Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - ZX

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 30
31
na nesakau, kad butinai pulciau ardyt varikli, bet jei drozles karteryje- nieko tokio, tada "viskas giaraj, siedi ir vazioji" , ta pati bandydamas parduoti ir skelbime rasai  :)

32
 :lol: turim... ir Tu turesi, paieskok google ir rasi 166 manuala. ten bus ir schemos ir aprasymai kaip, kas veikia. jei sugebesi isisavint info, greiciausiai suprasi, kad briedovas sumanymas  :D

33
a) Tepalo slėgio lemputė užsidega kai slėgis per žemas. Jeigu nedega vadinasi slėgis yra (tepalo mažai, bet slėgį visdar sukelia ir to užtenka trumpalaikiui važiavimui be rimtų pasėkmių). 
b) kad 2 sekundėm užsidegė lemputė nauji indėklai neusivalgė.
c) saldžių sapnų.
teoriskai taip, bet deja praktiskai, po tokiu nuotykiu, twinsparko greiciausiai laukia punktas "c". nominalus(tarkim 4bar), minimalus(1) ir avarinis(t.s lemputes daviklio 0,2-0,5) slegis gan smarkiai skiriasi. manometras salone- geras dalykas.
kaip jau kolegos rase, tepalo ir filtro keitimas jau neturi prasmes. dabar galima, nebent ardyt ir tikrint/keist indeklus-velenelius, su endoskopu apziuret gilzes ar idemiai klausytis menkiausiu pasaliniu garsu pradzios. p.s: labai tikiuosi, kad klystu  :)

34
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Įrašytas: 2018-01-17 13:47 »
kaip ratlankiai/rastafkės gali įtakoti išvirtimą?
jei smarkiai "isnesi" tai priklausomai nuo konstrukcijos kazkiek keiciasi, nes dideja apkrova spyruoklei(teorine mechanika studijave neleis sumeluot  :)) . teko patirt, kai vos del keliu mm pradeda uzti silpnos sveikatos guolis.

35
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: priekinės važiuoklės klausimai:
« Įrašytas: 2018-01-17 13:36 »
AR 156, 2003m, 1.9jtd, 16V, 103kW.
Padare priekines vaziuokles suvedima, o isvirtimas  jau neitelpa i normas, bet kaip sake meistras, kad sitam modeliui isvirtimas nesidaro.
Vaziuokle tvarkinga, katik po TA.
Kaip sprendziat sita problema? Ar tik visa nauja vaziuokle tai istaisys, ar dar yra kokiu sprendimu?
tai ziurint kokios tos normos ir keliems ratams "neitelpa" . ar isivaizduoji ka reiskia "visa nauja vaziuokle" ?  :D . parodyciau gal pradziai zmogui zinanciam kaip atrodo 156 vaziuokle ir priklausomai nuo 1 mano sakinio isvadu-rezultatu paaisketu ka verta daryt.

36
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: imobilaizerių problemos/sprendimai
« Įrašytas: 2018-01-16 14:58 »
na pagal aprasyma tokie 433,92MHz tai ebay keliolika kartu pigiau kainuoja. pastovaus kodo garazo pulteli su tam tikrom mikroschemom sekmingai nuklonuoja mygtuku spaudinejimu. su kintanciu kodu gi taip nepavyks, nebent imti su receiveriu?

37
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156: nesijungia pavaros, nejuda svirtis:
« Įrašytas: 2018-01-16 12:38 »
viskas paprasta, reikia, kad vietoje vandens ir ledo butu tepalas.

38
ilgai ji ten stovejo...
nu tai viskas aisku  :) , dujos gadina alfas, ypac greitai tai pasireiskia gta 3667cc autogamma edition'ui su zhaliom spyruoklem ir juodu zenkliuku. ka jau kalbet jei balionas ne zapaskinis ir bamperyje isgrezta skyle.

39
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-12-11 13:03 »
vienas dalykas, kai reikia kazka pareguliuoti-pasukioti, kitas, kai kazkas, sulinke, paplyse ar pan. ir reik ardyt, matuot, aiskintis, ir ta ideali geometrija gaunasi labai komplikuota. na o grazinant masina su tuo popieriuku aisku galima buvo nebent sakyt "na va pamatavom. darom kazka-nedarom?" , o ne "padarem".

40
na kiek esu mates, tai buna ne tik supuves, bet ir sulinkes nuo smugio  :D , nes tas "dugnas" veikia kaip ribotuvas. greiciausiai teks virint, o jei ten kazkas zeminta tai su musu keliais ten ir nesupuves tuoj pat turetu linkti.

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 30