Alfaklubo Forumas

Blevyzgos apie bet ką => Alfa garažas => Temą pradėjo: KLIFF 2013-11-01 12:22

Antraštė: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:22
Girdejau sakant, pirma meile nerudija. Siuo atveju tikru tikriausiai TAIP! Koks jausmas vairuoti 146? Dabar, praejus 5-6 metams po pirmojo isedimo i 146, bei per ta laika isbandzius 155,156,166,159,giulietta ir daugeli kitu galiu pasakyti, kad tas jausmas nuostabus! Neseniai minejau, kad maloniausia vairuojasi 166, bet vel isedes i 146 rimtai tuo suabejojau. Gal cia ta pirma meile del visko kalta ;D
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:22
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:23
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:23
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: PiPPas 2013-11-01 12:24
Kietai atrodo! :alaus:

Šiek tiek plačiau apie ją brūkštelk. Kas daryta ir pnš., nes matosi, kad tikrai tobulinta.. 8)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:25
Sis tas reto, siam modeliui, neziurint to, kad pats modelis jau labai retas. Tai kokia 5 146-a uzmatyti per pastaruosius 3-4 metus.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:26
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:26
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:27
.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:28
Ir stai ispudingieji "volai", negalejau neideti. Nebuciau sugalvojes, kad ant 146 galima uzdeti visus 225cm. Kazkada turejau 205 R17, bet, kad imanoma ir su 225 "prasisukti", tai buvo naujiena :)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:44
Kas del tobulinimo, apart ratu, tobulinta ji naturalios atrankos budu ar kaip cia pavadinti ta vyksma ;D Susedusi, ne vien del suzeminimo, bet ir del luzusiu spyruokliu (gale, priekyje lyg dar laikosi), priekis barska, galas barska. Traversai parudije. Principe vieninteles sveikos vietos ten, tai stabdziu diskai su kaladelemis ir priekines svirtys pries keleta metu keistos, bet del laiku keistu stab traukiu, ir is ju jau mazai kas gero belike.
Planas: del salyginai nedideliu 146 remonto kastu yra planu prikelti tai, kas jau mire, is esmes. Nauja vaziuokle, pakeisti traversai, pradiniu parudijimu salinimas ir antikorozine danga. Jei siu darbu samata neisiples, bus ir visos masinos perdazymas. Visa tai nevien del kasdienio vartojimo, yra minciu priglausti sia masina ilgam ilgam, kol ji taps veteranu ir vyks tik i savaitgalio keliones, jei nenutiks kokiu blogu ir nenumatytu reiskiniu su ja iki tol.
Bendrai vaziuokles buklei apibudinti labai tinka zemiau pateikiama nuotrauka, jos viska puikiai atspindi. Beje, savininkas buvo alfa romeo entuziastas, bet kaip matosi, labiau demesi skyri ivaizdziui, nei techniniai bukliai :)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 12:46
Ir dar rida graziai atrodo 125000 ;)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: PiPPas 2013-11-01 16:14
Ir dar rida graziai atrodo 125000 ;)

O variklis koks? 8)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: TwinTurbo 2013-11-01 17:12
Diena nei gera, nei negera, o vat, atsidarau 'garažą' ir štai kokks džiaugsmelis į tokį gėrį paveizėt  :)

Graži egzotika, žiauriai graži...Taip sakant, buvau pagalvojęs, kad ledovanija iš esmės, nes kebulas ir salonas verti pagarbos, bent jau iš foto.  :D

Nėra nieko nepataisomo, susidėsi naujas dalis ir važiuos n metų ji, nėra lepi kaip dabartinės, o ir vertė jos po truputi tik kils, ne taip kaip prištampuotų 156'tų.

Ko didžiausios sėkmės su šiuo, tikrai išskirtiniu, bolidu  :star:

Kaip ir Pippas klausė, koks varikliukas? Spėju 1.6 TS ?

Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2013-11-01 19:12
Taip, kaip yprasta siam modeliui 1.6ts, galetu buti kiek daugiau, bet yra kaip yra. Del technines bukles (vaziuokles) maziausiai galva skauda, cia ne 156 ir ne 156, pakaba remontuojasi tikrai neskausmingai ir paprastai.
Papildaant defektu sarasa:
Duslintuvo paskutinis bakelis nukrites, lygiai toj pacioj vietoj, kaip ir paskutiniojoj is ex buvo nukrite, matyt, seficine vieta bakelio pametimas. Dabar garsas lyg su sportiniu bakeliu, burzgia graziai ir nepeedaug garsiai. Jei kas nores "sportinio" 146 garso, neislaudaukit brangiems bakeliams ir ismetimo sistemos perdarymams, kas nera taip paprasta siame modelyje, tiesiog pjaukit lauk galini bakeli ir dekit vietoj jo vamzdi!
Uzia ratu guoliai, del duslintuvo ir stipraus uzimo gale, nelabai suprantu kiek tu guoliu uzia, vienas, du, gal trys...
Elektronika, variklis viskas lyg ir tvarkoje, trauka labai gera.
Kebulas ir salonas tikrai neblogi, tokie, butent tokie, kokie matosi :)
Pamaciau sia masina pries pora menesiu, pas padangu montuotojus, iskarto uzkliuvo odinis salonas, paziurejau, pafotkinau, kita diena ziuriu prie musu servise stovi, kilo noras pasiulyti ja nupirkti. Noras nebuvo ispildytas. Po poros menesiu, sako man sefas, nupirkau 146, sakau, uz kiek parduosi, tas numyke, kad nezino. Sekancia savaite, jau kitam sefui sakau, kiek nori uz 146, o jis man pasiulo kaina, kuri man labai tinka ir stai 146 jau reikiamoj vietoj :)
Dar turiu siek tiek uzsilikusiu detaliu nuo pirmosios 146, tad kai ka ir nuo jos pritaikysiu.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-02-01 21:13
Dalys daugmaz supirktos, darbai prasideda. Nusivyles orginaliom ir neorginaliom dalim, sikart nusprendziau isbandyti daugumos taip isgirta restauracija, taigi svirtys, stab. ivores, bus restauruojama pas Renata. Toliau keiciama viskas, kas turi didesniu-mazesniu trukumu:
Galiniai stabdziu diskai+kaladeles,
Spyruokles+amortizatoriai is 500 limited,
Zibintas+posukis,
Galinis duslintuvo bakelis,
Priekinis traversas,
Rankinio trosai,
Posparnis,
Ratu guoliai,
Grazinama oro filtro deze, bei kitos smulkmenos.
Sedynes, del odos keliamo diskomforto taps sildomos.
Anksciau ar veliau bus uzdeti slenksciai nuo 500 limited.
Planuojama toji brangi, bet tokiam masinos auksciui ziemomis tiesiog butina, plienine dugno apsauga.
Tuo paciu bus sutvarkyti visi didesni kebulo defektai, bei atlikta antikorozine. Pradziai tiek, veliau ziuresim.
Variklis, vienu prisedimu nuriedejus 550-600km laikant 3000 ir daugiau rpm (+apie 1000km misriu rezimu anksciau) suvartojo max 100-200ml tepalo, taigi juo 100% patenkintas ir ten nieko daryti kolkas nepanasu, jog deretu. Apart vienos smulkmenos, variatoriaus, kuris pasikeis su artimiausiu dirzu keitimu.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-03-10 13:09
Darbai baigti, apytiksle darbu samata:

Dazymas, arku krastu, kitu kebulo smulkmenu tvarkymas: 1300 lt

Antikorozine 500 lt Kasper

Remonto darbai (priekine vaziuokle, traversas, amortizatoriai, stabdziai) 750 lt Kasper + Zazas

Devetos dalys (spyruokles, pr zibintas, pr traversas oro filro deze, posparnis, limited slenksciai...) 350-500lt

Naujos dalys (galinai stabdziu diskai TRW+kaladeles, galiniai amortizatoriai Monroe, rankinio trosai, gal rato guolis) 550lt

Duslintuvas, du bakeliai + darbas 220lt, Diezas Vilniuje.

Priekiniu svirciu restauracija Renatas Vilniuje 2 x 240lt

Komforto iranga, priekiniu sedyniu sildymo elementai Wayco 230lt + montavimas (200lt) , bei kampines juosteles persiuvimas (100lt) autosalonas Vilniuje.

Tepalas Castrol 5w40 125lt + filtras mann 25lt.

Paskirstyo dirzo komplektas (skf,ina,dayco) su vandens pompa (dolz) 387lt darbas pacio.

Bendroje sumoje, atmetus tokius dalykus, kaip kelioniu kastai, kuras is vieno remonto tasko i kita (kas sudarytu apie 2500lt), iskaitant tik remonta/kebula/detales, i sia 146 1.6 88kw buvo investuota apie 5500 - 6000lt.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: gringas 2014-03-10 16:07
Japona matj! Tikrai reik mylet masiniuka kad tiek investuot.  :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: Disco_V 2014-03-11 02:18
Aš manau, kad tavo šita Alfa turėtų dar ilgai pasilikt pas tave.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-03-13 22:12
Pagal plana, labai labai ilgai :) Kaip matosi suvestinej, labai didele dali sanaudu sudare islaidos techniniams darbams, visa tai turint laiko ir neypatingas salygas buvo galima atlikti paciam, taip sutaupant apie 1000lt. Bet, bet, to laiko nera, norejosi atlikti kiek imanoma max per keleta trumpu savaiciu, ir taip as prie jos beveik savaite nuo ryto iki vakaru tunojau, tvarkant ivaires sulkmenas. Beto 147 jau senokai lauke ant kiemo, o dar darbas, bei kruva kitu reikalu.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-08-31 14:34
Sioks toks atsinaujinimas. Norejau sudeti tuos pjaustytus Brembo (gal geresni, gal ne), bet negavau, tai sudejau brangiausius (tikiuosi ir geriausius) rastus TRW. Beje, pirma karta matau stabdziu diskus su orginaliai nudazytom rudijanciom vietom. Sutaupyta dazu ir laiko :)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-08-31 14:34
Gal nelabai matosi, bet su ratai puikiai suderejo :)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: vanagiux 2014-08-31 17:13
Kokia tavo nuomone apie disku aptekinima, jei yra like iki ribos ir tada dejima nauju kaladeliu? :smilie:
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: MIG 2014-08-31 18:01
Kliff, kiek mokejai uz diskus?
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-08-31 19:28
Neturiu nuomones apie disku tekinima, niekada to nedariau ir nesidomejau. O ka, tokius diskus, kaip foto dar galima butu aptekinti, kad vel butu tinkami naudojimui?
O apie diskus, tai senieji diskai atlaike gan neilgai, mano nuomone, pagal israsa buvo keisti pries pora metu, pries tech apziura, pravaziuota max 20000km, ir per tech apziura dabar, vel teko pakeisti. Ir visiskai to neplanavau, tai buvo vienintele dalis masinoj ja perkant, kuri buvo ganetinai neseniai keista. Nors per TA (kovo men buvo varyta 1karta) diskai buvo vos vos apsinese rudziu grioveliais vidinese pusese (tik vidinese), o siaip atrode puikiai. Dabar ziuriu, jie jau visiskai nusitryne per sekancius 2-5k km. Niekada nesu turejes tiek problemu su stabdziu diskais, kaip per paskutinius pastaruosius metus. Vaziuodavau ilgai ilgai, kol prisireikdavo juos pakeisti, visu pirma del aprudijimo vidinese pusese! Kalbu apie asmenines masinas ir masinas darbe. Neaiskus jie kazkokie dabar :) Pakartotine apziura del stabdziu disku artimiausiu metu. I viena masina sudejau pacius pigiausius (febi) stabdziu diskus, i sia sudejau brangiausius rastus pirkimo metu, bus idomu suzinoti, kurie ilgiau tarnaus :)
MIG stabdziu diskus DF2686 pirkau po 92lt, kaladeles 119lt GDB1364
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: vanagiux 2014-09-01 13:42
Aptekinti galima viska, tik priklauso nuo tekintojo, dabar eksperementuoju ant masinos aptekinima vazinedamas kasdien - aptekinti visi keturi diskai (visi ausinami), sudetos geros kokybes kaladeles, nutekinus iki ribos liko ~1-2mm - nedaug, bet ten masinos didesne tai tie diskai dar labai stori atrodo (berods ~30mm like), pravaziuota su jais ~65k km. Zesim kiek jie atlaikys iki pabaigos.

Taip pat vienas draugas ta pati pasidare ant bmw kur diskai nepigus - bus aisku po 10-20k km ar vertejo ta daryti.

Po aptekinimo dingo buvus nedidele vibracija stabdant, dyla is abieju pusiu labai lygiai ir graziai. Visu 4 aptekinimo kaina - 100lt. (25lt/vnt), aisku turi atnesti nuimta, bent ten kur as dariau tai nunesi ir per 1-2 valandas padaro.

Tekinimo principas - nuima 3 mikro sluoksnius ir po to sveicia. Plius svariai isvalo visas rudis is ausinimo skyliu, nutekina ne tik stabdymo vieta, bet ir nuo viso disko nuvalomos rudys - vizualiai padejus salia naujo disko atskirti kur senas, o kur naujas labai sunku (ypac jei zmogus su tuo nesusidures).

Foto nepadariau, bet manau bus tu tekinimu dar nemazai, galesiu parodyti kaip padaroma.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: Zenius 2014-09-01 14:44
Stabdziu disku tekinima naudoju jau nuo 92 metu,kaip vertinti nezinau,nes jeigu budavo tik suraizyti giliom juostom ir is krasto auksta briauna,tai kaip ir viskas super,bet jeigu budavo musimas tai is kokiu 6-7 tokiu kartu gal tik du pasitaise,kitais atvejais po 4-7 tukstanciu vel musimas islysdavo,nors nei pertvaros trukusios nei kitu matomu pazeidimu pozymiu nebudavo,o du atvejai isvis unikalus,vienas is ju dabar su alfa crossvagon,nupirkau masina su naujais priekiniais stabdziu diskais ir kaladelem,taipat ir visas suportas buvo naujas,po 3 t/km teko del atsiradusios vibracijos tekint ,kaladeles kaip naujos palikau tas pacias,dar po 4-5 t/km del vibracijos stabdant kartojau tekinima,vel vidine puse buvo kreiva dabar jau ir kaladeles pakeiciau,dar po 4-5 t/km pastaciau naujus stabdziu diskus kartu su kaladelem komplektas TRW,jau pravaziavau gal 7 t/km vel kai krautas jauciu kad lenda  ta pati vibracija stabdant,tuoj bus vis stipriau,zinoma kad bus diskas kreivas,tikriausiai.Toks jau tas daiktas masina  >:D
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-09-01 17:29
Tai prasides ne tik svirciu, bet ir stabdziu disku restauracija? :D Siaip as nieko pries, jeigu nauji diskai ir toliau laikys, tiek paskutiniu metu laiko, ir kaina bus, zemiau puse naujo disko kainos, tai kodel gi ne.
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: vanagiux 2014-09-01 18:35
Tai prasides ne tik svirciu, bet ir stabdziu disku restauracija? :D Siaip as nieko pries, jeigu nauji diskai ir toliau laikys, tiek paskutiniu metu laiko, ir kaina bus, zemiau puse naujo disko kainos, tai kodel gi ne.

Restauruoja ir stabdziu kaladeles ir sankabu diskelius ir smagraciu ir dar labai daug ka :)
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-09-02 13:45
"Pasimieravom".
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: PiPPas 2014-09-02 17:16
Aš už 146 :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-09-02 20:29
Aš už 146 :alaus:
Uzskaitau  :alaus:  Siaip ar taip, tai jau "klasika" :D
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: stasius 2014-09-02 22:13
ir as uz 146  :smilie:
taip sustacius, realiai 147 nublanksta pries klasika  :smilie:
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: TwinTurbo 2014-09-02 23:09
Paporinsiu kolegoms dėl 146  ;) :alaus:
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2014-09-03 11:38
ir as uz 146  :smilie:
taip sustacius, realiai 147 nublanksta pries klasika  :smilie:
Pries klasika viskas nublanksta, drisciau teigti nedrasiai :D
Antraštė: Ats: Alfa 146 KLIFF
Parašė: KLIFF 2020-09-03 01:28
Viens is paskutiniuju postu bus siam geriui. Rudys suede dugna, slenksciai ant ribos. Ne tas klimatas. Zodziu praeita paskutini kartu TA, nuspresta dar atvazineti ir paleisti poilsio... Pasiliekant kozos salona "ateities kartoms"...Tai be palopyto dugno dar buvo ispresta (PAGALIAU) niekieno lig siol neispresta problema del kvailiojancio duru uzrakto atvesus orams, kai jis vaiksto pirmyn atgal, kol uzluzta ir...patys zinot. Taigi, viso labo reikia atjungti viena is laidu keleivio duryse ir sita nesamone baigiasi...Tuo paciu, kadangi siam modeli raktas kazkodel dar buvo be centrinio knopkes, tai buvo pasimaloninta imontuojant nuotolini centrini uzrakta. Tai tiek. 21 metai sukanka pacioje 2020 pabaigoje :alaus: