Rodyti pranešimus

Čia galite matyti visus šio nario pranešimus. Matote tik tuos pranešimus, kurie buvo paskelbti jums prieinamose lentose.


Žinutės - ZX

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 30
51
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-11-27 20:46 »
butu ventiliatorius blogas tai reles nesijunginetu - isijungtu viena karta ir tiek, tik ventiliatorius nieko nedarytu.
reik ziuret kas per sistema stovi nes buvo keli variantai priklausomai ar vienas radiatoriaus ventiliatorius ar du, ar su A/C ar be. kiek pamenu be A/C valdymas eina iš motoro kompo, kai stovi A/C tai ten jau neblogas raizgalynas su valdymu
mano 97m su A/C, tai radiatoriaus jungiklis-daviklis yra, bet nepajungtas. ventiliatoriu valdo matyt daviklis galvoje, o kompui siuncia daviklis ant termostato.(visi po 2 pin) . jei t.s variklis cf2/3 tai to galvos daviklio lygtai nera o termostato daviklis 3pin. kazkada dariau swap'a tai teko prie schemu pasedet, kad teisingai nukirpt ir sujungt.

52
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Dyzelio saulelydis?
« Įrašytas: 2017-10-05 11:34 »
labai giliai reiktu kapstyt ka reiskia tvarkingas ir ka reiskia uzsilenks. suremontuot galima praktiskai viska, bet dazniausiai neapsimoka. naujesnes linksta gerokai brangiau, bet jos turi verte, neismesi gi 3 metu 'lauzo'  :) .

53
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-10-04 11:16 »
http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4759670-WTB-TSW-Hockenheim-center-caps

atrodytu geriau  :) .kazkada identiskus turejau, tai verzles dar ir smeigem buvo fiksuojamos, kad neatsisuktu.

p.s.: ar girdejai toki oldschool termina kaip 'obkatke'?, nes nu gal tiesiog nesuvoki, kad darai savo varikliui panasiai kaip savo pirstam, tik pasekmes bus biski veliau. jei labai niezti prasukt antra pavara ar 7k rpm, tai bent nesigirtum  :D ...jei netrukus isgirsi tuku-tuku tai rekomenduoju nedelsiant gesint varikli, nes TS alkuninio kaklelis zaibiskai 'nusislifuoja' beyond paskutinio remontinio dydzio indeklus ir vel teks keliaut i lenkija  :)

54
Blevyzgos apie bet ka / Ats: Dyzelio saulelydis?
« Įrašytas: 2017-10-04 10:07 »
kazkaip pikta ir juokinga, ko isvis verti tie Euro skaiciukai? kazkoks pusiau teorinis, laboratorinis, sekmingai klastojamas dydis. isvertus i lietuviu kalba tai svogerinis pazymu-leidimu biznis verciantis pirkti didesni skaiciuka kaip vip bilieta leidzianti visur patekti(vaziuoti) . pelnas, bvp, darbo vietos, mokesciai, ir daug nauju atlieku. su ekologija mazai kas bendro.

55
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-10-01 21:02 »
uztrukau kelias minutes:
gtv/spider, repair instructions vol3.pdf, puslapiai nuo 288 is 665. BECKER up to chassis 6016878, veliau TRW. becker 3 ltb-wht ir 4 wht-red atitinka 1 ir 3 alfa tester pinus, vidurinis mase. trw spalvos tos pacios tik pin 8 ir 9 is ecu. visa tai po dangteliu, dangtelis po galine sedyne, sedyne - alfa romeo gtv up to april '97, kur tavo gtv deja nezinau. ar vis dar imanoma sakyt, kad 'neradau jungties' ?

56
Alfa garažas / Ats: Dom's GTV
« Įrašytas: 2017-09-30 21:56 »


Pirmiausia tai kompą į PH1 GTV gan sudėtinga pajungt nes nėra OBD2 lizdo, yra salone kažkur tik 3 pin jungtis kažkur kurios nei aš nei Autofficinoj nesugebėjo surast. Galimas variantas kad kažkas ją nesėkmingai perdaryt norėjo ir liko tik palaidi laidai iš jos kažkur paslėpti.
Ir kas dėl tų klaidų “pratrinimo” tai iš esmės prilygsta naršyklės naršymo istorijos išvalymui - jokio gedimo tu taip nepašalinsi kolega ;) o jei bėda tarkim bus pačioj srs fiškėj - ją gerai pajungus prie atjungto akumo lemputė užges sistemai aptikus varžą. ;)
Dar vienas dalykas labai nurint kažkà “nunulinti” senų pasakų prisiklausius ką galima padaryt tai atlikti “ECU reset” procedūrą kuri nereikalauja diagnostikos. Bet čia jau į lankas šiek tiek...
kaip galima nesurast jungties kuri guli salia srs kompo po sedyne?...ir siaip ne del grozio gi visi srs laidai ir jungtys ryskiai geltonos spalvos atskirai nuo kitu. visa ta pravodke pertikrint- minuciu reikalas...todel 'Autofficinoj nesugebėjo surast' man skamba kaip Autofficinos izeidimas arba tiesiog neprasei tvarkyt, nenorejai moket...

57
Detalės / Ats: AlfaRomeoSpider
« Įrašytas: 2017-09-07 19:09 »
aprasymas neatitinka foto(cia kazkuri sonine, ne bendra), detales is 2 foto Spider 110kW isvis neturi.

58
Detalės / Ats: AlfaRomeoSpider
« Įrašytas: 2017-09-05 19:08 »
Variklis turi tik viena, kita bendra su deze, trecia tik dezes. Dar virsuje traukute, kuri kaip ir ne pagalve. Kuriu reikia?

60
man irgi keista prie ko cia ta lenkija, kai 156tu kainos prasideda nuo 100eur Lietuvoj...lavonai ar ten ar cia...o pirkti toki jau isimta ir nepraardyta varikli is nepazystamo zmogaus, tai sakyciau.....drasu  :) ....buvo laikai kai ts isties aukso vertes buvo, visiem reikejo.
p.s.: sito variklio, va tiesiog taip, vietoje esamo(cf1) neidesi, teks nuiminet skriemulius, keist daviklius(jungtys kitos), abu kolektorius, termostata, aliuminio luita po ex kolektorium, tepalo matuokle. cf2, cf3 galvos neturi kairymes galvoje egr'ui
p.s.2 : vazineju(Spider 2.0TS) be balansyru dirzo ir man jo netruksta, dar protingiau, manau, juos isimt ir uzglusint.
p.s.3 : indeklu ir veleneliu bukle tikrint, isvalyt variatoriaus solenoida ir tepalo takus tiesiog butina.

Puslapiai: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 ... 30