Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Stradale

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 16
51
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-05 14:24 »
Taip, butinai pasuksiu jam.

Masina man laisvalaikiui na ir siaip palekti kur... :) Kiekviena diena niekur nevaziuoju. Neimanoma tiesiog mano mieste. Savaitgaliais ir taip aplenkiant miesta dazniausiai :). Noresiu jauciu siemet/2014 sezona gal ir i koki susitikima nulekt ir palakstyti. Uzkrete tikrai mane 156'os :). Todel manau, jog truksta jegos ir pasitikejimo varikliu... Siaip esu nerealiai patenkintas masina, todel keisti i kita modeli nesinori tikrai. Fantastiska vaziuokle! I standartine V6 arba GTA isokti dabar man butu tikrai ne "upgrade'as", bent jau toks jausmas. Prasau, tiktai nelyginkim. Cia mano nuomone. Be to kita nusipirkes niekada nezinai jos stovio... Ir tuomet viska is naujo vel turi pereiti.

Daug "investuoti" nesinori i 10 metu auto irgi... (siaip as nevadinu tokiu dalyku investicijom). Biudzetas, na sunku pasakyti. Turbut uzdeti 10k litu ribas ir ziureti ka galima gauti :). Tokiems bajeriams reikia jau atsideti ir "buferiui"  ;D... ir tai gali buti "liesas" rezultatas. Na galvoju as. Tureciau 200 hk, buciau atrodo labai patenkintas dabar :)

Tu teisus, Zhalias, del bendro variklio stovio gerinimo. Jeigu jau imti galva, tai keisti visus silpnuosius taskus tuo paciu. Ta as suprantu, ypac indeklus, ziedus ir panasiai.

Del standartiniu chipavimu, as esu siek tiek skeptiskas. Niekada neatstos individualiai pritaikytas chip'as (ant stendo) standartiniu is Squadra ar kitu gamintoju. Nes jeigu kazkoki parametra pakeiti, kad ir oro filtra su duslintuvu, tai variklio dinamika pasikeicia ir tuo paciu turi buti pritaikytas naujas optimalus reguliatorius, jeigu sistema nera adaptuojanti/feedback, kaip pvz civinko ar panasiai, kuria galima kalibruoti vaziuojant. Tai ypatingai butina padaryti, pakeitus velenelius, norint isgauti ju pilna teikiama nauda.

52
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-04 23:22 »
Nu bet tu ir keistas,tau gi aiskiai parasyta,susisiek su zazu ir viska tau paaiskins,ka ir kaip daryt!!! O cia klausineji tu,kurie vapsie nieko nenutuokia...kazkas kazkur skaite,kazka mate ir vapsi ko reikia ir ko nereikia...

Zazas? Gal koordinates jo galima gauti?  8)

53
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-04 23:09 »
ir dar, dekoju visiems uz diskusija!  :alaus:

54
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-04 23:01 »
ok, daugumos nuomone aiski. JTS'as yra ne pats geriausias ir as sutinku su visais. Ir as tikrai nesu didelis fanas jo :). Bet as megstu zaisti su tom kortom, kurios yra padalintos.  ^-^
 Keisti i GTA arba V6 neturiu jauciu noro... Nekyla ranka kazkodel...  ;D Be to, tuomet kai ieskojau normalaus Busso, tai radau visus gerai padroztus ir itariu, jog laikui begant ju santykis gerai islaikytu bus dar labiau nukrites. Bet sutinku, jog padariau klaida, jog neisigijau viena is ju pries daugiau nei pora metu... :)

As vis delto galvoju, siek tiek realiau apie galvutes tobulininmus, nes ten yra statistiskai daugiausiai sansu kazka isgauti. Taigi, mano planas butu toks:

Paimti sena galvute is kokio autosavartyno ir ja paruosti, t.y. nuslifuoti, pritrinti voztuvus, galbut pragrandyti storesnius kanalus (nors realiai gal nebutina), pakeisti gumeles ir ideti situos velenelius http://www.europerformancedirect.co.uk/parts/detail.mhtml?root_category=engine;sub_category=cams;manufacturer=piper-cams;manufacturer_category=piper-cams-reprofiled;car=alfa156;product=2586349

Po to, tuo paciu (neisitikines, kad reikalinga) ideti sita kit'a: http://www.ebay.com/itm/KIT-H-BEAM-RODS-PLUEL-EF-RACING-PISTON-WOSSNER-ALFA-ROMEO-145-146-156-GT-/281059172142?pt=Ricambi_automobili&hash=item41706e9f2e&vxp=mtr

ir galiausiai uzkelti ant stendo ir perprogramuoti soft'a.

Mano klausimai butu, pas ka, kur galima restauruoti, slifuoti ir portinti galvute?
Kur galima padaryti arba issinomuoti "rolling road" testa ir perprogramuoti variklio valdyma.

Tiksliai nesu skaiciaves kiek kas gali kainuoti, bet bandau po truputi issiaiskinti. Gal 10k euru nekainuos... bet 10k litu tikrai turbut neuzteks... Kazkokiu stebuklu nesiruosiu padaryti. Noreciau isgauti apie 200+ hk, nes dabar jauciu turiu kokia 150 hk. Kiek girdejes, nei vienas JTS'as neturi tu specifikacijoje rasomu 165 hk, deja.

Kompresorius arba turbinos irgi atkrenta, nes nepraeisiu as technikines. Buvau girdejes, kad kazkas buvo paslepes kompresoriu po isiurbimo kolektoriumi apatineje dalyje variklio, bet cia jau per didelis projektas...

Kiek kainuoja galvute savartyne JTS'ui, arba galetu kainuoti. Itariu, jog geriausiai butu nupirkti kita ir viska pasiruosti su ja, o paskui tik pakeisti koki ilga savaitgali nutaikius... :)

Na, jeigu turit kokiu minciu arba rekomendaciju, tai praneskit.

55
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-03 23:27 »
Na jei naujas ir galingesnis nedomina, tai siūlau dėt seną ir legendinį Busso V6 žvėrį ;D Nes tas JTS nemanau, kad labai apsidžiaugs padidėjusia galia.

Anyway, sėkmės :alaus:

P. S. Haters gonna hate ;D

Jo, zinau, jog Busso V6 butu geras variantas. Bet dabar saukstai po pietu... Negaliu as deti kito variklio, nes bus ypac sudetinga priregistruoti ji man.

Todel bandau dabar motyvuoti save, jog JTS'as yra lengvesnis, impulsyvesnis variklis ir jis gali buti kazkaip dar pagerintas :D

56
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-12-03 23:14 »
Antra serija.

Pratesiu tobulinimu programa. Kol kas renku medziaga ka galima padaryti ir kur ka galima padaryti.
Kalba eina apie 2.0 JTS varikli ir pagrindinis klausimas butu: ka galima is jo isspausti su siokiu tokiu biudzetu?

Galvutes portinimas + ”astresni” veleneliai. Galbut nauji, didesni voztuvai? Nezinau ar imanoma tokius instaliuoti ir ar yra vietos ten? Gal kas esat arde, zinot kaip ten atrodo. As niekur negaunu breziniu ir net neisivaizduoju kaip ten yra.

Aukstesnes kompresijos ziedai ir stumokliai. Labai brangus variantas, bet gal vertas rezultatas? Ko galima tiketis is tokio patobulinimo?

Padidinti kuro padavimo srautus, pakeiciant galingesne kuro pompa ir/arba padidinus purkstukus.

Naujai perprogramuoti variklio valdyma. Optimizuoti ir pritaikyti programa pagal naujus/patobulintus variklio dinamikos parametrus. Trumpai tariant pastatyti ant ”rolling road”. Kur Lietuvoje toki procesa yra imanoma atlikti?

Esu labai atviras visokiems pasiulymams ir diskusijoms.  ^-^

P.S. Kitas, naujas ir galingesnis variklis nedomina.

57
Kitos konsultacijos / Ats: Tepalai ir viskas apie juos:
« Įrašytas: 2013-12-03 19:22 »
Mano patarimas butu toks:

1. keisti tepala maziausiai viena karta per metus arba kas 10 tukst. km, priklausomai kuris is siu variantu ispuola pirmas... Kartais ispuola variklio kapitalinis pas benzinines alfas su nutrukusiais dirzeliais   ;D

2. Tepalo klampumas turi buti toks, koks yra nurodytas servizo knygeleje, bent jau jeigu galvoji automobili tureti ilgesni laikotarpi. Tuo tarpu firminis jo pavadinimas yra maziau svarbus (be ispuoliu, cia mano nuomone)

As esu isbandes Agip racing 10W-60 (vaziavau vienus metus. Labai isreklamuotas JTS'am), Shell Helix ultra 0w-40 ir Biltema (statoil) 10W-60. Absoliuciai jokio skirtumo tarp ju, isskyrus kaina. Visi trys vienodai "valge", visi trys vienodai juodavo. Tiesa, as keiciu kas metus, pravaziuodamas apie 5000-6000 km.
Mano moto - pigiau, bet dazniau, nei brangiau ir reciau. O visokiems "long-life" tepalams as turiu maziausiai pasitikejimo. Deja irodyti nieko negaliu, todel nediskutuoju, jeigu kazkas mano kitaip. Tribologija neaiskina kokios firmos tepalai yra geriausi...  ;D

58
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2013-09-26 21:21 »
Taigi praejo kelios savaites po remonto ”seimyninio vagono” pas Gintarini. Dabar galiu daryti isvadas visu uzregistruotu pokyciu.

 Visu pirma turiu pranesti, jog kelione i Klaipeda praejo gana sklandziai be rimtesniu nuotykiu, nors... Ta diena pyle taip atsakingai lietus, jog nesimate nieko daugiau nei 20 metru. Naujasis duslintuvas turi turbut rezonansa ties duju ismetimo dazniu apie 2500-3000rpm, kas reiskia jog vaziuojant penkta pavara apie 90-100 km/h gauni pacia didziausia doze. Trumpais atstumais nieko, bet ilgesniais... na arba vaziuoti 70, arba 130 :). Taigi jokiu kitu ”pasaliniu” garsu isiklausyti net neverta... :) Nesigirdejo ir tai, jog ant balansinio dirzelio (veliau paaiskejo Gintariniui isardzius) buvo like vos 50% dantuku ir sis dirbo praktiskai nekontroliuojamai. Kiek suprantu balansiniai veleneliai dare chaosa, o ne balansa. Su Gintariniu nusprendem, jog dar koks 100 km ir buciau turejes ”zirniu sriubos” is variklio, kadangi balansiniui nutrukus ivyktu grandinine reakcija ir itrauktu pagrindini... Na galbut cia nusisypsojo laime :)

Visi darbai daugiau ar maziau vyko ypac sklandziai ir cia man reiktu dekoti dar karta meistrui uz gera pasiruosima. Problemu sukele tik viena sake, kuri pasirodo buvo keista ir mano puritanines gumos netiko 100%. Bet kuriuo atveju problema buvo pasalinta ir reziume turiu praktiskai visa priekine vaziuokle nauja. Ar verta? Sunku pasakyti... :) viskas yra relatyviai, bet vienas dalykas yra aiskus, automobilis pasikeite i visiskai kita modeli! Valdymas fantastiskas, stovi posukiuose taip, jog net nesvajojau... nera zodziu. Tik didele didele sypsena... Po pasiemimo masinos, teko pravaziuoti pro Klaipeda. Gatves nera idealios, bet masina neperteikia viso sito. Kazkada esu vaziaves su nukirptom spyruoklem, tai vejai... Trenkdavo per duobe, jog baisu. Bet cia, ne kieta, o kontroliuota! Jokiu liul-liul. Na o autostradoje lyg prikalta, greicio nesijaucia visiskai. Paleidau 180, tai atrodo, jog ”ciupineju asfalta” ir visi nelygumai islenda kaip ant delno. Fantastika. Bet dar karta turiu pasakyti, jog visas smagumas yra ant posukiu :)

 Realiai, tai nepasakyciau jog Lietuvos keliais sitokia vaziuokle negalima tureti. Na nebuvau sunkeliuose. Bet regioniniuose, tai tikrai galima laisvai vazineti ir jausti malonuma. Problemele sukele Latvijoje tarp Joniskio ir Jelgavos. Na ten tai tragedija! Bet man atrodo, jog tame kelyje bet kuri masina purtosi... Na bent jau patikrinau ar visi varztai buvo gerai priverzti :) Aisku, gazo pedalas siuo metu spaudziasi kaip niekad ”laisvai”... todel per muitines teritorija kibau ant latviuku su solidziu greiciu... Buvo, ”Kuda Neeerijus speeeshysh...” :) paskui jau tik skaiciu ir valiutos klausimas :)

 Deja, nesu padares jokiu dar nuotrauku. Bet viskas slypi viduje, o ne isoreje. Tiesa, 4x4 dingo, liko tik Cuore Sportivo!!!

59
"Galiniais ratais varomi automobiliai, kuriuose variklis montuojamas išilgai, pasižymi geresniais vairavimo dinamikos parametrais, taip pat labiau subalansuotu stiliumi, nes šie automobiliai turi trumpesnę priekinę iškyšą ir ilgesnę ratų bazę."
skaityt mokat?kapotas, tarpas tarp variklio ir priekio,atstumas nuo pimpio iki bambos...ką dar prisigalvosit? taip skaudžiai reaguojat,kad nematot kas parašyta.
Truputuka isiterpsiu...  ;D

Gal kasnors galit isversti minti i lietuviu kalba? Nesuprantu, ka reiskia ir kuom matuojamas yra "vairavimo dinamikos parametras"? Apie kokius cia parametrus eina kalba?  :du: arba, ka reiskia "labiau subalansuotas stilius"  ;D
 Cia gal is tos serijos, - sitas pyragas skanesnis ir skonis jo labiau subalansuotas...

Kiek suprantu, cia ne tavo mintys Kerosin? :smilie:

60
Patikrinsim alfisti zinias  8)

Gal kas gali pasakyti, koks Alfos modelis yra nuotraukoje parodytas.  :smilie:

Salia stovi dar viena Alfa, raudona... Jeigu atsiranda tokiu, kurie atsakytu kokie alfa abu modeliai yra nuotraukoje, tai...  :o

mėlyna AR montreal, raudona SZ arba RZ :)

Taip Montreal ir SZ. Pastaroji man atrodo yra viena is dvieju visoje Skandinavijoje.

Gal turit kasnors savo kokiu nuotrauku, idomesniu ir reikalingu "issifruoti"?  ;D

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 16