Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 33, 75, 145/146, 155, 164 => Alfa Romeo 75 => Temą pradėjo: Artiz 2010-08-19 13:45

Antraštė: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-19 13:45
Sveiki ;)
Ruosiant savo 75 kebulo darbams iskilo keli klausimeliai:
1) Kaip nuimti sparnelius nuo galiniu stoikiu (foto pridedama)?
2) Ar yra koks budas nuimti pavaru deze, paliekant stadzius veikiancius? Ar vis tik reikes juos atjungti?
Aciu ;)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-19 14:07
1. turiu manualus, galesiu vakare paieskot;
2. teoriskai imanoma stabdziu suportus nusukt nuo greiciu dezes ir palikt 'kabot' and slangeles ir tada nuimt greiciu deze. bet praktiskai, manau, neverta - bus greiciau ir paprasciau isimt deze kartu su suportais. be to, jei greiciu deze nuimineji tam, kad galetum atlikt kebulo darbo virs jos, tai palikinet stabdziu suportus butu nelogiska, nes jie tik maisysis.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-19 14:11
Del sparneliu - ziurejau manuale, parasyta kad reikia tiesiog nulupt. Pradejau lupt, bet kazkaip labai jau prikibe. Galvoju gal kas yra tai dare ir zino, gal kur ka uzkist, kad nenulaust...
Del stabdziu - as pats nevirinsiu kebulo, todel man reikes masina nubuksiruot ant ratu :) Todel ir reikalingi tie stabdziai :( Siaip virint virs dezes nieko nereikia (bent jau is salono puses viskas grazu, bet va kai dengs su antikorozine medziaga, speju deze tikrai trugdys...
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-19 14:33
nubuksyravimui uzteks ir priekiniu stabdziu. nuemes deze neturesi kur pritvirtinti suportu, tai jie bet kokiu atveju nestabdys. o jei juos atjungsi, tai teks uzglusinti neprastai, jei teks stabdyt.
manau paprasciau ir tvarkingiau butu viska tvarkingai isrinkti ir nuvezti masina ant traliuko.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Audrius 2010-08-19 14:56
Del sparneliu - ziurejau manuale, parasyta kad reikia tiesiog nulupt. Pradejau lupt, bet kazkaip labai jau prikibe. Galvoju gal kas yra tai dare ir zino, gal kur ka uzkist, kad nenulaust...

Na manuale rašo, kad reikia pašildyt ??. Matos, kad yra trys šponkės, o ar jas pašildžius lengviau atsikabins? :)

Nesi salono prasiardęs? Gal iš vidaus matysis tvirtinimas?
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-19 15:14
Salonas jau beveik pilnai isrinktas (liko tik priekine panele) :)
Is salono matesi tik vienas tvirtinimas (is 4). Menkai jis kuo padejo. Viskas aisku, kodel italas siulo pasildyt - mat kliju tikrai nepagailejo (kaip beje ir ant juodu dekoratyviniu kebulo juostu) :)
Dabar vargstu su duslintuvu. Nelabai isivaizduoju, kaip be duobes atsukt varztus jungiancius ji su ismetimo kolektorium...
Speju bus lengviau iskelt varikli ir tik po to atsukt tuos varztus...
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-19 15:50
manau butu tikrai paprasciau su domkratu pasikelt po viena puse masinos ir atsukt kartu ir kolektoriu nuo kelniu ir variklio pagalves abiejose pusese. priejimas is virsaus prie pagalviu apatiniu varztu yra, sakykim, siaurokas ir nelabai patogus - reikia turet labai jau plonas plastakas ir ilgus pirstus.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: padanga 2010-08-19 16:05
kazin ar pavyks atsukt grusaka nenutraukus varztu ,nors jai neperseniausiai buvo suktas eis ,o siaip kokia para palaikyt supursku WD ar kitu marmalu varztus
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: padanga 2010-08-19 16:07
kaip stabdziu vamzdeliu bukle jai nekokia tai glusink tuos galinius stabdzius ir nesuk galvos
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Audrius 2010-08-19 16:08
Pats šildei nuimant "sparnelius"? :)

Anot manualo, yra priekyje per centrą dar vienas taškas domkratui.

(http://)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-19 16:18
Tai dabar jau apsukau masina priekiu i isvaziavima, kad butu patogiau dirbti. Pasikisau ozius, nusimeciau ismetimo kolektoriu ir tuoj lisiu po truputi varikli ant domkrato paremt :)
Del varztu - kol kas viso isrinkimo proceso metu nutruko tik du varztai - vienas kur salone laiko rankinio svirti, o kitas kablio kronsteino. Siaip dauguma varztu sukasi pakankamai lengvai, be jokiu WD :) Tikiuosi taip bus ir toliau :)
Stabdziu zarneles siaip sau - TA nepraeitu, bet stabdziai veike ir bandymo metu gintarinis sekmingai ju pagalba suko vietoje ratus :)

To Audrius: nieko nesildziau :) Uzteko dielio rusisko atsuktuvo :) Tiesa, butu visai kitaip, jeigu nesiruosciau masinos dazyt...

Stai kaip siuo metu atrodo masinos interjeras :)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Audrius 2010-08-19 16:47
Na ką, sėkmės darbuose!
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-23 10:43
Chebra, o kaip kuo lengviau atjungt kardana nuo variklio be duobes? Nes atsukt tuos varztus per smagracio apsaugos skyle yra hemorojus... Gal turint duobe ar keltuva butu paprasciau, bet yra kaip yra. Gal kas esat tai dare panasiomis salygomis ir galit pasidalinti mintimis ;)
Dekuj :)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Dancius 2010-08-23 11:13
berods kitaip ir neatjungsi
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Q4 2010-08-23 12:01
Chebra, o kaip kuo lengviau atjungt kardana nuo variklio be duobes? Nes atsukt tuos varztus per smagracio apsaugos skyle yra hemorojus... Gal turint duobe ar keltuva butu paprasciau, bet yra kaip yra. Gal kas esat tai dare panasiomis salygomis ir galit pasidalinti mintimis ;)
Dekuj :)
del kardano isemimo ir kt. konsultaciju paskambink 865312448 valentas
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-23 13:20
priekyje kardanas turi toki tvirtinima 'ant slicu' (nezinau kaip kitaip pavadint, zr. nuotrauka).

atpalaidavus kardano gala nuo greiciu dezes ir atleidus tuos slicus uzspaudzianti varzta, kardanas turetu issitraukti is tu slicu, o priekine guma likti prie smagracio.

bet jei tie slicai nebuvo judinti ilga laika, esu beveik 100% isitikines, kaip taip nepavyks, nes jie bus uzkepe.

tad belieka sunkusis budas.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-23 13:37
O, dekuj :) Reikes pamegint :)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-08-23 23:43
To grease, nezinau kuri cia puse, bent jau mano 75 tokiu dalyku nebuvo.

To Artiz: kardana nuiminejau tris kartus, atsuku pirma nuo dezes 3 varztus, nusuku pakabinama guoli, aisku pries tai nuimti duslintuva reikia, tada atsuku nuo priekio tris kardano varztus, vidurio nelieciau, su "mantiruote" atkabinu kardana nuo dezes ir tada lengvai nutraukiu ir nuo priekio, gali aisku nuimineti per puse viska  ;)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-24 00:08
vanagiux, cia priekyje. siaip keista, kad nebuvo. negirdejau dar apie toki varianta, kad nebutu..

o tavo kardano atkabinimas nuo greiciu dezes 'su mantiruote' - taip suprantu, kad neatleidi skersinio balkio, prie kurio greiciu dezes tvirtinimai ir 'dedion' trikakampio centrinis tvirtinimas? jeigu atleidi - jokios montiruotes nereikia - viskas kuo lengviausiai issiima rankomis, naudojant visai nedaug jegos.
jeigu skersinio balkio neatleidi ir zaidi su montiruote - yra nemaza rizika lengvai palankstyti kardana, nes jis padarytas taip, kad atlaikytu didelius sukimosi kruvius, bet ne lauzimo zemyn ar i sona.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-08-24 00:16
Va radau nuotrauka savo buvusios alfos kardano priekines dalies kuri kisasi i motora. Siaip, tai kiek nuiminejau tai ten  nebuvo didelio lauzimo, uzkisi svelniai trukteli ir issokdavo, po to taip pat vel idedavom.  :)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: grease 2010-08-24 14:24
hmm. galbut iseina taip, kad 4 cilindru 75tose nera tu slicu.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-08-24 17:52
hmm. galbut iseina taip, kad 4 cilindru 75tose nera tu slicu.

Taip yra visuose 4 cilindru motorose, net 2.0 TS taip pat.  ;)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-08-31 10:21
Pas mane tokiu slicu nebuvo - pas mane i pati smagrati kardanas isistato :( Siaip teko kardana atjungt nuo pavaru dezes, tada atsukt smagracio apsauga, prisikelt varikli ir patraukt link priekio ir tada jau nesunkiai atsisuko visi 6 kardano varztai. Tik vat po to nuo movos numaut buvo ka veikt :) Na o siaip jau varikliukas padetas pasoneje :) Dabar beliko nuardyt kas liko priekyje ir pradet kantraiai ir nuobodziai ilgai smeliuot kebula :)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-11-01 01:48
Kodel parduodi alfuka savo nepabaiges darbu?  ;)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-11-01 08:34
Zmona nebedirba. Todel labai reikia pinigu. Parduodu ir alfa ir garaza, kuriame ji yra...
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: stafas 2010-11-01 12:46
pasibaige projektas...tai uzkonservuok atstatymo darbus.pageres laikai ir vel galesi smagintis.nejau tau tas 1200lt.isigelbejimas.istikruju nesuprantu tokiu zmoniu kurie neturedami litu pakankamai uzsiema panasia veikla.nebent pamatei kad is to s...nieko gero. ;D
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: PiPPas 2010-11-01 13:07
pasibaige projektas...tai uzkonservuok atstatymo darbus.pageres laikai ir vel galesi smagintis.nejau tau tas 1200lt.isigelbejimas.istikruju nesuprantu tokiu zmoniu kurie neturedami litu pakankamai uzsiema panasia veikla.nebent pamatei kad is to s...nieko gero. ;D

 Tai pasiulyk, kaip jam uzkonservuoti darbus, jei netures kur masina laikyti, nes garaza pardavineja. 8)

 Isiskaityt reik i teksta, o ne pirmas eilutes!!! 8)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-11-01 15:42
As pastebejau kad 70% projektu baigsi pardavimu pirmineja stadijoje  ;) istikro pinigu ir laiko tokiam dalykui reikia daug, jei pats darai 80% darbu tai nieko baisaus dar, bet jei darai 20% darbu tai tada jau viskas eina link aukso vertes  :) na 75 su 1.8 motoru nezinau, as pats tokia tvarkiau ir masciau betvarkydamas, jokio didelio tolko is tokio motoro ir isliekamosios vertes, bet kadangi megstu uzbaigti ka pradejau, tai uzbaigiau, pasidziaugiau metus, prasukau per visa laika kol ja turiu apie 5000km ir pardaviau su graziu minusu. Toks proejktas apsimoka nebent tokiu atveju jei masina zadi tureti 10 a net daugiau metu. Kas liecia 75 tai projektui manau vertingiausios yra 2.0 TS, 2.5 V6 (labai retas variantas, buvo dar su automatinemis dezemis), 3.0 V6 arba 1.8 Turbo. Visos kitos tai tiesiog reta masina, pasivazineti savaitgaliais, nulekti i koki meet'a.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Steponas 2010-11-01 17:27
As pastebejau kad 70% projektu baigsi pardavimu pirmineja stadijoje  ;)
tyrimu centras ;D
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: stafas 2010-11-01 19:39
kas nori tas ir randa...garazas ne pati didziausia problema tikrai...iskaiciau puikiai...nereikia cia draskytis...abejoju ar ta alfa kada nors pakils...abejoju ar ja kas nors isdraskyta pirks...i metalo lauza tik... ;D
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Infas 2010-11-01 20:09
kas nori tas ir randa...garazas ne pati didziausia problema tikrai...iskaiciau puikiai...nereikia cia draskytis...abejoju ar ta alfa kada nors pakils...abejoju ar ja kas nors isdraskyta pirks...i metalo lauza tik... ;D

Kaip sako vienas protingas mano destytojas: "Tas, kuris amzinai zyzia, kad bus blogai, kadanors irgi buna teisus". Visuose postuose neigimas, nepripazinimas, menkinimas, durninimas. Cia reik manyt, kad tu geriausiai viska supranti? Jei taip, tai eik ir panaudok savo talenta naudingai.
Galvojo gausis hobis, o va nesigavo. Taip jau buna. O teisybe tokia, kad jei tai butu TS, o as netureciau alfettos, imciau negalvodamas ;)
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: vanagiux 2010-11-01 20:43
As pastebejau kad 70% projektu baigsi pardavimu pirmineja stadijoje  ;)
tyrimu centras ;D

Butent taip, tiek metu alfa klubo forume tai puikiai maciau kiek kas ko pradejo ir neuzbaige, vienetus prisimenu kurie kazka padare nuo visisko lauzo iki ledines masinos.
Antraštė: Ats: Keli klausimai ruosiant 75 kebulo darbams
Parašė: Artiz 2010-11-05 18:21
Siaip kas liecia varikli, tai ir sita 1.8 galima smagiai "pakoreguot". O tam tikslui buvau uzsisakes ir siuo metu jau kazkur pakeliui yra stai si puiki knyga:
http://www.amazon.com/Romeo-Engine-High-Performance-Manual-Speedpro/dp/1845840194

Jos istraukas galima pasiskaityti google bibliotekoj. Perskaites, supratau, kad man pakaks butent sito variklio pradziai :) Nors turiu jau sukaupes ir galiu pasidalinti su ne mazai informacijos kaip be vargo ideti 3L V6 "sirdele".
Taip kad del variklio tikrai nepergyvenciau :)