Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: Powilas 2015-04-20 22:17

Antraštė: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-20 22:17
Sveiki visi. Esu cia naujas narys, paskaitinejau truputi, saunus jusu klubas :) Turiu klausima: kur stovi 1.8 twinsparke apsuku daviklis? pries kelias dienas nusipirkau 156 sportwagon uzkalusia sirdele, laukia projektas, bet apie tai kitoje temoje.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Dancius 2015-04-21 01:17
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes  TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 03:16
Jau klaida padarei,kad tokia pirkai nes  TS motoru remontas yra pakankamai brangus ir siuo metu gali lenkt net pacios alfos kaina,devetas vel rizika. Daviklis jai turi omeny rpm kuris rodo prietaisu skyde tai greiciu dezei,o jai alkuninio veleno(holo) tai ant motoro bloko
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: KaJenius 2015-04-21 08:16
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.

Mano pirmoji masina buvo Mazda MX-6 su butent tokiu V6 varikliu (KLDE). Nors pats bedu su juo neturejau, taciau jis niekam tikes: kuro ima daug, nevaziuoja, neskamba.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Dancius 2015-04-21 08:56
Sveikas. Kas del pirkimo. Si 2000m. alfa parkeliavo is vokieciu pries pora metu su 2.0 114kw varikliu. praejus porai menesiu, uzkale, zmogus nupirko musta sedana su 1.8 varikliu, idejo, pavazinejo apytiksliai 6 men, uzkale. Niekam verti varikliai. Poto siaip netaip prikalbinau parduoti, nes vaziuokle, isore, salonas tvarkingi. Dabar del ko as ja pirkau :) Minejau, kad bus projektas, taigi. Turejau Mazda xedos9 su v6 2.5 123kw. Pirkau su pramusta viena is galvuciu tarpine. Padariau varikliui kapitalini remonta, dalys visos originalios atsistojo ~600€, prasukau apie 1000km ir buvo avarija, variklis liko neliestas, sulinko kebulas. Tampyti jau neverta buvo. Taigi si mazdos varikli aprenksim alfos rubu.
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike  ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 09:01
Nezinau kaip ten buvo pas tave, ytariu buvo parmustas, bet mano eina ir kaip pridera :) kai prisidirbo ziedai, visuose 6 cilindruose kompresija po 14 :) kai naujo variklio deklaruojama ,jei neklystu, 13.2. Zemintos mano galvutes.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Dancius 2015-04-21 09:17
Gal nezino zmogelis kaip V6 turi traukt,man cia vienas bande irodinet,kad audi 2,8 ir traukia,bet,kad su savo 2,5 toki statai i vieta :-D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-21 12:39
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.

Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.

Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.

Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: KLIFF 2015-04-21 17:35
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: PiPPas 2015-04-21 18:31
Tas Petro variklis jau pilnai atitarnaves Zazo ranku perrinkima, kuris vyko kazkada, kazkada... Del ilgaamziskumo jau klausimas, atsargiai su rekomendacijom, paskui liksi kaltas. Be to, pats blokas, kaip Petras vis megdavo akcentuoti, greiciausiai ilgai nebeturetu gyventi, nes atitarnaves jau netoli...ar tik ne apie 500k km "?" ;)

Netoli 500k km tas variklis prabėgęs, bet iki paskutinės dienos sukosi puikiai be jokių šposų. Tai čia nežinia kas kaip, bet faktas, kad variklis jau atitarnavo labai daug. 8)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 21:13
Del niekam tikusiu TS tai nebuciau toks tikras,sakyciau pirkejai jus niekam tike  ir neziurit ka perkat. O kokia esme projekto,ka galvoji i ja idet ?ir ka vadini kapitaliniu remontu,ziedu ir tarpiniu keitimu?Mazda cia netinkamas pavyzdys, ipac su tokiais rodikliais :)
Kas liecia kapitalini remonta, manau visi cia esantys puikiai zino kas tai yra ir kaip daroma, todel neverta apie tai diskutuoti.
Projekto pagrindine esme ir yra atgaivinti mirusia alfa.
Ir kodel sakai netinkamas pavyzdys mazda? Kiek esu vaziaves su 1.8 ir 2.0 ts varikliais, nei vienas neprilygo mazdos varikliui, ts trauka tik perpus.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 21:18
Visu pirma, tas Mazdos V6 tragiškas variklis. Kaip sakė jis nei važiuoja, nei garsą padorų leidžia, nei ekonomiškas. Ir tas variantas kurį bandžiau, tikrai iš techninės pusės nepriekaištingas, variklis prižiūrėtas.

Kitas dalykas, tau reiks keisti išmetimą, kuro paėmimą, visą elektroniką. Čia jau ne 600 eur gausis bendroj sumoj, neskaičiuojant savo laiko, kuris irgi kainuoja.

Toliau, technikinės nebepraeisi, dėl durnų Lt įstatymų ekspertizės už pinigus irgi neišeis (variklio tūris per didelis). Avarijos atveju draudimas negalios, apsimokėsi už viską iš savo kišenės.

Todėl reziumuojant - skambini Laimiui į Kauną ir meldiesi, kad nebūtų Petro motoro kažkas jau nupirkę. Neseniai buvo nuvežta į šrotą mašina su 1.8 T. S., kuri buvo perrinkta Zazo rankom ir jei tepalo lygį prižiūrsi - problemų su varikliu neturėsi. Ekonomiškai - tai pigiausias variantas.
Del variklio jau rasiau, kad trukumu nematau nei vieno del kurio nedeciau jo i 156.
Del ekonomiskumo, tai taip, neekonomiska, bet cia maziausia problema.
Del TA nesuku galvos.
O varikliu nesiulykit, tikrai nepirksiu nei vieno.

Del ekspertizes ir TA:
keičiasi transporto priemonių perdirbimo, ypač variklių keitimo, reikalavimai. Nuo 2012 m. lapkričio 1 d. nebebus galima keisti transporto priemonės variklio, jei keičiamo variklio maitinimo sistema bus pritaikyta kitiems degalams (iš benzininio į dyzelinį arba atvirkščiai). Keičiant variklį bus reikalaujama pateikti variklio įsigijimo (pirkimo) dokumentus (su nurodytu variklio kodu ir numeriu), keičiamo variklio tvirtinimo vietų ir dalių nuotraukas (jei toks perdirbimas atliekamas ne gamintojo įgaliotojo atstovo).

Atliekant techninę ekspertizę bus privaloma sudaryti rašytinę sutartį dėl transporto priemonės techninės ekspertizės atlikimo, o techninę ekspertizę atliekantis ekspertas privalės įvertinti visą transporto priemonę, kad ji būtų saugi eksploatuoti ir atitiktų keliamus techninius reikalavimus.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: alfagta 2015-04-21 21:36
dėkis ta mazda/ford varikli... tik nedink is forumo, ok. mums bus idomu stebėt kaip einasi darbai ir galutinis rezultatas.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 21:45
dėkis ta mazda/ford varikli... tik nedink is forumo, ok. mums bus idomu stebėt kaip einasi darbai ir galutinis rezultatas.
Nedingsiu, nedingsiu :) Todel cia ir registravausi, kad bendraut, o prireikus pagalbos- pasiklaust :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Zenius 2015-04-21 22:08
Powilas gal as busiu neteisus,bet paskutiniai reikalavimai sugrieztejo iki to, kad net lempuciu negalima keisti i ne gamintojo numatytas,ka jau ten variklis kito gamintojo.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Dancius 2015-04-21 22:18
o tai kodel  nedet geriau alfinio  v6 motoro, ir  galia ir garsas grazus ir patikimumas geras tu motoru
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 22:28
Neieskau alfos variklio, nes turiu japonkes gera, gal ir geri tie alfos v6, neesu susidures.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Disco_V 2015-04-21 22:56
Nu karoč, laukiam... :D O dėl patarimų, tai abejoju ar į šitą kiemą pataikei...
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 23:03
Nu karoč, laukiam... :D O dėl patarimų, tai abejoju ar į šitą kiemą pataikei...
Kodel taip sakai? Kiek skaiciau, tai draugiskas forumas pasirode :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Disco_V 2015-04-21 23:07
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 23:09
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
As del klausimu taip sakau. Kiek skaiciau, dauguma klausimu yra atsakyti.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: ZX 2015-04-21 23:23
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-21 23:42
Powilai, jei tau atrodo, kad Tu rimtai, tai is Tavo klausimo apie apsuku daviklio dislokacija ir pasamrotavimu apie kompresija, deja matosi, kad Tau iki tokiu projektu toli kaip mazdos V6 iki Busso(alfos) V6...
p.s. atsiprasau, kad esu nedraugiskas
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: ZX 2015-04-22 00:36
Jei pagalvotum, suprastum kodel klausiau apie apsuku davikli. Apie kompresija rasiau todel, kad mazdos variki dejo i s.. dienas, O apie si projekta klysti, sek tema ir suprasi, kad apsirikai.
nu cia klausimas, kas turetu pagalvoti  :) ...su davikliais tai viskas aisku, alkuninio apsuku stovi bloke arciau smagracio, po isiurbimo kolektorium, ir dar vienas stovi po ismetimo velenelio skriemuliu, tik kas tau is to?...na apie kompresija kuri, tipo "geresne nei nurodyta gamintojo" tai butent ir leidzia man daryti prielaida apie nepakankama ziniu ir praktikos lygi, be to slegis kazkurio takto pabaigoje man nieko nepasako apie variklio saunuma, ar net bukle...tiesiog senasis alfos V6 yra tikras sedevras, bet jei reikia mazdos tai dek, irodyk, kad gali  :D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-22 00:59
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.

Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.

Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.

Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)

Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Zhalias 2015-04-22 01:17
Tema išsivyniojo, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomi  8) Projektas, kaip čia mandagiai pasakius... Įdomus  8) Yra noras padiskutuot, bet kaip čia mandagiai pasakius... Mandagiai neišeina... 8) Sėkmės  :begam:
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: ZX 2015-04-22 01:21
ir keicia ir numerius nusveicia ir cipuoja ir turbina visaip kitaip didina ir mazina tas galias ir turius tiek registruojant tiek einant TA...galu gale kas 2 metus galima viska padaryti "kaip buvo", jei labai reikia ir norisi  :angry: ...
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-22 01:31
Kai avarijos atveju bus sužaloti žmonės ar bus įvairuota į naujesnę mašiną rimčiau, įdomu, kaip tada padarysit "kaip buvo" :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-22 01:56
Nebūčiau ieškojęs būdų, kaip pasikeisti variklį, tikrai neaiškinčiau forume.

Prašom pasiskaitymui pradžiai:
http://www.vta.lt/Data/varikliu_keitimas.pdf (tave domina iš lentelės 4.7, jei labai pasiseks pasistūmėsi iki 4.5). Žemiau irgi gali pasiskaityti, kad suprastum, kaip rimtai TA vyrai nusiteikę :)
Tingiu dabar ieškoti dokumentacijos, tačiau keisti į variklį 20% ar 30% galingesnį ir/ar 20%/30% didesnio tūrio draudžiama.

Kitas dalykas - visus darbus turi atlikti servisas su atitinkamais sertifikatais (ruošk rublius :)). Viską atlikus dar liks klausimas ar TA praeisi, jau nekalbu apie niekinę likutinę vertę.

Jeigu tai būtų tikrai įdomus projektus, būtų galima galvoti apie TA pravarymą Latvijoje, o tada jau registravimą Lietuvoje (nors jau teko girdėti, kad ir tai užsilenkė). Tačiau šiuo atveju net liežuvis neapsiverčia šito vadinti projektu. Vadinkim teisingais pavadinimais - bandymas iš kakio išspausti vašką :)

Jeigu ir tai neatbaidė nuo darbų - sėkmės juose.
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Zhalias 2015-04-22 08:24
Jei pas mane nebūtų bėdos dėl pinigų, pirkčiau 8C 8) Galiu duot telefoną žmogaus, kuris padarė tokį projektą su kažkokia japoniška auto - pakonsultuos. Jau metus nėra jokių problemų su TA - tiesiog nėra TA :D Reikia ekspertizę daryt, o jos kaina viršija automobilio vertę. Na, bet kai dėl pinigų bėdos nėra...
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Dancius 2015-04-22 08:45
O kur tu čia įžvelgi kažkokį priešiškumą? Tipo, kad niekas nepadės permest mazdos motoro į alfą? Ar kažko kito? Buvo pas mus vienas entuziastas, kuris, jei neklystu, į Alfa 75 ar 33 statė subariko boxerį. Ilgokai santykiavo, o rezultato praktiškai 0. Nebent tyliai pasidarė ir laukia starto, kuom abejočiau.
Buvo naudota ALFA 33,tiesa pries tai kebulas  buvo pilnai atrestauruotas.Projekto pabaigos nera,alfa kazkokiam angare :D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-22 10:06
Taigi, paskaiciuojam. buvo 114kw , dabar bus 123, tai procentaliai kiek padides galia? M?
Jau sakiau, jog del TA maziausia beda.
Del pinigu bedos nera. Kas dar domina?
Ar mes skaitėm oficialius reikalavimus? Variklis kitos markės - vežk į ekspertizę. EGZpertai ten susirinkę už atitinkamą mokestį parašys, kad keisti motoro negalima, nes reikia keisti kėbulo konstrukcinius mazgus.

Kas dėl galios - ok, praeini. Bet kaip su kubatūra?

Jei TA gavimas mažiausia bėda (kas tavo atveju neįmanoma) - daryk. Po to tik nepamiršk prisijungti prie forumo ir padėkoti už protingus patarimus. Jei savimeilė leis :)

Blemba, jeigu buvo noras keisti į galingesnį motorą, kuris buvo montuojamas tame pačiame kėbule. Turėjom tiek kėbulą, tiek variklį. Perėjus visus pažįstamus išsiaiškinom tai, kad variklio keisti neapsimoka, nes visų dokų sutvarkymas kainuos tiek, kad net neverta galvoti apie tai. Tokie tie lietuviški įstatymai.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Infas 2015-04-22 11:26
na labai įdomu sulaukt atomazgos.
Aš turiu mintį Alfettos motorą keist iš Alfos 1,6 į Alfos 2,0, tad jei žmogus įsimes japoną ir praeis TA - man jau kliūčių nebus :D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: KLIFF 2015-04-22 16:22
Uzvesk tema cia: http://forumas.alfaklubas.lt/index.php/board,518.0.html ir dalinkis darbu eiga :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-24 00:09
nu chebra juokaujat :) turekit kantrybes ir bus atomazga, o kaip cia kazkuris sake, kad nepraeisiu TA, labai klydo. Nu, sekit tema ir matysit, kaip bus.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-24 00:12
Bus įdomu pamatyti, kas klydo :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Powilas 2015-04-24 00:37
Manau naujos temos kurti neverta, taigi viskas bus cia :) 
Pradeta ardyti ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON:
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Joske 2015-04-25 22:07
Gal Powilas pasisems ideju is sito projekto...  :D
http://www.squadra916.com/forums/topic/3290-project-alfa-philippines/
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Q4 2015-04-25 22:30
Buvo naudota ALFA 33,tiesa pries tai kebulas  buvo pilnai atrestauruotas.Projekto pabaigos nera,alfa kazkokiam angare :D
dar pamirsote, kad p.Zazas i sportine 155 irgi dejo japoniska motora ;)
kaip ten reikalai su projektu?
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: PiPPas 2015-04-26 03:07
dar pamirsote, kad p.Zazas i sportine 155 irgi dejo japoniska motora ;)
kaip ten reikalai su projektu?

Nemaišom sporto su kasdienybe... Sporte truputį kitokie reikalavimai ir nuostatos galioja - ten TA nereik eilinės praeiti ir pnš. Ten truputį į kitus dalykus žiūri, nei kasdieniui automobiliui. 8)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: KLIFF 2015-04-26 12:39
Apie sporta kalbant, tai tokie swap'ai visiskai nieko naujo :)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Joske 2015-04-27 00:26
Powilai,o kokia prasme det varikli kuris tik 9kw galingesnis uz tai kas buvo? Dar suprasciau jeigu butu koks RB serijos nissaninis variklis ar  koks kitas turintis potenciala modifikacijom  ;)
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-27 00:55
Žmogus įkišo į tą atgyveną 600 Eur, tai dabar bando atsigroti. Ne esmė, kad šiti darbai atsieis žymiai brangiau + TA ji antrą kartą nepraeis (nebent už pinigus per pažįstamus, tačiau žinant kaip dabar viskas sekama ir filmuojama - drambliuko svajonės).

Nosis per aukštai iškelta, negali žmogus pripažinti, kad neapsiskaičiavo ir iki galo neišsiaiškino visko.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: ZX 2015-04-27 01:28
Žmogus įkišo į tą atgyveną 600 Eur, tai dabar bando atsigroti. Ne esmė, kad šiti darbai atsieis žymiai brangiau + TA ji antrą kartą nepraeis (nebent už pinigus per pažįstamus, tačiau žinant kaip dabar viskas sekama ir filmuojama - drambliuko svajonės).

Nosis per aukštai iškelta, negali žmogus pripažinti, kad neapsiskaičiavo ir iki galo neišsiaiškino visko.
gal baigiam nervuotis...mes cia va dauguma irgi atgyvenom vazinejam, va vieno veikejo atgyvena net specialiu H numeriu pazymeta, nes jau visiska atgyvena  :) ...neklauso tai tegu daro ir rodo, jau gi susitarem  :D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Esnyper 2015-04-27 01:39
Niekas čia nesinervuoja (ne mano pinigai :D). 3 dienas ramu jau, matomai pamatė, kad vien išimt ir įdėt nepavyks, taip paprastai, kaip galvota :D
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Q4 2015-05-01 21:34
cia i lancia dedra 2.0 turbo idejo 2.5v6 is alfos-156, viskas imanoma ;)
http://www.lanciaklubas.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=561&start=150
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: Infas 2015-05-02 11:15
cia i lancia dedra 2.0 turbo idejo 2.5v6 is alfos-156, viskas imanoma ;)
http://www.lanciaklubas.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=26&t=561&start=150
na dedra turi daug panašumų su 155, o kaip žinia, į 155 įdėti 156 variklį - ne naujiena :) bet čia kalba eina apie mazdos variklį. Tai irgi aišku įmanoma, bet ar verta? Nu labai įdomi eiga.
Antraštė: Ats: Powilas AR 156 1.8TS conversion
Parašė: tiesiogAS 2015-05-02 12:36
Manau naujos temos kurti neverta, taigi viskas bus cia :) 
Pradeta ardyti ALFA ROMEO 156 SPORTWAGON:
(http://forumas.alfaklubas.lt/index.php?action=dlattach;topic=68845.0;attach=20185;image)

Ziuriu darbai rimtai i prieki juda - linkiu sekmes