Vis artėju prie minties, kad artimiausiu metu pardavinėsiu abi savo alfutes, netgi naująją, neseniai įsigytą.. ir tik tam, kad pagaliau atėjo man laikas turėti ... 166
Manau čia dar ne kartą parašysiu apie jas, bet dabar trumpai jau pirmąją informaciją duosiu, nes į autopliusus, autogidus dar nesiruošiu dėti
Alfa Romeo 156 '98 2.5 V6, 140kW sedanas / BRC dujos su dokumentais, čekiais. Signalizacija. Ridos nepamenu, kažkas apie 220 000km, buvo pirmoji mano alfa, labai mylėta ir prižiūrėta. Nuo praeitos žiemos iki dabar žiemoja šiltame garaže
Palikau ją Lietuvoje prieš išvykstant į užsienį, tėvas karts nuo karto užvesdavo, pravažiuodavo. Buvo surūdijęs dugnas, bet atidavėm ralio komandos suvirintojui, kuris padarė ją kaip naują, padengė antikoroziniu ir dėl to problemų daugiau tikrai nekils (rudžių buvo paliestas dugnas ir slenkščiai ties priekinėmis durelėmis). Tame jau problemos nėra, liks tik praeiti tech.apžiūrą, nes kol stovėjo baigėsi, prieš parduodant pravarysiu
Alfutėje pakeistas aušinimo radiatorius, priekinė visa pakaba pakeista nauja ir pravažiuota apie 10 000km. Tepalus reikės keisti dėl stovėjimo, nors su jais pravažiuota tik apie 3-4 tkst. km. Pakeisti ABSOLIUČIAI visi filtrai, taip pat su jais pravažiuota 3-4 tkst.km., tuo pat metu keisti greičių dėžės tepalai, aušinimo skystis, keisti VISI stabdžių diskai ir kaladėlės + stabdžių skystis, vairo stiprintuvo skystis, galiniai guoliai abiejų pusių, rank.stabdžio trosai, pakeistos visos prietaisų skydelio lemputės (orginalus raudonas apšvietimas), orginalūs lieti ratlankiai, padaryta diagnostika, visos pagalvės sveikos, viskas dirba kaip priklauso. Žodžiu daug galėsiu apie ją papasakoti, čia labai trumapai aprašiau
Ir Alfa Romeo 156 SW 2004/04, FL, 1.9 103kW, oda, 220 000km rida, pirkta iš forumiečio, parvaryta iš Italijos, jokių korozijos židynių kas man buvo labai svarbu perkant, apie ją jau esu rašęs forume, iškratyta ir perkratyta servisuose, pas Zazą sutvarkyta bėda dėl traukos, išvalytas kuro siurblys, patvirtinta rida, sutvarkytas EGR, išvalytas kuro bakas, pakeistas termostatas, išmatuoti visi slėgiai, pakeisti rankinio trosai, visa elektronika viskas čiki piki, nėra prie ko prikibti išskyrus priekinę pakabą reikia šiek tiek patvarkyti.
Taigi, jei kažką sudomins jau dabar, rašykit į PM
Automobiliai tikrai iš gerų rankų
pabandysiu ir čia po kelias nuotraukas prisegti simboliškai.