Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - Stradale

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 16
31
Alfa Romeo Giulia / Ats: Alfa Romeo Giulia 2015
« Įrašytas: 2018-12-28 00:18 »
Na kagi, pravaziavau siek tiek daugiau nei 2000km per mazdaug 8 dienas su Alfa Romeo Giulia Veloce. Ziemos keliais apsalusiais, apipustytais, sausais ir slapiais... netgi apledejusiais serpentinais (jeigu taip galima pavadinti Svedijos kalnu keliukus).

Galiu pasakyti, jog automobilis yra stipriai kompetentingas tokiems isbandymams. Kazkaip anksciau galvojau, jog Audi quattro arba Subaru (marketingo auka) yra patys geriausi automobiliai tokioms kelionems. Bet Veloce greiciausiai netgi pasiuncia bent jau Audi A6 Quattro i seseli. :) Subaru nezinau, nesu turejes arba isbandes tokiomis salygomis.

Giulia Veloce yra labai gerai subalansuota, lengvute (moderniu auto atzvilgiu), zemas svorio centras ir turi puiku varikli o dar gersene pavaru deze. Tiesiog fantastiska ZF deze (bet apie tai veliau). Su dygliuotom haka8 padangom 255 gale ir 225 priekyje man taip ir neteko prarasti kontrole bent jau trumpam su siuo automobiliu. Netgi provokuojant ant posukiu lediniu keliu, gaza nuspaudus ji siek tiek susvyruoja ir lipa i virsu be jokiu intrigu. Audi A6 3.0 Q prisimenu reikdavo koreguoti gerokai atleidus acceleratoriu su haka R2 padangom toje pacioje vietoje (taip kitos padangos, bet dar svarbiau kita svorio kategorija - kas yra ne i nauda ypac slidziais keliais). Alfa tiesiog kaip prikalta lenkimo metu pereinant is vienos juostos i kita per sniego sanasas 130-140km/h greiciu ir jokios dramos. Visi SUV'ai (o ju tikrai netruksta skandinavijoj) neturi jokiu sansu su savo dyzeliniais varikliais, aukstu svorio centru, virssvoriu ir aukstu oro pasipreisinimu. Be konkurencijos. :)

Dabar aisku, tokie RS3 ar RS4 greiciausiai butu geresnis palyginimas, bet cia jau ir kaina kita ir vel tas svoris aukstas pas tuos vokiecius. Mano geras pazystamas dave palyginima - prikrauk pilna pirkiniu vezimeli prekiu ir bandyk greit pasukti ji vezant... jis taip sulygino Audi automobilius, kurie beviltiskai understeer'ina. Cia yra tiesos.

Dabar apie ta pavaru deze.  :lol: Dar ir dabar sypsena neatslegsta , kai prisimenu perjungimo nebuvima automatiniam rezime ir paskui zaibiskai greita manual rezima ant padalu (su performance pack, padalos ant vairo ir mechaninis diffas gale). Zodziu eini kokia 4000-4500 "giri" ir imeti zemesne pavara... wow, veza ir lengva isvystyti priklausomybe  :lol: :lol: Butu ragazzon nuo kokio downpipe (arba su downpipe), tai dieve padek...  :lol: Laukiu jau dabar vasaros ir ziedo...  8)

Aisku yra ir siokiu tokiu minusu... nors jie mazai mane jaudina. Pirma, vos 200 km pravaziavus visu keturiu ratu oro slegio duomenys buvo pamesti... dingo. Ir uzsidege lempute su zemu oro slegiu. Sustojau, patikrinau degalineje, visi ratai kaip vienas rode 2.5*100 kPa. Zodziu jokiu problemu, bet lempute dega ir slegio duomenys dingo. Zmona jau pradejo savo - nu va ir vel Alfa isigijom, prasideda... :) Nezinau ar cia padangistai (masina parsiveziau nauja su vasarinem padangom ir montavau naujas ziemines pas kitus rimtus padangistus) ar cia Alfa grybauja su tuo TPMS... Na vaziuosiu pas dyleri po nauju parodysiu.
Kitas bajeris maziau idomus, tai kuro lygio matuoklis arba dar blogiau atstumas likes nuvaziuoti. Zodziu rode puse bako, o gal po 150km uzsidege raudona, nors rode apie 90km like iki kito pylimo... pavaziavus vos 25km dingo isviso likusiu km rodymas  :o ... Na taip italiskai :) pas vokiecius tokiu bajeriu nebuvau pastebejes...
Veidrodeliai neapsildomi, kas reiskia, jog su kombinacija jog ratai pas Giulia Veloce yra gana arti krasto, tai labai greitai apeina veidrodeliai visokio sh ir matomumas realiai visai dingsta (ypac jeigu galinis langas uzbarikoduotas kokias maisiukais... kas pas mus bus kasdienybe kiekvienoje ilgesneje kelioneje). Bet realiai su Veloce galiniu veidrodeliu kaip ir nereikia - lenkianciu taip ir neatsirado :))).
CarPlay yra irgi toks labai neisvystytas ir bent jau pas mane nera touch screen, kas pasunkina visa valdyma. Bet cia smulkmenos pries visa kita, ka sis auto gali :)

Turbut geriausias mano automobilis kuri esu turejes ir vairaves ziema. (Lamborghini Huracan ziede teko vaikyti pora ratu, bet itariu, jog sis butu buves labai jau nenuspejamas lediniais keliais)  ::)


32
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2018-12-17 21:47 »
Svedija, Sthlm.

Pirmoji kelione bus veliau sia savaite i siaurine dali, kalnus. Bus rimtas isbandymas.
Veliau gal tarpukaledyje reiks ikurti cionai naujam pirkiniui atskira "garaza" su nuotraukom ir artimiausiais/tolimiausiais planais :)

33
Alfa garažas / Ats: Alfa Romeo 156 JTS sw (carro famiglia)
« Įrašytas: 2018-12-14 22:11 »
Automobilis pries kelis metus buvo parduotas ant daliu...

Bet i uzmarsti veltui nenuejo. Alfa dna buvo butent cia uzkoduota, kuri sudaigino ipedini kaip tik pries pat Kaledas:

34
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Dyzelio saulelydis?
« Įrašytas: 2017-10-05 09:32 »
Žinant kokia valdžia dabar yra, per daug nenustebčiau, kad tokius ar panašius apribojimus įvestų, kad ir kitą savaitę :D

Siaip tai protingai Lietuvoje kol kas tuo atzvilgiu, kad nesivaiko naujausiu trend'u ir galbut laukiama labiau tvariu technologiniu sprendimu. Aisku kolukieciai ar kas jie ten valstieciai, tai cia ne prie ko...

Jokiu nesamoniu, kaip metiniai mokesciai del "tarsos", arba euro3 ar euro6 yra kiek suprantu dar giliai dzin Lietuvoje. Klausimas ar 15 metu senumo tvarkingas auto nera labiau ekologiskas, nei neujas koks hibridas su dviem varymo sistemom..? kuris greiciausiai dar ir uzsilenks praejus vos 10 metu  :)

35
Blevyzgos apie bet ka / Dyzelio saulelydis?
« Įrašytas: 2017-10-03 11:03 »
Siuo metu matau stipru mazejanti dyzeliniu varikliu trend'a naujuose pardavimuose. Kiek panaudotu kaina irgi krenta zveriskai. Pvz, Vokietijoje keleta miestu galvoja apie draudima ivaziuoti zemesniu nei euro6 varikliu (dyzeliniu). Oslas visiskai uzdraude kiek suprantu? Paryzius irgi kazka yra sumastes. Stockholm'as nuo 2020 atidarys tam tikras miesto zonas, kuriuose zemesni nei euro6 dyzeliniai varikliai bus uzdrausti, o benzininiai nei euro5. Kai kurios zonos bus vien tik elektromobiliams!
Tas reiskia, jog vien Sthlm gyvenanciu zmoniu apie 60 tukstanciu transporto priemoniu negales riedeti tam tikrose zonose.

Turetu patraukti nemazai geru-apynauju dyzeliuku is vakaru ateinanciais metais.

As pats, kaip beprotis pirma karta susigundziau (del seimos pagausejimo) dyzeliniu varikliu (Audi A6 G4 3.0 quattro) ir siuo metu stebiu apie 5-7k euru nuvertejima praejus vos pusantru metu. Kai vaziuoju ziureti naujos (devetos benzinines), tai dealeriai ziuri kiek jau kreivai i ta 6 cilindru mano dyzeli. Nes jis greiciausiai nuo kitu metu gali kainuoti dvigubai daugiau metiniu mokesciu... Neskaitant, kad i miesta isviso negalesiu ivaziuoti...

36
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Įrašytas: 2017-10-02 19:59 »
Ne ne, jeigu TCT deze neatlaiko aukstesnio sukimo momento, tai cia jau rimta beda sakyciau. Mechaniniu pakeitimu neuzteks. O pritaikyti soft'a pagal naujus variklio parametrus, tai cia ne mano biudzetui.

300Hp ant priekio varomu yra sakoma maximumas garaziniu lygiu.

37
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Įrašytas: 2017-10-02 19:40 »
Su TCT deze butu sita kandidatas:

https://www.blocket.se/stockholm/Alfa_Romeo_Giulietta_QV_1750_240HK_TCT_Nyserv_75535802.htm?aw=1

Su mechanine deze sitos Tributo Sivocci atrodo labai graziai (nuotraukoje neina suprasti tikros sios spalvos zavesio, kaip lupdazis tiek perlamutro):

https://www.blocket.se/stockholm/Alfa_Romeo_Giulietta_QV_Sivocci_235_hk_73106429.htm?aw=1
(Problema jog sita matosi dauzta, skiriasi gi sparno spalva. Jauciu jog tos spalvos dazus pritaikyti yra praktiskai neimanoma)

Na ir sviezesne:

https://www.blocket.se/alvsborg/Alfa_Romeo_Giulietta_1750_Tbi_Qv_Sivocci_72345662.htm?aw=1

Na o jeigu sita, tai realiai sedi ir vaziuoji. Mano meistriskumui per akis butu! Bet ar galima pasitiketi reniuku? :)
https://www.blocket.se/vasternorrland/Renault_Megane_R_S_CUP_300_Hk_Trackday_75585667.htm?aw=1

Vaziuoju per Project Cars ringe ir bandau isivaizduoti, kaip butu....  ::)

38
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Įrašytas: 2017-10-02 19:30 »
Ar visos TCT dezes su galimybe perjungineti pavaras prie vairo ar cia dar kazkoks priedas prie TCT buvo?

39
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Įrašytas: 2017-10-02 19:12 »
TCT mechaninė dėžė su robotu. Joje yra ir diskatorius ir smagratis, tik nereik pačiam minkyt pedalų. Ir galiu pasakyt, kad tai yra geriausias dalykas, kokį galėjau įsigyt, nes smagumo be proto daug. Kone kasdien važinėju pats junginėdamas pavaras nuo vairo - reaguoja milisekundėmis, o įsijungus D dar ir kuro sutaupo daugiau, nei paprastas manual 8)

Skamba tikrqai neblogai!

PiPPas, Giulietta vazineji? Koks variklis ir kokie butu pagrindiniai kandidatai jeigu kazka modifikuoti?

40
Alfa Romeo Giulietta / Ats: Noriu pirkti Alfa Romeo Giulietta:
« Įrašytas: 2017-09-29 22:28 »
Dėl patikimumo roboto su mechanika nėr net ir ką lyginti, sakyčiau pats patikimiausias yra DSG šiuo metu, bet ir tas genda ;)

Haha, turiu as dabar vokieti su S-tronic... jauciuosi kaip vairuociau autobusa... :)) Nei charakterio nei pulso. Pats sudiniausias pirkinys mano istorijoje...

Puslapiai: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 ... 16