Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Esnyper

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 331
51
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: 2,4 JTD. Vibracija greitėjant.
« Įrašytas: 2018-01-31 12:18 »
Tik pilnas pusašis ir kaina apie 160-190 eur, tiek už vieną pusę, tiek už kitą. Gali laikinai padėti pačio tripodo keitimas, bet tik labai laikinai.

52
Turiu ir aš tokį durną įtarimą, kad difas. Dabar po paskutinės didesnės kelionės savaitgalį atsirado panašus garsas pirmu bėgiu atleidus gazą.

Keičiau tepalus dėžei kas du tepalų keitimus. Apart šito, jokių kitų garsų iš dėžės nėra, tepalo įpilta, kaip ir visi rekomenduoja, daugiau, nei originaliai rekomenduojama. 75W90 Fuchs Sintofluid.

Gal kas netyčia Quaife lsd pasislėpęs turi? :D

53
Viskas prasidėjo nuo to, kai lapkričio mėnesį atsirado tylus klaksėjimas iš po vairuotojo kojų zonos. Klaksėjimas/tratėjimas atsiranda tik spaudžiant gazą ir tik pirmu bėgiu. Atleidi gazą - dingsta garsas. Paspaudi - vėl trata. Ir nesvarbu kaip stipriai spausi gazą. Gruodžio mėnesį jau atsirado su antru bėgiu garsas, o paskutiniu metu jau galima ir trečiu bėgiu išgirsti šį garsą. Visais kitais bėgiais - tylu ramu.
Įmetu video iš pačios pradžios, kada garsas dar buvo tylesnis ir tik pirmu bėgiu: https://www.youtube.com/watch?v=vm_mzTP6BlU

Meistrai pradėjo guščioti pečiais, vos ne vienintelis pasiūlymas kurį girdžiu - nekreipk dėmesio. O tokie pašaliniai garsai mane nerviškai veikia :D

Ką gi, nauji suplanuoti Estijoj, nusprendžiau nerizikuoti ir nuvežti dėžę perrinkti, nes visi meistrai iki vieno tiesiai šviesiai sakė kalta Opelio dėžė. Ok, ne vienam taip buvo, dėžė tai dėžė. Nuvežiau perrinkti, paaiškėjo, kad dėžė jau buvo kažkada ardyta ir nuo to laiko gyvenimo mačius sočiai. Satelitai net nenusiėmė, pirmas, antras, trečias bėgiai - nudrožti, sakė dar biški ir jau išmetinėtų bėgius. Ok, dėžę perrinko kapitaliai, nauji dantračiai, satelitai, sinchronizatoriai, 4 iš 5 guolių ir riebokšliai nauji. Kad jau antrą kartą nereiktų ardyti tos pačios vietos kartu ir naują smagratį su sankaba įdėjau. Pastebėtas, kad trumpasis pusašis turi laisvumo, tačiau dar tik pati pradžia. Palikom koks buvo. Meistru pasitikiu, dirba ne vieną dešimtmetį, gavau kontaktus per rekomendacijas ir atiduodant dėžę tiesiai šviesiai pasakiau, kad įsidedam dėžę ir kelių dienų bėgyje išvažiuojam į Estiją. Sakė viskas gerai, padarys.

Nuvažiavom į Estiją, grįžom - garsas išlikęs. Grįžęs nuvažiavau nusipirkti kito pusašio, nes kaip ir kitų variantų jau nebuvo likę. Pakeičiau ir kaip jau turbūt supratot iš šitos žinutės - tai neturėjo jokios įtakos garsui.

Kitą savaitę planuoja dar vienas meistras patikrinti variklio pagalves. Kaip ir realu, tačiau turiu durną įtarimą, kad tai nelabai susiję. Taigi, gal kas netyčia iš forumo buvo su tokia situacija susidūrę ir žino sprendimą? Ar bent turi minčių? Kad ir ne už ačiū :alaus:

54
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2018-01-25 11:30 »
Eddie auto (toshkaz) rekomenduoju asmeniškai. 3 mašinos jau iš jo pirktos ir sekanti vėl bus iš jo ;)

55
Muzika, navigacija, elektronika / Ats: AR 147 1.9JTD body computer
« Įrašytas: 2018-01-19 18:03 »
Multiecuscan reikėjo su „vaistais“ parsisiųsti ir pasidarytum tą proxy allignement.

56
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Avarijos ir kiti kriminalai
« Įrašytas: 2018-01-19 17:59 »
Už heso link Vaišvydavos kaktomuša su 145 sidabrine.

58
Alfa garažas / Ats: AR 166
« Įrašytas: 2018-01-05 13:24 »
Ronal gal ir originalūs, tačiau tikrai ne Alfos. Ir iš gamyklos tokios opcijos ratų tikrai nebuvo įmanoma užsisakyti.

59
156 greičiausiai.

60
Alfa Romeo 159 / Ats: Noriu pirkti alfa romeo 159
« Įrašytas: 2017-11-27 22:47 »
Dominykas nerimsta su tais įsibėgėjimais iš wikipedijos :D Primena man jis liuduką truputį, tas ir teorijos mėgėjas buvo :D Gaila, kad realybėj skaičiai dažnai prasilenkia su teorija.
Ai ir tas gyrė 2.0 TS ir rėkė, kad dyzelis yra blogis ir visi dūmais apsipylę važinėja :D

Pradėkim nuo važiuoklės. Stock važiuoklės komfortas - excelent, duobių sugerimas - very good, stovėjimas ant kelio - geriau nerasi šitoje klasėje iš tų pačių metų. Net pačių vokiečių teste pastatė BMW e90 į antrą vietą (man tik vienintelis klausimas kyla kaip BMW sugebėjo prasileist nuo FWD ant valdomumo, bet čia kita tema). Asmeniškai, po 156 važiuot su 159 buvo kažkas WOW. Važiuoji vingiuotu miško keliuku ant 140 ir net nėra jokios abejonės ar diskomforto, kai tuo pačiu keliu 156 jau esi azartiškai pasiruošęs „gaudyti“, nes galimybių riba jau labai netoli. Smagiau vairuoti 156, tačiau kaip daily 159 net nelabai galima būtų lyginti su 156. Jaučiasi, kad 159 buvo projektuota iš pradžių kaip 166 įpėdinis, tačiau planas neišdegė ir teko persiorentuoti, nors projektavimas jau buvo įpusėjęs.

Kuomet važiavau Kačerginėj per track day, nebuvo nei vieno posukio, kur Alfa nestovėtų ant kelio užtikrintai ar keltų abejonių. Tikrai važiuoklė dirbo įspūdingai. Jokių visiškai priekaištų. Net nepasakyčiau, kad buvo nepatogu važiuoti, žinant asfalto būklę Nemunring'e.

Pravažiuota Lietuvoje virš 40k km, restauruotas apatinis šarnyras, nes šiknarankis servise tikrinant važiuoklę prakirto apsauginę gumą ir nieko man apie tai nepasakė. Per tą patį kilometražą su savo vairavimu 156'tai jau būčiau 3-4 kartus važiuoklę tvarkęs. Irgi, jokių priekaištų.

Toliau, įsibėgėjimas. 156 2.4 JTD 20V 129kw (ir dar ne stock greičiausiai), ne vieną kartą bandėm kuri geriau eina. 159 visada ima, na jei blogai sumėtai bėgius, tada lygiai važiuojam. That's it. Pagal teoriją - 129kw mano tanklaivį turi daryti į vienus vartus, realybė kiek kita. Ir sėdint 156'toj tas pagreitis skiriasi labai stipriai. 159 to lupimo prie sėdynės nėra, tačiau pažiūrėjus į spydometrą, supranti, kad ji bėgėjasi gerokai greičiau.

Tas pats su BMW e46 330d. Niekur nepabėga, priklausant nuo to kas geriau sumėto bėgius, tas ir važiuoja per pusę mašinos pirmiau. Dar žmogus po trečios sankryžos atsidaręs langą klausė koks motoras, o atsakius, kad 1.9 po trumpos pertraukos kiek nustebusiu balsu numykė, kad „gerai važiuoja“ :D
Gali atsidaryti savo teorijos vadovėlį, įsibėgėjimo skirtumas turbūt virš 2 sek bus ir tikrai ne alfos naudai.

Kas dėl kuro sąnaudų 1.9 JTDm 16V, tai buvau gan stipriai nusivylęs. Virš metų mieste be 9-10l net nelabai kur važiuodavo ji. Galiausiai radau, kad DPF'as išprogramuotas, bet paliktas (tik skylė išgręžta). Panaikinom tą nesąmonę ir dabar kiekvieną dieną kuro sąnaudos mane stebina. Į darbą važiuoju ~6km, prie darbo būna temperatūra apie 70C, jei daugiau, nei 5C, tai ir 90C pasiekia. Vidurkis - 6.8-7.5 (priklauso nuo eismo). O ir trauka atsigavus tikrai jaučiamai.
Teko ir iki Varšuvos pavažiuoti, tai vidurkis visos kelionės gavosi 5.5 litro ir tikrai per daug netaupant (į priekį vienas, atgal 4+pilna bagažinė). Esu daugiau, nei patenkintas dabartine situacija.

Draugės Fiat Bravo su tuo pačiu 110kw motoru apie 7.5-8.5 ryja, greitu metu operuosim irgi visas nesąmones ekologines ir galėsiu informuoti ant kiek pasikeitė į gerą po šitų update'ų, jei kam įdomu bus.

P. S. nelabai į temą, bet gal kas pastebėjo, kad kuo mažesnė lauko temperatūra, tuo greičiau variklis sušyla iki 50C. Ar čia tik pas mane taip?

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 331