Sukuriau tema BMW forume, manau verta ir cia padiskutuoti ta tema, nes tai tikrai aktualu visiems kurie vairuoja dyzelius. Pridedu video is interneto, kad suvoktumete apie ka kalbu. Teko matyti tokiu vaizdu ir Lietuvoje (videogagoje berods yra kaip Golf 4 taip uzsilenkia) kuriuo atveju varikliui amen.
BMW e53 3.0d
http://www.youtube.com/watch?v=M-pxsViKF88BMW e46 nz ar 2.0d ar 3.0d
http://www.youtube.com/watch?v=dHOpUPR5TTM&feature=relatedToyota Previa
http://www.youtube.com/watch?v=Fw2r_lIRgpY&feature=relatedRenault Scenic
http://www.youtube.com/watch?v=Jk4xO4ck35U&feature=relatedRover
http://www.youtube.com/watch?v=Sg4YSk7aL8k&feature=relatedVisa tai gali ivykti tik dyzeliniams motorams. Kiek teko girdeti, tai kai tepalas pradeda patekti i degimo kamera (berods is turbinos kai pramusa kazkokia tarpine), o jei variklis uzkaites iki darbines temperaturos, tepalas pradeda degti, to pasekme variklis dirba "tiek kiek gali" nepadeda jokie ribotuvai, niekas, uzia kol sudega visas tepalas arba kol uzklinija motora, betkuriuo atveju varikliui buna misios. Jei deze mechanine, realiai uzslopinti variklio nepadeda net ijungus 5 ar 6 begi, uzspaudus stabdzius ir atleidus sankaba (tiesiog prasuka sankaba ir tiek), automatui taipogi neuzgesinsi niekaip (kazkas buvo kalbejas, kad ijungi "D" gaza iki dugno ir uzspaudi stabdzius ir kompas uzgesima motora, manau tai pasakos), bet koks skirtumas kad kompas ir gesintu, vistiek neuzges, rakteli net isjungus ir istraukus vistiek motoras uzia (dirba vien ant tepalo).
Kas galetu placiau kazka pakomentuoti ta tema kad butu galima isvengti tokio siaubo ir ar bent kaip imanoma uzgesinti varikli kol jis dar neuzkale?
p.s. kiek jau is BMW forume diskutuojanciu supratau, kad sustabdyti sita prazutinga "red line" gali sustabdyti greitas oro paemimo ir duslintuvu uzkisimas, bet ka daryt jei neturi su kuo tai padaryti?