Alfaklubo Forumas

Konsultacijos => Alfa Romeo 147, 156, 166, GT, GTV/916 Spider => Temą pradėjo: Eddie_Romeo 2016-02-18 19:33

Antraštė: Alfa Romeo V6 ir TwinSpark diržų keitimo intervalas
Parašė: Eddie_Romeo 2016-02-18 19:33
Radau įdomų straipsnelį, išaiškinantį benzininių variklių diržų keitimo intervalą:
http://www.alfamen.com.au/timing-belts-explained/

Trumpai TS 3-4 m, V6 - 6 m. Tikslesnės aplinkybės nuorodoje.
Antraštė: Ats: Alfa Romeo V6 ir TwinSpark diržų keitimo intervalas
Parašė: Esnyper 2016-02-18 19:39
Įdomus pastebėjimas, kurį radau forume vienam, kad atšiauresnio klimato šalims rekomenduojami intervalai buvo stipriai sumažinti dėl temperatūrų svyravimo poveikio gumai.

Kitas šaltinis nurodo kiek trumpesnius intervalus, kurie atrodo logiškesni:
The offical interval on V6 and diesel engines stay at 72,000 (or 5 years - whichever is sooner), which in our opinion remains too long. The diesel cam belt changes now include a water pump.

TS: From 13/11/06 the official cambelt service interval on all 4 cylinder petrol engines of all ages was reduced to 36,000 miles (or 3 years - whichever is sooner).

Šaltinis: http://www.alfaworkshop.co.uk/alfa_romeo_servicing.shtml
Antraštė: Ats: Alfa Romeo V6 ir TwinSpark diržų keitimo intervalas
Parašė: Eddie_Romeo 2016-02-18 20:12
Na taip, aš irgi esu tokį matęs dėl 36 tūkst. mylių.
(https://dl.dropboxusercontent.com/u/8612537/Timing%20Belt%20Bullitin.jpg)