikti, nesukinėjat varžtų. Aš visada atsukdavau, nes taip patogiau, bet reik žiūrėt, kad neužkabint kokios mikroschemos ir ko nesugadint.

O paskui, važiuoji į kokį Eoltą, ten susirandi reikiamų lempučių ir tiek. Viską susidedi, sujungi laidus, patikrini ar veikia, ir ekraniuką paprasčiausiai įstumi atgal į vietą, kol caktelna metalinis laikiklis. Vėl atsukinėt tachometro ar odometro neberiek. Jį galima iškart supakuot atgal, kai ištrauksi ekraną.

Realiai darbas max 10 min, kai žinai ką kur sukt ir traukt. 8)

P.S. Jeigu naudoji ilgus kryžminius atsuktuvus, nuleisk vairą žemyn, kiek eina. 8)

Taip, FL, rytoj reiks bandyti :) Be to žiauriai dėkui už tokį išsamų paaiškinimą ir už sugaištą laiką, manau daug kam pravers, super!

52
Alfa Romeo 156 / AR 156 1.9 JTD: padidėjęs dūmingumas
« Įrašytas: 2015-01-08 23:11 »
Taigi nuo pirkimo turiu tokią bėda, dūmina mano alfa, iš pradžių dūmindavo nedaug, tiesiog nebetraukia, spaudi gazą ir pramuša dabar porakart buvo, kad apsukos užstringa ant 1000 ir minutę reikia gazą pilnai laikyt kol pasipila dūmai ir pramuša, tada būna viskas ok, čia taip ant šalto variklio darosi :) YPAČ KAI DRĖGNA, vasara problema nebuvo tokia, kad galvočiau jog kažkas baisaus, o dabar labai nemalonu ir manau labai kenkia :) Tai jeigu kam buvo problema pasidalinkit info, variklis 1.9 :) Dūmai juodi lyg ir :) Šiaip variklis tepalų nedegina, trauka puiki. ir kai išsidūmina dirba gražiai:)

AR 156 1.9 103 kW

53
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Turgelis - Perku/Parduodu/Dovanoju
« Įrašytas: 2015-01-08 23:07 »
Pirkčiau šešių bėgių svirtį 156 FL 2004m, su viršutiniu ženkliuku :) Nenutrintą vairą su mygtukais, gali būt šovęs airbag, nebūtina tas dangtelis:) Taip europines lempas jei už protingą kainą kas pasiūlys neapšiktas ir be lęšio :) Ženkliukus ant priekio ir galo nenutrintus, nes labai daug boderio man tynginiui iš ebay siųstis arba gal kas parsiųst galit :D BOSE stiprintuvą už protingą kainą:)

54
O per kur ten priėjimas? Nes aš galvoju, kad gal ir rodo kažką, bet tikrai ne duris ir pan :D gal kokia viena ir veikia lemputė :D

55
Taigi sveiki visi, turiu alfą jau apie pusė metų ir tik šiandien pastebėjau  ::) jog pas mane neveikia tas ekranas, galvodavau vis kas ten turi būti :) http://www.alfaklubas.lt/components/com_joomlaboard/uploaded/images/oro_pagalve.jpg

Kaip suprantu turi būti kažkas panašaus, o pas mane visada juoda, tai norėjau paklausti kas gali būti?

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6]