Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - tiesiogAS

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 71
1
Dėl sandarumo reiktų žiūrėti, bet man regis ten viskas ok. Šiaip Spiderio stogas gana sandarus, bet kadangi aš turiu kelis juos savo, tai galiu pasakyti, kad stipriai lyjant vis tiek kartais pora lašų nukrenta prie lango. O dėl pačio mechanizmo tai ten stovi vienas elektrinis ir hidraulinis varikliai, elektrinis variklis kartais nuo nenaudojimo pastringa, bet pastuksenus per jį atsigauna, o hidraulinio variklio dažniausia bėda dėl ko jis neveikia - yra pats skystis. Jį galima papildyti su švirkstu gana nesunkiai ir pradeda viskas veikt. Aš turiu 2 spiderius su elektriniais stogais, nebuvo didelių bėdų su atidarymu. BMW pvz elektrinis stogas daug problematiškesnis, bet ten dažniausia bėda yra davikliai, ne varikliai, SLK tas pats. Be to net ir sugedus gali gana nesunkiai rankomis atidaryti ir uždaryti.

Dėl diržų tikrai nežinau. Šiaip apskritai jei imt jį sau, reiktų jį sutvarkyti. Dabar ten yra įdėtos naujos priekinės šakės, duslintuvas sutvarkytas, bet kosmetinių dalykų yra nemažai. Jei rimtai domintų, jį tikrai duotų už patrauklią kainą. Bet manau jis vertas dėmesio vien dėl to, kad FL ir su el.stogu.


2
sakykim nėra visai mano :) Bet galiu atsakyti į klausimus apie jį

3
wow, 17 metų mašinos durys nudažytos :) Šiaip jos kėbulas keliose vietose nubrauktas, vairuotojo pusės apšyvkė nuimta ir langas nesidarinėja, nors varikliukas veikia - kažkas ten atjungta. Stogas elektrinis ir veikia - didelis pliusas, daugiau viskas pusė velnio, reik truputi meilės ir valymo priemonių nemažai.

4
Parduodantis žmogus turi daug alfu ir ardo alfas dalimis. Kai žiemą klausiau ar parduotų spoilerį sakė, kad neparduos, nes brangus ir ant savo nori dėti (toliau dar viena GTV matosi). Kaina gana nedidelė, jei variklis ok.

5
Visi 14 owneriu turejo gyventi 10km atstumu vienas nuo kito ir važiuoti su ta maške tik iki savo namų, o tada dėti parduoti :)) Kad '82m. maškė 2002m. buvo su 2870km rida, tai toli gražu nereiškia, kad ta rida tika, ypač jei tai yra vienintelis tos ridos įrodymas :) Tai tik įrodo, kad nuo 2002m. niekas ridos neatsuko.

6
98% kad čia ta pati. Rida buvo tokia pati, aprašymas toks pat. Aptvarkė, išplovė ir parduoda. Jei gerai padaryta ir padaryta daugiau, nei garažiuke nupūsta ir išplautas variklis, tuomet kaina jau kiek realesnė, nes iš pradžių už netvarkytą tokia kaina buvo :) O šiaip ji iš Švedų, ir tikrai stovėjusi daug metų, toli šiaurėje, garaže ~20metų. Dėl ridos nebučiau tikras, kad tikra, manau kaip minimum +100tūkst. Bet kas nori tokio modelio, paderėjus, galima būtų imt.

7
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-12 11:13 »
Skaičiavimas paprastas, aš prieš metus, perrinkinėjau 24v 3,0, tikrai taupant ir nepermokant už darbus, žinant kur gauti dalių ir pan gavosi 1000eur+ išėmimas ir įdėjimas. 3,2 vien alkūnė gali būti 1000eur + kitos dalys, kurios tikrai šrotuose nesimėto. Ir jei 3,0 24v dar gali rast kokią numirusią 166 su sveiku motoru, nusipirkt už 500e ir persimest jį į savo, tai su 3,2 net nėra iš ko jį paimt, nes donorų kainos nuo 3000eur.

3,2 gal neturi bėdų kaip JTS (t.y. nesamoningų bėdų), bet laiku nepakeitus diržų ar tepalų ne ką pigesnis remontas, o šitiems dalykams jis tikrai lepus.

8
Jei pado keist nenori tai lieka tik toks variantas

9
Alfa Romeo GT / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo GT:
« Įrašytas: 2017-04-10 23:48 »
O kas yra su benzu?
Ta prasme galima sutvarkyt, kad dingtu tos problemos? Ir kiek investuot i tai reik? plius minus.

Galima nesunkiai viską sutvarkyt. Kainuos maždaug panašiai, kiek pati mašina.

10
Alfa Romeo 156 / Ats: AR 156 1,9 JTD: trūko pagrindinis diržas
« Įrašytas: 2017-04-04 16:50 »
atsidarai, isvalai viska, surenki isbyrejusius guoliukus karamysilu, pakeiti karamysilus ir dedi viska atgal. Beje voztuvu dazniausiai keist nereikia, bet buna, kad ir reikia :)

Jei dirža moki pakeist, tai greičiausiai sugebėsi ir tai

Puslapiai: [1] 2 3 4 5 6 ... 71