Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Temos - grease

Puslapiai: [1] 2
1
Detalės / Valeo 836016 dvimasis smagratis
« Įrašytas: 2015-10-30 18:12 »
Sveiki,

mums iš Autofficina pavyko pigiai gauti Valeo 836 016 dvimasį smagratį, kurio, pasirodo, klientui nebereikia.
Jis net neišpakuotas iš dėžutės.

Parduodam už 350 eur.
Jei gražiai paprašysit, padarysim akcijinę kainą - 333 eur :)

Skambinkit +370 612 23555.

Jis tinka:
ALFA ROMEO 145 (930) 1.9 JTD (nuo 1999/02 iki 2001/01, 77kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 146 (930) 1.9 JTD (nuo 1999/02 iki 2001/01, 77kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD (937AXD1A) (nuo 2001/04, 85kW)
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (nuo 2002/11, 103kW)
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTD 16V (nuo 2003/09 iki 2004/09, 93kW)
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM (nuo 2004/10 iki 2010/03, 85kW)
ALFA ROMEO 147 (937) 1.9 JTDM 16V (nuo 2005/07, 110kW)
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932A2B, 932A2C) (nuo 2001/05 iki 2005/09, 85kW)
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932A2B__) (nuo 2000/10 iki 2001/05, 81kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 156 (932) 1.9 JTD (932B2) (nuo 1997/09 iki 2000/10, 77kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932A1B__) (nuo 2000/10 iki 2005/09, 103kW, 2387cm3)
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932AXC) (nuo 2002/03 iki 2005/09, 110kW)
ALFA ROMEO 156 (932) 2.4 JTD (932B1) (nuo 1997/09 iki 2000/10, 100kW, 2387cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2) (nuo 2000/05 iki 2000/10, 77kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2B, 932B2C) (nuo 2001/05 iki 2006/05, 85kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD (932B2B__) (nuo 2000/10 iki 2001/05, 81kW, 1910cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 1.9 JTD 16V Q4 (nuo 2004/07 iki 2006/05, 110kW)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932B1) (nuo 2000/05 iki 2000/10, 100kW, 2387cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932B1B__) (nuo 2000/10 iki 2006/05, 103kW, 2387cm3)
ALFA ROMEO 156 Sportwagon (932) 2.4 JTD (932BXC) (nuo 2002/03 iki 2006/05, 110kW)
ALFA ROMEO 166 (936) 2.4 JTD (nuo 2002/04, 110kW, 2387cm3)
ALFA ROMEO 166 sedanas (936) 2.4 JTD (nuo 2002/04, 110kW, 2387cm3)

Net nežinau kodėl nėra sąraše, bet jis dar tinka ir į Alfa Romeo GT 1.9 JTD 110kW - pats sau tokį įsidėjau.

2
Sveiki tovariščiai bendrapartiečiai,

pagalbos prašymas.

Gal kas turit pasislėpę 155 2,5 TD pusašius? Konkrečiai reikia flanšų, kurie kišasi į reduktorių - vienas kairės pusės trumpas, kitas dešinės pusės ilgas (nr 5 paveiksliuky).


Pradžiai mums užtektų tiktai pasimatuoti ar viskas tikrai tinka. Jei taip, priglaustume.

Duokit žinių +37065016648.

Ačiū!

3
Sveiki visi,

bandome atgaivinti seną tradiciją - reguliarius alfadienius, tik tą tradiciją šiek tiek modifikuojame..
Kiekvieno mėnesio paskutinį trečiadienį, 19.00 rinksimės itališkame kabokėly "Basilico" - http://www.basilico-pica.lt/ - Pylimo g. 21, Vilnius.
Parkavimas šalia, 2Lt/1h.

Atsiprašome už susivėlintą paskelbimą, bet startuojam jau ryt, sausio 30 dieną, 19.00.
Turėtume sulaukti ir kauniečių desanto :)

Kviečiami ir laukiami visi!

Puiki proga pamatyti naujų veidų, o galbūt prisiminti senokai matytus. Papliurpsim apie alfas, alfizmą ir bet ką, kas bus ant liežuvio galo.

4
fyi, jei kas nors imsites sito darbo, radau jumi aprasyma su nuotraukomis kaip ta reikia padaryt - angliskai.
abu atvejai:
1. nuleidziant balki zemyn -> http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=34357 tiesa, cia GTA alfa, bet esmes daug nekeicia;
2. nenuleidziant balkio zemyn -> http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/143154-front-arb-bushes-replaced-without-dropping-sub-frame.html

5
Formula 1 čempionatas / F1 - trasos draiveriu akimis
« Įrašytas: 2010-03-26 15:34 »
sugalvojau pasivezinti po visas siu 2010 metu F1 sezono trasas. tad pries kiekviena GP savaitgali idesiu cia video, kaip atrodo trasa draiveriu akimis.
taip - tai tik zaidimas :)
o bet tie, kurie bande, zino kiek tai realistiska ir kaip tai itraukia :)

anyways, mintis paprasta - pernai metu patirtis byloja, kad susipazinus su trasa (pravaziavus ja), tikraji GP pasidaro idomiau ziureti, nes zinai kiekviena trasos vietele ir posuki ir turi suvokima kaip ir kodel ta posuki reik vienaip ar kitaip vaziuoti. kai per transliacija rodo vaizda is kokpito, norom nenorom pradedi analizuot trajektorijas, stebet ir lygint stabdymo taskus, darba su vairu ir daug daug visko kitko.
---
2010 Bahrain GP (Sakhir)

http://www.formula1.com/races/in_detail/bahrain_824/circuit_diagram.html

nors sis GP jau buvo, bet tvarkingumo delei video bandysiu ideti kiek veliau..
---
2010 Australian GP (Melbourne)

http://www.formula1.com/races/in_detail/australia_825/circuit_diagram.html

http://www.youtube.com/watch?v=_Xq9AV4eXK4
anti-locking brakes, traction control, stability, etc. - visos 'vairavimo pagalbos' yra isjungtos.
setup'as yra pasiskolintas (t.y. rastas internete), bet as ji truputi pasikoregavau.
pridariau daug klaidu, dar toli grazu neatidirbau trasos. galima butu ~2sec greiciau vaziuoti tiesiog nedarant klaidu.
o po to toliau zaisti su setup'u ir taip bandyti isspausti dar greicio.

6
Alfa Romeo įvairenybės / Alfa Romeo Vintage reklamos
« Įrašytas: 2010-01-05 21:31 »
i viena vieta surinkta.
smagiai prasiziurejo :)

http://www.vintageadbrowser.com/search?q=alfa+romeo

ir dar vienas geras:


7
Formula 1 čempionatas / F2 Valencia GP
« Įrašytas: 2009-06-01 11:26 »
taigi, sveikiju visus su atgimusiu Formula 2 pasaulio cempionatu :)

savaitgali vyko pirmasis etapas - Valencia GP.
pirmose sestadieni lenktynes musu Kazim'as Vasiliauskas finisavo trecias - sveikinam!
antrose sekmadienio gonkese jis, deja, padare klaida bandydamas lenkti. nors ir padare viska, kad isvegti smugio, sioks toks kontaktas ivyko ir to uzteko, kad Kazim'as apsisuktu. finisavo dvidesimtas, bet dar pries apsisukdamas iveike greiciausia rata!
anglu komentatoriai buvo giliai nustebe - niekad negirdejo apie toki Vasiliauska, bet sako, kad ateity greiciausiai daug girdesim. sekmes jam!

man sitas etapas paliko labai gera ispudi - bolidai visiskai vienodi, skiriasi tik ju nustatymai ir draiveriai. o draiveriai yra jauni ir agresyvus - grazu ziuret.

daugiau info - www.formulatwo.com

8
sveiki,

radau labai intriguojanti dalyka - matyt nesusilaikysiu ir is sportinio idomumo pasibandysiu pasidaryt.
kalba eina apie alfa GTV6/75 (+ 90/Giullieta) priekiniu apatiniu svirciu sailentbloku pakeitima guoliais.
kaip tai atrodo:

susirandam tokius guolius


maunam juos ant strypo, einancio statmenai svirciai. strypo diametras yra 17mm, tad reikia rasti guolius su butent tokiu vidiniu diametru.


strypa su uzmautais guoliais ikisus i 'vieta' pacioje svirtyje, matome, kad guoliu isorinis diametras per mazas.


padarome 'zieda', kad atitiktu diametrai. siuo konkreciu atveju jis padarytas is PTFE teflono. Ji tikrai galima daryti is pvz plieno pas koki tekintoja, gal taip paprasciau. viskas priklauso nuo to, kokio diametro guolius pavyks rasti.


imauname viska i svirti.


vidinese pusese reikia padaryti apsaugas, kad purvai nepatektu i guolius. cia padaryta is to paties PTFE.


ir turime amzina daikta, kuris nesusidevi ir duoda standumo toje vietoje, kur bene labiausiai jo reikia.
reikalas tas, kad jeigu guminiai sailentblokai deformuojasi, pasikeicia rato isvirtimas. aisku, nezymiai, bet vistiek. paskaicius alfagvt6.com foruma, susidariau nuomone, kad pastebeti ar sitie sailentblokai yra isideveje/deformavesi nenuemus svirties yra labai sunku, bet taip buna itin daznai.

minusas - tiketina, kad atsiras siek tiek daugiau vibracijos. bet as to nebijau, tad.. reiks pabandyt.

gal kas kartais turit konkreciu minciu/nuorodu kur ieskoti tokiu guoliu?
gal siaip kokiu minciu turit?

quadrifoglio, Edvinai, pasirasytumet? ar man reiktu but bandomuoju triusiu? :)

9
Alfa garažas / Alfa Romeo GTV6 2.5 [grease]
« Įrašytas: 2008-10-13 17:41 »
taigis.. issipildziusi svajone - 1986 GTV6 2.5

dar vokietijoj, berlyne





jau vilniuje







nesveikas automobilis...  :o

veliau reikes padaryt kokybiskesne fotosesija.
busiu alfadieny vilniuje, muskate, 20h.

10
Prestazioni Di Sport Di Alfa Romeo / pasaka apie mano MAF
« Įrašytas: 2007-08-29 11:54 »
pasaka apie Alfa Romeo 156 2.0 TS mirusia oro srauto matuokle...

taigi, teko apturet man toki dziaugsma kaip numirusia oro srauto matuokle.
simptomai: prasta trauka iki 4000 rpm, virs 4000 rpm isvis nenoriai sukosi variklis, kuro sanaudos nuo buvusiu ~11l/100km pasoko iki ~13.5l/100km.
tam, kad isitikinciau, jog tai tikrai kaltas MAF'as isidejau kita is draugo 1.6 TS variklio. uu! kaip smagiai sukosi variklis. ir trauka grizo, ir reakcija i gazo paspaudimus visai kita. taigi kaltininkas aiskus ir neabejotinas. kad butu imanoma vazineti, oro srauto matuokle teko isvis atjungti. masina vaziavo daug geriau negu su prijunta, bet numiruse matuokle. tik labai prastai reagavo i gazo pedalo paspaudima, ypac nuo laisvu apsuku. jautesi labai didelis 'lagas'.

kaip zinia i musu alfas dedasi BOSCH matuokles, bet ir pas mus, ir anglu forume apie BOSCH matuokles geru zodziu nei su ziburiu nerasi. brangios, o resursas tikrai nedidelis.
tad nusprendziau paieskoti kokiu nors alternatyvu. ponas draugas sio forumo vartotojas brumbrum i savo GTV 3.0 V6 isidejo PIERBURG matuokle ir rezultatu buvo labai patenkintas. jis remesi sita informacija.
taigi pradejau narsyti interneto platybes ir ziurinetis ar tokia matuokle tiktu mano TwinSpark'iukui.
ir radau tikrai idomiu dalyku - pasirodo BOSCH matuoklemis nepatenkinti ne tik Alfu vairuotojai, o VW TDI, Land Rover'iu.. problemos tos pacios - brangios ir greitai gendancios.

daug idomiu dalyku ir kelis siu matuokliu palyginimus galima rasti cia - tech4tdi - puslapyje tikrai nemazai naudingos info.

ta PIERBURG matuokle, kokia isidejo brumbrum, yra naudojama MB CDI varikliuose. ir butent visuose CDI varikliuose - nuo 1.7 iki 4.0 turio. tad jinai yra pakankamai universali - gali tiksliai matuoti ir mazus ir didelius oro srautus. ji yra tikrai nuodugniai istyrineta cia - CDI MAF.

dar vertingos informacijos radau Australijos Land Roveriu forumo viename post'e. vertingos todel, kad BOSCH matuokles tuose Land Roveriuose buvo su numeriu F 00C 2G2 029. anglu forume radau, jog matuokles su tokiais numeriais buvo naudojamos AR TwinSpark varikliuose. kaip paaiskejo, to australo eksperimentas su PIERBURG analogu pavyko.

dar idomu post'a radau tame paciame anglu forume. vienas alfistas is suomijos isidejo LADA matuokle, kuri irgi yra BOSCH'ine, ir buvo laabai patenkintas rezultatu - kainavo labai pigiai, o masina vaziavo puikiai. pagalvojau, jeigu kainuotu pigiau, gal butu verta pabandyt. deja, kaina tokia pati kaip ir oficialiai Alfai tinkacios matuokles - 340 lt. tad nutariau kad neverta.

cia info apie tai, kokiose masinose kokios matuokles naudojamos - Air Flow Sensors, o cia visas PIERBURG katalogas - tiesiog FYI.

taigi, apsvarstes visa info, ir net ne tiek kainos vedinas, o jau pasidariusio sportinio intereso, nusprendziau isbandyti PIERBURG MAF'a. Tanagroj su nuolaida jis kainavo 230lt.


atjungiam jungti, isimam senaja matuokle su visu vamzdziu.
tam, kad ja issukt is vazmdzio reikia turet toki antgali:
Safety Torx 20

palyginam abi matuokles
virsuj PIERBURG, apacioj BOSCH
kairej BOSCH, desinej PIERBURG
matosi, kad PIERBURG ties jungties vieta yra siek tiek ilgesne, tad imam peili i rankas ir atsargiai nupjaunam ~3 mm.

nupjovus matom, jog PIERBURG matuokles vienoje puseje kampai nera uzapvalinti.

imam svitrini popieriu ir uzapvalinam. viska darom atsargiai, matuokle - daiktas jautrus.


va viska ir padarem. isukam atgal i vamzdi, kuriame turi buti matuokle, vamzdi iverziam i vieta, uzmaunam jungti, ir stai rezultatas:


bandom vesti.. indikatorius, kuris dege, kai MAF'as buvo atjungtas, dabar jau nebedega. spaudziam gaza, reakcija momentine. vaziuojam - trauka superine, nuo zemesniu apsuku 'tempia' tikrai geriau negu su buvusia BOSCH matuokle, apsukos nuo laisvu iki pat redline'o kyla labai tolydziai.
zodziu, rezultatas netiketai geras.
liko tik vienas nezinomasis - kuro sanaudos. sito kol kas negaliu pasakyti - per mazai nuvaziuota. dabar dar taip smagu paspausti..
parasysiu veliau, kai isvazinesiu bent keleta baku benzino.

tad tokia tai epopeja..
jeigu turit kokiu nors klausimu - klauskit drasiai.

Puslapiai: [1] 2