Alfaklubo Forumas
Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: KaJenius 2015-04-19 18:24
-
Ilgai norejau Alfos tad po menesio paiesku ir ivairiu modeliu bandymu paimta balta 147 :) ja ir pristatau ;)
Auto 2009 metu, atvykus is Prancuzijos alpiu tad kapotas mates akmenuku bei yra kelios minimalios rudeles, taciau nepastebimose vietose. Ilgokai kabojo skelbimuose, Taurageje. Variklis JTDm 88kW, komplektacija Distinctive (veliuro salonas, Blue&Me, navigacija, autopilotas)
Per dvi savaites siek tiek apsitvarkiau:
1) pakeistas variklio dirzo komplektas, pr stabilizatoriaus gumos, tepalai
2) naujas priekinis zenkliukas (foto dar be jo)
3) siandien paimti R18 ratai vasarai, uzsidesiu kai nupirksiu dvi padangas
(http://s9.postimg.org/vl3hs4r27/DSC_0013.jpg)
(http://s2.postimg.org/mlsr7p361/DSC_0008.jpg)
(http://s3.postimg.org/ksxtbho03/DSC_0024.jpg)
Perkant rida buvo 198000, po pirmu 1000km ispudziai tik teigiami, nepaisant periodisku girgzdesiu paneleje vaziuoja labai maloniai. Artimiausiuose planuose: susizemint, uzsidet spoileriuka ant bagazines dangcio bei galini tempimo dangteli. Ir zinoma susipazint su kitais Alfu myletojais :du:
-
Graži bjaurybė :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Liuks aparatas. Aš į šitą irgi atkreipiau dėmesį, o jei būtų buvęs 110 kW motoras - turbūt bučiau paėmęs. Gražūs ratai. Liuks.
P.S. Kiek diržų keitimas kainavo?
-
o man kaip tik šitas motoras labiau imponuoja. na bet kiekvienam savo.
man dar labai patinka balta spalva. dėl to šita alfutė yra ypatingai graži :)
galėsi sezono atidaryme sudalyvauti :)
-
Liuks aparatas. Aš į šitą irgi atkreipiau dėmesį, o jei būtų buvęs 110 kW motoras - turbūt bučiau paėmęs. Gražūs ratai. Liuks.
P.S. Kiek diržų keitimas kainavo?
Viskas kas isvardinta pirmam punkte kainavo 420eu, kiek vien dirzai nepamenu nes saskaitos neturiu prie saves. Nezinau ar cia daug ar mazai, su buvusiom masinom buvau taip uztaikes kad niekada pagr dirzo nekeiciau :)
O del motoro kW tai idomiai, nes va pvz AR GT su 110kW turi toki pati pagreiti kaip 147 su 88kW :)
-
147 lyginant su 156 ir gt turi unikalią savybę - su tuo pačiu varikliu ji gali daugiau nei minėti modeliai. teko važiuoti su 147 88 kw. traukos pojūtis tikrai įspudingas.
-
Tai mano 4'a masina ir pagal charakteristika pati leciausia :D taciau traukos uztenka, o net jei kartais ir pristinga, astrumas posukiuose atperka viska 8)
-
Gana reta spalva ant Alfos :) Tikrai įdomiai atrodo :) Gulbė :D
-
Ochh. Kokie ratukai gražūs! Iš kur, jei ne paslaptis?
-
147 lyginant su 156 ir gt turi unikalią savybę - su tuo pačiu varikliu ji gali daugiau nei minėti modeliai. teko važiuoti su 147 88 kw. traukos pojūtis tikrai įspudingas.
Heh, įdomu ką ji gali daugiau? 156'ta beveik 50kg lengvesnė, o GT už 147 tik 20kg sunkesnė. Variklių ir transmisijos duomenys tie patys :)
Kas į temą, tai tikrai graži ir išskirtinė spalva, kol švari. Kas dėl motoro, manau, visi sutiksit, kad 110kw variklis būtų geresnis „variantas“, nei dabartinis, tačiau jei savininkui jo užtenka - super!
-
Ochh. Kokie ratukai gražūs! Iš kur, jei ne paslaptis?
Pardavime guli AR GT su 2 komplektais ratu (na, dabar jau tik su 1), savininkas sutiko parduot R18 man atskirai ;)
-
Heh, įdomu ką ji gali daugiau? 156'ta beveik 50kg lengvesnė, o GT už 147 tik 20kg sunkesnė. Variklių ir transmisijos duomenys tie patys :)
Kas į temą, tai tikrai graži ir išskirtinė spalva, kol švari. Kas dėl motoro, manau, visi sutiksit, kad 110kw variklis būtų geresnis „variantas“, nei dabartinis, tačiau jei savininkui jo užtenka - super!
turėjau omeny trauką. pats turėjau kelias 147 ir 156, tad galiu drąsiai lyginti. be to, pagal knygas tai irgi matosi, nes 147 kėbule tas pats variklis yra gyvesnis nei 156/gt ;)
-
gerai atrodo. iškart priminė šitą https://www.youtube.com/watch?v=aOPeR9VyfG0
-
Parkeliavo spyruokles, ryt montavimas :) padarysiu nuotrauku pries-po ;)
(http://s9.postimg.org/c1f8j8cfz/DSC_0055.jpg)
Novitec -40mm, is http://shop.alfisti.net/ (http://shop.alfisti.net/) (nuo uzsakymo iki pristatymo - 5dd, neblogai)
-
Ir dar kokios spalvos :)
-
O amortizatoriai? Paliksi tuos pačius?
-
O amortizatoriai? Paliksi tuos pačius?
Kol kas paliksiu tuos pacius, o veliau bus matyt. Ant buvusios masinos originaliu amortiku irgi dejau spyruokles zemintas, per 30kkm nieko amortikam nenutiko ::)
-
Lauksim išsamaus komentaro apie įspūdėlius ir vaizdų. Smalsu, bo pats svarstau.
-
šiaip šitas avtomobilis labai įspudingai atrodo kai matai jį per galinio vaizdo veidrodėlį iš toli. tikrai liuks. balta spalva ir fl snukis duoda savo :D
persekiojo mane į sezono atidarymą, buvo momentas kai daugiau atgal žiūrėjau nei į priekį :D
-
na įdomu kaip tau seksis su šitais 40mm. Bet virš 30mm dropintos spyruokles jau prašosi tam pritaikytų amortikų. Pats dabar dairausi į spyruokles ir bilstein'us savajai tai įdomu kaip tau čia seksis :D
-
Ryte nuvariau tiesiai i servisa, po darbo pasiemiau masina ir namo (atstumas tarp tasku lygiai 1km). Po poros valandu galvoju prasibandysiu kaip vaziuojasi, kuriu - ech, akumas issikrove. Nuo laidu uzsikurus prasivaziavau 30km kad ryte (tikiuosi) nebutu bedu. Tai kol kas ispudziu nedaug, bet iskart jauciasi, kad masina zymiai smagesne posukiuose, labiau jauciasi kelio nelygumai, taciau per duobes nesokineja (idomu kaip bus su R18). Greitu metu padarysiu nuotrauku ir papasakosiu daugiau ;)
-
Na, tai kaip? Gal jau metas apžvalgai, vaizdams?
-
Na, tai kaip? Gal jau metas apžvalgai, vaizdams?
Apzvalga ir vaizdai savaitgali. Tik vakar ratus uzsidejau ir kol kas niekaip laiko neatrandu padoriai nusiplaut ir nusifotkint ;)
-
Siek tiek pavazinejus atejo laikas apzvalgai :)
Taigi viskas nuosekliai: automobilis nuleistas ant Novitec -40mm spyyruokliu pirktu is shop.alfisti. Pakeitus spyruokles ir vazinejantis su originaliais 205/55/16 vasariniais ratais iskart pasijaute, kad kelias jauciasi zymiai geriau, iskaitant visus jo defektus. Posukiuose elgesys zymiai astresnis, nezymiai mazesnis kebulo svirimas (siuo aspektu ir originali pakaba verta medalio). Parkuojant issukus ratus kiek tik vairas leidzia jokiu ratu trynimosi i posparnius garsu nera. Vienintelis neigiamas dalykas tai padideje pakabos "sukviksejimai" per staigias bangeles kelyje.
Kol kas tikrai neblogai, o tada atejo laikas naujiems ratams 225/40/18. Va cia prasidejo visas smagumas 8) Pries dedant ratus buvo siek tiek neramu ar nebus persistengta su kietumu, ar netaps masina vezimu, taciau jau po pirmu kilometru pasijaute ilgai lauktas sportines masinos vairavimo malonumas, tik zinoma su nesportiniu 88kW varikliu :D Nezinau ar cia naturalus prisitaikymas prie masinos vairuojant atsargiau, ar papildomas kietumas, bet tu "sukviksejimu" praktiskai neliko. Lyginant su buvusiais ratais kietumas isaugo ganetinai minimaliai. Kol kas vienintelis neigiamas aspektas - parkuojant pilnai issukus ratus jau girdisi kaip ratai kabina posparnius.
Vakar vaziavau su trim keleiviais Moletu plentu, plius pilnai pakrauta bagazine, tad galas buvo gerokai pasedes. Dantys neisbarskejo, posparniai buvo paliesti gal 2-3 kartus i viena puse (visgi sio kelio ypatumai). Mieste del pakrovimo jokiu problemu neiskilo.
Ir stai keletas nuotrauku:
Pries zeminant su originaliais ratais
(http://s4.postimg.org/y1896uvh9/drop_1.jpg)
Pazeminus su R18 ratais
(http://s12.postimg.org/5kihg9uyl/drop_2.jpg)
Palyginimas su nezeminta identiska 147 (bei tokiais paciais ratais)
(http://s22.postimg.org/swisqoc2p/drop_3.jpg)
Paskutineje nuotraukoje gerai matosi kaip priekiniai ratai naturaliai patapo su padidejusiu isvirtimu. Viena vertus tai apsaugo nuo trinktelejimo i arkas (po keliones iki Moletu observatorijos apziurejau ir ciupinau arkas, metalas neliestas), kita vertus reikes stebet ar nesues vidines padangu puses.
Kol kas apibendrinant galiu pasakyt: money well spent :)
-
STANDARTAS 1:2 ŽEMINTA
Vizualiai labai gardžiai atrodo. Iš tikro maniau, kad su R18 ir -40 mm spyruoklėm turėsi daugiau bėdų :). Įdomu ar užmiesčio keliais neteks vis dažniau dugnu braukti (?). Šiuo atveju, gal net ir variklio apsauga reikalinga..
-
Suvedimas būtinas, tiksliau išvirtimas tiek suleidus žemyn... Padangas tikrai pavalgyti gali ;)
-
Tai kad auksta, ka ten siek gali :D O suvedimas butinas, ir ne del isvertimo, o suvedimas pasikeicia. Ir isvirtimas padangu needa, eda blogas suvedimas.
-
STANDARTAS 1:2 ŽEMINTA
Vizualiai labai gardžiai atrodo. Iš tikro maniau, kad su R18 ir -40 mm spyruoklėm turėsi daugiau bėdų :). Įdomu ar užmiesčio keliais neteks vis dažniau dugnu braukti (?). Šiuo atveju, gal net ir variklio apsauga reikalinga..
Del dugno braukimo nelabai isivaizduoju koks turetu but kelias kad braukt dugna :) pas mane priekyje ishsilankscius plastikine variklio apsauga, kabo vos 3-4 cm nuo zemes ir tai labai retai girdisi brukstelejimai, praktiskai tik provezose (artimu uzsidesiu nauja apsauga)
Suvedimas būtinas, tiksliau išvirtimas tiek suleidus žemyn... Padangas tikrai pavalgyti gali ;)
Buvusia masina zeminau -30, bet isvirtimo nuo to neatsirado ::) tiesa ten buvo rwd, gal kiti niuansai..
Tai kad auksta, ka ten siek gali :D O suvedimas butinas, ir ne del isvertimo, o suvedimas pasikeicia. Ir isvirtimas padangu needa, eda blogas suvedimas.
Taip, gale dugnas gan aukstai, taciau priekis jau zemokai. Suvedimas kas be ko padarytas, cia ir kalbu negali but ;) del padangu bus matyt, priekyje naujos, galines su daug mesos bet kreivai nudevetos.
-
Pagaliau :) Grožis!
-
Isvirtimas nesidaro pas situs modelius, siaip ar taip. Pas mane irgi 147 ratai isvirte, bet sonu nevalgo. Ziurisi graziai, bet man dantys barska vien galvojant apie R18 su tokia pakaba, rajonines ir zemesnes reiksmes keliuose :D
-
ou je 8) saugok ratus, galiu pavogt! 8)
-
Gražu. Tikrai gerai išleistos babkės :D
-
Planuose buvo uzsideti spoileriuka, tad stai ir jis :) dar uzdetas duslintuvo antgalis ir trukstamas dangtelis - masina praktiskai igavo savo galutine isvaizda.
(http://s16.postimg.org/y9115fab9/DSC_0188.jpg)
(http://s16.postimg.org/hwqzfovzp/DSC_0193.jpg)
-
Mačiau lyg panoramoje vakar, tai liuks atrodo šaldytuvas ;)
-
Tikrai, kad liuks :alaus:
-
betruksta tik numerio remeli pasikeist i alfaklubas.lt :)
-
Isvirtimas nesidaro pas situs modelius, siaip ar taip. Pas mane irgi 147 ratai isvirte, bet sonu nevalgo. Ziurisi graziai, bet man dantys barska vien galvojant apie R18 su tokia pakaba, rajonines ir zemesnes reiksmes keliuose :D
Ne tik dantys barška, bet ir pakaba tuoj barškės + guoliai linkę eiti šaibom. Čia iš patirties, net ir nevažinėjant rajoninės reikšmės keliuose.
-
Tobulai atrodanti 147 :alaus: geras skonis pas tamsta ;)
-
Dekui uz ivertinimus :alaus:
Kas del pakabos kietumo tai man jis pats tas, ne per daug bet tuo paciu ir tvirtai laikosi ant kelio. Kad barskes pakaba - zinau, susitvarkysiu ;)
-
Turiu tokia problema su saviske 147. Lapkricio menesi vaziuojant buvo uzsidegusios ABS daviklio, praslydimo ir stabilumo lemputes. Savaite dege, per ta laika pazistamas per kompa nuskaite kad priekinio kaires puses abs daviklio klaida. Iskart nusipirkau ABS davikli bet nespejus pakeisti klaidos pranyko (savaite dege istisai, uzsiegdavo pradejus vaziuoti).
Vienu zodziu be jokiu problemu praejo visa ziema, ir pries koki menesi vel uzsidege tos pacios lemputes. Galvoju pavazinesiu, gal vel praeis. Po savaites servise patikrino, ta pati klaida, pakeite davikli ir niekas nepasikeite, vis dar meta ta pacia klaida ir tos pacios 3 lemputes skydelyje. Servisas sako kad beda turbut rato guolyje kuris turi imontuota abs davikli (o bet taciau kaina naujo apie 90eur).
Klausimas - ar 100% kaltas gali buti tik rato guolis ar gali buti kas nors paprastesnio? Ar tikrai reikia keist pati guoli? Artimu metu nusimato kiti periodiniai remontai tad nesinori isleisti milijono :)
-
Laidukas, fyškė, kontaktas. Žiūrėk pradžiai ten. Ar pajungus kompą, rodo to rato greitį?
-
Man darė taip: Atjungė fyškę nuo paties daviklio ir pajungė prie naujo guolio (nesumontavus į mašiną) - klaida nedingo, vadinasi ne daviklis kaltas. Rado prasitrynusį ABS laidą. 10 minučių darbo for free.
-
Ziuriu kad ilgokai nebuvau nieko cia parases tai jeigu ka, baltoji 147 vis dar rieda. Cia kur pavasari rasiau del ABS daviklio tai problema buvo guolyje, po pakeitimo nebepasikartojo.
O siaip per vasara nemazai suinvestuota: dar pora nauju guoliu, visi stabdziu diskai+kaladeles, priekines virsutines sakes, sankabos cilindriukas ir keletas smulkmenu... dar pora kosmetiniu dalyku sutvarkyta ::)
Ir foto pabaigai:
-
Draugui ant tokios pat uzdejau savo lipus, kuriuos pardavineju, labai graziai tiko. Nenori?
http://i.imgur.com/UQrZeQW.jpg
http://i.imgur.com/dlhWCZ6.jpg
-
Visgi galvoju apie Cupra lipa ir norisi jo "giliau" i vidu kad ne taip matytusi, bet gal pavasari. Arba gal ir nieko nedesiu ::)
-
Laikui begant supratau kad sirdis visgi linksta link kitokios Alfos.. tad gal ka nors sudomins? ;)
http://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-147-1-9-l-hecbekas-2009-dyzelinas-5236019.html (http://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-147-1-9-l-hecbekas-2009-dyzelinas-5236019.html)
-
Laikui begant supratau kad sirdis visgi linksta link kitokios Alfos.. tad gal ka nors sudomins? ;)
http://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-147-1-9-l-hecbekas-2009-dyzelinas-5236019.html (http://autoplius.lt/skelbimai/alfa-romeo-147-1-9-l-hecbekas-2009-dyzelinas-5236019.html)
Gal vasarinius ratus atskirai parduodi?
-
Gal vasarinius ratus atskirai parduodi?
Kol kas planuoju pasilikti busimai Alfai ;)
-
kad 5x98 nelabai kam iš naujesnių alfu tinka :)
-
rasoma, kad pasiliks busimai, apie naujuma nieko :)
-
kad 5x98 nelabai kam iš naujesnių alfu tinka :)
Nespejau parasyt, bet ZX pataike, ne i naujuma siuo atveju krypstu.
Bet nuo ratu griztant prie masinos, gal visgi ka nors is forumieciu sudomins ::)
-
Nespejau parasyt, bet ZX pataike, ne i naujuma siuo atveju krypstu.
Bet nuo ratu griztant prie masinos, gal visgi ka nors is forumieciu sudomins ::)
Ratai domina. Jei ką :D
-
Parduota :) bet turetu nedingti is forumo akiracio ;)
-
Aparatas tai geras, bet spalva nelabai kokia...
TUri buti juoda :)))
-
Aparatas tai geras, bet spalva nelabai kokia...
TUri buti juoda :)))
Gavai asmeninę žinutę, taigi būtų gerai, jei ją peržiūrėtum 8)