51
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: Prietaisu skydelio remontai, keitimai, ardymai ir t.t.
« Įrašytas: 2015-01-09 00:02 »O per kur ten priėjimas? Nes aš galvoju, kad gal ir rodo kažką, bet tikrai ne duris ir pan gal kokia viena ir veikia lemputė
Pas tave, kaip supratau FL modelis, bet priėjimas neturėtų būti kitoks, nei pirmoje versijoje. Yra keli variantai - per tachometro arba odometro pusę. Pasirink pagal save kuri pusė patogiau (aš visada per dešinę eidavau - mažiau laidų atjunginėt, jei nori tachometrą visai išsitraukt).
Vienoje iš šių nišų viršuje, arčiau vairo, yra kryžminis varžtelis. Jį atsisuki, išsitrauki apdaila (laikosi ant metalinių laikiklių - trauk drąsiai), atsisuki ciferblatą, kuris turėtų būti prisuktas 3 kryžminiais varžtais (mepamesk varžtų į vidų), jį ištrauki lauk ir atjungi laidų fyškę (arba fyškes, jei eisi per spidometro pusę) arba ne (paprastai užtenka tik ištraukt nedaug) ir užkiši ranką ekraniuko pusės link. Turėtum rasti laidų kuokštą į ją einantį. Gali jį iškart atjungt, arba vėliau, kai išsitrauksi ekraną lauk. Viršutinėje ekrano korpuso dalyje turėtų būti toks kaip metaliukas - jį paspaudi ir stumi laukan ekraniuką.
Išsitraukus ekraną, jo nugarinėj pusėj turi būti kelios lemputės. Viena apšviečia AirBag, kita borto kompą (jei gerai pamenu, tai apatinė Airbag, o Viršutinė, kur giliau įlindus pat ekraną). Jas galima ištraukti dviem būdais. Vienas yra atsisukti tuos mažus varžtelius ir lengvai pasukus prieš laikrodžio krypį išsitraukti lemputę su apvalkalu, arba panaudoti smailias reples ir lygiai tą patį veiksmą atlikti, nesukinėjat varžtų. Aš visada atsukdavau, nes taip patogiau, bet reik žiūrėt, kad neužkabint kokios mikroschemos ir ko nesugadint.
O paskui, važiuoji į kokį Eoltą, ten susirandi reikiamų lempučių ir tiek. Viską susidedi, sujungi laidus, patikrini ar veikia, ir ekraniuką paprasčiausiai įstumi atgal į vietą, kol caktelna metalinis laikiklis. Vėl atsukinėt tachometro ar odometro neberiek. Jį galima iškart supakuot atgal, kai ištrauksi ekraną.
Realiai darbas max 10 min, kai žinai ką kur sukt ir traukt.
P.S. Jeigu naudoji ilgus kryžminius atsuktuvus, nuleisk vairą žemyn, kiek eina.
Taip, FL, rytoj reiks bandyti Be to žiauriai dėkui už tokį išsamų paaiškinimą ir už sugaištą laiką, manau daug kam pravers, super!