Alfaklubo Forumas
Konsultacijos => Alfa Romeo 159, Brera/939 Spider, Giulietta, MiTo => Alfa Romeo 159 => Temą pradėjo: Vojtekino 2014-03-25 18:39
-
Sveiki,
Norejau papasakoti savo istorija su Breros 2.4 jtdm varikliu.
Stovis tik nusipirkus masina - baisiai dumija, ispjautas dpf filtras, buvo chip tuning box.
Buvo israutas chip tuning box, pakoreguota programiskai by Galingas tuning - t.y. programiskai pasalintas DPF filtras ir 'pakeltas' galingumas. Rezultatas buvo praktiskai toks pat kaip ir pries programavima - dumija, check engine vistiek uzsidegdavo pavaziavus didesni atstuma.
Gerai, pasirodo reikejo pasalinti oro padavimo sklende isiurbimo kolektoriuje, dar tuo paciu uzglusintas egr voztuvas. Check engine dingo, bet su dumingumu buvo prastai, ziema jau prie -10 neuzsivesdavo.
Ok, ziurim ka galim padaryti toliau.. patikrinom purkstukus, rezultatas dar blogesnis, variklis purtosi, dumija..
Ok, pagalvojau kad reikia duoti darbo profesionalams is Dyzel serviso.. dar pries tai buvo pamatuota kompresija, visur po 28 atm, reiskia variklis geras. Dyzel servise atreguliavo purkstukus, nes neuztenka juos tik pravalyti, reikia dar teisinga cilindru 'korekcija' nustatyti.. Rezultatas puikus, galios zymiai daugiau, dumu zymiai maziau palyginus su tuom kas buvo ir uzsivedinejo ziema prie visu temperaturu.
Ok, paskutinis etapas, galios matavimas dyno stende 1nsane.lt , parode ~210 ag, bet dumu baisiausiai ismesdavo testavimo metu, vis dar blogai... ok, tada vyrukai is 1nsane pasisiule pakoreguoti programa dar karta, nes keletas dalyku buvo padaryta nelogiskai - pvz, isjungtas dpf filtras, bet kuro atsarga filtrui vis dar palikta.. tai va, galiausiai po modifikaciju ~230ag, dumus ismeta tik prie maksimaliu apsuku - 4000rpm, 10% mazesnes sanaudos.. del sanaudu tai mieste maziau 9 nesigauna nusileisti, o trasoj ~6.
Tai va, kadangi dabar viskas puiku, tai jauciu kad dabar yra tas laimingas momentas tarp gedimu kai galima pasidziaugti vaziavimu, tfu tfu tfu...
-
Taip išeina, kad "galingas.lt" neprofesionaliai atliko savo darbą?
-
Nenoriu daryti antireklamos, bet faktas kaip blynas - jei ne 1nsane.lt , buciau ir toliau taip vazinejes su dumais, nes mechaniskai viska perrinkome.. Man patiko, kad is karto patikrina stende, taigi turi realu irodyma, o ne tai, kad pajungia, kazka iraso ir laisvas, turi 230AG :) aisku, galia buvo pakelta - 210ag, bet taip kaip anksciau vazinet buvo geda, grazi masina, o dumija kaip traktorius, ir sanaudos automatiskai didesnes.. o ir pinigai nemazi - 1000lt sumoketa galingas.lt
Reiketu pas ji nuvaziuot papasakot ka gavau kitur.
-
Dar tureciau zemai nusilenkti pries 1nsane, nes uz perprogramavima nepaeme pinigu, padare kaip eksperimentini varianta.
-
Įkišiu savo trigrašį truputį, kad pas mane irgi nėra DPF ir EGR, o check engine gesinimą ir perprogramavimą atliko galingas.lt. Jokio dūmingumo, net prie aukštų apsukų (per pirmą TA iškart po perprogramavimo net pasigailėjau, kad nefilmavau - nieko nesimatė). Galia sukelta iki maždaug 250 AG (ant stendo netikrinta, todėl iškart rašau, kad "maždaug"). 8)
Matyt kažką programiškai ne iki galo buvo padaręs ir tiek. Klaidų pasitaiko visur. Reikėjo ir toliau važiuot pas juos, kad žiūrėtų kame problemos dūmingumo, kol būtų išsprendę. 8)
-
Gali nuvaziuot pasimatuot - 100lt kainuoja.
-
Gali nuvaziuot pasimatuot - 100lt kainuoja.
Ai, kada nors. Čia ne esminis dalykas. Trauka kosminė iš eigos važiuojant (iš vietos nesijaučia dėl automato), tai man to ir užtenka. O ar ten 240 ar 250 didelio skirtumo man nėra. Sakė, kad 176 kW vietoj 147 ir to man užtenka. 8) Gal kada prie progos, kai turėsiu lišną šimtinę, reiks nuvažiuot įdomumo dėlei patikrinti. 8)
-
Aš ir apie galingas.lt nekokių istorijų esu girdėjęs iš bendrų pažįstamų tarpo. Tiesa, gandų lygis, tačiau jau ne pirmas žmogus apie tai kalba...
-
Turbūt tie gandonešiai vimotą liaupsina? Čia yra natūralu, kai konkurencija didėja, vieniem apie kitus gandus kurti ;)
-
Ne, šiuo atveju buvo tiesiog apie tos įmonės „pasiekimus“. Kaip bebūtų keista be jokių emocijų ir panašiai. Tiesa, to, ką jie kalbėjo patikrinti nepavyko, tai nuo tolimesnio komentavimo susilaikysiu.
-
Pilnas internetas tokių "gandų". Kam reikia, tas atsirenka grūdus nuo pelų.
-
Nesutampa jusu parasai.. apsispreskit ka pasake Henry Ford ;)
-
Jei tikėti http://en.wikiquote.org/wiki/Henry_Ford , tai:
"When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat". As quoted in Alfa Romeo. I creatori della Leggenda (1990) by Griffith Borgeson ;D
-
O, turbut radau kieno gedingai dumijancia brera iskeikiau...apie kaledas teko vaziuot is paskos :)
-
Dabar jau neilgai vaziuosi is paskos ;) tik is tolo gala pamatysi :)
-
Gali nuvaziuot pasimatuot - 100lt kainuoja.
Ai, kada nors. Čia ne esminis dalykas. Trauka kosminė iš eigos važiuojant (iš vietos nesijaučia dėl automato), tai man to ir užtenka. O ar ten 240 ar 250 didelio skirtumo man nėra. Sakė, kad 176 kW vietoj 147 ir to man užtenka. 8) Gal kada prie progos, kai turėsiu lišną šimtinę, reiks nuvažiuot įdomumo dėlei patikrinti. 8)
nezinau kaip dabar, bet seniau vimota automatu negaledavo patikrinti?
-
nezinau kaip dabar, bet seniau vimota automatu negaledavo patikrinti?
Nieko nežinau apie vimotą. Jais nesidomiu ir nesidomėjau. Bet jie lyg ir neturi stendo... 8)
-
Vimota stendą turėjo dar tada, kada galingas piratinę programinę įrangą naudojo ;D
-
As irgi apie Galingas.lt likau nekokios nuomones. Atvarai supucia i masina ir laisvas. Nei oro srauto, nei kaip masina gyva ar ne, nei turbos, nei dumingumo neziuri, px jiems. Paziuri klaidas tik. Gerai kad pries buvau nulekes i vimota, tai bent jie pamatavo srauta paziurejo kaip turba uzsipucia ir t.t. Ir rado visai nelinksma broka turboserviso, bloga turbos geometrija. Tai teko vaziuoti pas juos kad taisytu savo broka. O veliau jau nebespejau iki Kauno tai teko Galingas.lt paslaugomis naudotis. Ir kiek is forumo matau tai ta Galinga keli zmones ir teliaupsina, nes su jais dirba.
-
Gali nuvaziuot pasimatuot - 100lt kainuoja.
Ai, kada nors. Čia ne esminis dalykas. Trauka kosminė iš eigos važiuojant (iš vietos nesijaučia dėl automato), tai man to ir užtenka. O ar ten 240 ar 250 didelio skirtumo man nėra. Sakė, kad 176 kW vietoj 147 ir to man užtenka. 8) Gal kada prie progos, kai turėsiu lišną šimtinę, reiks nuvažiuot įdomumo dėlei patikrinti. 8)
nezinau kaip dabar, bet seniau vimota automatu negaledavo patikrinti?
Gali, jai nebijai sugadinti pavarų dėžės
-
Gal zinote,kokie pozymiai parodo,kad uzsikises dpf filtras? Automobilio rida netoli 300 000,kompas jokiu klaidu nerodo, bet variklis kaip priduses, neturi astrumo ir galios.
-
Gal zinote,kokie pozymiai parodo,kad uzsikises dpf filtras? Automobilio rida netoli 300 000,kompas jokiu klaidu nerodo, bet variklis kaip priduses, neturi astrumo ir galios.
Šiaip, yra indikatorius, kuris parodo, kad DPF užsikišęs ir reik regeneracijos. Bet išvardinti simptomai irgi gali būti. Nuvažiuok į komp. diagnostiką. 8)
-
Regeneracija vyksta du kartus i savaite,nors nuvaziuojamas nedidelis kilometrazas,apie 100km. per diena. Gal kas zinote kur Vilniuje ispjauna dpf ir perprogramuoja kompa? Ir kokia tos operacijos kaina?
-
Regeneracija vyksta du kartus i savaite,nors nuvaziuojamas nedidelis kilometrazas,apie 100km. per diena. Gal kas zinote kur Vilniuje ispjauna dpf ir perprogramuoja kompa? Ir kokia tos operacijos kaina?
Galingas.lt, o kaina ten jau sužinosi. Yra keli variantai. 8)
-
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
-
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
Niekaip nesusiję. Gal tiesiog oras lauke atšalo? :smilie: Jei temperatūra pašilusi dar ir krenta, tai termostatui atėjo paskutinioji.
-
Siaip mano manymu kazkiek itakos gali tureti, nes per EGR griztancios dujos pasildo varikli. Pvz mano 156, po galingas.lt ir egr uzdarymo irgi laaaabai ilgai sildavo prie -, nors termostatas buvo naujas.
-
Nu va tai tau.. Oras tai panašus, ~-7-8 šalčio. Dar prieš porą dienų viskas puikiai veikė, o tik po remonto jau viskas pasikeitė :-\ Nu ką, gresia papildomos išlaidos.
-
Siaip mano manymu kazkiek itakos gali tureti, nes per EGR griztancios dujos pasildo varikli. Pvz mano 156, po galingas.lt ir egr uzdarymo irgi laaaabai ilgai sildavo prie -, nors termostatas buvo naujas.
Asmeniškai dariau pas Galingą.lt gal 3 159, Giulietta ir MiTo - nieko panašaus nepastebėjau :o
-
Nu va tai tau.. Oras tai panašus, ~-7-8 šalčio. Dar prieš porą dienų viskas puikiai veikė, o tik po remonto jau viskas pasikeitė :-\ Nu ką, gresia papildomos išlaidos.
Tik dabar perskaičiau, kad tau temperatūra krenta stovint - tai normalu dyzeliui, net jei termostatas ir geras. Dyzelis šyla tik esant sūkiams. Tam, kad greičiau užšiltų, pradžiai važiuok žemesnėmis pavaromis, kad būtų sūkiai ~2000. Jei tai nepadės, tik tada galvok apie termostatą.
-
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
EGR'ą atjungė - išmetimo dujos nešildo motoro + prieš EGR'ą kai kuriuose versijuose stovi aušintuvas dujų, aušinamas aušinimo skysčio. dėl termostato nus gali patikrinti pabandyti, bet matyt teks arba atgal EGR'ą jungti arba kartoniuka prieš radiatoriu žiemos metu.
-
Nenoriu kurti naujos temos su EGR, DPF ir t.t. tai parašysiu čia.
Apsilangiau Galingas.lt ir sutvarkė viską, tai mašina kaip nauja, suka kaip velnias. Jokių trūkčiojimų neliko ir trauka atsirado nuo žemų apsukų, žodžiu gėris visiškai. Bet pastebėjau kitą problemą, variklis labai ilgai šyla. Prieš tai turbūt po 3-5 min šildymo prie 10 laipsnių jau šiltas oras pūsdavo autmobilyje, o variklis įšildavo iki 90 laipsnių per 10-15 min važiavimo. O po visų darbų, variklis šyla daugiau nei pusę valandos, o kai sustoją ir dirba laisvom apsukom, temperatūra netgi krenta..
Kiek įtakos gali turėti tie visi EGR išjungimai ir pnš.?
EGR'ą atjungė - išmetimo dujos nešildo motoro + prieš EGR'ą kai kuriuose versijuose stovi aušintuvas dujų, aušinamas aušinimo skysčio. dėl termostato nus gali patikrinti pabandyti, bet matyt teks arba atgal EGR'ą jungti arba kartoniuka prieš radiatoriu žiemos metu.
O kam kartoniukas jei termostatas veikia? :) nebent, kad bloko neaušintu :)
-
su kartoniuku pries radiatoriu auto syla tikrai geriau ir greiciau.
-
Kolegos, žinau, kad reikia komp diagnostikos, bet pasidalinkit mintimis apie 2,4 variklį.. Kuriasi baisiai sunkiai, nors žvakės atrodo veikia OK, užsikūrus panašu, kad vienas iš cilindrų nedirba ir meta belekiek dūmų. Sušilus dirba + - ok, visi cilindrai ir dūmo mažiau. Gal purkštukai pasikimšo? Nuo kurios pusės pradėt žiūrėt?
-
su kartoniuku pries radiatoriu auto syla tikrai geriau ir greiciau.
Blyn :idea: , kodėl aš pamiršau šitą modifikaciją? Pas mane Alfa be papildomo šildytuvo, tai kai lauke žemiau nei -10, pečiukas pūst pradeda iki darbo pusšimčiui metrų likus.
-
Asmeniškai aš turbūt džiaugčiausi jei variklis šiltų kiek ilgiau. Pasak fizikos dėsnių - šiluma šalutinis produktas, kuo mažiau šilumos tuos didesnis naudingumo koeficiantas. Bent taip vidurinėj mokykloj mokė. O dabar manoji 159 1,9 110kW važinėjant 80% užmiestis, 20% miestas vidutinės kuro sąnaudos ~8ltr. Kiek daugoka manau.
-
protingieji kurmiai, pasidalinkit patirtim :) noriu šituos sudėti, bet problema, kad nežinau kokio tiksliai diametro reikia užsakinėti
https://vanos-bmw.com/product/swirl-flap-caps-kit-for-pierburg-inlet-manifold-part-number-55210197-55202863
gal kas sakėtės? kokio dydžio imėt? deja kodo neina matyt, užteptas su kažkokia nesąmone :)
-
del ko juos reikia deti ar keisti ? :) ka jie duoda ?
-
Kolektoriaus sklendziu zagluskes. Dar vienas ekologinis ismislas kuri patartina isoperuoti mechaniskai, isprogramuoti ir deti zagluskes
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-159-2-4-JTDm-SWIRL-FLAP-CAPS-pierburg-inlet-manifold-part-number-55210197-/181637063497